Ga naar inhoud

MamiS : 15 mei 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Pamuk:

@MamiS hihi, leuk verslag en top dat je er zo doorheen gerold bent. 

 

Denk wel dat het scheelt dat jij met je lege D al wat meer ruimt/rek had in je huid. Je huid was het al wel gewend. Bij mij was en is de boel nog steeds in de strakke stand :77:

 

Fijn voor over 5 jaar maar nu duurt het wel lang voordat het een beetje soepel wordt, grrrr

Ja dat zal inderdaad wel wat schelen maar mijn huid staat ook nog super strak hoor.. Me tepels? Glimmen tegen je op haha zo uitgerekt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamiS, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Beetje late reactie van mij, maar dat komt omdat ik niet meer zo heel actief ben op het forum. Maar toch mijn welgemeende felicitaties met de geboorte van je "tweeling". Had je nu ook nog een lift laten doen, of alleen protheses? Ben stiekem wel benieuwd naar het resultaat. En trouwens.... wat knap dat je zoveel bent afgevallen zeg :35:. Hoe heb je dat gedaan? Ik ben vorige week begonnen met detoxen. Ik weeg ook 90 kilo en wil er graag zo'n 20 kilo af. 

Nou meis, ik wens je een fijn herstel toe. Doe lekker rustig aan.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.