Ga naar inhoud

Niunia : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei Niunia:

Bedankt @MeisjemetAcup ;)

Ik ben wel wat zenuwachtig hoor, maar nog niet zo zenuwachtig als ik dacht dat ik zou zijn.

Wel echt miserie dat het zo vreselijk warm is, net nu.. Hopelijk krijgen we niet te veel last van het verband tijdens die hitte.. 

@MeisjemetAcup, hoe gaat dat bij jou? Niet te warm? Niet te veel last van het verband?

Wie was er allemaal misselijk na de ingreep? Daar heb ik vooral schrik voor eigenlijk.. En hoe zit het met de eetlust? 

Dikke kus xxxx

Die hitte zie ik ook een beetje tegenop. Ben nu van plan lekker onder de parasol de gaan zitten/hangen.. maar hoe dat morgen uitpakt moet ik nog maar zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Niunia:

Bedankt @MeisjemetAcup ;)

Ik ben wel wat zenuwachtig hoor, maar nog niet zo zenuwachtig als ik dacht dat ik zou zijn.

Wel echt miserie dat het zo vreselijk warm is, net nu.. Hopelijk krijgen we niet te veel last van het verband tijdens die hitte.. 

@MeisjemetAcup, hoe gaat dat bij jou? Niet te warm? Niet te veel last van het verband?

Wie was er allemaal misselijk na de ingreep? Daar heb ik vooral schrik voor eigenlijk.. En hoe zit het met de eetlust? 

Dikke kus xxxx

@Niunia @Anni Nu ja, die hitte is inderdaad een domper :( ik zit momenteel binnen, ik loop nog moe dus ik slaap nog redelijk veel :) ik neem ook pillen tegen de jeuk dus die helpen ook wel :) de martelband zoals velen hier zeggen zit eigenlijk wel goed :) je voelt juist dat je veel steun hebt :)

 ik ben niet echt misselijk geweest van de narcose maar mijn maag was wel niet 100% de eerste 2 dagen ( komt ook door die pijnstillers in het rode doosje dus daar zo rap mogelijk met stoppen als het lukt :) ). Vanaf maandag was mijn maag tiptop ( het moment dat ik die rode niet meer nam). Eerste avond wou ik overgeven ( man zo een pijn) maar het lukte niet, was dan toch omdat ik een lege maag had, dat ik me zo voelde.. Als je nog vragen hebt: vraag maar! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh bijna is het zover. Fijn! 

Ik ben afgelopen vrijdag ook door Verdonck geopereerd. 

Het ging bij mij allemaal vlotjes. 

Ik hoop dat het bij jou ook voorspoedig zal verlopen. 

Alvast heel veel succes en zou bijna zeggen doe m de groetjes :45: 

maar nee doe maar niet hoor ;) 

 

xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lhien:

Ooh bijna is het zover. Fijn! 

Ik ben afgelopen vrijdag ook door Verdonck geopereerd. 

Het ging bij mij allemaal vlotjes. 

Ik hoop dat het bij jou ook voorspoedig zal verlopen. 

Alvast heel veel succes en zou bijna zeggen doe m de groetjes :45: 

maar nee doe maar niet hoor ;) 

 

xx Lien 

Oh als ik er aan denk zal ik het doen :) haha, maar ik ben zo zenuwachtig dat ik vrees dat ik mijn eigen naam niet meer zal kennen.. 

Ik hoop dat het allemaal vlot en goed verloopt zonder complicaties, zie vooral op tegen de herstelperiode. Maar ben tegelijk ook zo verschrikkelijk blij dat mijn wens nu eindelijk in vervulling zal gaan.. hier droom ik echt al héél héél hééééééélll lang van..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MeisjemetAcup:

@Niunia @Anni Nu ja, die hitte is inderdaad een domper :( ik zit momenteel binnen, ik loop nog moe dus ik slaap nog redelijk veel :) ik neem ook pillen tegen de jeuk dus die helpen ook wel :) de martelband zoals velen hier zeggen zit eigenlijk wel goed :) je voelt juist dat je veel steun hebt :)

 ik ben niet echt misselijk geweest van de narcose maar mijn maag was wel niet 100% de eerste 2 dagen ( komt ook door die pijnstillers in het rode doosje dus daar zo rap mogelijk met stoppen als het lukt :) ). Vanaf maandag was mijn maag tiptop ( het moment dat ik die rode niet meer nam). Eerste avond wou ik overgeven ( man zo een pijn) maar het lukte niet, was dan toch omdat ik een lege maag had, dat ik me zo voelde.. Als je nog vragen hebt: vraag maar! :) 

