Ga naar inhoud

Niunia : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 15-6-2016 om 21:12 zei Summer2:

Ik ongeveer! Ik ben 1,60 en weeg 46 kilo. En jij? Mijn voorsituatie is aa en heb 300cc gekregen 4 weken geleden. Maar vind het te klein, ik ben een ukkie maar had het iets voller willen hebben (350 of zo). 300 was de max volgens mijn pc. Je went zo snel echt waar, meerdere meiden hebben spijt van de maat. Ik meet nu een b cup, maar neppe borsten hebben een maatje meer nodig dus ik verwacht dat ik een c of d cup ga passen. Je moet zelf kiezen maar ik zou echt niet kleiner gaan, 310 is echt niet groot. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je mijn foto's zien. 

Welk merk krijg je? En hoe geplaatst? High profile of medium? En hoe groot en zwaar ben je? Het is bij iedereen anders, iedereen heeft andere borsten en het komt er bij iedereen anders uit te zien :) 

Dag Summer, dat is een opmerking die ik veel hoor. Dat ze achteraf snel wennen van grootte en dat je toch iets groter had gewenst. Ik vergelijk me altijd als ik een dubbele push up aan heb van Victoria Secrets en die voegen ook ongeveer 300cc bij. ZOu ik eventueel toegang mogen hebben tot je album om te zien wat 300cc doet? Ik ben wel wat grover gebouwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Giorgio:

Dag Summer, dat is een opmerking die ik veel hoor. Dat ze achteraf snel wennen van grootte en dat je toch iets groter had gewenst. Ik vergelijk me altijd als ik een dubbele push up aan heb van Victoria Secrets en die voegen ook ongeveer 300cc bij. ZOu ik eventueel toegang mogen hebben tot je album om te zien wat 300cc doet? Ik ben wel wat grover gebouwd...

Ja hoor ik voeg je toe.

Ik had liever 1 maat groter gehad dan nu. Maar als ik strakke topjes draag ben ik wel tevreden hoor! En zonder iets ook. Maar had toch groter gewild. Als jij groter gebouwd bent gaan ze wel anders eruit zien kwa grootte. Welke cupmaat is je voorsituatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 september 2016 om 23:14 zei TaraB:

Hee!

Mocht jij al zo snel in bad? Verdonck zei tegen mij met mijn 2 weken po controle dat ik daar nog 6 weken mee moest wachten.. Dus pas na 8 weken po in bad, sauna, zwemmen etc

Ik had toen die band inderdaad ook achterstevoren aan maar Verdonck zei dat hij dan zn werking niet goed doet, die band is speciaal gemaakt om zo te zitten. Is inderdaad heel lastig met kleding, ik draag losse bloesjes of iets met een strik ofzo aan de bovenkant waardoor het niet zo opvalt. 

Dus ik denk dat je je band beter wel weer kan dragen zoals het hoort, maar verder is het echt veel geduld qua zakken.. Bij mij willen ze ook niet zo haha. Bij mij wordt het verschil in hoogte ook steeds erger, links is al best gezakt en ook best mooi, maar rechts zit nog veel hoger en is veel boller. Had van de week en mail met foto gestuurd of dit erg was en Verdonck belde om te zeggen dat het gewoon tijd nodig heeft, ene spier is harder en er kan zelfs een verschil van 3 maanden tussen de borsten zitten met hoe snel ze zakken. Geduld dus!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)

Hey TaraB, bedankt voor je reactie.. Ik vreesde er al voor :( Mijn band is ondertussen echt goed versleten, hij springt continu los. Ik heb er een nieuwe online besteld, die ook van omtrek wat kleiner is. Gelukkig is het weer ondertussen aan het afkoelen, zodat ik inderdaad een sjaaltje of iets erover kan dragen. Hopelijk komt het dan nog goed.Bij mij is er ook wel een verschil tussen linker en rechterkant. Blij dat dit ook nog goed kan komen dan.. Hmm, dan zal het bij mij allemaal nog wel wat langer duren als ik een maand lang de band verkeerd aan had.. Ach ja, als het uiteindelijk maar goed komt zeker :) Dikke kus en nog een goed verloop allemaal. Oh ja, en van dat bad nemen, had ik zo gelezen in de infobrochure dat we mee hadden.. hopelijk had ik dat ook niet verkeerd geïnterpreteerd.. X xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2016 om 19:54 zei Niunia:

Hey hallo allemaal ! :D @MeisjemetAcup @Lhien @Proud mama @MrsToBe en alle anderen hier op het forum :53: hoe gaat het met jullie??

Vandaag voor de eerste keer in bad gegaan, zalig.. :) 

Ik vroeg me af hoe jullie borsten intussen gezakt zijn? De mijne zijn al veel zachter geworden, maar de bolling zit nog steeds te hoog vind ik. Ik ben vandaag 5 weken PO en ik had er toch wel wat meer van verwacht :wacko: zeker als ik bij jou kijk @MeisjemetAcup dan denk ik .. oei, ik heb precies iets fout gedaan. Daarom mijn vraag : dragen jullie de borstband allemaal langs de juiste kant (zoals Verdonck hem heeft omgedaan) en zo ja, hoe doen jullie dat? Dat zie je toch enorm steken onder je T-shirt, ik draag de mijne achterstevoren.. Maar nu heb ik dus schrik dat het daarom niet zo goed gezakt is allemaal.. Ook heb ik ontdekt dat op mijn ticketje 80B/C staat, terwijl ik een omtrek van 70-75 heb. 
misschien ligt het daaraan?? 

