Ga naar inhoud

Newbie : .....2017 : Dr. Koeijers : Esthetic Beautyclinics : Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Al sinds m'n operatie voel ik een harde plek onder m'n borsten maar tot nu toe dacht ik steeds dat dit door de hechting kwam ofzo...

Het lijkt steeds erger te worden, vanmorgen heb ik dan eens goed in de spiegel staan kijken..

Ik heb m'n vriend erbij geroepen en hem gezegd waar ik mee zit..

Hij vertelde me toen dat hij eerder deze week al dacht te zien dat de vorm niet klopt wanneer je van de zijkant kijkt maar hij wist niet of het nog ging veranderen en wilde me niet onnodig ongerust maken, wat een lieverd is het ook!

Maargoed nu weet ik het dus bijna zeker er klopt iets niet,

Ik heb een harde rand onder m'n borst en m'n "eigen" borst hangt daar een stukje overheen.. :(:(:(

Ik ben super bang dat ik een double bubble heb/krijg..

En net vandaag kan ik natuurlijk de kliniek niet bereiken...

Is er iemand op t forum die eens naar m'n foto's kan kijken en hier een mening over kan geven...

Voor de gene die geen vrienden met me is voeg me even toe, m'n foto's staan in m'n album.

Ik ben 4 weken PO.

Alvast bedankt meiden!

Pff ik ben zo verdrietig :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie

Ahhh wat vervelend, maat tot 3maanden kan het nog veranderen toch? Zachter worden en zakken etc... ben zelf nog niet geholpen, woensdag pas dus spreek niet uit ervaring maar lees vaak mee en dan lees je zulke dingen dus hoop voor jou ook echt dat het meevalt. En idd morgen ochtend gelijk bellen dat ze even moeten kijken dan weet je meteen waar je aan toe bent. Succes in ieder geval . Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zelf gekozen voor anatomisch?? Ik denk eerlijk gezegd dat je beter ronde prothese had kunnen nemen?

En zitten ze voor de spier??

Ik kan je verder geen duidelijk antwoord geven op je vraag , geen idee of dat een double bubbel is maar ziet er wel apart uit?

Sterkte iig! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zelf gekozen voor anatomisch?? Ik denk eerlijk gezegd dat je beter ronde prothese had kunnen nemen?

En zitten ze voor de spier??

Ik kan je verder geen duidelijk antwoord geven op je vraag , geen idee of dat een double bubbel is maar ziet er wel apart uit?

Sterkte iig! Xxx

Nee Docter koeijers zei dat ik anatomische moest nemen omdat die mooier zouden vullen aan de bovenkant.. Hij had er een heel verhaal bij en liet het ook zien.. Het leek heel logisch op dat moment.. En ja hij is de pc dus hij zal het wel weten denk je dan..

Ze zijn dual plane geplaatst want voor de spier zou niet kunnen ivm te weinig weefsel en rimpels die dan zichtbaar zouden worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou in elk geval even contact opnemen met de kliniek, het ziet er niet normaal uit. De chirurg kan dan bekijken wat er aan de hand is en wat voor jouw situatie de beste oplossing is.

Komt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Jeetje wat balen dit.. Dit ziet er idd uit als double bubble..

Bij prothesen die achter de spier geplaatst worden, zeker als je al wat weefsel van jezelf hebt (zoals jij hebt) is het altijd een risico dat je een double bubble krijgt..

De elasticiteit van je eigen huid speelt daarbij een rol en ook de inschatting van de pc, waar je prothese moet komen..

Had hij de prothese iets lager geplaatst, had het probleem er misschien niet geweest.. Echter.. ook ik denk dat het plaatsen van een ronde prothese, met een high profile, of een extra high profile, een betere vulling bovenaan zal geven.. Ook hierbij geldt echter, dat de prothese wat lager geplaatst moet worden.. De natuurlijke hang in je borsten, wordt op deze manier dan gecompenseerd..

