Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie

Hé, ik zie dat je het achter de rug hebt. Lijkt me heel moeilijk om twee weken ingepakt te blijven haha. Voor welke implantaten heb je gekozen, silicoon of hydrogel?? Ik twijfel nog maar heb ook nog even de tijd. Veel succes met je herstel, hoop dat het meevalt

Merida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guusje, eerst en vooral proficiat met je nieuwe borsten! Ik herken mezelf volledig in jouw verhaal..ik heb mijn bv gehad op 31 oktober 2016 door dr. Verdonck in de Wellness kliniek, twijfelde ook enorm hard tussen 280cc en 300cc..heb ook uiteindelijk gekozen voor de 280cc monobloc silicone extra haut, achter de spier. Ik heb maandag eindelijk het verband mogen uitdoen en wow was dit ff schrikken... Ik had een niet gevuld A-cupje (2x borstvoeding)..zoals ze nu zijn vind ik ze veel te dik maar ik moet geduld hebben want je ziet het resultaat pas na 6 maanden. Ik draag nu sportbh maat 75C. Ik ben ook al door een rollercoaster v gevoelens gegaan maar zoveelste meer tijd je spendeert met je lichaam, volgt het hoofdje sowieso. Ik kijk in elke spiegel naar mijn borsten, ben zo fier. Ik heb ook 2 kleine kindjes en dat lukt prima hoor. Luister vooral naar je lichaam. Nog veel succes met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Serendipity:

Hey Guusje, eerst en vooral proficiat met je nieuwe borsten! Ik herken mezelf volledig in jouw verhaal..ik heb mijn bv gehad op 31 oktober 2016 door dr. Verdonck in de Wellness kliniek, twijfelde ook enorm hard tussen 280cc en 300cc..heb ook uiteindelijk gekozen voor de 280cc monobloc silicone extra haut, achter de spier. Ik heb maandag eindelijk het verband mogen uitdoen en wow was dit ff schrikken... Ik had een niet gevuld A-cupje (2x borstvoeding)..zoals ze nu zijn vind ik ze veel te dik maar ik moet geduld hebben want je ziet het resultaat pas na 6 maanden. Ik draag nu sportbh maat 75C. Ik ben ook al door een rollercoaster v gevoelens gegaan maar zoveelste meer tijd je spendeert met je lichaam, volgt het hoofdje sowieso. Ik kijk in elke spiegel naar mijn borsten, ben zo fier. Ik heb ook 2 kleine kindjes en dat lukt prima hoor. Luister vooral naar je lichaam. Nog veel succes met je herstel.

Bedankt voor je fijne reactie Serendipity!

Ja, vond het het schrikken in het begin? Ik ben juist bang dat ik ze te klein ga vinden, of de vorm te 'nep' vind. Die 20cc is natuurlijk erg verwaarloosbaar maar ze zitten dan toch in mijn hoofd. Misschien dat ik ze straks ook nog erg rond en bol vind maar dan had ik dat helemaal bij 300cc gevonden. Anderzijds, als ik ze te klein vind, had die 20cc ook weinig verschil gemaakt.  Ik hoop gewoon dat de vorm al mooI wordt, dan ben ik al heel tevreden. Heb jij dat verband dus echt 2 wkn volgehouden?  Knap hoor! Ik heb nu al zo'n jeuk! Ben ook helemaal blauw en opgezwollenerboven, net alsof het vocht zo niet weg kan. Had jij dat niet? Ik heb vannacht wel al een stuk beter geslapen dan de 1e nacht, dat was ook fijn! En me net wat gewassen en schoon aangekleed,  heerlijk! Ik ga je volgen als dat mag. Ben wel blij met iemand met ongeveer hetzelfde verhaal. We schelen ook niet veel in leeftijd zag ik. Ik ben 38 en kids van 4, 8 en bijna 10 :D.

Nogmaals bedankt voor je berichtje! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja...ik heb dat verband braaf 2 weken aangehouden, die borstband heb ik na de eerste dag niet meer aangedaan..zat mij veel te strak en was echt pijnlijk. Ik heb alleen de eerste week een opgezwollen buik gehad, ik heb heel veel water gedronken zodat ik veel moest plassen en al dat extra vocht snel mijn lichaam kon verlaten. Nu doet het echt deugd om een strakke sportbh te dragen, borsten goed tegen mijn lichaam. Mijn tepels zijn overgevoelig, zelfs pijnlijk en mijn borsten voelen verdoofd aan maar dat kan nog lang duren heb ik hier al gelezen. Ik heb echt al veel aan dit forum gehad. Inderdaad fijn dat we veel gemeenschappelijk hebben.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Serendipity:

