Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Ow jeetje wat naar allemaal zeg.Heel vreemd dat PC dit niet gewoon na OK netjes vermeld.
Voor SO zou ik naar Nio gaan. Die is volgens mij heel kundig. Maar is misschien nu wel wat te vroeg nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Ow jeetje wat naar allemaal zeg.Heel vreemd dat PC dit niet gewoon na OK netjes vermeld.

Voor SO zou ik naar Nio gaan. Die is volgens mij heel kundig. Maar is misschien nu wel wat te vroeg nog

Dankjewel voor de tip, ik wil zowiezo wachten met m'n second opinion richting de 3 maand PO maar wil vast bedenken en zoeken waar ik het beste kan gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even naar je foto's gekeken en misschien...heel misschien....zakken de prothesen nog wat zodat de borst optisch minder hangt. Dat zou mooi zijn! Lelijk vind ik ze beslist niet hoor Newbie maar dit was niet wat je wilde.

Ti's niet dat ik ze super lelijk vind, maar ik ben van hang borsten naar grote hangborsten gegaan. En dat was niet de bedoeling. Als ik een bh aan heb die in het midden niet hoog is vallen m'n borsten naar het midden en heb ik echt een "oma" decolleté..

Ik had ze gewild zoals na de eerste operatie. Zoals me beloofd was bij m'n eerste consult. Een lift zou het allermooist geweest zijn maar met vergroten zou het ook heel mooi worden... Dit is in ieder geval niet wat ik voor ogen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik had even gereageerd onder je foto's

Baal echt voor je mee!! Je zou toch verwachten dat zo een pc weet wat ie doet en weet wat je bedoelt met welk resultaat je wilt bereiken he... :(

Het is wel zo wat Francien zegt, dat ze misschien nog wat gaan zakken.. maar zou wel even alles goed in de gaten houden en tzt idd een second opinion inplannen...

En eens goed bespreken met je pc wat en hoe dat nou komt van die dubbele littekens.. (heb dat werkelijk waar nog nooit gezien! ) en waarom hij denkt dat jij dit wilde als resultaat..

Succes meid!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een story zeg pffff,je hebt er wel pech mee zeg! ja een herstel operatie is niet altyd voldoende blijkt,nu hangen ze nog steeds en wil je waarschijnlijk nog steeds een lift?

Probeer t even van je af te zetten allemaal en kijk alles even aan ,misschien kan je ze wel accepteren hoe ze nu zijn,soms word je hier ook een beetje gek ,en blijf je malen.

Mocht dat niet t geval zijn dan zul je toch weer onder t mes moeten en idd dan niet meer bij deze chirurg maar naar iemand die er een hele andere kijk op heeft.

Dat je littekens trouwens er ineens 4 zijn geworden vind ik echt raar,want normaal gebruiken ze (zoals hij ook beloofde) altyd het oude litteken ,en dan ook nog niet eens een dikke vette uitleg erbij waarom hij daarvoor gekozen heeft vind ik al helemaal niet kunnen.

1 Troost,littekens verdwijnen vaak bijna helemaal na een jaar,er blijft een dun wit lijntje over.

alsnog heel veel sterkte met alles.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Zoals de meeste wel weten van mijn andere topic ben ik niet tevreden met mijn huidige vergroting ook niet na mijn herstel operatie.

Ik wil nu graag een second opinion.

Ik twijfel een beetje,

Docter van Tits in de velthuiskliniek? (10min van huis)

Of Docter Nio waar ik echt super veel goeds over lees.

Ook lees ik dat Nio in Rotterdam en Amsterdam opereert?

Verschil in prijs zou er zijn? En weet iemand of ik in Rotterdam de second opinion kan krijgen en me eventueel later in Amsterdam kan laten opereren ivm prijsverschil?

Ook heb ik veel goed gelezen over plovier, maar hij zit in België. Zou dat een probleem zijn ivm eventuele stappen via het gerecht?

Alle adviezen zijn welkom dames!

Xxx <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Newbie, wat vervelend allemaal zeg!!!!!!!