Inschattings fout van je pc dus, en hij zal ook zien dat het zo niet hoort.

Koeijers is de kwaadste niet, zover ik hier lees en ik neem aan dat hij dit kostenloos gaat herstellen.

Over de vulling moet je het echt er zelf met hem hebben.. Vindt je zelf (buiten dat je een double bubble hebt) dat de vulling te weinig is, dan zul je goed moeten nadenken over wat je wilt bereiken.. (evt aan de hand van afbeeldingen)

Hoop dat je snel iets van je pc hoort, je zou hem evt kkunnen mailen met foto's erbij? Dan kan hij meteen zien wat er aan de hand is..

Balen meid.. altijd vervelend als het niet in 1 keer goed wil gaan.. :(

Succes!!!

xx BB

Oh zie net in de shoutbox dat je idd een mail gestuurd hebt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB bedankt voor je reactie!

Ik was opzich niet ontevreden met het resultaat hoor, ik had er wel rekening mee gehouden dat ik geen super ronde borsten zou krijgen.. Maar hierdoor voel ik me echt mismaakt..

En over de ronde prothese, hij zei me dat ik dat juist niet moest doen dus snap niet zo goed hoezo dat hij dat dan zegt.. Hij zou het moeten weten denk je dan :(

Ik ben heel benieuwd wat Docter Koeijers gaat zeggen, ik denk ook dat hij er niet flauw over zal doen. Ik ben alleen nu gewoon erg verdrietig.

Daarbij bedenk ik me ook dat ik waarschijnlijk opnieuw onder t mes moet, wat de komende tijd met werk echt heel moeilijk gaat worden..

En wat zal hij een oplossing vinden? Ik ben superbang dat het na een 2de operatie weer zo word en zou bijna een lift willen kiezen maar daar heb ok zomaar even geen geld voor.. Heb net 3200 uitgegeven dusja..

Ik kan mezelf van alles afvragen maar eigenlijk heeft dit totaal geen zin.. Hopelijk krijg ik snel Docter Koeijers te spreken en kan dat me wat meer zekerheid geven over al m'n gedachte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK kan natuurlijk geen uitsluitsel geven over of er een ronde of anatomische prothese gebruikt moet worden, dat doet de pc.. Echter, ik heb vaak gelezen, dat dit soort problemen met een ronde, hoger profile, prothese opgelost worden, dan dat het opgelost wordt met een anatomische prothese..

Wat Koeijers waarschijnlijk geprobeerd heeft, is bij jou met een Full height prothese te werken.. Heb j toevallig het nummer van de prothese bij de hand, dan kan ik eens nakijken welke hij gebruikt heeft.. Hoe hoger de prothese namelijk (bij de antomische) En hoe hoger het profile, des te meer kan hij de uiterste bolling ook met een anatomische prothese waarschijnllijk goed op tepelhoogte plaatsen.. Ik heb echter dit niet vaak gezien, dus kan hier niet over oordelen.. Vandaar dat ik aangaf dat ik vaak zie dat het met een ronde prothese opgelost wordt :)

Koeijers zal een goede reden hebben om anatomisch te gebruiken, al is hij ook een pc die het liefst met anatomisch werkt.

Het is wat je zegt.. jezelf vanalles afvragen is natuurlijk lastig.. Het antwoord krijg je uiteindelijk alleen van je pc, dat klopt.

Dus het is niet mijn bedoeling je onzekerder te maken, begrijp me niet verkeerd :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder had na 2 zwangerschappen en geven van borstvoeding ook een lege cup met te veel vel aan overgehouden. Zij had toen een vergroting zonder lift gehad waarbij de prothese onder de spier was geplaatst. Zij heeft er aan de voorkant een extra ruimte aan overgehouden... Je zag de huid rond haar tepels rimpelen, daar was gewoon niet de gehele ruimte opgevuld. Ze had eigenlijk meer cc moeten hebben of dezelfde aantal cc's in combinatie met een lift.