Voor de rest gaat het goed hier, niet te veel pijn meer, en blij met het resultaat (hoewel ze nog moeten zakken ;) ) Ook ben ik er intussen zo aan gewend dat ze er echt hoe langer hoe kleiner uit beginnen zien :) hahaha xxx Dikke kussen voor jullie allemaal X X X ...

Hey meiden,

Hier onderhand ook al meer dan 5 weken po en kan niet wachten dat ik vanaf volgende week gewoon weer een bh kan dragen want heb nu onderhand genoeg van de sportbh en de band!! Want idd @Niunia je ziet het echt Door je kleding.... vorige week een feestje gehad en gewoon de band uitgelaten want ziet niet uit.... in mijn band staat trouwens ook een andere maat San dat ik heb met resultaat dat ik hem niet goed kan sluiten omdat hij te groot is geworden!  

Afgelopen vrijdag bij de hunkemuller gaan shoppen en wat wassen dat leuk!!!! Geen maximaser meer maar gewoon mooi en sexy lingerie!! HiHi.  Voelde me echt een klein kind in een snoepwinkel!! En ideaal natuurlijk de actie 3 bh voor de prijs van 2!!

Ik moet zeggendat mijn borsten redelijk gezakt zijn maar nu het probleem heb dat mijn rechter borst overduidelijk groter is dan mijn linker.... ben van nature al erg onzeker over mijn borsten, daarom ook een bv en dan nu dit! Stephanie foto's gestuurd en zei zei dat dat wel tot een half jaar kan duren eer dat dit gelijk is. ... hmmm maar hopen dat het goed komt!!

Zijn jullie verder blij met het resultaat?  Ik moet er nog aan wennen. ... vind ze persoonlijk te klein maar familie en vrienden verklaren me voor gek want volgens hun zijn ze echt groot! Zie het zelf gewoon niet. Kom op een 80e of een 75f uit. Ligt eraan hoe het valt maar vind dat silicone borsten anders uitzien qua maat dan natuurlijke borsten. Verder heb ik wel een heel natuurlijke vorm. Mijn borsten hongen vrij veel dus ik heb niet 2 halve "bollen" op mijn lichaam maar echt heel natuurlijke borsten. Laat ik het zo zeggen dat als je het niet weet valt het niet op.

Nog even en dan kunnen wel pronken met onze borsten in mooi lingerie!!

Veel liefs,proud mama

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Proud mama:

Hey meiden,

Hier onderhand ook al meer dan 5 weken po en kan niet wachten dat ik vanaf volgende week gewoon weer een bh kan dragen want heb nu onderhand genoeg van de sportbh en de band!! Want idd @Niunia je ziet het echt Door je kleding.... vorige week een feestje gehad en gewoon de band uitgelaten want ziet niet uit.... in mijn band staat trouwens ook een andere maat San dat ik heb met resultaat dat ik hem niet goed kan sluiten omdat hij te groot is geworden!  

Afgelopen vrijdag bij de hunkemuller gaan shoppen en wat wassen dat leuk!!!! Geen maximaser meer maar gewoon mooi en sexy lingerie!! HiHi.  Voelde me echt een klein kind in een snoepwinkel!! En ideaal natuurlijk de actie 3 bh voor de prijs van 2!!

Ik moet zeggendat mijn borsten redelijk gezakt zijn maar nu het probleem heb dat mijn rechter borst overduidelijk groter is dan mijn linker.... ben van nature al erg onzeker over mijn borsten, daarom ook een bv en dan nu dit! Stephanie foto's gestuurd en zei zei dat dat wel tot een half jaar kan duren eer dat dit gelijk is. ... hmmm maar hopen dat het goed komt!!

Zijn jullie verder blij met het resultaat?  Ik moet er nog aan wennen. ... vind ze persoonlijk te klein maar familie en vrienden verklaren me voor gek want volgens hun zijn ze echt groot! Zie het zelf gewoon niet. Kom op een 80e of een 75f uit. Ligt eraan hoe het valt maar vind dat silicone borsten anders uitzien qua maat dan natuurlijke borsten. Verder heb ik wel een heel natuurlijke vorm. Mijn borsten hongen vrij veel dus ik heb niet 2 halve "bollen" op mijn lichaam maar echt heel natuurlijke borsten. Laat ik het zo zeggen dat als je het niet weet valt het niet op.

Nog even en dan kunnen wel pronken met onze borsten in mooi lingerie!!