Jaja...ik heb dat verband braaf 2 weken aangehouden, die borstband heb ik na de eerste dag niet meer aangedaan..zat mij veel te strak en was echt pijnlijk. Ik heb alleen de eerste week een opgezwollen buik gehad, ik heb heel veel water gedronken zodat ik veel moest plassen en al dat extra vocht snel mijn lichaam kon verlaten. Nu doet het echt deugd om een strakke sportbh te dragen, borsten goed tegen mijn lichaam. Mijn tepels zijn overgevoelig, zelfs pijnlijk en mijn borsten voelen verdoofd aan maar dat kan nog lang duren heb ik hier al gelezen. Ik heb echt al veel aan dit forum gehad. Inderdaad fijn dat we veel gemeenschappelijk hebben.  

oei, heb je tegen het advies van de pc in, je borstband niet gedragen?
Is jou verteld waarvoor hij dient? Want je krijgt hem natuurlijk niet zomaar :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ik ben vorige week dinsdag mijn draaidjes gaan laten verwijderen bij de chirurg.  Ik vertelde hem dat ik die borstband nog niet veel had gedragen..hij zei dat het bij mij niet nodig was overdag, tenzij 's nachts voor extra 'ondersteuning'.  Hij reageerde ook niet fel ofzo toen ik dat zei dus ik vertrouw hem dan ook. En vriendin van mij heeft die borstband ook niet veel gedragen en haar borsten zijn goed gedaald en zijn u heel mooi. Mijn wondjes zijn ook heel mooi genezen en moest dan binnen 4 dagen starten met Dermatix gel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Serendipity:

@best_boobie Ik ben vorige week dinsdag mijn draaidjes gaan laten verwijderen bij de chirurg.  Ik vertelde hem dat ik die borstband nog niet veel had gedragen..hij zei dat het bij mij niet nodig was overdag, tenzij 's nachts voor extra 'ondersteuning'.  Hij reageerde ook niet fel ofzo toen ik dat zei dus ik vertrouw hem dan ook. En vriendin van mij heeft die borstband ook niet veel gedragen en haar borsten zijn goed gedaald en zijn u heel mooi. Mijn wondjes zijn ook heel mooi genezen en moest dan binnen 4 dagen starten met Dermatix gel.

xx

Oke, heb je mazzel gehad :) 
Is echter geen algemeen geldend advies hier op het forum :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ik heb helemaal geen advies gegeven, ik vertel gewoon hoe ik mijn borstvergroting ervaar. Wie ben ik om advies te geven ik ben geen pc dus ik denk dat iedereen met serieuze vragen wel weet dat ze de antwoorden niet op dit forum moeten maar dit rechtstreeks aan hun pc moeten vragen. Mijn oprechte excuses hiervoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik ben inmiddels 6 dgn po en voel me erg goed. Heb eigenlijk ook nog geen pijn ervaren. Wel wat jeuk onder het verband en last van het vocht en gekneusde gevoel boven mijn borstkas. Slapen gaat ook alweer wat beter nu ik op mijn zij kan liggen. Ik merk wel dat mijn linkerkant dikker en gevoeliger is dan rechts. Ik heb vanmorgen de band ff omlaag getrokken om te kunnen spieken en de linker borst heeft ook een nog wat aparte, hoekige vorm. Niet zo mooi rond als rechts. Hopelijk trekt dat nog bij.

Foto's staan in mijn album voor degene die net als ik te nieuwschierig zijn om te wachten tot het verband eraf mag.. :blush:;)

Liefs Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag met m'n dochter ff de stad in geweest. Uiteindelijk ruim 2,5 uur en dat was toch wel lang merk ik nu.. we zijn ook nog ff de Hunklemoller in gegaan en een sport bh laten 'aanmeten'. Ik heb nu een 75D! Donderdag gaat het verband eraf en hopelijk zit hij dan niet te strak bij de omtrek. Misschien dat een 80C beter was geweest maar dat weet ik donderdag pas natuurlijk. We zullen zien. Wel heel gek om gewoon een D te hebben gekocht! :lol: Ik ga ervan uit dat ze nog zullen veranderen maar dat zal toch nooit een hele cup zijn toch? 

Liefs, Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Bibi'ke:

Lijkt me geweldig als je in een lingeriezaak staat en niet meer moet zoeken naar die kleine maatjes of die opgevulde cups.

Geniet er van 

Dankjewel! Ja heel gek! Moet hem natuurlijk nog passen maar ga er voor het gemak maar ff vanuit dat de verkoopster het goed had :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chrisje088:

Ooh t lijkt me zo'n heerlijk gevoel he.:33:

hoe gaat t verder? Nog 2,5 week en dan mag ik ook eindelijk :43:

Gaat wel goed geloof ik. Rechts is vrij pijnloos maar aan de linkerkant nog wat last. Beetje trekkerig gevoel en beetje pijnlijk bij de oksel zeg maar. Ben blij als het verband eraf is want dat irriteert ook wel aan mijn huid. Nog 2,5 week? Die tijd is zo om! Spannend hè!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Guusje78 said:

Gaat wel goed geloof ik. Rechts is vrij pijnloos maar aan de linkerkant nog wat last. Beetje trekkerig gevoel en beetje pijnlijk bij de oksel zeg maar. Ben blij als het verband eraf is want dat irriteert ook wel aan mijn huid. Nog 2,5 week? Die tijd is zo om! Spannend hè!?

ja dat kan ik me voorstellen. Ik ben eens benieuwd want ben daar ook best gevoelig voor zo'n verband vooral als dat gaat broeien.