Denk inderdaad als je deze cup qua grootte wilt houden je er misschien wel een lift bij moet hebben. En anders inderdaad opvullen met een paar extra cc-tjes...

Ik ben ook zeker geen ervaringsdeskundige, maar het klinkt logisch dat er geen probleem meer moet zijn als de gehele huid van de borst helemaal gevuld wordt. Dan is er geen ruimte mee over om die bubble te veroorzaken?

Mijn moeder heeft inmiddels na jaren van onvrede (zij is nooit teruggegaan naar haar pc) en omdat 1 van de protheses niet meer goed zat en ging ontsteken geloof ik, haar prothesen laten verwijderen en gelijk een lift laten doen. Daar is ze heel erg blij mee!!

Ik hoop dat dr. Koeijers samen met jou tot een goede oplossing komt die bij jou lichaam past meid!!

In ieder geval goed van je dat je het er niet bij laat zitten, maar aan de bel trekt! Komt vast allemaal goed! Linksom of rechtsom...!

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh shit wat balen!

Eerlijk gezegt zet ik mijn geld ook in op een double bobble.

Wat een pech, bah!

Hopelijk komt je chirurg met een mooi voorstel,

zo te lezen heb je een coulante chirurg.

En nog over anatomisch en rond...

mijn vorige waren anatomisch en nu heb ik ronde protheses.

Mijn ervaring is dat ik heb nu veel meer vulling bovenin dan met de anatomische..?

Heel veel succes.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid wat balen dat dit nu gebeurd is. Ik kan me voorstellen dat je je nu verdrietig voelt. Ik neem aan dat de pc dit voor je gaat oplossen en dat er voor jou geen kosten aan zitten. Hoop dat je snel je dr. Koeijers spreekt en er een oplossing voor je komt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB

Nee hoor ben juist blij met je bericht bedoelde niet dat jij het niet zou weten ofzo.. Alleen je gaat er gewoon vanuit dat je pc het weet, dat was wat ik bedoel..

Hij had een heel verhaal over de stand van m'n tepel in combinatie met anatomisch wat dan beter zou zijn.. Ik weet het niet meer precies het was nogal een ingewikkeld verhaal maar t klonk heel logisch allemaal..

Ik heb cohesive 3, high profile 485cc mentor anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi snap ik.. Ik bedoelde ook gewoon dat hij voorstander is van anatomisch en daarom daar misschien voor gekozen heeft.. Maar eens ff in de catalogus kijken...

Hij heeft dus idd gedaan wat ik al aangaf.. Tall height, en een high profile.. Dat is idd de methode om de tepel op de juiste plaats op de prothese te krijgen normaal gezien..

Wat Koeijers waarschijnlijk geprobeerd heeft, is bij jou met een Full height prothese te werken.. Heb j toevallig het nummer van de prothese bij de hand, dan kan ik eens nakijken welke hij gebruikt heeft.. Hoe hoger de prothese namelijk (bij de antomische) En hoe hoger het profile, des te meer kan hij de uiterste bolling ook met een anatomische prothese waarschijnllijk goed op tepelhoogte plaatsen.. :)

Hoe langer de prothese, hoe beter de overbrugging van de afstand tot je tepel. Dus dat is op zich een goede beredenering (zou ook vreemd zijn als dat geen goede beredenering zou zijn, hij is tenslotte pc ;) en ik probeer het niet beter te weten haha)

Had hij daar een ronde prothese voor genomen, dan had het misschien niet gepast ivm de breedte.. maar daar kan ik niet over oordelen.. ik kan het echter wel proberen uit te leggen, want ik snap zijn motivatie nu beter.

Bij anatomische prothesen kun je kiezen voor de hoogte.. (dus hoe de afstand is van de prothese, van borstplooi tot richting sleutelbeen)

Deze prothese heeft een breedte die smaller is dan de hoogte van de prothese. Vaak wordt hiervoor gekozen als de afstand tot de tepel iets langer is dan normaal (dus bij iets hangende borsten)

Er wordt voor rond gekozen, als zowel de hoogte als de breedte van de prothese gelijk kunnen zijn.

