Ga naar inhoud

Niunia : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 29 juni 2016 om 11:27 zei Ecao:

Ik wil me niet moeien (maar toch :P) Heb je al aan de sebbin implantaten gedacht? Die hebben met dezelfde cc's veel meer projectie. En Dr. Verdonck gebruikt dat merk ook... Dan zit je dadelijk (ongeveer) een cupmaat hoger met hetzelfde aantal cc's.

Hey, ik ga voor de motiva implantaten, ik wist niet dat Sebbin meer projectie had. Ik heb in augustus 5 dagen voor de ingreep nog een extra consult ingeboekt om nog eens te passen en te bespreken. Bedankt voor je tip, ik ga het zeker allemaal bekijken.
XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo! Hoe bevalt Verdonck? Ik wil ook een afspraak maken bij hem! Ik ben ook redelijk plat voor en achterkant... Voorkant magere 70b zou ook a kunnen zijn.. 1.74 en 58 kg.. Ik zit ook met dezelfde gedachten.. Misschien dat de voorkant straks ineens heel erg opvalt en de achterkant nog platter lijkt!

 

ben jij nog bij een andere chirurg geweest? Zoja welke? 

Ik vind het allemaal zo spannend dat ik niet eens n consult durf te plannen! Dan word het ineen een stuk echter en dichterbij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Summer2,

Heben ook even mee gelezen omdat ik ook door dokter verdonck geholpen ga worden. Krijg 325cc mentor achter borstspier en ook rond!

Zou ik je foto's mogen zien? Ben benieuwd naar het resultaat en krijg ik een beetje een idee. Ben nog aan het twijfelen tussen rond en druppel vorm. Verdonck adviseert rond.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2016 om 21:55 zei Summer2:

Ja hoor doe ik! Ik heb mentor dual plane high profile gekregen :) 

Hallo Summer2,

Heben ook even mee gelezen omdat ik ook door dokter verdonck geholpen ga worden. Krijg 325cc mentor achter borstspier en ook rond!

Zou ik je foto's mogen zien? Ben benieuwd naar het resultaat en krijg ik een beetje een idee. Ben nog aan het twijfelen tussen rond en druppel vorm. Verdonck adviseert rond.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Proud mama:

Hallo Summer2,

Heben ook even mee gelezen omdat ik ook door dokter verdonck geholpen ga worden. Krijg 325cc mentor achter borstspier en ook rond!

Zou ik je foto's mogen zien? Ben benieuwd naar het resultaat en krijg ik een beetje een idee. Ben nog aan het twijfelen tussen rond en druppel vorm. Verdonck adviseert rond.

Groetjes

Hoe groot en zwaar ben je? Ik ben namelijk klein en smal. Dus als je groter bent kan je het niet zo goe vergelijken. 300cc kan een d cup geven maar ook een c of e cup. Dual plane drukt de spier de prothese een beetje plat bovenin, dus die bolling wordt wel ietsie minder net zoals druppelvormig, maar druppel hebben veel meer volume onderin. Ik heb wel weinig vet he, dus je ziet goed dat ze nep zijn :) is natuurlijker als je wat meer vet hebt zodat de randen beetje bedekt worden. Ik voeg je toe!! Momentje dan kan je ze zozien :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey Niuna! Ik ben 2 weken geleden geopereerd en heb van protheses Mentor moderate plus profile, 225cc. Ik kwam van een aa/a en heb nu een c, wat mijn oorspronkelijke plan was :) Ik wou zelf niet te groot want dat past echt niet bij mij dus ben ik heel blij met het resultaat! Van omtrek heb ik 70 en ze zijn voor mij echt al groot genoeg..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2016 om 11:59 zei AJ1992:

Hallo! Hoe bevalt Verdonck? Ik wil ook een afspraak maken bij hem! Ik ben ook redelijk plat voor en achterkant... Voorkant magere 70b zou ook a kunnen zijn.. 1.74 en 58 kg.. Ik zit ook met dezelfde gedachten.. Misschien dat de voorkant straks ineens heel erg opvalt en de achterkant nog platter lijkt!

 

ben jij nog bij een andere chirurg geweest? Zoja welke? 

Ik vind het allemaal zo spannend dat ik niet eens n consult durf te plannen! Dan word het ineen een stuk echter en dichterbij...

Ik heb zowat hetzelfde figuur als jij! Ik ben bij ACCZ A klinieken geweest en ze hebben mij een 315cc aanbevolen (anatomisch en achter de borstspier). Ik zit ook al drie jaar met het idee 'ik ga ooit een BV laten doen hoor' en heb toen redelijk plotseling een afspraak genaakt en kan nu niet wachten tot de datum er is :D Ik denk als je eenmaal op consult gaat, dat je hetzelfde gaat hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ooh wat goed om te horen!!

 

ik zit gewoon over alles te twijfelen nu.. Zoveel verschillende chirurgen/klinieken en dan ook nog allemaal verschillende merkel implantaten.. Zie door de bomen het bos niet meer! Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken bij de kliniek in veldhoven. Dat is lekker dichtbij voor mij en daar zitten dr Koeijers en dr Schietecate. Ik lees veel goede ervaringen over deze 2!

toch anatomisch ja? Dat weet ik ook nog niet hoor.. Ik denk dat het bij mij pas rustig in mijn hoofd word als ik zo'n pas sessie heb gehad.

houd je me op de hoogte ben benieuwt hoe je alles ervaart en het resultaat!! Op welke maat je uit gaat komen enzo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi allemaal, 

Ik meng me graag in dit gesprek. Ik ben 1.69 en weeg 58 kilo. Heb nu een kleine 75A en krijg 390 cc anatomisch van mentor, half achter de spier. 
Graag zou ik willen weten hoe het is bevallen met de pijn, na de operatie, bij degene die al onder het mes zijn gegaan. Ook zou ik het fijn vinden als ik foto's zou mogen zien van vergelijkbare situaties (voor en na) zodat ik een beter beeld kan krijgen van hoe het er eventueel uit gaat zien over 12 dagen, als ik de borstvergroting krijg. Natuurlijk is dit bij iedereen anders en is niemand hetzelfde, maar het is toch prettig om wat verhalen te horen en mogen zien. 

