Ga naar inhoud

Niunia : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Niunia:

Ah ja die folder heb ik ook zien liggen! Zagen er inderdaad stevig uit! Heb je een idee van de prijs?

Ik heb 315cc, dat komt met jouw maat overeen in de tabel van Motiva denk ik :) 

xxx

We moesten 50 euro mee hebben omdat ze daar geen bancontact hebben, dus valt nog goed mee eh? :) 

en aah ja, de jouwe zullen iets groter zijn :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Niunia:

Hey @Proud mama

Heel herkenbaar allemaal. ;) Ik heb gisteren al te veel willen doen en ben met wat vrienden bij mijn broer thuis in de tuin gaan zitten. Het was een vermoeiende dag en ik heb deze nacht en vanmorgen weer erg afgezien. :( Zoals je zegt vooral het liggen en weer rechtkomen is vreselijk. Ik heb dus besloten om vandaag echt te proberen om een hele dag niets te doen en gewoon wat binnen in de zetel te zitten (ook al vind ik dat vreselijk) Heel mijn rug en mijn nek doen ook pijn van "slecht" te liggen.

Ik heb sinds ik thuis ben bijna continu zo'n ice-pack op mijn borsten liggen, en dit houdt me wel goed koel. Mijn verband zit overal nog goed strak gelukkig. Ik denk dankzij die ice packs. Ik heb er twee gekocht en wissel die telkens om als de 1 ontdooid is.. Helaas is dat de enige "tip" die ik kan geven.. 

Nog 1 dag op de tanden bijten en dan zou het stilaan beter moeten gaan he. 

We zullen duimen dat het allemaal snel achter de rug is.

Kus 

Goedemorgen niunia,

Vanacht geen oog dicht gedaan en vanmorgen allemaal vochtblaasjes ontdekt onderaan de tape. Wat trouwens bij mij al helemaal los zit Door de warmte!  Zometeen dokter verdonck maar eens contacteren omdat ze echt in vuur en vlam staan!! Mijn moeder denkt dat ik een allergische reactie heb van de tape. En idd het koelen,wat ik ook veel doe,helpt wel!

Hopelijk heb je een goede dag vandaag en heb je niet veel pijn! 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

We moesten 50 euro mee hebben omdat ze daar geen bancontact hebben, dus valt nog goed mee eh? :) 

en aah ja, de jouwe zullen iets groter zijn :) xx

Amai ja dat valt inderdaad goed mee, bedankt voor de tip ;) ik ga dat ook doen denk ik.

Hmm, groter weet ik niet, ik had echt wel 'niks' :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Proud mama:

Goedemorgen niunia,

Vanacht geen oog dicht gedaan en vanmorgen allemaal vochtblaasjes ontdekt onderaan de tape. Wat trouwens bij mij al helemaal los zit Door de warmte!  Zometeen dokter verdonck maar eens contacteren omdat ze echt in vuur en vlam staan!! Mijn moeder denkt dat ik een allergische reactie heb van de tape. En idd het koelen,wat ik ook veel doe,helpt wel!

Hopelijk heb je een goede dag vandaag en heb je niet veel pijn! 

Groetjes 

 

Oei oei dat is vreselijk vervelend.. :s Wat rot voor jou.. Hopelijk vind je snel een oplossing.. 

Veel beterschap en hou me op de hoogte he xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Niunia:

Amai ja dat valt inderdaad goed mee, bedankt voor de tip ;) ik ga dat ook doen denk ik.

Hmm, groter weet ik niet, ik had echt wel 'niks' :) 

x

Graag gedaan :D en we zullen wel zien eh ;) je zal sowieso blij zijn :D 

en @Proud mama: vanaf de 3de dag gaat het idd veel beter :D dan ben ik beginnen afbouwen met medicatie :) vanaf dag 5 kon ik zelfstandig opstaan uit bed en geloof me, ik had dat niet gedacht de eerste dagen want ik heb ook erg afgezien :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niunia , jah dat was ik!  :D

Amai,  wat was me dat, seg!  Zo een uitwerking heb ik nog nooit gehad van narcose.  Dat deed PIJN!!  :blink::blink: daar was ik toch even niet goed van.  