Bedankt voor de nuttige tips van de pijnstillers in het rode doosje! ;) 

Ik ga jou toch zeker nog wat volgen, dan heb ik een idee wat me nog allemaal te wachten staat :) 

Spannneeeennddd!!! :) 

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Niunia:

Bedankt voor de nuttige tips van de pijnstillers in het rode doosje! ;) 

Ik ga jou toch zeker nog wat volgen, dan heb ik een idee wat me nog allemaal te wachten staat :) 

Spannneeeennddd!!! :) 

xxxxx

Graag gedaan! :) en ja he? Ik vind het zelf weer spannend haha :D voor je het weet ben je weer wakker en denk je, hunk is het al gebeurd? :P heel veel succes morgen! Ik denk aan je! 

Dikke kus! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Niunia:

Oh als ik er aan denk zal ik het doen :) haha, maar ik ben zo zenuwachtig dat ik vrees dat ik mijn eigen naam niet meer zal kennen.. 

Ik hoop dat het allemaal vlot en goed verloopt zonder complicaties, zie vooral op tegen de herstelperiode. Maar ben tegelijk ook zo verschrikkelijk blij dat mijn wens nu eindelijk in vervulling zal gaan.. hier droom ik echt al héél héél hééééééélll lang van..

xxx

Het een weegt tegen het ander op. Ik hoop dat je herstelperiode spoedig verloopt en daarna heb je er zo lang plezier van. Eindelijk is het zover. Daar kunnen die paar vervelende weken niet tegen op toch. 

Spanning, das toch zeker logisch! 

Het is niet niks. Maar Verdonck zal

je wel op je gemak stellen. Komt goed ;). Voor je het weet lig je met je nieuwe boobies terug in je  verkoeverbed 

laat ons maar weten hoe het is gegaan. Succes! 

 

Xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Wat een fantastische ervaring! Zo'n schatten van mensen daar!

Ik was zo ontzettend zenuwachtig, maar ze stelden me allemaal zo lief gerust!

Een volledig verslag volgt nog, nu nog wat suf.

Maar zo ontzettend gelukkig! 

@MrsToBe ik wou je nog succes wensen maar toen ik bij zinnen was, was jij al binnen in het OK.

Hoe ging het bij jou?

Dikke kussen aan iedereen!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag:

Om half tien kwam ik aan (veel te vroeg) dus ik heb me nog even in de wachtkamer gezet en geprobeerd om mij zoveel mogelijk af te leiden. Maar de zenuwen sloegen serieus toe..
Toen ze mijn naam riepen ging ik met een bang hartje mee naar beneden.

Toen ging alles zo snel : "doe je kleren maar uit, schortje aan en leg je maar op dat bed daar" Toen ging het even niet zo goed met mij (zo bang).. tot daar een lieve verpleger aankwam. Hij stelde zichzelf voor en stelde me meteen gerust. ^_^ Met een grapje hier en daar en een heel rustgevende stem zei hij dat alles wel goed komt.

Ik merkte op dat de sfeer daar heel anders is dan in een gewoon ziekenhuis, veel gezelliger, vrolijker, leuker..

Voor ik het wist had ik alle papieren in orde gebracht en was het aan mij, nog even foto's genomen van de "voor-situatie" en dan op de operatietafel gaan liggen. 

Ik heb de chirurg nog veel succes gewenst en tijdens dat die op mij begon te tekenen maakte ik kennis met de lieve anesthesist, die me zei dat "mijnen aperitief eraan kwam" :P

Hij vroeg nog : "voel je al iets?" 

Ik antwoordde : Ja ik voel wel iets............ en  toen... zwart :)

Ik droomde toen ze me wakker maakten, ik dacht "oeps, wat nu?" het leek alsof ik maar 5 minuutjes weggedommeld was, ze zetten me rechtop en vroegen of ik het mooi vond.
Ik keek snel naar mijn borsten en zei "Ah is het al gebeurd?" ^_^ Toen viel ik terug in slaap en werd ik naar de recovery gerold.. Daar was ik wel wakker van geest maar mijn lichaam was nog heel moe.

