Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Wat een doos daar.... Maar goed....

Hopelijk helpt het masseren. Heb wel eens een YouTube filmpje gezien over dat knijpen dat jij bedoelt.

Wat hij bedoelt met de borstplooi, is waarschijnlijk dat hij die iets wil verlagen, dan kan de prothese lager gaan zitten, waardoor het probleem opgelost is. Maar oké, als het met dat masseren goed zou komen, zou dat super zijn!! En heel fijn dat je nu de zekerheid hebt, dat koeijers het voor je oplost, als het met masseren niet goed komt :35:

Probeer idd wat te genieten, ook al zal dat niet zo heel makkelijk zijn nu

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lees nu pas voor het eerst je verhaal! Jeetje zeg!

Ik hoop dat het met het masseren over gaat! Iig top van Koeijers dat hij zo meegaand is!

En die verpleegkundige is een doos eerste klas! Ik weet zeker dat er een paar hier ook zitten om ons te volgen!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid fijn dat je nu toch wat gerustgesteld bent. Hoop dat het masseren gaat helpen voor je.

Wat een vreselijk mens werkt daar zeg! Die moet nodig een ander beroep gaan kiezen! Ik zou klagen over dit soort opmerkingen. Mijn nekharen gaan overeind staan van dat soort mensen pfff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii nou gelukkig dat je positief nieuws heb,dat het zoiezo opgelost gaat worden,en ik zou er gewoon vanuit gaan dat het met masseren enzo weg gaat en dat het geen double Bublé is ja hij is de pc dus hij zal het toch wel weten neem ik aan ,ben heel blij voor je en nu gewoon genieten

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een troela. Lesje empathie zou ook geen overbodige luxe zijn zo te horen. En daarbij.. Als jij je wat meer serieus genomen voelde door die zelfde of andere troela had jij je niet zo vijandig hoeven opstellen.

Fijn dat Koeijers zo reageerde! Nu hopen dat het allemaal goed komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Newbie hoe is het gegaan bij de Plastische chirurg vandaag? Ik hoop dat je goed nieuws hebt!

Mijn berichtje staat een stuk naar boven :)

Alle andere meiden bedankt voor jullie berichtjes!

Ik ben al een stuk vrolijker en probeer het positief in te zien! Het bezoekje aan de hunkemoller heeft me wel echt goed gedaan! Dit weekend lekker naar de beurs en mezelf flink verwennen met wat nieuwe bh's in maat 75F (HELLYEAH) :101: haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liggen op m'n rug in bed zonder bh (op advies van Koeijers..)

Auwwww :(

Voelt weer net als na de operatie moet echt ff rustig zitten als ik omhoog kom..

Hoi Meis.

Anders draag je de bh gewoon in de nacht ,en de bandjes op een lossende stand als dat prettige voor je voelt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis.

Anders draag je de bh gewoon in de nacht ,en de bandjes op een lossende stand als dat prettige voor je voelt.

xx Ank

Moest m echt uitlaten zei koeijers.. En aangezien mijn "complicatie" of wat het dan ook mag zijn kan ik het beste doen wat hij zegt lijkt me.. Hij is de pc

Toch bedankt voor je berichtje hoor! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat hij je gerust heeft kunnen stellen. Het wordt dus sowieso opgelost, is het niet door moedernatuur ;) dan wel door dokter Koeijers! Herstellen en genieten dus de komende tijd!

Dank voor je bericht. Ik ben ook gerustgesteld door Koeijers zijn reactie, volgende week onder het mes!

Herstelze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat hij je gerust heeft kunnen stellen. Het wordt dus sowieso opgelost, is het niet door moedernatuur ;) dan wel door dokter Koeijers! Herstellen en genieten dus de komende tijd!

Dank voor je bericht. Ik ben ook gerustgesteld door Koeijers zijn reactie, volgende week onder het mes!

Herstelze!

Bedankt etje! Succes met je operatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat hij je gerust heeft gesteld. Heeft hij ook verteld hoe dit komt? En wat zou er door het masseren gebeuren. Ik-tijdperk of ik zijn advies ook ga opvolgen. Succes!!

Hij zegt dat dit kan zijn door vocht en een hard litteken.. Dit zo met het masseren beter moeten worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat ben je zelf!! Ziet er idd supergoed uit!

Het komt hoe dan ook goed :) Met of zonder hulp van de pc. Dus wat dat betreft heeft Koeijers gewoon gelijk, gewoon genieten :)

xx

Haha thnxx & inderdaad komt goed hoe dan ook. Wist niet dat t zoveel rust kon geven om alleen dat te weten! Want de situatie is nog het zelfde onder de borst maar kan het nu meer loslaten gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi meiden,

Even een update.

Tot op heden is er niks veranderd, ik heb op advies van koeijers even 2 weken geen foto's gemaakt en niet echt gekeken hoe het er zonder bh uitziet. Verder heb ik tegen de rand alles gedaan wat Koeijers heeft aangeradenmaar totnu toe geen verandering. Ook is ineens het verschil in cup en hang veel verander.. Ook als ik lig ben ik links eigenlijk gewoon weer plat van boven.. Dit was niet de bedoeling.. Jullie snappen het wel ik ben echt niet tevreden..

Heb nieuwe foto's geplaatst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.