 

Ik was wel jaloers op jou,  want ik zag precies dat jij al een sport-bh aan had.  Maar dat zal ik (door mijn geschud)  wel fout hebben gezien dan.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MrsToBe Oh ik had zelf zo een schrik dat ik veel last zou hebben van de narcose. 

En toen hoorde ik naast mij dat je het zo warm had en aan het shaken was :( ik dacht, ocharme!

Gelukkig had ik er geen bijwerkingen van. Ik was alleen wat "high" :)

Nee hoor, ik heb ook zo'n verband aan :) Begint me al wat te storen. 

Gelukkig hangt het nog goed allemaal, enkel de borstband heb ik al enkele keren kleiner moeten maken. De pijn is gelukkig al iets minder vandaag, maar ik voel het toch nog hoor. Als ik even wat rondwandel moet ik toch effe een kwartiertje gaan zitten met de ice-pack op de borsten..

Ben al aan het aftellen naar wanneer de draadjes eruit mogen! Hoe gaat het met jullie allemaal? @Proud mama en @MrsToBe en @MeisjemetAcup? Goed geslapen? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh lief dat je het vraagt :) ik heb goed geslapen! Zelf even op mijn zij :D zo blij!

en dat is normaal hoor dat je nog niet veel kan doen :) vanaf vandaag zal het wel rap beteren! :) gisteren had ik een dipje ( kleine mental breakdown zeg maar). Ik wou het verband eraf doen maar mama vertrouwde het niet en wil dat Verdonck de goede maat meet enzo.. Toen zei ze: doe dan maar als je het wilt, jij moet het weten.. Maar dan begin je zelf te twijfelen, je wil natuurlijk niet dat er iets misloopt.. :( Toen ben ik echt beginnen wenen omdat ik het verband zooo beu was.. En met die hitte pff.. Nu gaat het weer beter :) nog 4.5 dagen en het verband mag eraf :) dat gaat zo een opluchting zijn!

gisteren even in bad gezeten tot aan het verband en dat was verfrissend! Maar toen kwam de miserie :D ik kon niet meer rechtstaan haha! Het gaat heel goed want ik heb geen pijn meer dus dan denk je aah ik kan alles :D maar als ik uit bad wou stappen en ik duwde mij af met mijn armen.. ZOVEEL PIJN! Ik kan dus nog niet alles :D na veel knoeien dan toch uit bad geraakt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik een goeie dag!  Ze zijn nog enorm opgezwollen , maat de pijn is af aan het nemen.  Ik ben al aan het minderen met de pijnstillers (ik neem enkel de ibuprofen nog omdat die ook werkt tegen ontstekingen en zwellingen).  Vannacht heb ik al eens 6 uur aan 1 stuk geslapen,  deed ook heel goed.  Ik heb enkel een jeukende en irritante uitslag gekregen op mijn bovenrug.  Volgens dr.  Verdonck kan het uitslag zijn van het verband en/of borstband.  Als het té erg wordt dat ik het niet meer kan houden en helemaal vol sta,  mag ik overstappen op een sportbh.  Maar ik hoop het toch nog zeker een 5 dagen uit te houden.  Je krijgt natuurlijk niet voor niets het advies om het verband 2 weken aan te houden.  

Wij gaan sebiet eens even naar het park. Daar is een taverne,  dus als ik moe word,  gaan we iets drinken.  Maar dan ben ik eens buiten.  Want dat isoleren met dat warm weer,  word me soms teveel!  

 

Hoe gaat het met jullie??  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Ooh lief dat je het vraagt :) ik heb goed geslapen! Zelf even op mijn zij :D zo blij!

en dat is normaal hoor dat je nog niet veel kan doen :) vanaf vandaag zal het wel rap beteren! :) gisteren had ik een dipje ( kleine mental breakdown zeg maar). Ik wou het verband eraf doen maar mama vertrouwde het niet en wil dat Verdonck de goede maat meet enzo.. Toen zei ze: doe dan maar als je het wilt, jij moet het weten.. Maar dan begin je zelf te twijfelen, je wil natuurlijk niet dat er iets misloopt.. :( Toen ben ik echt beginnen wenen omdat ik het verband zooo beu was.. En met die hitte pff.. Nu gaat het weer beter :) nog 4.5 dagen en het verband mag eraf :) dat gaat zo een opluchting zijn!

