Ga naar inhoud

MamiS : 15 mei 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Goedemorgen Dames,

Ik ben nieuw hier!! Snap er nog niet zo heel veel van maar komt wel.. Ik wil heel graag een borstvergroting laten doen. Afgelopen zaterdag een consult gehad bij Diana Gabriels met een consulente niet eens een PC. Zij zei dat ik een borstlift moet en dan kan opvullen met 350cc.. Nouuuu!! Ik wist niet wat ik hoorde.. Gewoon een consulente die mij even verteld wat er moet gebeuren.. Ik heb er absoluut geen vertrouwen in. Weten jullie een goede PC die ook wat grotere borsten doen, en evt een lift als dat nodig is zoals mij werd verteld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei MamiS:

Goedemorgen Dames,

Ik ben nieuw hier!! Snap er nog niet zo heel veel van maar komt wel.. Ik wil heel graag een borstvergroting laten doen. Afgelopen zaterdag een consult gehad bij Diana Gabriels met een consulente niet eens een PC. Zij zei dat ik een borstlift moet en dan kan opvullen met 350cc.. Nouuuu!! Ik wist niet wat ik hoorde.. Gewoon een consulente die mij even verteld wat er moet gebeuren.. Ik heb er absoluut geen vertrouwen in. Weten jullie een goede PC die ook wat grotere borsten doen, en evt een lift als dat nodig is zoals mij werd verteld..

Ja qua borstlift etc heb ik wel vaker gelezen. Je zou eens een consult moeten plannen bij Nio in het OLVG west in Amsterdam. Hij kan meestal wel mooie borsten maken zonder borstlift. Ik ga zelf ook bij hem langs. Als je in de zoekbalk OLVG of SLAZ(zo heette het voorheen) of parkkliniek waar hij ook werkt intypt kun je allemaal verhalen lezen van meiden die er al zijn geweest. Succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamiS

He meis, ik heb je even een eigen topic gegeven,zo staat deze vraag niet in het topic zit van iemand anders, waar die in de vergetelheid raakt, en hier kun je verder al je vragen stellen, en blijft het overzichtelijk.

Diana ja, wat zal ik er van zeggen, een zakenvrouw zonder medische achtergrond,maar kan me dus goed voorstellen dat je bent geschrokken van dit advies.

Wat @Sweetboobs16 al aangeeft, maak eens een afspraak bij Dr. Nio,heb het hier al redelijk vaak voorbij zien komen, dat er ergens anders een lift werd aangeraden, en hij het allemaal netjes kon opvullen zonder.

Als je in het OLVG gaat, heb je wel een verwijskaart nodig.

Mocht je zelf een andere titel willen dan kun je best_boobie of mij even taggen, en dan passen we het voor je aan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Desert-Rose, Thanks! Ik ben net nieuw hier, en snap er echt nog niets van. Hihi.. ^_^

Ik woog een jaar of 5 geleden 90kg. Inmiddels ben ik op het moment hard aan het trainen om me lichaam te shapen en alles strak te krijgen. Doordat ik 90kg woog had ik ook echt een heerlijke grote boezem.. nu na 30 kilo minder is er echt heel weinig van over.. ik zit denk ik op een C, misschien wel een B en hangende borsten. <_< Ik kan geen eens een mooi lingerie setje aan want me borstmaat is gewoon niet passen in geen 1 bra. Ik schaam me best voor me borsten want ben nog maar 27 jaartjes jong. Al jaren zit ik erover na te denken en nu ik ook lekker aan het sporten ben, vind ik dat ik het gewoon moet doen. Alleen ik heb me er helemaal niet echt in verdiept en heb alleen nog een consult gehad bij Diana Gabriels. Ik ben er totaal niet wijzer van geworden en eigenlijk alleen maar meer gedemotiveerd geraakt.

Wat ik graag wil is een mooie volle boezem en lekker groot.. ongeveer als mijn profielafbeelding. Ik zou echt niet weten hoeveel cc dat is. Haha, klinkt zo stom.. maar heb er echt geen verstand van.

Ja, ik heb ook een aantal keer Dr. Nio voorbij zien gaan..

