Ga naar inhoud

Gabi : 12 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk verslag om te lezen. Bij onderstaand stukje krijg ik hele visuele beelden haha :45:

58 minuten geleden zei Gabi:

Op dit moment voelt het of ik 60 kilo aan mijn lichaam heb hangen, als of mijn borsten in elkaar zijn geslagen en weet ik hoe het voelt om 90 te zijn...

Ik heb mijn eerste keuze bijgesteld naar Straten, maar ik krijg maar steeds niemand aan de telefoon :( 

In de chat las ik dat je foto's hebt geplaatst, zou ik deze mogen zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

:45: ..geweldig om te lezen ..gelukkig gaat dat met de tijd afnemen hihi Nogmaals Gefeliciteerd met je puppies..hou ze lekker warm en geniet van ze

xx

Hahaha dankje! Ze zijn goed ingepakt.

 

45 minuten geleden zei best_boobie:

Leuk verslag meid en wat fijn dat je echt de tijd kreeg om bij te komen en rustig aan naar huis te gaan wanneer het jullie uit kwam :35:
Top geregeld daar!
Had je geen bos bloemen gekregen? Hoor dat meiden dat vaak daar krijgen...

Nu rustig aan herstellen, en wat zijn ze al mooi.. echt ongelooflijk zeg!!! Heel goed werk wat Straten gedaan heeft!

Goed herstel gewenst!!

xxx BB

Jaaaa, ik heb idd bloemen gehad! Echt zo leuk. En het is idd goed geregeld daar. Ze zijn heel lief en betrokken. 

nogmaals thanks voor je fijne compliment! Ben ook zo blij!

24 minuten geleden zei Miss.S:

Hehe fijn dat het zo vlot verliep en dat je je al bij al toch nog goed voelt

Heel erg gefeliciteerd met je boobies!! ;) xx

Thanks meis! Ik ben er heel fijn geholpen.

 

22 minuten geleden zei Ellen125:

Leuk verslag om te lezen. Bij onderstaand stukje krijg ik hele visuele beelden haha :45:

Ik heb mijn eerste keuze bijgesteld naar Straten, maar ik krijg maar steeds niemand aan de telefoon :( 

In de chat las ik dat je foto's hebt geplaatst, zou ik deze mogen zien? 

Haha dankje. 

Oh meen je? Op mail reageren ze best vlot. Wellicht is dat een optie voor je? 

Mijn album staat momenteel

open. Als het goed is kan je ze dus zien.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb meteen even in je album gekeken en ze zien er nu al heel mooi uit!

Misschien dat ik dan inderdaad maar een mailtje stuur of zij mij niet willen terugbellen, het is een beetje frustreren dat ze wel vrij vlot reageren op de mail maar de telefoon niet opnemen. Waarschijnlijk bel ik net op een verkeerd moment :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brendax:

Hahah geweldig verhaal! Fijn dat het goed is gegaan straks alleen nog maar genieten! :wub: Goed rusten!! Ik ga meteen kijken naar je album!

Hihi dankje! Kunnen spieken in m'n album?

 

1 uur geleden zei LiaLa:

En ik zag ze net in je album. Mooi hoor! Ik wens je een voorspoedig herstel. Laat je maar lekker verwennen.

Thanks meis! Ga ik zeker doen.

 

51 minuten geleden zei Ellen125:

Ik heb meteen even in je album gekeken en ze zien er nu al heel mooi uit!

Misschien dat ik dan inderdaad maar een mailtje stuur of zij mij niet willen terugbellen, het is een beetje frustreren dat ze wel vrij vlot reageren op de mail maar de telefoon niet opnemen. Waarschijnlijk bel ik net op een verkeerd moment :P

Dankje! Jaaa ben heel blij! Dat denk ik ja. Heb dat ook wel eens gehad en aangezien ze met prive nummer bellen, is terug bellen ook niet zo makkelijk haha. 

 

24 minuten geleden zei misagi:

Wauw Gabi net even in je album gekeken maar wat een verschil meid! Wat zul jij blij zijn en terecht!!! Leuk om je verslag te lezen :) lekker rustig aan doen nu en hopelijk kun je vannacht iets langer slapen. 

Ja echt totaal anders he?! Ben idd heel blij. Ik lig lekker op de bank en vannacht ga ik voor meer uur slaap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Huppetee:

Leuk om verslagje te lezen en gelukkig is alles goed gegaan, het ziet er echt super mooi uit! Ik mag hopen dat het net zo mooi mag worden als bij jou. Kom je de dag een beetje door? Netflix of iets lezen....goed voor jezelf laten zorgen en vooral rustig aan! Xxx

Dankjewel meis! Je ik kom de dag best goed door. Beetje op m'n telefoon, drinken, eten, filmpje aan, zo dat ik ook wat kan slapen. Dat helpt altijd bij mij en naar de wc gaan is al een hele reis op zich haha. Ik heb al langer geslapen dan gisteren, dus helemaal

blij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gabi:

Dankjewel meis! Je ik kom de dag best goed door. Beetje op m'n telefoon, drinken, eten, filmpje aan, zo dat ik ook wat kan slapen. Dat helpt altijd bij mij en naar de wc gaan is al een hele reis op zich haha. Ik heb al langer geslapen dan gisteren, dus helemaal

blij! 

Maar nog steeds heel vroeg wakker hahaha maar het ergste heb je gehad moet je maar denken:P fijne dag vandaag! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Gabi

He meis!

Gefeliciteerd met je nieuwe meiden! :) 

Fijn dat alles goed is gegaan. Je hebt er een leuk verslagje van gemaakt. 

Zou ik ook even mogen spieken?

Groetjes

Hai meis, dankjewel! 