gisteren even in bad gezeten tot aan het verband en dat was verfrissend! Maar toen kwam de miserie :D ik kon niet meer rechtstaan haha! Het gaat heel goed want ik heb geen pijn meer dus dan denk je aah ik kan alles :D maar als ik uit bad wou stappen en ik duwde mij af met mijn armen.. ZOVEEL PIJN! Ik kan dus nog niet alles :D na veel knoeien dan toch uit bad geraakt :45:

Zo'n breakdown heb ik eergisteren avond ook gehad, ik voelde me zo hulpeloos en zag er tegenop om de nacht alleen door te brengen met de kindjes. (Mijn vriend werkt 's nachts) eerst boos geworden en dan gehuild, gehuild, gehuild, ... miserabel voelde ik mij.. zal er ook wel bijhoren denk ik..

Hihi, dat badtafereeltje heb ik ook meegemaakt gisteren, ben bij mijn dochtertje mee in bad gaan zitten, zalig, tot ik besefte dat ik er niet meer uit geraakte! :lol: ik maar roepen, "help" haha :) Uiteindelijk naar voor geleund en op mijn knieën gaan zitten en zo voorzichtig recht gekomen met hulp van mijn vriend.. hahaha, zo grappig, precies een oud bommake :)

Ik heb dat ook dat ik het verband er af wil, tegen beter in, ik heb vandaag de bovenste pleister losgemaakt om toch eens te kijken onder het verband: ik zag twee heuveltjes! :) (was veel te benieuwd..) Maar ik ga er nu toch echt proberen af te blijven. Ik denk eenmaal als het loskomt dat je dan wel met de miserie zit.. Een sportbh zal inderdaad wel beter zitten, maar zoals @MrsToBe zegt, je krijgt niet voor niets het advies om het zo lang aan te houden.. dus tanden bijten.. voor mij duurt het nog lang! Nog 11 dagen te gaan :o 

Ons zoveel mogelijk proberen afleiden zeker? Ben net een uur gaan wandelen in t park (lekker koel onder de bomen) en heb er geen last van. Dus vanaf morgen ga ik ook proberen afbouwen met medicatie. 

Jij nog tips om ons bezig te houden ? :)

Xxxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MrsToBe:

Vandaag heb ik een goeie dag!  Ze zijn nog enorm opgezwollen , maat de pijn is af aan het nemen.  Ik ben al aan het minderen met de pijnstillers (ik neem enkel de ibuprofen nog omdat die ook werkt tegen ontstekingen en zwellingen).  Vannacht heb ik al eens 6 uur aan 1 stuk geslapen,  deed ook heel goed.  Ik heb enkel een jeukende en irritante uitslag gekregen op mijn bovenrug.  Volgens dr.  Verdonck kan het uitslag zijn van het verband en/of borstband.  Als het té erg wordt dat ik het niet meer kan houden en helemaal vol sta,  mag ik overstappen op een sportbh.  Maar ik hoop het toch nog zeker een 5 dagen uit te houden.  Je krijgt natuurlijk niet voor niets het advies om het verband 2 weken aan te houden.  

Wij gaan sebiet eens even naar het park. Daar is een taverne,  dus als ik moe word,  gaan we iets drinken.  Maar dan ben ik eens buiten.  Want dat isoleren met dat warm weer,  word me soms teveel!  

 

Hoe gaat het met jullie??  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey, 

Goed nieuws dat je vandaag een goede dag hebt! :) Bij mij ook stukken beter vandaag.

Wel heel vervelend van die uitslag, kan je er geen zalfje op smeren?

Het park is een goed idee! Ben ook net gaan wandelen, is heerlijk koel daar en inderdaad dat binnen zitten is ook echt niets voor mij.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai,  @Niunia , dat ga ik ook doen!  Mijn verband is aan het uitzakken en trekt enorm aan de bovenste pleister,  met als gevolg dat Ik naar voor word getrokken en erbij loop als een krom vrouwke!  :D Ik ga het dan wel terug vast plakken,  maar ietsje lager,  dan heb ik toch een beetje speling en loop ik er toch iets rechter bij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Niunia:

Zo'n breakdown heb ik eergisteren avond ook gehad, ik voelde me zo hulpeloos en zag er tegenop om de nacht alleen door te brengen met de kindjes. (Mijn vriend werkt 's nachts) eerst boos geworden en dan gehuild, gehuild, gehuild, ... miserabel voelde ik mij.. zal er ook wel bijhoren denk ik..