Ik kan voor de verwijzing gewoon naar de huisarts neem ik aan.. Moet ik nog wat speciaals melden aan mijn huisarts? Zitten er verder nog kosten aan verbonden, aan het consult?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamiS

Geeft niks meis, in het begin is het forum nog een beetje wennen, maar je hebt het snel genoeg onder de knie.

Zo meid, zoveel afgevallen, netjes hoor, en dan kan ik me levendig voorstellen dat je dan ook mooie volle borsten wilt hebben.

Ja dan is zo consult bij Diana inderdaad een desillusie, maar laat je niet uit het veld slaan, er zijn genoeg pc's die je kunnen geven wat jij graag wilt.

Je kunt gewoon bij huisarts aangeven dat je een verwijs wilt hebben voor plastische chirurgie, en dan ligt het aan jou zelf of je wilt vertellen waarvoor je die verwijskaart wilt hebben, meestal is het wel fijn als een huisarts ook op de hoogte is, zodat als er iets is, hij of zij er vanaf weet, maar je bent niet verplicht om te zeggen waarvoor je die verwijskaart wilt hebben.

Omdat consult dus op die verwijskaart gaat,betaal je verder niets, maar je hebt wel kans ( zou dit even navragen als je belt voor een afspraak) dat het gedeeltelijk van je eigen risico afgaat.

Neem op consult foto's mee van wat jij mooi vind, en dan gaat hij jou adviseren en laten passen tot het wauw moment, het kan ook zijn dat hij gelijk al zegt, je hebt minstens ... cc nodig om alles mooi op te vullen.

Maar je bent echt in goede handen bij hem.

Ik weet niet of je nog heel veel meer wilt afvallen, zo ja dan zou ik dat wel even vermelden tijdens consult, want als je bijv na een bv nog heel veel kg kwijt raakt,is er wel meer kans dat je rimpel/plooivorming kunt krijgen, en dat zou zonde zijn, dus even voorleggen aan pc, en kijken wat hij jou aan gaat raden.

Dus eerst maar even die verwijskaart en dan zou ik gewoon lekker een afspraak gaan maken ( poli OLVG is overigens wel op vrijdag gesloten) 

Een andere pc die er ook niet voor terugdeinst om grote protheses te plaatsen is Dr. Plovier, Belgie, deze is qua prijs wel duurder dan Nio.

Bij Nio OLVG betaal je bijv ook geen toeslag als je protheses boven de 500 cc neemt, en de bv kost je 3100 euro.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn ogen is dokter Nio echt de pc waar je in goede handen bent. Ik ben zelf ook afgevallen van 90 kilo naar 63 oo de dag van operatie en had lege borsten door her afvallen. Ik ben op vrijdag 29 juli door dr. Nio geopereerd en ben al zoooo blij! Moet nog veel met m'n borsten gebeuren omdat de prothese nog niet op zijn plek zit maar ben al heel tevreden over het volume. Ik heb een privé album, zal je daar wel aan toevoegen zodat je kan kijken. Ik heb ook een eigen topic daar staan ook wat foto's in. Morgen zet ik een nieuwe foto in mijn album van 1 week PO. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hi Melonas!!

Je borsten zijn echt heel mooi geworden!!

Oh wat goed van jouw zeg dat je ook zoveel bent afgevallen! Hoe heb je dat gedaan? Ik zit alleen met een probleem.. me buik is best slap en ik weet dus niet hoe ik me lichaam ooit nog een beetje strak ga krijgen! Hoe heb jij dat gedaan? Bij mij dus precies hetzelfde verhaal. Hoe waren jouw borsten voor de vergroting? Ik twijfel zo of het mooi gaat worden zonder een lift! Denk je dat je goed bezig bent door af te vallen, zien je borsten er niet meer uit! Wat een drama zeg!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 januari 2017 om 16:29 zei MamiS:

Hi Melonas!!

Je borsten zijn echt heel mooi geworden!!

Oh wat goed van jouw zeg dat je ook zoveel bent afgevallen! Hoe heb je dat gedaan? Ik zit alleen met een probleem.. me buik is best slap en ik weet dus niet hoe ik me lichaam ooit nog een beetje strak ga krijgen! Hoe heb jij dat gedaan? Bij mij dus precies hetzelfde verhaal. Hoe waren jouw borsten voor de vergroting? Ik twijfel zo of het mooi gaat worden zonder een lift! Denk je dat je goed bezig bent door af te vallen, zien je borsten er niet meer uit! Wat een drama zeg!!

