Ga naar inhoud

Guusje78 : 17 november 2016 BV : 17 maart 2017 : herstel operatie : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Jaydee:

Gelukkig. Ga idd maar geen risico's nemen. Je hebt er zoveel voor moeten doen om te komen waar je nu bent..... wees maar extra zuinig op je boobs nu. Ff 6 weken lekker rustig aan en geen risico's nemen. Laten we eerlijk zijn; wat is nou zes weken op een heel mensenleven? Niks toch? En als je daar daarna lang profijt van hebt, dan is het de moeite waard hè? Alles voor de boobs :43:.

Mijn kerstdagen waren heerlijk. Voor het eerst sinds tijden niet zelf in de keuken gestaan met de kerst. Heerlijk met het hele gezin bij onze oudste dochter gegeten en daar de  cadeautjes uitgepakt van de lootjes, die we hadden getrokken. En veel cadeautjes natuurlijk voor de kleinkinderen.... en voor het kleinkind dat nog onderweg is. Maandag 8 december laten mijn zoon en schoondochter een geslachtsbepalingsecho doen (is wel dubbel, want is op dezelfde dag als de prostaatbiopsie bij mijn man :(). Ik denk zelf dat het een meisje wordt..... bij mijn andere kleindochter en kleinzoon had ik het beide keren goed. Ben benieuwd of ik het nu weer bij het rechte eind heb :38:.

Tweede kerstdag zijn we 's morgens bij mijn schoonmoeder op visite geweest in het bejaardentehuis en 's middags zijn we een stuk met de honden wezen wandelen en hebben we lekker samen gekokkereld en lekker romantisch gedineerd, compleet met kaarsjes en romantische muziek, mijn hubbie en ik. Was erg gezellig zo saampjes. 

Jij ook een leuke kerst gehad, meis? Je heerlijk laten verwennen? 

 

XXX Jaydee 

 

 

Oeh, klinkt goed dat etentje van jou en je man :)

Leuk dadelijk weer zo'n kleine in de familie! Hopelijk krijgt je man een goede uitslag straks en kunnen jullie echt de zorgen achter jullie laten! Wat een jaar was het voor jullie hè!? Pff.. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Guusje78:

Oeh, klinkt goed dat etentje van jou en je man :)

Leuk dadelijk weer zo'n kleine in de familie! Hopelijk krijgt je man een goede uitslag straks en kunnen jullie echt de zorgen achter jullie laten! Wat een jaar was het voor jullie hè!? Pff.. :54:

Ja... vanaf nu mag het geluk wel eens aan onze kant zijn. Want 2017 was een baggerjaar. Of bagger?...... alles wat gebeurde was zó tegenstrijdig.....er stond steeds een heel fijn bericht tegenover juist een heel naar bericht;

De geboorte van onze kleinzoon versus de kanker bij mijn nichtje

Zes weken wachten op de uitslag van het erfelijkheidsonderzoek versus de bruiloft van onze jongste dochter

De verhuizing van Hilversum terug naar ons dorp van onze zoon versus de diagnose van mijn versleten halswervels en schoudergewricht na een hoop gedokter en onderzoeken. 

En in 2018 blijkt die trend zich nog even door te zetten, 

Want op 8 januari heeft mijn hubbie zijn prostaatbiopsie en op diezelfde dag heeft onze schoondochter de geslachtsbepalingsecho. 

Dus het houdt nog ff niet op. 

Maar we blijven positief en hopen op het beste. Komt vast wel goed. Het kan niet altijd op rolletjes lopen, maar dat weet jij als geen ander. Maar de aanhouder wint :35:.

 

Dikke knuffel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een foto van 1 week po geplaatst in mijn album. De vorm is weer als in het begin, vrij hoog, maar dat trekt (hopelijk) nog wel bij. Ik durf nu nnog geen borstband te gaan dragen in ieder geval, dat zou vast teveel druk op de wond geven. Mocht het nog nodig zijn, doe ik dat na een week of drie wel. 