Heb er nog wel een tijdje gelegen,  me wel bewust van de geluiden die er zich afspeelden maar wel nog heel "dizzy". Van zodra ik mij wakker genoeg voelde, mocht ik naar huis.

Ondertussen had ik amper pijn.

Was heel vrolijk en gelukkig en een beetje high voor de rest van de dag.

's Avonds begon het al wat meer pijn te doen.. en van de medicatie en vooral de antibiotica was ik zo misselijk :( ... heb zelfs moeten overgeven, vreselijk..

Vannacht sloeg de pijn echt toe en deze morgen.. amai.. ik kon niet bewegen.. Het is inderdaad geen lachertje. Had niet verwacht dat het zo veel pijn zou doen, toch zeker met de pijnstilling die ik erbij neem. Maar volgens de chirurg zijn vandaag en morgen de ergste dagen, en als dit het ergste is zal ik me er wel doorslaan :) Het doet ook deugd om de ice-packs op mijn borsten te leggen. Ik zou ze het liefst van al continu op mij hebben liggen. Met deze hitte zeker..

Verder had ik vannacht af en toe geen gevoel meer in mijn linkerarm - hand, heeft nog iemand daar last van gehad? Ook op een plek op mijn borst voel ik niets (door het verband door) of komt dat door het verband misschien?

Het is nog een beetje surrealistisch allemaal, maar ben nog steeds heel blij dat ik het gedaan heb.

Ben uiteraard wel super benieuwd wat het resultaat zal zijn! 

Weten jullie wanneer de borstband af gaat? Is dat samen met het verband? Of dragen jullie hem nog op de sportbh ook??

Bedankt voor de tips! :) 

Dikke kussen! xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral: dikke proficiat meid! :D ik herken de pijn.. Maar na 3 dagen zal het wel een stuk beter gaan :) ik ben 1 week po en voel me redelijk goed.. Alleen vanaf vandaag wat steken als ik te lang beweeg :) ik voelde in het begin ook een stukje niet van mijn borst maar nu is mijn linkertepel echt heeeel gevoelig :P 

en de borstband moet je jammer genoeg 8 weken dragen in ttoaal :( 2 weken met verband en 6 weken met de sportbh.. 

Een spoedig herstel gewenst!

dikke kus!wxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, bedankt, voor jou ook proficiat trouwens :) 

En nu heb je terug gevoel in heel je borsten? :) Dat is dan toch ook goed nieuws.

Die borstband 8 weken??? Oei, en wat doe je dan aan van kledij? want die komt toch erg hoog?

Voor jou ook een spoedig herstel nog verder... Ben benieuwd naar het eindresultaat. 

Heb jij al een idee hoe het er uit zal zien? 

XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Niunia:

Hey, bedankt, voor jou ook proficiat trouwens :) 

En nu heb je terug gevoel in heel je borsten? :) Dat is dan toch ook goed nieuws.

Die borstband 8 weken??? Oei, en wat doe je dan aan van kledij? want die komt toch erg hoog?

Voor jou ook een spoedig herstel nog verder... Ben benieuwd naar het eindresultaat. 

Heb jij al een idee hoe het er uit zal zien? 

XXXX

Dankje :) ik denk het ja, met het verband is dat ook nog moeilijk te weten eh of je overal gevoel hebt.. En ja 8 weken :( ik draag nu al een hele week losse tshirts zodat het niet zo opvalt maar inderdaad, de kledingskeuze is heel beperkt.. Daar zullen we door moeten maar het is voor het goede doel :D 

ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat! :D en nee nog geen idee, soms zit ik wel onder het verband om te krabben en dan voel je zo de ronding van je borst en denk je: woow kheb dus echt borsten haha :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach dat nemen we er met alle plezier bij he! ;)

Kwam jij ook van zo'n kleine cup af? 

Ik ben eens gaan piepen maar vond geen foto's terug van jou.

Amai ja, dat krabben daar kijk ik ook al naar uit, momenteel zit het verband overal nog strak aangesloten.. 