Hihi, dat badtafereeltje heb ik ook meegemaakt gisteren, ben bij mijn dochtertje mee in bad gaan zitten, zalig, tot ik besefte dat ik er niet meer uit geraakte! :lol: ik maar roepen, "help" haha :) Uiteindelijk naar voor geleund en op mijn knieën gaan zitten en zo voorzichtig recht gekomen met hulp van mijn vriend.. hahaha, zo grappig, precies een oud bommake :)

Ik heb dat ook dat ik het verband er af wil, tegen beter in, ik heb vandaag de bovenste pleister losgemaakt om toch eens te kijken onder het verband: ik zag twee heuveltjes! :) (was veel te benieuwd..) Maar ik ga er nu toch echt proberen af te blijven. Ik denk eenmaal als het loskomt dat je dan wel met de miserie zit.. Een sportbh zal inderdaad wel beter zitten, maar zoals @MrsToBe zegt, je krijgt niet voor niets het advies om het zo lang aan te houden.. dus tanden bijten.. voor mij duurt het nog lang! Nog 11 dagen te gaan :o 

Ons zoveel mogelijk proberen afleiden zeker? Ben net een uur gaan wandelen in t park (lekker koel onder de bomen) en heb er geen last van. Dus vanaf morgen ga ik ook proberen afbouwen met medicatie. 

Jij nog tips om ons bezig te houden ? :)

Xxxxxx

 

Meid toch.. Hoort er inderdaad allemaal bij.. Ik keek er ook telkens tegen op om te gaan slapen, weer die pijn om te gaan liggen en de volgende morgen weer op te staan.. Verschrikkelijk.. En amai nu al in bad? Dat zou ik nog niet gekund hebben hoor op dag 2 :P 

Mijn bovenste plakke is pas sinds gisteren los dus dan maar de 2 heuveljes gezien, ik was ook zooo blij :wub: vandaag al iets meer opengetrokken om ze meer te zien..ik ben gewoon zo nieuwsgierig!

Morgen ga ik wel achter sportbh want verband geeft niet veel steun meer vind ik.. Dus morgen is le moment suprême :D SPANNEND!

Het is inderdaad niet voor niets dat we het advies krijgen dus zolang mogelijk volhouden is de boodschap :)

en ja dat bezig houden eh.. Verschrikkelijk.. Ik lees en kijk tv. Mijn mama is ziek en ze moest nog meer dan 50 afleveringen bekijken van mooi en medogenloos dus daar vul ik mijn dagen goed mee :45:

Voor de rest studeer ik wat wiskunde want in september begin ik aan een schakelprogramma op de unief dus opfrissing van mijn wiskunde is wel nodig :) voor de rest doe ik een dagelijkse wandeling in de buurt :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2016 om 09:10 zei Niunia:

Oei oei dat is vreselijk vervelend.. :s Wat rot voor jou.. Hopelijk vind je snel een oplossing.. 

Veel beterschap en hou me op de hoogte he xxxx

Hallo Hallo, 

Nou na een helse nacht vanmorgen direct verdonck gebeld. Uitgelegd dat ik het gevoel had dat beide borsten in de fik stonden en ik had vochtblaasjes langs de tape. Bleek dat ik een allergische reactie van de tape had. Deze moest ik meteen verwijderen van verdonck! Was natuurlijk op van de zenuwen want ik ging mijn nieuwe borsten zien!! Nou samen met mijn moeder,lukte me namelijk niet alleen Door de pijn,had verband eraf gehaald en tadaaaaa daar waren ze dan,mien nieuwe aanwinst! 

Eerste reactie wat ik had was ohhhh ze zijn klein! !! Haha had ze namelijk groter verwacht! Maar net nog een extra sportbh gaan halen en kan met trots zeggen dat ik een 85E heb!! 