Ja spannend zeker maar blij als t zover is :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG! wat zijn ze mooi geworden! ben je uiteindelijk bij Dr Daemen geweest? Ik wou bij hem ook een afspraak maken tot ik heelveel negatief over hem hoorde... a la Dr Hoeyberghs.... Uiteindelijk is een vriendin van me ook bij hem geweest en zij is super tevreden! Hoe is jouw "hoekige" borst nu? ik heb op 12 december een eerste consult bij dr Luk bosmans in Hasselt... zenuwen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nailartistE:

OMG! wat zijn ze mooi geworden! ben je uiteindelijk bij Dr Daemen geweest? Ik wou bij hem ook een afspraak maken tot ik heelveel negatief over hem hoorde... a la Dr Hoeyberghs.... Uiteindelijk is een vriendin van me ook bij hem geweest en zij is super tevreden! Hoe is jouw "hoekige" borst nu? ik heb op 12 december een eerste consult bij dr Luk bosmans in Hasselt... zenuwen! 

Wat lief! Dankjewel!  Ik ben bij Damen geweest ja. Tis een aparte.. heel kundig, heeeel veel mooie resultaten maar beetje hork zeg maar. Communicatie is niet zijn sterkste punt maar zolang de resultaten dan goed zijn is dat nog niet zo'n ramp natuurlijk. Achteraf, had ik me meer op mijn gemak gevoeld als hij me meer had geinformeerd en meer tijd had genomen voor me. Vooralsnog ben ik tevreden want die ene borst gaat vast nog wel goed in vorm komen. Ik heb het verband er nog om en ondanks dat ik twee x wat gespiekt heb, kan ik het nu nog niet helemaal goed beoordelen. Dat kan over een maandje al meer. De dames in de kliniek zijn super lief en behulpzaam dus daarover alleen maar lof. Ik had de chirurg wat uitgebreider willen spreken voor de operatie en dat lukte niets meer. Was me wel beloofd en aan de andere kant had ik ook een extra consult kunnen inplannen.. Maar goed, ff afwachten hoe het wordt. Succes alvast! Hoeveel krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Guusje78:

Wat lief! Dankjewel!  Ik ben bij Damen geweest ja. Tis een aparte.. heel kundig, heeeel veel mooie resultaten maar beetje hork zeg maar. Communicatie is niet zijn sterkste punt maar zolang de resultaten dan goed zijn is dat nog niet zo'n ramp natuurlijk. Achteraf, had ik me meer op mijn gemak gevoeld als hij me meer had geinformeerd en meer tijd had genomen voor me. Vooralsnog ben ik tevreden want die ene borst gaat vast nog wel goed in vorm komen. Ik heb het verband er nog om en ondanks dat ik twee x wat gespiekt heb, kan ik het nu nog niet helemaal goed beoordelen. Dat kan over een maandje al meer. De dames in de kliniek zijn super lief en behulpzaam dus daarover alleen maar lof. Ik had de chirurg wat uitgebreider willen spreken voor de operatie en dat lukte niets meer. Was me wel beloofd en aan de andere kant had ik ook een extra consult kunnen inplannen.. Maar goed, ff afwachten hoe het wordt. Succes alvast! Hoeveel krijg jij?

Ja! Dat zei ze ook! Hij zegt alleen het hoognodige en voor de rest niks :D Vind jouw resultaat toch ook echt mooi eigenlijk! Ben benieuwd hoe ze over een maandje zijn! Ik heb op 12/12 mijn eerste consult bij dokter Luc Bosmans in Hasselt. Ik heb dus nog geen flauw idee wat het gaat worden.. Heb nu een 75A/70B maar wil toch voor een mooie D gaan denk ik... Hopelijk doet het niet te veel pijn! Ben echt een schijterd op vlak van pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nailartistE:

Ja! Dat zei ze ook! Hij zegt alleen het hoognodige en voor de rest niks :D Vind jouw resultaat toch ook echt mooi eigenlijk! Ben benieuwd hoe ze over een maandje zijn! Ik heb op 12/12 mijn eerste consult bij dokter Luc Bosmans in Hasselt. Ik heb dus nog geen flauw idee wat het gaat worden.. Heb nu een 75A/70B maar wil toch voor een mooie D gaan denk ik... Hopelijk doet het niet te veel pijn! Ben echt een schijterd op vlak van pijn!