Hmm, nog iets dat ik mij afvraag.. kopen jullie de sportbh op voorhand? Of gaan jullie wanneer de draadjes eruit gaan met "losse" borsten naar de winkel, omdat we de maat nog niet precies weten??

Xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met heel veel plezier zelf :D ik kom van een 70A, mijn albums staan op privé maar ik heb je toegevoegd :) je kan ze nu wel zien normaal :) 

Ja dat verdomde verband.. Nog 6 dagen en het mag eraf! En ik laat de draadjes verwijderen bij Verdonck dus ik laat mijn verband eraan tot bij verdonck en dan gaat hij mij een sportbh aanmeten :) ik ging eerst naar mijn huisarts gaan maar mijn mama wil dat ik zeker een goede maat heb (het mag niet te los, niet te strak..) dus gaan we direct naar Verdonck :) daarna ga ik nog een 2de gaan halen in de hema, die zijn goed naar het schijnt en goedkoop :) dan kan ik toch wat afwisselen eh :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja stephanie vertelde dat aan mijn mama omdat ze ongerust was dat we geen goede bh zouden kopen haha :D ze hebben die daar blijkbaar liggen :) aangezien ik daar een folder van Anita heb zien liggen en de borstband ook van Anita zal de sportbh ook van Anita zijn denkik :) dat zijn dus hele goeie! Ik wil die met vooraansluiting :P 

Goede kans dat we dan op hetzelfde uitkomen :D en ja moet je zeker doen, ik zal dan ook eens piepen :P heb jij ook 295cc? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Niunia:

Verslag:

Om half tien kwam ik aan (veel te vroeg) dus ik heb me nog even in de wachtkamer gezet en geprobeerd om mij zoveel mogelijk af te leiden. Maar de zenuwen sloegen serieus toe..
Toen ze mijn naam riepen ging ik met een bang hartje mee naar beneden.

Toen ging alles zo snel : "doe je kleren maar uit, schortje aan en leg je maar op dat bed daar" Toen ging het even niet zo goed met mij (zo bang).. tot daar een lieve verpleger aankwam. Hij stelde zichzelf voor en stelde me meteen gerust. ^_^ Met een grapje hier en daar en een heel rustgevende stem zei hij dat alles wel goed komt.

Ik merkte op dat de sfeer daar heel anders is dan in een gewoon ziekenhuis, veel gezelliger, vrolijker, leuker..

Voor ik het wist had ik alle papieren in orde gebracht en was het aan mij, nog even foto's genomen van de "voor-situatie" en dan op de operatietafel gaan liggen. 

Ik heb de chirurg nog veel succes gewenst en tijdens dat die op mij begon te tekenen maakte ik kennis met de lieve anesthesist, die me zei dat "mijnen aperitief eraan kwam" :P

Hij vroeg nog : "voel je al iets?" 

Ik antwoordde : Ja ik voel wel iets............ en  toen... zwart :)

Ik droomde toen ze me wakker maakten, ik dacht "oeps, wat nu?" het leek alsof ik maar 5 minuutjes weggedommeld was, ze zetten me rechtop en vroegen of ik het mooi vond.
Ik keek snel naar mijn borsten en zei "Ah is het al gebeurd?" ^_^ Toen viel ik terug in slaap en werd ik naar de recovery gerold.. Daar was ik wel wakker van geest maar mijn lichaam was nog heel moe.

Heb er nog wel een tijdje gelegen,  me wel bewust van de geluiden die er zich afspeelden maar wel nog heel "dizzy". Van zodra ik mij wakker genoeg voelde, mocht ik naar huis.

Ondertussen had ik amper pijn.

Was heel vrolijk en gelukkig en een beetje high voor de rest van de dag.

's Avonds begon het al wat meer pijn te doen.. en van de medicatie en vooral de antibiotica was ik zo misselijk :( ... heb zelfs moeten overgeven, vreselijk..

Vannacht sloeg de pijn echt toe en deze morgen.. amai.. ik kon niet bewegen.. Het is inderdaad geen lachertje. Had niet verwacht dat het zo veel pijn zou doen, toch zeker met de pijnstilling die ik erbij neem. Maar volgens de chirurg zijn vandaag en morgen de ergste dagen, en als dit het ergste is zal ik me er wel doorslaan :) Het doet ook deugd om de ice-packs op mijn borsten te leggen. Ik zou ze het liefst van al continu op mij hebben liggen. Met deze hitte zeker..