Zwellingen vallen reuzen mee,alleen echt bond en blauw... Pijn is ook echt meteen een stuk minder!  Echt heel verdraaglijk!

Hoop dat jullie straks ook zo genieten van jullie moment als jullie je nieuwe aanwinst zien!! Ik vond het geweldig! ! Hihi

 

Veel liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Hier gaat het redelijk!  Sinds de tape eraf is is het echt een hele opluchting!! Ieder x ff spieken Hoe ze uitzien! Hihi. Het tape probleem hebben jullie dus ook... Verdonck zei dat het geen probleem was als het eraf was, zolang je maar een stevige sportbh aangebracht. Wat vervelend van je uitslag! Ik had vochtblaasjes maar die zijn nu gelukkig weg!

Alleen het omhoog komen als je in je bed ligt....phoe wat pijnlijk!! Ik heb trouwens geprobeerd om foto's te plaatsen maar weet niet zo goed hoe het moet.. zak straks nog eens proberen! 

 

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Proud mama:

Hallo dames,

Hier gaat het redelijk!  Sinds de tape eraf is is het echt een hele opluchting!! Ieder x ff spieken Hoe ze uitzien! Hihi. Het tape probleem hebben jullie dus ook... Verdonck zei dat het geen probleem was als het eraf was, zolang je maar een stevige sportbh aangebracht. Wat vervelend van je uitslag! Ik had vochtblaasjes maar die zijn nu gelukkig weg!

Alleen het omhoog komen als je in je bed ligt....phoe wat pijnlijk!! Ik heb trouwens geprobeerd om foto's te plaatsen maar weet niet zo goed hoe het moet.. zak straks nog eens proberen! 

 

Veel liefs

Hey Proud Mama,

Wat leuk voor jou dat je verlost bent van de tape! 

Ik ben super benieuwd naar je resultaat! 85E klinkt best wel groot :)

Pijn bij het rechtkomen ben ik ondertussen al wat gewoon, heb een hele nieuwe manier gevonden om dat te doen. Maar mijn rug en nek zijn er helemaal overbelast van geraakt.

Nog goed herstellen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, 

Gisteren had ik veel minder pijn, maar wel enorm veel last van mijn maag. Daarom op eigen houtje gestopt met de Ibuprofen. Vannacht had ik plots terug veel pijn. In mijn rechterborst, mijn rug en mijn nek.

De rechterborst is hard en pijnlijk. De linker lijkt me zachter, groter en veel minder pijnlijk.

Ik ben aan het twijfelen of ik nu terug Ibuprofen zou nemen of niet. Eventueel een maagbeschermer erbij nemen? 

Zijn jullie borsten ook zo ongelijk qua herstel?

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Hoe gaat het herstel bij jullie?  Ik moet zeggen bij mij gaat het iedere dag wel wat beter. Enige waar ik echt nog last van heb zijn mijn flanken. Daar is het nog flink gezwollen en ik ben bond en blauw!! En idd @Niunia bij mij zijn ze soms ook ongelijk,scheelt van dag tot dag. Ben je wel tevreden over het resultaat?  Als ik heel eerlijk mag zijn had ik ze zelf wel ietsjes groter gewild... maar van de andere kant, je kunt nu no niet echt zeggen wat je er van vind aangezien ze iedere dag veranderen!  Hebben jullie trouwens ook last van tintelingen in de armen? Dit heb ik sinds gisteren. 

Fijne dag, Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, 

Momenteel gaat het bij mij wel goed. De pijn is veel minder (overdag dan toch, 's nachts terug veel pijn sinds ik geen Ibuprofen meer neem) wel merk ik nu op dat het allemaal heel raar aanvoelt inwendig. Ik voel de prothesen echt zitten en als ik mijn armen beweeg dan 'schuiven' ze echt van boven naar onder, soms hoor ik het precies geluid maken alsof je rubber tegen rubber wrijft ofzoiets. Heel gek gevoel. Brrr...:huh:

Ik was altijd bang dat mijn borsten te groot zouden worden, dus ik ben (tot hiertoe) wel blij met het resultaat. Ze lijken mij nu (in het verband) redelijk groot, ik hoop dus dat ze er wat kleiner zullen uitzien wanneer ze "los" zijn :) Ze zijn in ieder geval al zeker véél groter dan dat ze waren :) mijn goal was "borsten" hebben, moesten niet persé "grote borsten" zijn :)