Xx

 

@MamiS Zal haar effe voor je taggen anders dikke kans dat ze je berichtje niet leest ;) @Melonas

 

( je kunt het berichtje citeren -knop onderaan de tekst - of de persoon taggen door @naam erachter plaatsen) 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey @MamiS, zonder een tag zie ik t over het hoofd inderdaad :) mijn afvallen ging langzaam, ongeveer 10 kilo per jaar en ik doe krachttraining, die dingen helpen wel heel goed bij het minimaliseren van losse huid. Mijn buik is ook nog niet helemaal strak maar als ik volgende maand weer de sportschool in kan zal daar wel verbetering in komen! 

 

 

 

En nog bedankt, ik vind m'n borsten ook mooi maar helaas zit ik nog steeds met die deuk in mijn linker borst (double bubble) ik ga volgende maand op controle bij dr Nio. Ik vermoed een heroperatie om het te fixen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

@x-roxiie-x Ja gaat echt heel snel nu! Afspraak 3 maanden geleden gemaakt, toen dacht ik pff zo lang! Nu beginnen de zenuwen al aardig op te komen!! Hihi! Wel onwijs veel zin in!!  Hoop dat NIO er een kunstwerkje van gaat maken.. Hihi..

Jij nog even wachten heh?! Naja, voor je het weet is het zooo voorbij!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei MamiS:

@x-roxiie-x Ja gaat echt heel snel nu! Afspraak 3 maanden geleden gemaakt, toen dacht ik pff zo lang! Nu beginnen de zenuwen al aardig op te komen!! Hihi! Wel onwijs veel zin in!!  Hoop dat NIO er een kunstwerkje van gaat maken.. Hihi..

Jij nog even wachten heh?! Naja, voor je het weet is het zooo voorbij!!

XX

 

Gaat zeker helemaal goedgekomen! Ben benieuwd naar je resultaat :D ik moet nog 2 maandjes wachten, maar dat vliegt zeker zo voorbij! Hoop ik tenminste haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Gaat zeker helemaal goedgekomen! Ben benieuwd naar je resultaat :D ik moet nog 2 maandjes wachten, maar dat vliegt zeker zo voorbij! Hoop ik tenminste haha xx

 

Haha,dat hoop ik wel ja! :145: Ik ben ook erg benieuwd naar mijn resultaat.. Nog 4 nachtjes slapen!!

Geloof me, die 2 maandjes zijn echt zo voor bij! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ladies,

 

Nou hier is hij eindelijk hoor mijn operatieverslag. 

 

Maandagochtend 07:00 uur moest ik mij nuchter melden. Ik werd naar mijn kamer gebracht en daar lag ik met een wat oudere vrouw die voor een knie operatie moest, helaas geen andere vrouwen voor een borstvergroting. Dr. Nio kwam rond 07:45 uur om mij af te tekenen. Oh my god, wat is dat een gek gedoe zeg.. sta je dan half naakt, een man (dr. Nio) 's ochtends vroeg een tekening op en om je borsten aan het maken. Haha! Heel gek gedoe. Hij zei dat ik hem verder de dag niet meer zou zien want hij had een drukke operatie dag en wenste mij veel sterkte en een goed herstel en zei dat ik donderdag 18 mei op controle moest komen. Na prima.. jij ook succes met mijn kipfiletjes! Haha!

 

Afgetekend en al moest ik tot 09:45 uur wachten, tijd vloog voorbij en voor ik het wist werd ik opgehaald en naar de Recovery kamer gebracht. Daar zou ik mijn infuus krijgen in me arm, ging natuurlijk weer fout. Het enige waar ik bang voor was die dag was het infuus en wat gaat er weer fout? Het inbrengen van mijn infuus.. Pff wat een drama! Ik vind echt bijna niets eng maar een naald die iemand anders bij mij moet inbrengen.. Mi madre, verschrikkelijk! Na 4 keer prikken en 2 assistentes verder zat hij er eindelijk in.. Zoo wat een opluchting. 