Verder had ik vannacht af en toe geen gevoel meer in mijn linkerarm - hand, heeft nog iemand daar last van gehad? Ook op een plek op mijn borst voel ik niets (door het verband door) of komt dat door het verband misschien?

Het is nog een beetje surrealistisch allemaal, maar ben nog steeds heel blij dat ik het gedaan heb.

Ben uiteraard wel super benieuwd wat het resultaat zal zijn! 

Weten jullie wanneer de borstband af gaat? Is dat samen met het verband? Of dragen jullie hem nog op de sportbh ook??

Bedankt voor de tips! :) 

Dikke kussen! xxxxx

Hallo niunia,

Ook ik ben donderdag door verdonk geopereerd. 350cc rond achter de borstspieren! Moest wel lachen om jouw verslag want herken er veel in terug! Werd ook op mijn gemakkoord gesteld, wastafel ook zo in slaap en dacht ook dat alles maar 5 minuten geduurd had!

Voelde mij echt super toen ik naar huis ging,tot gisteren avond..... echt heftige pijn en kon niks meer! Kon niet meer zelf rechtop komen en kan niet helemaal plat liggen. Lig hier nu met 5 kussens achter me.zit dus eigenlijk meer rechtop te slapen. Het omhoog komen is echt een ramp,alsof er 100 kilo op mijn borst ligt!! Ook heb ik dat mijn borsten branden aan de onderkant. Heb wel gevoel aan mijn linkeroever, rechts nog niet. Heb alleen het probleem dat mijn tape helemaal  los aan het laten is door de warmte. Vanmorgen meteen gebeld en moet hem met tape opnieuw vast plakken en dan maar maandag verwijderen omdat het dan toch geen  steun meer bied. Heb wel gemerkt dat als ik de band ff af doe dit ff opluchting is ivm  de druk. En aangezien ik de ziekte van crohn heb mag ik niet alle medicatie... naar met verdonk gebeld te hebbentoch ook maar de morfine tabletjes genomen. Deze gebruik ik alleen maar voor de nacht en bij echt extreme pijn. En koelen helpt ook moet ik zeggen!

Jij nog tips voor me? Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Proud mama

Heel herkenbaar allemaal. ;) Ik heb gisteren al te veel willen doen en ben met wat vrienden bij mijn broer thuis in de tuin gaan zitten. Het was een vermoeiende dag en ik heb deze nacht en vanmorgen weer erg afgezien. :( Zoals je zegt vooral het liggen en weer rechtkomen is vreselijk. Ik heb dus besloten om vandaag echt te proberen om een hele dag niets te doen en gewoon wat binnen in de zetel te zitten (ook al vind ik dat vreselijk) Heel mijn rug en mijn nek doen ook pijn van "slecht" te liggen.

Ik heb sinds ik thuis ben bijna continu zo'n ice-pack op mijn borsten liggen, en dit houdt me wel goed koel. Mijn verband zit overal nog goed strak gelukkig. Ik denk dankzij die ice packs. Ik heb er twee gekocht en wissel die telkens om als de 1 ontdooid is.. Helaas is dat de enige "tip" die ik kan geven.. 

Nog 1 dag op de tanden bijten en dan zou het stilaan beter moeten gaan he. 

We zullen duimen dat het allemaal snel achter de rug is.

Kus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Ja stephanie vertelde dat aan mijn mama omdat ze ongerust was dat we geen goede bh zouden kopen haha :D ze hebben die daar blijkbaar liggen :) aangezien ik daar een folder van Anita heb zien liggen en de borstband ook van Anita zal de sportbh ook van Anita zijn denkik :) dat zijn dus hele goeie! Ik wil die met vooraansluiting :P 

Goede kans dat we dan op hetzelfde uitkomen :D en ja moet je zeker doen, ik zal dan ook eens piepen :P heb jij ook 295cc? :P 

Ah ja die folder heb ik ook zien liggen! Zagen er inderdaad stevig uit! Heb je een idee van de prijs?

Ik heb 315cc, dat komt met jouw maat overeen in de tabel van Motiva denk ik :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.