Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Ohh wat een ellende ppfff ,is het mischien geen idee om bij een andere arts een second opinion te vragen ,want ik kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer heb in kliniek Amstelveen .

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Ohh wat een ellende ppfff ,is het mischien geen idee om bij een andere arts een second opinion te vragen ,want ik kan me voorstellen dat je geen vertrouwen meer heb in kliniek Amstelveen .

Xx jenette

In Amstelveen alleen geopereerd, ben bij esthetic Beautyclinics in Veldhoven geholpen...

Maar inderdaad ik zit ook te denken aan een second opinion alleen opnieuw een operatie bij een andere arts is voor mij als alleenstaande moeder financieel echt onmogelijk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar willen ze je dan ook niet tegemoet komen met kosten,ik bedoel als hun een beetje welwillend zijn moeten ze toch ook kunnen begrijpen.dat je weinig tot geen vertrouwen meer heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een second opinion kan je voor je gevoel mischien toch wel doen,dan weet je of je koeijers wel of niet moet geloven ,en mischien als hij geen gelijk heeft ,en je daar ook echt niet meer wil ivm het vertrouwen kan je het aanvechten ofzoiets ,ik vind het echt allemaal zo klote voor je ppfff

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar willen ze je dan ook niet tegemoet komen met kosten,ik bedoel als hun een beetje welwillend zijn moeten ze toch ook kunnen begrijpen.dat je weinig tot geen vertrouwen meer heb

En een second opinion kan je voor je gevoel mischien toch wel doen,dan weet je of je koeijers wel of niet moet geloven ,en mischien als hij geen gelijk heeft ,en je daar ook echt niet meer wil ivm het vertrouwen kan je het aanvechten ofzoiets ,ik vind het echt allemaal zo klote voor je ppfff

Xx jenette

Dit zullen ze wel niet doen... Ik ga zowiezo naar een andere Docter voor een second opinion al is het maar voor m'n gevoel..

En hoe dan ook ik ga maar gewoon akkoord met deze ingreep aangezien hij vrij klein is.. Mocht het daarna toch niet goed zijn dan ga ik wel stappen ondernemen..

Kan niet anders als het maar gewoon uitzingen en hopen dat de komende 3 maanden gauw voorbij zijn :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zullen ze wel niet doen... Ik ga zowiezo naar een andere Docter voor een second opinion al is het maar voor m'n gevoel..

En hoe dan ook ik ga maar gewoon akkoord met deze ingreep aangezien hij vrij klein is.. Mocht het daarna toch niet goed zijn dan ga ik wel stappen ondernemen..

Kan niet anders als het maar gewoon uitzingen en hopen dat de komende 3 maanden gauw voorbij zijn :(

Aii wat een gedoe allemaal! Kan begrijpen dat dit niet een heel fijn gevoel geeft zo, maar ik hoop heel erg voor je dat deze ingreep gaat helpen dan! Misschien dat je dan die second opinion sowieso voor die ingreep kunt inplannen? dan heb je toch weer een extra mening en dan kun je die oplossing ook inbrengen..

Tenminste als een andere arts het er wel/niet mee eens zou zijn zou me dat toch een beter gevoel geven, en kun je eventueel die ingreep niet doen (want het blijft wel een operatie, en daarbij kan het ook weer een hoop ongemakken opleveren)

dan heb je het toch iets zekerder alsware, en dat lijkt me voor je gevoel toch wel erg prettig.

Heel veel succes & sterkte!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik zou toch eens informeren naar die tegemoetkoming in de kosten hoor. Ik heb ook mijn deel van miserie gehad met Kliniek Amstelveen, ben mijn tepelhof en tepel volledig kwijt, op 3 maanden tijd, 3 zware operaties... Tepelhof is inmiddels gereconstrueerd, tepel moet nog gebeuren. Ik heb mijn advocaat van mijn familiale verzekering erop gezet, en ik heb hen gezegd hem in te schakelen als ze niet bereidwillig zouden zijn in de kosten. Ik heb al mijn medicatie, loonverlies en zorg, vergoed gekregen door hen... Is toch het proberen waard vind ik :)

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee meiden,

Ik ben een flinke tijd offline geweest omdat ik

Mezelf helemaal gek maakte.

Ik ben vandaag nogmaals bij Docter koeijers geweest omdat ik ook steeds meer pijn krijg.

EINDELIJK ER GAAT WAT GEBEUREN!!

Ik weet niet wat hij precies gezien heeft vandaag maar hij ziet nu ook in dat het zo echt niet verder kan en toch erger is als hij dacht.

De ingreep die hij vorige x voorlegde onder plaatselijke verdoving is van de baan.

22 juni krijg ik een herstel operatie om de kliniek in Boxtel!

Ik zal onder algehele narcose gaan en hij gaat de protheses op de goede plek brengen, ook gaat hij wat weefsel en huid weghalen aan de onderkant van mijn borst zodat er minder hang is.

Ik bid dat ik hierna verlost ben van alle ellende en eindelijk kan gaan genieten!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook echt heel erg opgelucht nu! Volgende week ga ik nog een weekje naar Turkije, en als ik dan terug kom nog maar 3 dagen tot de operatie! Zo snel al!!! Spannend all over again :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja!! Schrik niet van hoe je borsten er na je operatie uit gaan zien, tijdelijk!! Het kan zijn dat hij de onderkant van je boobies wat 'apart' vastmaakt, en dat het er nogal gebobbeld en zo uit gaat zien in het begin (vraag maar eens aan Vienna1981)

Ik zeg niet dat het zo gaat uitzien, maar het zou zomaar kunnen.
Dat trekt in ieder geval ook weer echt bij, kun je van me aannemen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja!! Schrik niet van hoe je borsten er na je operatie uit gaan zien, tijdelijk!! Het kan zijn dat hij de onderkant van je boobies wat 'apart' vastmaakt, en dat het er nogal gebobbeld en zo uit gaat zien in het begin (vraag maar eens aan Vienna1981)

Ik zeg niet dat het zo gaat uitzien, maar het zou zomaar kunnen.

Dat trekt in ieder geval ook weer echt bij, kun je van me aannemen :)

xx

Ik ben even gaan kijken en had inderdaad haar foto's al eens bekeken, al

Is het inderdaad heel mooi geworden nu!

Mocht dat zo zijn dan neem ik dat voor lief, alles voor een mooi resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even gaan kijken en had inderdaad haar foto's al eens bekeken, al

Is het inderdaad heel mooi geworden nu!

Mocht dat zo zijn dan neem ik dat voor lief, alles voor een mooi resultaat :)

Dat is waar, alleen is het goed om van te voren misschien even te vragen :)

Het is toch altijd vervelend om bij jezelf te zien hihi.. Ook al weet je dat het goed komt ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn dat er nu dan actie ondernomen word.. eerst maar genieten van die vakantie! & dan wens ik je heel veel succes en hoop ik dat je dan eindelijk daarna toch wat meer van je boobies kunt gaan genieten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat er nu schot in de zaak zit meid! Blij dat er een passende oplossing is geboden voor je!

Geniet maar lekker van je vakantie straks.. en dan je hersteloperatie.. zal weer even zwaar zijn allemaal.. maar dan kun jij ook eindelijk welverdiend genieten van je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Newbie, wat erg zeg allemaal heb even terug zitten lezen.

Hoop dat het nu helemaal goed komt voor je, maar wel,rot dat je nog een keer moet pfff.. Ik ben ook in boxtel geopereerd,jij de eerste keer niet toch??

Hele lieve mensen daar op die afdeling!!

Probeer toch te genieten van je vakantie!

Gr petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.