 

Liefs Guusje78 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Guusje78:

Heb jij ook al een album? Zou ook graag meekijken als dat mag :)

Ik heb er ook eentje. Het is een pure borstlift met tepelcoreectie geweest (je zal wel zien waarom :)) maar er was geen opzet in vergroting, ik wou het om te beginnen zo natuurlijk mogelijk houden. Ik voeg je zo meteen even toe en dan piep ik ook s bij jou :) bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voeg je zo toe @Karen1989

 

Wij staan op het punt om te vertrekken voor ons weekendje Ardennen. Heb er toch wel zin In, ondanks dat ik er weinig kan doen behalve relaxen. Ook geen ramp.. over een paar weken snak ik daar wellicht naar terug ;)

Ik heb nog steeds zo'n pijnlijk, branderig gevoel bij mijn oksel. Echt de bovenste hoek van de prothese richting oksel zeg maar. Lijkt vrij oppervlakkig en is ook niks aan te zien verder. Voelt niet aan als een ontsteking zeg maar maar wel heel gevoelig. Misschien ook de aanhechting van de spier? Beschadigde zenuwen? De prothese die nog zo hoog zit en er tegenaan miert? Geen ramp hoor want mijn borst zelf aan de onderkant voelt prima en ook aan het litteken heb ik geen pijn. Wel weer wat jeuk maar dat beschouw ik als een goed teken. :) Hoop dat die pijn en dat brandende gevoel snel wegtrekt. Tis ook meer dat ik niet zeker wat het is natuurlijk en ik me nu al snel druk ga lopen maken ;)

Fijn weekend lieve dames en hopelijk heb ik daar goede Wi-Fi en kan ik gezellig door babbelen met jullle :blush:.

 

Liefs Guusje78 xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Guusje78:

Ik voeg je zo toe @Karen1989

 

Wij staan op het punt om te vertrekken voor ons weekendje Ardennen. Heb er toch wel zin In, ondanks dat ik er weinig kan doen behalve relaxen. Ook geen ramp.. over een paar weken snak ik daar wellicht naar terug ;)

Ik heb nog steeds zo'n pijnlijk, branderig gevoel bij mijn oksel. Echt de bovenste hoek van de prothese richting oksel zeg maar. Lijkt vrij oppervlakkig en is ook niks aan te zien verder. Voelt niet aan als een ontsteking zeg maar maar wel heel gevoelig. Misschien ook de aanhechting van de spier? Beschadigde zenuwen? De prothese die nog zo hoog zit en er tegenaan miert? Geen ramp hoor want mijn borst zelf aan de onderkant voelt prima en ook aan het litteken heb ik geen pijn. Wel weer wat jeuk maar dat beschouw ik als een goed teken. :) Hoop dat die pijn en dat brandende gevoel snel wegtrekt. Tis ook meer dat ik niet zeker wat het is natuurlijk en ik me nu al snel druk ga lopen maken ;)

Fijn weekend lieve dames en hopelijk heb ik daar goede Wi-Fi en kan ik gezellig door babbelen met jullle :blush:.

 

Liefs Guusje78 xxx 

Hey meid

Ondanks dat je niet veel kunt doen, toch een heel fijn weekend gewenst in de Ardennen!!!

Wat je beschrijft over je oksel; je beredenering is juist.. 1 van die dingen zal het zijn. Deze klacht hoor je vaker, en meestal is het ook een teken dat de prothese langzamerhand begint te zakken. Die spieren protesteren gewoon graag.. (alsof ze lid zijn van een vakbond of zo!)

Mochten we je niet meer spreken, dan wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling!! En weet je.. 2018 wordt gewoon jouw jaar!!! 

:53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Guusje78,

 

Heel veel plezier in de Ardennen. Geniet er idd maar lekker van dat je niks mag doen. Voor je het weet moet je weer vol aan de bak. Geniet er dus maar gewoon van. 

Alvast een fijne jaarwisseling, mocht je daar geen goede Wifi hebben. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooh vrullie! Ik heb me toch een pijn bij/aan het litteken. Echt een venijnige scherpe pijn. Als ik ga liggen trekt het weg maar anders.. :79: Wat zou het kunnen zijn? Het litteken dat trekt doordat het aan het genezen Is? Het knoopje wat trekt? Of zou dat nog te vroeg zijn qua genezing proces? Ik zie er zo weinig aan maar zit nog onder pleisters natuurlijk en daar zit geen bloed ofzo op..

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Guusje78:

Ooooooh vrullie! Ik heb me toch een pijn bij/aan het litteken. Echt een venijnige scherpe pijn. Als ik ga liggen trekt het weg maar anders.. :79: Wat zou het kunnen zijn? Het litteken dat trekt doordat het aan het genezen Is? Het knoopje wat trekt? Of zou dat nog te vroeg zijn qua genezing proces? Ik zie er zo weinig aan maar zit nog onder pleisters natuurlijk en daar zit geen bloed ofzo op..

Oef, dat is lastig beoordelen zo...