Ik merk ook wel op dat (door de borstband en de pijn) ik wat meer met mijn schouders naar voor loop, als ik mijn rug recht, en borst vooruit steek (zoals ik normaal altijd rondliep :) ) lijken ze echt gigantisch! :P 

De eerste nacht had ik tintelingen in mijn linkerarm, en op een bepaalde moment had ik er zelfs geen gevoel in. Nu geen last meer van gehad. Wel ben ik af en toe nog misselijk. :( Vreselijk vind ik dat. Ik merk ook wel op dat ik het niet kan laten van vanalles te willen doen al.. Opruimen, dingen tillen, daarnet nog dochter duwen op de schommel.. Hopelijk kan dat allemaal niet te veel kwaad..Probeer echt rustig aan te doen, maar met de kindjes is dat niet evident. 

Wat mij ook opvalt en best wel grappig is :) ik 'bots' overal tegen met mijn borsten. Als ik voorover buig om iets te pakken, of ergens tussen loop, ik moet nog serieus wennen, ze zitten in de weg :D haha :D

Xxxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey niunia,

Wat fijn om te lezen dat je er nu al zo tevreden over bent en ze nog niet "live" hebt gezien! Ik denk dat mijn probleem is,tenminste dat zeggen mijn vriendinnen, dat ik altijd heel ergerg gevulde bh's droeg en daarom nu niet goed het verschil zie in kleding. Heb gisteren voor de fun een oude bh voor gehouden en toen waren ze maar voor de helft bedekt dus tja ze zijn toch wel groter als voorheen. ..

En idd ik voel ze ook bewegen! Als ik een bepaalde beweging maak is het alsof ze wegschieten zal ik maar zeggen.

Tja het Veel doen.... herken het wel! Ben een single mama dus er is thuis ook niemand. Nu krijg ik wel veel Hulp en ben tot gisteren bij mijn ouders verbleven.  Donderdag komt mijn dochter terug thuis van haar vakantie van bij papa en ben benieuwd hoe dat gaat.. 

Hoeveel cc heb jij eigenlijk erbij laten plaatsen? Ik 350 mentor dual plane high profiel. Lang getwijfeld over 375 maar verdonck rade het af omdat het anders niet meer natuurlijk zou zijn. Had voorheen een kleine b, 6 maanden geleden gestopt met roken en redelijk wat bijgekomen en uiteindelijk met een volle b de operatie aangegaan. Verdonck zei dat ik op een volle d kleine e zou uitkomen. Ben benieuwd! ! Heb jij trouwens ook dat ze nu nog zo hoog zitten?

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Proud mama,

Oef, gelukkig voel jij ze ook bewegen, was al bang dat ik te brut geweest was en dat ze los waren geschoten hahaha :D 

Ah ik ben ook lang single mama geweest, kan me wel voorstellen dat dit niet evident zal zijn komende weken, zeker de eerste schooldagen. En hoe oud is je dochter?

Bij mij gaat het verschil in kleding uiteindelijk ook niet groot zijn denk ik, maar voor mij ging het er vooral om hoe ze er naakt en in bikini uitzien. Ik vond mijn borsten in zo'n maximizer-bh eigenlijk best goed in verhouding met mijn lichaam. En ze zijn nu al zeker groter dan dat.

Ik had hiervoor echt bijna niets van borsten 75AA, ik heb 315cc motiva full laten plaatsen, dual plane. Dit was voor mij ook het maximum mogelijk. 

Waauw een volle D kleine E, dat klinkt niet slecht, ik vind grote borsten persoonlijk ook echt het allermooiste, maar op mijn lijf zou dat echt uit proportie zijn, ben overal redelijk plat :) 

Ik vind dat ze al op een mooie hoogte zitten, maar mijn vriend zei me net dat ze nog een serieus stuk mogen zakken (misschien zie ik toch graag hoge borsten? :) ) Ik draag de borstband wel heel strak, dag en nacht en span hem altijd zodanig aan dat het continu druk zet naar beneden toe. 

Heb jij al foto's online staan? 

Xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.