Wat ik eerder eens heb gelezen is dat het bij Nio in de Parkkliniek in Rotterdam duurder is dan in het SLAZ Omdat het in rotterdam een prive kliniek is. Helaas kan ik je verder niet adviseren.....

Heel veel succes en sterkte meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben bij Nio in de Parkkliniek in Rotterdam op consult geweest omdat dit voor mij heel dichtbij was. Kosten: 4750 euro voor borstprothese wissel. In het SLAZ gaat het me 3100 kosten.

Ik heb net naar het SLAZ gebeld en ik moet nogmaals op consult in het SLAZ. Over de wachttijd konden ze me niks vertellen helaas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik had even gereageerd onder je foto's

Baal echt voor je mee!! Je zou toch verwachten dat zo een pc weet wat ie doet en weet wat je bedoelt met welk resultaat je wilt bereiken he... :(

Het is wel zo wat Francien zegt, dat ze misschien nog wat gaan zakken.. maar zou wel even alles goed in de gaten houden en tzt idd een second opinion inplannen...

En eens goed bespreken met je pc wat en hoe dat nou komt van die dubbele littekens.. (heb dat werkelijk waar nog nooit gezien! ) en waarom hij denkt dat jij dit wilde als resultaat..

Succes meid!!

xxxx

Dankjewel voor je bericht ik ga idd ook wachten tot het 3 maanden gesprek. Net daarvoor ga ik voor een second opinion en ik zorg dat ik alles goed op papier heb wat ik wil vragen en wat ik van hun verwacht.

Ben erg teleurgesteld dat ik hiervoor al 2x onder het mes ben geweest :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een story zeg pffff,je hebt er wel pech mee zeg! ja een herstel operatie is niet altyd voldoende blijkt,nu hangen ze nog steeds en wil je waarschijnlijk nog steeds een lift?

Probeer t even van je af te zetten allemaal en kijk alles even aan ,misschien kan je ze wel accepteren hoe ze nu zijn,soms word je hier ook een beetje gek ,en blijf je malen.

Mocht dat niet t geval zijn dan zul je toch weer onder t mes moeten en idd dan niet meer bij deze chirurg maar naar iemand die er een hele andere kijk op heeft.

Dat je littekens trouwens er ineens 4 zijn geworden vind ik echt raar,want normaal gebruiken ze (zoals hij ook beloofde) altyd het oude litteken ,en dan ook nog niet eens een dikke vette uitleg erbij waarom hij daarvoor gekozen heeft vind ik al helemaal niet kunnen.

1 Troost,littekens verdwijnen vaak bijna helemaal na een jaar,er blijft een dun wit lijntje over.

alsnog heel veel sterkte met alles.

xx

Dankjewel voor je bericht. Ik ga ze waarscheinlijk de komende tijd gewoon laten zoals ze zijn. Ook al ben ik daarmee echt niet blij.

Ik wil de second opinion laten doen om te kijken of ik iig mijn gelijk kan krijgen dat dit niet goed is en wie weet kan ik daarmee een gedeelte van m'n geld terug krijgen. Hiermee wil ik dan na een eventueele 2de zwangerschap een lift laten doen want hier begin ik niet meer aan.

Ik denk nu soms echt was ik hier maar nooit aan begonnen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leef met je mee meid :( Kan me voorstellen dat je nu soms denkt waar ben ik aan begonnen. Ondanks dat ik snap dat je er niet tevreden mee bent zijn ze niet lelijk, ze zijn niet wat je je voorgesteld hebt.. maar het zijn nog steeds mooie boobs. Hopelijk kun je tzt wel je droomboobs krijgen

*knuffel*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leef met je mee meid :( Kan me voorstellen dat je nu soms denkt waar ben ik aan begonnen. Ondanks dat ik snap dat je er niet tevreden mee bent zijn ze niet lelijk, ze zijn niet wat je je voorgesteld hebt.. maar het zijn nog steeds mooie boobs. Hopelijk kun je tzt wel je droomboobs krijgen

*knuffel*

Dankjewel voor je lieve woorden!