Ik neem aan dat ze extra gehecht heeft, evt met kapsel je litteken verstevigt heeft, en die diepere hechtingen kunnen wel extra pijn veroorzaken... Misschien dat je zenuwen aan het herstellen zijn en nu dus weer gevoel doot gaan geven... of juist dat je prothese wat aan het zakken is en net iets raakt dat pijn gaat doen...

Het is ff gissen natuurlijk... heb je anders iets bij je, gaasjes? Een herenzakdoek? Maandverband? Dat je tussen je bh en litteken kunt doen, zodat de druk wat beter verdeeld wordt? Dan weet je of het met druk te maken heeft. ..

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @best_boobie. Ik heb ff goed gekeken en foto gemaakt. Het lijkt nu echt van het buitenste knoopje af te komen. Die zit zooo strak en trekt echt in mijn huid. Raar dat het zo'n zeer doet! De huid zelf ziet er rustig uit. Zal een foto meesturen.. kun je het een beetje zien? Het is rechts op de foto..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm ja, die ziet er strak uit...

Heb je iets van pleisters bij je? Dan kun je misschien een plakker plakken tussen de borst en onder de borst. Als je dat dan wat strak trekt, komt niet alle druk op dat draadje, maar meer op de huid eromheen... liefst een plakker met een dik gaasje ertussen, zodat de druk ook wat meer verdeeld wordt. Snap je wat ik bedoel? Beetje zoals je een hechtpleister plakt als er geen hechtingen in een wond zitten.

 

Hoop dat dat wat helpt, want voor de rest ziet het er top uit!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:

Hm ja, die ziet er strak uit...

Heb je iets van pleisters bij je? Dan kun je misschien een plakker plakken tussen de borst en onder de borst. Als je dat dan wat strak trekt, komt niet alle druk op dat draadje, maar meer op de huid eromheen... liefst een plakker met een dik gaasje ertussen, zodat de druk ook wat meer verdeeld wordt. Snap je wat ik bedoel? Beetje zoals je een hechtpleister plakt als er geen hechtingen in een wond zitten.

 

Hoop dat dat wat helpt, want voor de rest ziet het er top uit!

 

Xxx

Tjek! Gedaan.. bood wel een beetje verlichting maar is nu wel weer weg. Ben op zich blij dat ik nu weet dat de lijn daar vandaan komt ipv uit het midden zeg maar. Ik verwacht nu alleen niet dat het wegtrekt voor de hechtingen worden doorgeknipt en dat duurt nog een week of twee :wacko:. Ach ja, ga ff bedenken wat ik aan de pijn ga doen; flesje wijn of paracetamol? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Guusje78:

Tjek! Gedaan.. bood wel een beetje verlichting maar is nu wel weer weg. Ben op zich blij dat ik nu weet dat de lijn daar vandaan komt ipv uit het midden zeg maar. Ik verwacht nu alleen niet dat het wegtrekt voor de hechtingen worden doorgeknipt en dat duurt nog een week of twee :wacko:. Ach ja, ga ff bedenken wat ik aan de pijn ga doen; flesje wijn of paracetamol? :lol:

:45: Ik weet wel wat ik zou kiezen :45:

:viannen_76: (NOT :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie en @Guusje78    Ik kom net bij het feestje van mijn nichtje vandaan (de dochter van mijn overleden zus, die zelf ook borstkanker heeft gekregen begin dit jaar). Zij gaf een feestje om het vervelende jaar 2017 af te sluiten en het goede jaar 2018 te verwelkomen. Ik heb heerlijk gedanst op dat feestje en ik heb de keuze "flesje wijn" gemaakt. Helpt heel goed tegen de pijn.... ook tegen geestelijke pijn. Misschien ietsie te veel gedronken... en nu beetje misselijk :blush: Maar heb wel een superleuke middag/ avond gehad. Dus ik zou voor de wijn gaan, meis. Maar misschien net ff één glaasje minder nemen dan ik :45:

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

@best_boobie en @Guusje78    Ik kom net bij het feestje van mijn nichtje vandaan (de dochter van mijn overleden zus, die zelf ook borstkanker heeft gekregen begin dit jaar). Zij gaf een feestje om het vervelende jaar 2017 af te sluiten en het goede jaar 2018 te verwelkomen. Ik heb heerlijk gedanst op dat feestje en ik heb de keuze "flesje wijn" gemaakt. Helpt heel goed tegen de pijn.... ook tegen geestelijke pijn. Misschien ietsie te veel gedronken... en nu beetje misselijk :blush: Maar heb wel een superleuke middag/ avond gehad. Dus ik zou voor de wijn gaan, meis. Maar misschien net ff één glaasje minder nemen dan ik :45:

XXX Jaydee 

:45: Niet :99: he :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.