Veel liefs,proud mama

Hey Proudmama,

Wat leuk om te lezen dat het er bij jou heel mooi en natuurlijk uitziet.. Hopelijk gaat het er bij mij ook beter uitzien als ik mijn nieuwe band heb (heb hem online besteld dus kan nog wel enkele dagen duren) Is het op 6 weken al dat we een normale bh kunnen dragen?? Ik heb van mezelf nog eens foto's genomen en mijn borsten zijn nog exact even hoog als bij 2 weken PO :( heel erg frustrerend.. alsof het allemaal voor niets is geweest.. Ik denk dat ik de borstband nog aanhoud tot volgende maand minstens, anders komt het misschien nooit meer goed. 

Verder heb ik hetzelfde 'probleem' dat ik ze zo klein vind :) Ik wéét dat ze groot zijn (mijn maat is gemiddeld 70E, terwijl ik maar een B/C wou) maar toch zie ik het niet, maar heel mijn beeld van borsten is veranderd, ik vind nu dat iedereen overal kleine borsten heeft, de paspoppen en modellen van lingerie, allemaal kleine borsten :) heel gek want in het begin vond ik ze echt gigantisch.. en het is niet dat ze nu kleiner zijn, ik ben er gewoon zo aan gewend.. 

Het voornaamste is dat we ons inderdaad niet meer hoeven te schamen en eindelijk mooie lingerie kunnen dragen.. :) We zullen nog veel geduld moeten hebben eer ze gelijk hangen enzo, maar we zijn tenminste wel al niet meer plat :).

Wat een geluk dat ik hier af en toe mijn hart kan luchten en kan lezen dat jullie door hetzelfde proces gaan. 

Een heel dikke knuffel en veel liefs voor jullie allemaal <3 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hey allemaal,

Lang geleden dat ik nog eens naar hier ben komen kijken.

Ik ontdekte een tweetal weken geleden dat mijn linkerborst echt zacht was. Ik dacht zelfs even dat hij lek was, ik kon er zo in knijpen :) 

Daarna had ik door dat hij echt gewoon heel natuurlijk aanvoelde! Helaas wil mijn rechterborst niet mee.

Daar voelt het alsof de prothese nog in een zakje zit ofzo, daarin kan ik niet hard knijpen, is gespannen.
Heeft er nog iemand dit probleem? Ik ben toch al 10 maanden PO.. 

Ook het gevoel aan de onderkant van beide borsten is nog niet helemaal terug, die huid is nog redelijk gevoelloos.

Ik had gehoopt dat dit ondertussen toch al over zou zijn.
Ik vind ze wel heel mooi :wub: maar mochten achteraf gezien toch wel groter zijn :) 

Groetjes,

Niunia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Niunia

 

Verdonck vertelde mij dat het wel 1,5 jaar kon duren voordat het gevoel weer is zoals voorheen. Verder ben ik pas 5 weken po dus kan ik je niet helpen. 

 

Ik baal nu al dat ik niet voor 295 heb gekozen ipv 275. Maar wel zoveel mooier als eerst :wub:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi .. ik ben nu 9mnd po.. en heb hetzelfde als jij .. linker borst voelt goed .. geen last .. maar die rechter borst is wat harder en voelt niet goed .. voelt alsof hij "glijd " 

ik ga over 2 weken naar mijn pc .. al vanaf dag 1 voelt mijn r borst niet fijn ... ook geen gevoel aan de onderkant .. geloof niet dat het terug komt :( 

ze voelen ook koud aan ... als ik op mijn rug lig dan is de r borst gespannen ... hoop zo dat t beter word ... ben er bijna dag en nacht mee bezig .. geen pijn maar ik voel de r borst altijd :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6-7-2017 om 20:05 zei Niunia:

Hey allemaal,

Lang geleden dat ik nog eens naar hier ben komen kijken.

Ik ontdekte een tweetal weken geleden dat mijn linkerborst echt zacht was. Ik dacht zelfs even dat hij lek was, ik kon er zo in knijpen :) 

Daarna had ik door dat hij echt gewoon heel natuurlijk aanvoelde! Helaas wil mijn rechterborst niet mee.

Daar voelt het alsof de prothese nog in een zakje zit ofzo, daarin kan ik niet hard knijpen, is gespannen.
Heeft er nog iemand dit probleem? Ik ben toch al 10 maanden PO.. 

Ook het gevoel aan de onderkant van beide borsten is nog niet helemaal terug, die huid is nog redelijk gevoelloos.

Ik had gehoopt dat dit ondertussen toch al over zou zijn.
Ik vind ze wel heel mooi :wub: maar mochten achteraf gezien toch wel groter zijn :) 

Groetjes,

Niunia

Ik ben 9 maanden po en ervaar ook dat ze soepeler worden met de dag, volgens mij zal de rechterkant anders aanvoelen doordat we rechtshandig zijn? Ik heb toch gemerkt dat die kant anders evolueerde dan links... Door ander gebruik van de spier, ik heb ze alvast dual plane wat het kan verklaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Meisjes,

alvast super bedankt voor de feedback :) 

Ik heb naar mijn pc gemaild voor alle zekerheid.

Ze nodigen mij uit om eens langs te komen om te checken of het toch geen kapselvorming zou kunnen zijn.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

Nog een andere vraag, heeft er nog iemand last van extreem pijnlijke tepels tijdens de menstruatieperiode?

Liefs xxx  niunia ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.