Ik was klaar om naar de OK te gaan. Eerste 'man' kwam aan mijn bed en stelde zich voor, vervolgens volgde er nog 4 mannen.. op een betere manier kon ik niet naar de OK zijn gebracht.. haha hoefde geen eens meer een leuke droom te bedenken voor me narcose.. dat sprak al voor zich! Haha..

 

10:30 uur de OK naar binnen en om 12:00 uur werd ik wakker op de Recovery kamer. Gelukkig alleen een beetje suf en super honger. Haha, trek in een bruin broodje kaas en een warme kop thee. Dat heb ik aangegeven en binnen 5 minuten werd ik gehaald en terug naar mijn kamer gebracht en stond mijn broodjes kaas en warme kop thee op mij te wachten. Zulke lieve verpleegsters echt ongelofelijk! Heerlijk! Alles ging ook gewoon in 1 keer op! Rond 14:00 uur mocht ik weer naar huis, ik woon er 10 minuten vandaan dus was gelukkig zo thuis.

 

Ik heb verder echt nergens last van gehad. Ik kwam goed uit de narcose, pijn van de operatie viel me enorm mee. Ik had het veel erger verwacht helemaal omdat ik een wat grotere aantal cc's heb gekregen en had gelezen dat het toch meer pijn zou doen, niets van gemerkt of gevoeld. Spierpijn thuis en de dag na de operatie voelde ik wel een beetje maar kan nou niet zeggen dat ik er niets mee kon. Ik heb qua pijnstillers alleen op paracetamol geleefd. Dat ging echt prima! 

 

Nu 3 dagen later ben ik controle geweest en dr.Nio was erg tevreden, hij vond ze zelfs PRACHTIG! Hoe blij als vrouw kan je zijn als een man zegt dat hij je borsten PRACHTIG vindt?! (is natuurlijk wel zijn eigen kunstwerk maar doet er dan even niet toe, haha) Verder geen op of aanmerkingen en ik ook niet!

Voor mij was deze operatie echt een appeltje eitje! Ik hoop dat het voor meer vrouwen zo makkelijk zou zijn als hoe het voor mij was. Ik heb al wat foto's in mijn album geplaatst, dus mocht je interesse hebben.. geef even een gil dan voeg ik je toe.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn verslag!

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamiS mag ik je foto's zien? Ik mag 29/5 bij Nio, in Rotterdam dus moet wel eindje terugrijden (en word om 14:30 geopereerd dus wrs net in of na de file). Ben benieuwd. Heb je wel dual plane plaatsing? Wat fijn dan weinig pijn! Is het trouwens standaard, controle bij Nio na 3 dagen? Dan moet ik namelijk vervoer regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@MamiS

Als ik jou verhaal lees, zie ik het al terug beter zitten. Is echt leuk om je verslag te lezen. Het heeft hoop. Want voor de pijn ben ik het meest bang. Mijn datum is 2 juni. Ik vind het spannend. Mag ik in je album kijken ?

Hihi dank je wel meid. Oh dat is al bijna. Super leuk en spannend. Gaat helemaal goed komen! Ik voeg je toe aan mijn album.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Elske77:

@MamiS mag ik je foto's zien? Ik mag 29/5 bij Nio, in Rotterdam dus moet wel eindje terugrijden (en word om 14:30 geopereerd dus wrs net in of na de file). Ben benieuwd. Heb je wel dual plane plaatsing? Wat fijn dan weinig pijn! Is het trouwens standaard, controle bij Nio na 3 dagen? Dan moet ik namelijk vervoer regelen.

Hoi, ik heb je toegevoegd. Oh dat is over 10 dagen. Leuk en vooral spannend. Hihi! Ik heb dual plane inderdaad. Wat krijg jij? Nee controle was eerder ivm feestdag volgende week is normaal pas controle na 2 weken. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamiS hihi, leuk verslag en top dat je er zo doorheen gerold bent. 

 

Denk wel dat het scheelt dat jij met je lege D al wat meer ruimt/rek had in je huid. Je huid was het al wel gewend. Bij mij was en is de boel nog steeds in de strakke stand :77:

 

Fijn voor over 5 jaar maar nu duurt het wel lang voordat het een beetje soepel wordt, grrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.