Mijn album staat momenteel openbaar dus als het goed is kan je ze zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Huppetee:

Maar nog steeds heel vroeg wakker hahaha maar het ergste heb je gehad moet je maar denken:P fijne dag vandaag! Xxx

Haha Ik ben een uurtje later weer in slaap gevallen tot net. En zo is het!  Ik heb ook een medicijnen schema waar ik mijn wekker voor zet. Ik wordt elke keer vlak er voor wakker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2016 om 03:28 zei Gabi:

Dankjewel meis! Je ik kom de dag best goed door. Beetje op m'n telefoon, drinken, eten, filmpje aan, zo dat ik ook wat kan slapen. Dat helpt altijd bij mij en naar de wc gaan is al een hele reis op zich haha. Ik heb al langer geslapen dan gisteren, dus helemaal

blij! 

Klinkt nog bekend in de oren...goed herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

hoi meiden, 

vandaag vier dagen po en voel me goed. De pijn is mij 100% mee gevallen. Ik omschrijf de 'pijn' eerder als ongemak en beurs gevoel. De eerste nacht weinig geslapen maar de nachten er op ging het steeds beter. Elke nacht rond 03.30 word ik vanuit mijzelf wakker en vlak er na gaat mijn wekker voor paracetamol en tijd voor een banaan haha. Afgelopen nacht minimaal last, dus echt super. 

Vanmorgen heb ik zelf de was gedaan en dan merk ik dat ik snel buiten adem ben en voel ik af en toe steekjes in mijn rechter tepel. 

Ik heb een lekker hoekje in de bank gemaakt en zo kom ik de dag best goed door. Gisteren even een blokje om geweest en dat was precies genoeg. Één deze dagen plaats ik even een foto, ze zijn alweer veranderd en nu al mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Gabi:

Update:

hoi meiden, 

vandaag vier dagen po en voel me goed. De pijn is mij 100% mee gevallen. Ik omschrijf de 'pijn' eerder als ongemak en beurs gevoel. De eerste nacht weinig geslapen maar de nachten er op ging het steeds beter. Elke nacht rond 03.30 word ik vanuit mijzelf wakker en vlak er na gaat mijn wekker voor paracetamol en tijd voor een banaan haha. Afgelopen nacht minimaal last, dus echt super. 

Vanmorgen heb ik zelf de was gedaan en dan merk ik dat ik snel buiten adem ben en voel ik af en toe steekjes in mijn rechter tepel. 

Ik heb een lekker hoekje in de bank gemaakt en zo kom ik de dag best goed door. Gisteren even een blokje om geweest en dat was precies genoeg. Één deze dagen plaats ik even een foto, ze zijn alweer veranderd en nu al mooi! 

Goed om te horen dat het zo goed gaat met je! Wel goed naar je lichaam luisteren en niet teveel gaan doen hè....Ben benieuwd naar de foto:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Gabi:

Update:

hoi meiden, 

vandaag vier dagen po en voel me goed. De pijn is mij 100% mee gevallen. Ik omschrijf de 'pijn' eerder als ongemak en beurs gevoel. De eerste nacht weinig geslapen maar de nachten er op ging het steeds beter. Elke nacht rond 03.30 word ik vanuit mijzelf wakker en vlak er na gaat mijn wekker voor paracetamol en tijd voor een banaan haha. Afgelopen nacht minimaal last, dus echt super. 

Vanmorgen heb ik zelf de was gedaan en dan merk ik dat ik snel buiten adem ben en voel ik af en toe steekjes in mijn rechter tepel. 

Ik heb een lekker hoekje in de bank gemaakt en zo kom ik de dag best goed door. Gisteren even een blokje om geweest en dat was precies genoeg. Één deze dagen plaats ik even een foto, ze zijn alweer veranderd en nu al mooi! 

Die steekjes of steken zijn teken van herstelling, ik heb ze nog zo af en toe. Ja je hebt ineens conditie ingeleverd. Ik weet nog dat ik bij het minste geringste het zweet op m'n voorhoofd had staan. Als je energie gaat naar het helingsproces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Huppetee:

Goed om te horen dat het zo goed gaat met je! Wel goed naar je lichaam luisteren en niet teveel gaan doen hè....Ben benieuwd naar de foto:)

Ja, doe ik zeker! Lekker chillen. Toen ik net een foto maakte zag ik dat ze al wat dichterbij elkaar staan.

1 uur geleden zei LiaLa:

Die steekjes of steken zijn teken van herstelling, ik heb ze nog zo af en toe. Ja je hebt ineens conditie ingeleverd. Ik weet nog dat ik bij het minste geringste het zweet op m'n voorhoofd had staan. Als je energie gaat naar het helingsproces.

Oke en toen ik net even m'n bh af deed om te kijken voelde ik plopjes. Ook herkenbaar? Wanneer kreeg jij je energie weer een beetje terug? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat nu al @Gabi. Pas wel op dat je daardoor niet te veel gaat doen hè meid. 

Haha een banaan midden in de nacht! Moet er niet aan denken maar ach als jij het lekker vind hahaha :P

Heb even gespiekt en ze zijn echt al heel mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei misagi:

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat nu al @Gabi. Pas wel op dat je daardoor niet te veel gaat doen hè meid. 

Haha een banaan midden in de nacht! Moet er niet aan denken maar ach als jij het lekker vind hahaha :P

Heb even gespiekt en ze zijn echt al heel mooi! 

Ja, je hebt helemaal gelijk. Dat zei ik ook al tegen m'n vriend dat je met minder pijn sneller geneigd bent meer te doen. Maar ik lig heerlijk hoor in m'n hoekje haha. 

Hahaha lijk wel zwanger. Toen at ik ook in de nacht.

thanks! Ben ook heel blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.