De pijn vind ik wel meevallen. Tis wel evengoed oppassen dat je daardoor niet teveel doet.. Een D is ook echt mooi! Voor mij zou dat teveel zijn denk ik. Spannend hè!? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Guusje78:

De pijn vind ik wel meevallen. Tis wel evengoed oppassen dat je daardoor niet teveel doet.. Een D is ook echt mooi! Voor mij zou dat teveel zijn denk ik. Spannend hè!? :D

Nu, ik ben 1,68m en weeg 57 kg.. ben dus niet heel struis ofzo.. hopelijk gaat dat niet te veel zijn... ik ga nog bij andere pc's eens horen denk ik... gewoon voor een 2e opinie... lijkt me het beste? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heb ik mijn verband eraf geknipt! Gisrer had ik met de kliniek gebeld om te vragen naar een borstband en dat was geen probleem en zouden ze direct opsturen. Ik vroeg tien meteen naar het verband en wanneer ik mocht douchen. Ze vertelde dat het vandaag eraf mocht en de pleisters ook. Douchen mag pas als de wondjes echt dicht zijn en dat zou pas met drie weken zijn. Helaas.. 

Maar! Het verband mocht er dus af en toen manlief en de koters de deur uit waren, heeft moeders er maar ff een momentje van gemaakt op de badkamer met koffie en een schaar erbij :D. Wat een heerlijk gevoel maar natuurlijk ook weer ff wennen want de sport bh zit toch iets losser en anders dan dat strakke verband. Maar toch echt fijn, dat verband irriteerde min huid echt en jeukte! Aan de pleisters heb ik even gepield maar dat was nog gevoelig want ze plakken heel erg stevig.. Die heb ik maar ff gelaten voor wat ze zijn. :blush: Morgen weer een poging, vond dit weer ff genoeg mijlpaal voor deze ochtend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, November 28, 2016 om 18:08 zei nailartistE:

Nu, ik ben 1,68m en weeg 57 kg.. ben dus niet heel struis ofzo.. hopelijk gaat dat niet te veel zijn... ik ga nog bij andere pc's eens horen denk ik... gewoon voor een 2e opinie... lijkt me het beste? 

Ik ben ook 1.68 en weeg 54 kg. Ik heb dus 280cc extra high profile gekregen en draag nu een sport bh 75D. Op het oog zal het meer een C zijn / worden denk ik maar is voor mij wel goed zo. Meer kan ik er altijd nog van maken met een bh als ik zou willen maar wilde dat het niet te zou worden. Ik kom van een 75A af en dan is dit al heel wat :lol:. Ik zou bij twijfel nog een ander consult plannen ja. Zelf heb ik er twee gehad en bij de tweede mijn ingreep gepland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Guusje78:

Zojuist heb ik mijn verband eraf geknipt! Gisrer had ik met de kliniek gebeld om te vragen naar een borstband en dat was geen probleem en zouden ze direct opsturen. Ik vroeg tien meteen naar het verband en wanneer ik mocht douchen. Ze vertelde dat het vandaag eraf mocht en de pleisters ook. Douchen mag pas als de wondjes echt dicht zijn en dat zou pas met drie weken zijn. Helaas.. 

Maar! Het verband mocht er dus af en toen manlief en de koters de deur uit waren, heeft moeders er maar ff een momentje van gemaakt op de badkamer met koffie en een schaar erbij :D. Wat een heerlijk gevoel maar natuurlijk ook weer ff wennen want de sport bh zit toch iets losser en anders dan dat strakke verband. Maar toch echt fijn, dat verband irriteerde min huid echt en jeukte! Aan de pleisters heb ik even gepield maar dat was nog gevoelig want ze plakken heel erg stevig.. Die heb ik maar ff gelaten voor wat ze zijn. :blush: Morgen weer een poging, vond dit weer ff genoeg mijlpaal voor deze ochtend ;)

Wat fijn dat je verband eraf is! Bij mij zijn gisteren de pleisters eraf gehaald. Ik heb er van tevoren vaseline opgedaan, ze gingen er echt makkelijk af zonder pijn! Dus misschien een tip voor jou om vaseline op de pleisters te smeren en het dan nog eens te proberen ^_^ Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Boobs16:

Wat fijn dat je verband eraf is! Bij mij zijn gisteren de pleisters eraf gehaald. Ik heb er van tevoren vaseline opgedaan, ze gingen er echt makkelijk af zonder pijn! Dus misschien een tip voor jou om vaseline op de pleisters te smeren en het dan nog eens te proberen ^_^ Succes! X

Vaseline? Goeie tip! Maar die pleisters zijn toch glad en plastic achtige van buiten? Wat doet de vaseline dan? Ga het wel proberen ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.