Groetjes!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey dames,

Ik stond vanmorgen op met zo'n spannend en blij gevoel! Na al die jaren van frustratie en dromen komt eindelijk de dag van de borstvergroting in zicht. Over een weekje zal ik me eindelijk een vrouw voelen en (hopelijk) trots kunnen zijn op mijn naakte lichaam. 

Ik heb deze zaterdag nog een afspraak om nog een keer te passen omdat ik toch nog twijfel of ik liever kleine of grote borsten wil, ik zal met allebei in elk geval al heel blij zijn, als ik al gewoon borsten heb is dat al prachtig.

Zijn er hier nog dames die 25 augustus bij dokter Verdonck moeten? En wat doen jullie als voorbereiding? 

Ik begin toch wel zenuwachtig te worden en heb af en toe wat schrik dat het moeilijk zal worden thuis met het huishouden, de kinderen, nieuwe schooljaar etc... 

Alle tips zijn welkom. ;)

Heel veel liefs xxxxxxx Niunia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

ik heb even twee topics samengevoegd van je. Ik zal je titel ook aanpassen van dit topic, en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken voor je updates. Op die manier houden we het hier overzichtelijk, zowel voor jezelf als voor ons.

Dus graag bij dit topic houden voortaan :)

Succes met aftellen nog, spannend!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu komt het toch wel dichtbij eh? Hoeveel cc heb je nu gekozen? Ik ben vrijdag geopereerd en heb ook lang getwijfeld tussen 275 en 295cc, heb uiteindelijk gekozen voor de 295 en in het verband ziet het er al groot genoeg uit haha :D ( je moet maar eens kijken in mijn album) ik ga je proces zeker volgen en alvast heel veel succes! :)

dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Niunia

Ik word donderdag ook geopereerd door dr.  verdonck!  Ik ben enorm zenuwachtig!  :DMaar heb er veel zin in!  :wub: Ik hoop dat de pijn meevalt...  

 

Ik ben eigenlijk nog vanalles aan het doen voor donderdag.  Het appartement is helemaal gekuist,  woensdag alle boodschappen nog gaan doen,  ik heb een weekmenu gemaakt, ik heb een zwangerschapskussen gekocht, er liggeb koelcompressen in de diepvries mijn tas ligt ook al klaar.  Ik wil mijn vriend zoveel mogelijk ontlasten met alle huishoudelijke toestanden.  Hij zal zijn handen al meer dan vol hebben aan mijn zorg ( en aan de nieuwe tweeling!  :D )  Enkel nog in de auto een emmer zetten voor eventuele misselijkheid  (ik ben snel reisziek en ook misselijk van narcose,  dus safety first zodat we de auto niet onder spauwen!  :D). 

 

Ik ga 275cc laten zetten.  Ik heb groter gepast maar Verdonck zei dat het,  voor mijn figuur,  te groot is en niet meer zo natuurlijk zou ogen.  

 

Weet jij je keuze al?  

Misschien zien we elkaar wel!!  Zou leuk zijn!  :rolleyes:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey! @MeisjemetAcup en @MrsToBe :D  Ik heb uiteindelijk beslist om dan toch maar voor 315CC te gaan, tijdens de passessie toch weer hetzelfde gekozen als oorspronkelijk. Het zal een goeie C cup worden. En nu ik het besloten heb sta ik er ook meer als 100% achter. Ik begin nu wel écht zenuwen te krijgen voor donderdag. Morgen heel de dag kuisen en opruimen dat alles hier blinkt zodat ik de volgende dagen echt kan rusten. Typisch dat er net NU een hittegolf aankomt.. hopelijk gaan we niet te erg afzien met dat verband.. Een verkoelende douche zal er in elk geval niet snel inzitten zeker? <_<

Kijk er ZO zo zo hard naar uit. @MrsToBe hoe laat word je geopereerd? 

Dikke kus! 

Niunia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @MeisjemetAcup ;)

Ik ben wel wat zenuwachtig hoor, maar nog niet zo zenuwachtig als ik dacht dat ik zou zijn.

Wel echt miserie dat het zo vreselijk warm is, net nu.. Hopelijk krijgen we niet te veel last van het verband tijdens die hitte.. 

@MeisjemetAcup, hoe gaat dat bij jou? Niet te warm? Niet te veel last van het verband?

Wie was er allemaal misselijk na de ingreep? Daar heb ik vooral schrik voor eigenlijk.. En hoe zit het met de eetlust? 

Dikke kus xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Had ik ook hoor :) tot ik moest slapen :D dan deed ik geen oog dicht haha :P 

Dat heb ik al een paar dagen.. niet in slaap kunnen komen. Maar ik geef de warmte de schuld... 

Hoop dat ik vanavond wel snel slaap want het wekkertje gaat hier om half 7 al... pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.