Ik had gewoon het advies moeten krijgen dat ik een lift moest nemen en niet het advies dat het zonder ook mooi zou worden.. :(

Maargoed het was een hoop geld en je zou toch denken dag de pc weet waar hij het over heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen: zéker NIET bij van Tits.. Bij hem zijn ook al heel wat steken gevallen en hij doet er niks aan.. Zou daarom ook niet op second opinion gaan bij hem

Nio, gewoon doen!

Je kunt gewoon op second opinion in park kliniek natuurlijk, en als je dan over zou gaan tot operatie, plan je dan alsnog ff een consult bij SLAZ. SLAZ is idd een stuk goedkoper.

Oh ja in slaz heb je een verwijsbrief nodig om op consult te gaan. In parkkliniek, betaal je je consult zelf :)

Geen idee hoe het juridisch zit als je een so in België plant. Denk dat dat niet veel uitmaakt...

Maar... Las volgens mij dat je nu een rechtsbijstand verzekering afgesloten hebt... Weet je zeker dat je daar nog iets mee kunt in deze zaak? Ik heb het eens nagekeken toen ik met een geschil zat over een boom van buren, maar toen was het zo, dat je het niet mocht gebruiken voor een reeds lopend geschil... Zou dit ff goed navragen, niet dat je straks met juridische kosten zit terwijl je denkt dat het gedekt wordt. :)

Succes meid!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou second opinion gelijk in slaz doen. Kan je ook gelijk je operatiedatum plannen ;-) Als je toch al vrij zeker bent dat je bij nio wilt zou ik niet eerst naar parkkliniek gaan om vervolgens nog een x een consult in amsterdam te moeten hebben omdat de operatie daar honderden euro's minder kost. Maar dat is wat ik zou doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker niet bij van Tits of Velthuis.

Ik ben een van die missers van v Tits.

Nou kan dat altijd bij iedereen gebeuren, maar de manier hoe velthuiskliniek het daarna oplost is ronduit betreurend te noemen.

Mooie boobs en fijne hulp tot aan de voordeur.

Heel veel verdriet door v Tits en Velthuiskliniek

Nu 2 weken po door dr Nio en hij maakt alles wat hij zegt waar.

Ik ben is slaz geweest. Was me de moeite van het reizenhelemaal waard

Succes met je keuze...

Hoop dat het helemaal naar je zin wordt opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou second opinion gelijk in slaz doen. Kan je ook gelijk je operatiedatum plannen ;-) Als je toch al vrij zeker bent dat je bij nio wilt zou ik niet eerst naar parkkliniek gaan om vervolgens nog een x een consult in amsterdam te moeten hebben omdat de operatie daar honderden euro's minder kost. Maar dat is wat ik zou doen ;-)

Snap wat je bedoelt maar voorlopig is het echt alleen de bedoeling dat ik ga voor een second opinion & dan is Rotterdam een stuk dichterbij Eindhoven dan Amsterdam. Operatie zal nog wel even duren voor ik die weer ga doen. Ben zowiezo pas net geopereerd en heb een eigen cafe samen met m'n vriend. Verder hebben we ook plannen voor een 2de kindje. Dus kan niet zomaar ieder half jaar onder het mes. Heb er gewoonweg de tijd niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen: zéker NIET bij van Tits.. Bij hem zijn ook al heel wat steken gevallen en hij doet er niks aan.. Zou daarom ook niet op second opinion gaan bij hem

Nio, gewoon doen!

Je kunt gewoon op second opinion in park kliniek natuurlijk, en als je dan over zou gaan tot operatie, plan je dan alsnog ff een consult bij SLAZ. SLAZ is idd een stuk goedkoper.

Oh ja in slaz heb je een verwijsbrief nodig om op consult te gaan. In parkkliniek, betaal je je consult zelf :)

Geen idee hoe het juridisch zit als je een so in België plant. Denk dat dat niet veel uitmaakt...

Maar... Las volgens mij dat je nu een rechtsbijstand verzekering afgesloten hebt... Weet je zeker dat je daar nog iets mee kunt in deze zaak? Ik heb het eens nagekeken toen ik met een geschil zat over een boom van buren, maar toen was het zo, dat je het niet mocht gebruiken voor een reeds lopend geschil... Zou dit ff goed navragen, niet dat je straks met juridische kosten zit terwijl je denkt dat het gedekt wordt. :)

Succes meid!!