Laat ik jouw prothese even als voorbeeld nemen:

Deze is 12,5 cm breed en 13 cm hoog met een projectie van 6,3 cm. Anatomische prothesen geven in verhouding meer projectie dan een ronde prothese, omdat bovenin de prothese minder gel hoeft te zitten. Die komt dus meer beneden in de prothese te zitten en daardoor ontstaat daar meer volume dan bovenaan..

Bij een ronde prothese is het middelste punt van de prothese het meest gevuld, dus zit het gedeelte waar je tepel komt, hoger dan bij die anatomische prothese.

Had je een ronde prothese genomen, dan had in jouw geval misschien de tepel onder het 'hoogste' (waar het meeste volume zit) punt gezeten van de prothese, waardoor je tepel naar beneden gewezen zou hebben...

Daarbij is het misschien zo, dat als je een ronde mentor prothese genomen had, van dezelfde breedte als je nu in anatomisch hebt, je waarschijnlijk sowieso niet genoeg vulling gehad had.. Even kijken.... Dat zou dan zijn 425 cc High profile, met 5,2 cm projectie.. Maar ik ben geen pc, dus kan die inschatting niet maken... (ik brainstorm er wel graag over.. )

Wat Koeijers dus gedaan heeft, is geprobeerd je zoveel mogelijk projectie te geven, en tegelijkertijd de breedte en de hoogte van de prothese optimaal op jou af te stemmen..

Ook hier schiet mijn kennis te kort, maar ik dénk.. dat er twee opties zijn..

1. Prothese iets lager plaatsen, waardoor je weefsel en de prothese op 1 hoogte komen

2. Een lift(je) om je weefsel terug te brengen naar de plek op de prothese, waar het hoort. Maar was dit in eerste instantie ook een optie geweest, had hij ook ronde prothesen kunnen plaatsen.

Sorry als ik iemand verveel met mijn geleuter haha...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

je verveelt me totaal niet, ik ben juist harstikke blij met je reactie!

Dit is inderdaad ook waar hij het over het, dat van de tepel en de hoogte daarvan enz. wat ik al gezegd had, een ingewikkeld verhaal (voor mij in ieder geval :56: )

ben blij als het morgen ochtend is en ik kan spreken met iemand van de kliniek, hopelijk kan ik snel spreken met docter Koeijers dan weet ik ook gelijk hoe hij hier in staat..

Nogmaals bedankt voor je uitleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei wat vervelend! helemaal als je al behoorlijk happy was met je resultaat kan ik me voorstellen hoe dit dan ineens een behoorlijke domper kan zijn bah!

hoop dat je snel terecht kunt en dat ze het dan (kosteloos) kunnen verhelpen. wel heel vervelend van je werk natuurlijk maar dan is het even niet anders.. zou zonde zijn als je zoveel geld stopt in iets wat gewoon niet het resultaat geeft wat hoort.

succes ben erg benieuwd wat ze zullen zeggen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben gebelt..

Het werd door haar een beetje afgedaan alsof ik me druk maak om niks.. Want ik was net geopereerd, een double bubble kan dan nog helemaal niet.. Gaat allemaal nog veranderen en was waarschijnlijk gewoon zwelling en/of vocht....

En ok als ik er dan echt op stond mag ik volgende week maandag op spreekuur komen bij Docter Koeijers maar ik moest me daar vooral niet te veel van voorstellen want hij ging waarschijnlijk het zelfde zeggen...

Ik voel me onbegrepen en afgedaan alsof ik mezelf aanstel.. Maar ik kan het zien, ik kan het voelen... Het is niet goed met m'n lijf ik ben niet gek!

Hopelijk heeft Docter Koeijers iets beters te vertellen want nu is m'n verdriet eigenlijk alleen maar gegroeid! :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.