Xxx

Dankjewel voor je bericht, weet ik dat in ieder geval.

En het geval van rechtsbijstand ik zal het eens uitzoeken. In princiepe is er nog geen geschil ik ben alleen niet tevreden de Docter zie ik pas over een aantal

Maanden en dan zal er vast een geschil komen. Mischien is dat anders? Ik ga er in ieder geval eens achter aan.

Thnx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker niet bij van Tits of Velthuis.

Ik ben een van die missers van v Tits.

Nou kan dat altijd bij iedereen gebeuren, maar de manier hoe velthuiskliniek het daarna oplost is ronduit betreurend te noemen.

Mooie boobs en fijne hulp tot aan de voordeur.

Heel veel verdriet door v Tits en Velthuiskliniek

Nu 2 weken po door dr Nio en hij maakt alles wat hij zegt waar.

Ik ben is slaz geweest. Was me de moeite van het reizenhelemaal waard

Succes met je keuze...

Hoop dat het helemaal naar je zin wordt opgelost

Dankjewel voor je bericht je hebt m'n keuze al een stuk

Makkelijker gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap wat je bedoelt maar voorlopig is het echt alleen de bedoeling dat ik ga voor een second opinion & dan is Rotterdam een stuk dichterbij Eindhoven dan Amsterdam. Operatie zal nog wel even duren voor ik die weer ga doen. Ben zowiezo pas net geopereerd en heb een eigen cafe samen met m'n vriend. Verder hebben we ook plannen voor een 2de kindje. Dus kan niet zomaar ieder half jaar onder het mes. Heb er gewoonweg de tijd niet voor.

Ohh oke. Ik snap het. Ik dacht dat je korte termijn wilde. Nee dan zou ik idd lekker naar rotterdam gaan. Dan weet je in ieder geval wat hij voor je kan doen. Dan hoef je daar niet meer over te gissen. En verder hoop ik dat het uitbreiden van je gezin wel op korte termijn gaat lukken ;-) heerlijk zo'n klein frummeltje erbij. Mijne zijn nu 4 en 2 jaar. Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu ook veel goeds over Docter Bauland van Sanavisie.

Iemand persoonlijke ervaring met deze man?

Ohh oke. Ik snap het. Ik dacht dat je korte termijn wilde. Nee dan zou ik idd lekker naar rotterdam gaan. Dan weet je in ieder geval wat hij voor je kan doen. Dan hoef je daar niet meer over te gissen. En verder hoop ik dat het uitbreiden van je gezin wel op korte termijn gaat lukken ;-) heerlijk zo'n klein frummeltje erbij. Mijne zijn nu 4 en 2 jaar. Succes verder!

Heerlijk he de mijne is nu ook 4 :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dokter Nio geweest 2 weken geleden in SLAZ.

3100 betaald voor een prothese wissel van 300cc naar 800cc.

Mijn protheses waren gaan lopen in de afgelopen jaren en mijn tepels stonden dus scheef.

Nio heeft dit super mooi opgelost en ben helemaal tevreden!

Je borsten heb je als het goed is bijna heel je leven dus ik denk dat je het ervoor over moet hebben om een stuk te rijden ( en het scheelt meer dan 1000 euro als je bij slaz gaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 x borsten gezien van de. Bauland.... Zulke wil je niet....

Kan best zijn dat dat een enkele misser was maar mijn hemel....

Zou het je niet aanraden.

Xxx

Dankjewel ik heb m'n keuze gemaakt. NIO it is :)

Ik ben bij dokter Nio geweest 2 weken geleden in SLAZ.

3100 betaald voor een prothese wissel van 300cc naar 800cc.

Mijn protheses waren gaan lopen in de afgelopen jaren en mijn tepels stonden dus scheef.

Nio heeft dit super mooi opgelost en ben helemaal tevreden!

Je borsten heb je als het goed is bijna heel je leven dus ik denk dat je het ervoor over moet hebben om een stuk te rijden ( en het scheelt meer dan 1000 euro als je bij slaz gaat)

Dankjewel voor je bericht! Ik ga naar Nio :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.