Ga naar inhoud

Gabi : 12 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames, 

Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum en ben nog een beetje zoekende, dus hopelijk komt het berichtje in de goede map ;)

Ik ben Gabi en bijna 30 jaar en woon samen met m'n vriend en onze dochter.

Ik ben mij aan het oriënteren voor een borstvergroting. Na mijn bevalling zijn mijn borsten gaan hangen en kleiner geworden.

Ik heb de keus gemaakt om ze te laten vergroten. Echter heb ik ook het idee dat ik een lifting 'nodig' heb alleen vind ik het niet fijn als ik een litteken zou hebben oven m'n borsten. Zijn hier dames die ook (dachten) een lifting nodig hadden maar daar niet voor gekozen hebben. Hoe bevalt het?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom Gabi

Lees alles goed door werkt wel verslavend hoor;) ga bij meerder pc op consult is hier het advies.

De pc kunnen bepalen of er echt een lift nodig zal zijn,maar hier is te lezen dat Dr.Nio een vakman is die protheses plaats zonder een lift.

Succes met je keuze.

xx ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning lady's,

Ik heb een aantal consulten gepland staan. Eentje bij Nio voor maandag avond 8 augustus, 9 augustus in Haarlem, bij Diana gabriels (zit te twijfelen om die af te zeggen) 

en ik denk ook aan dr straten in kliniek huyendael. Echter is deze kliniek zo'n 2 uur rijden van mijn woonplaats. Zijn hier meiden die hun operatie ver hebben laten doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio en Frans zijn beiden erg goed denk ik. Heb het idee (maar dat is mijn idee) dat Nio vooral voor de grote borstenliefhebbers een goede is en inderdaad ook gelezen dat hij het zonder lift kan doen maar dat lukt misschien ook makkelijker als je er meer CC in doet. 

 

Frans staat naar mijn idee meer bekend om het zo natuurlijk mogelijk eruit laten zien van de borsten. Maar weet dus niet of hij dan een lift zou adviseren. 

Ik zou je wel adviseren wat verder te rijden en naar heyendael te gaan. Hoor teveel gehaaste onduidelijke verhalen over Diana. Had daar zelf ook eerst de afspraak maar kon sneller terecht bij heyendael zelf. Ik geloof dat je voor de operatie TOCH naar Nijmegen moet als je via Diana bij Frans wilt. Dus alleen de snelle intake heb je dan dichterbij. En dan moet je 2 keer, 1 keer voor Diana en 1 keer voor de pc dus ben je je reistijd ook kwijt  

Is het geen idee dat je bij heyendael informeert of je een foto mag sturen om te informeren of je een lift nodig hebt? Al zullen ze dan toch wel graag willen dat je langs komt omdat het van een foto misschien niet in te schatten is. 

Ik hoop dat je meer antwoorden krijgt dan alleen mijn wazige antwoorden B) succes meis. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Lindasch:

Nio en Frans zijn beiden erg goed denk ik. Heb het idee (maar dat is mijn idee) dat Nio vooral voor de grote borstenliefhebbers een goede is en inderdaad ook gelezen dat hij het zonder lift kan doen maar dat lukt misschien ook makkelijker als je er meer CC in doet. 

 

Frans staat naar mijn idee meer bekend om het zo natuurlijk mogelijk eruit laten zien van de borsten. Maar weet dus niet of hij dan een lift zou adviseren. 

Ik zou je wel adviseren wat verder te rijden en naar heyendael te gaan. Hoor teveel gehaaste onduidelijke verhalen over Diana. Had daar zelf ook eerst de afspraak maar kon sneller terecht bij heyendael zelf. Ik geloof dat je voor de operatie TOCH naar Nijmegen moet als je via Diana bij Frans wilt. Dus alleen de snelle intake heb je dan dichterbij. En dan moet je 2 keer, 1 keer voor Diana en 1 keer voor de pc dus ben je je reistijd ook kwijt  

Is het geen idee dat je bij heyendael informeert of je een foto mag sturen om te informeren of je een lift nodig hebt? Al zullen ze dan toch wel graag willen dat je langs komt omdat het van een foto misschien niet in te schatten is. 

Ik hoop dat je meer antwoorden krijgt dan alleen mijn wazige antwoorden B) succes meis. X 

Thanks meis voor je uitleg en is zeker niet wazig, ben er blij mee. Ik zelf wil graag een natuurlijke vorm borst, ze mogen wel goed te zien zijn, ik kom namelijk van een volle 75 c/d af en toen heeft m'n dochter ze leeg gedronken :D Nu hangen ze en zijn vrij leeg. 

Alleen ben dus bang dat er een lift geadviseerd wordt en dat wil ik eigenlijk niet. Daarbij vraag ik mij dan ook af, stel dat ik geen lift neem hoe zien ze er dan na een aantal jaar uit. Is de kans dat ze dan gaan hangen niet groter als ik niet voor een lift kies? Ben benieuwd naar ervaringen van andere meiden. 

Goede tip van je om direct bij hem een afspraak te maken. Ik rij idd liever verder voor een goed gevoel. 

En betreft een foto sturen kan ik zeker eens doen, ik ga zo even bellen. 

Zou ik van jou een foto mogen zien hoe het er uit ziet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning lady's, 

Ik heb een aantal vragen. Wat zijn de voor en nadelen van voor of achter het spier plaatsen? M'n borsten hangen en zijn leeg aan de bovenkant. Errug sexy B)) Ik wil graag een foto in mijn privé album plaatsen maar moet nog even ontdekken hoe dat moet :D

Ik lees ook dat er tips worden gegeven bij hang borsten om voor de spier te plaatsen. Ik wil geen rand aan de bovenkant van mijn borsten en heb het idee als je voor de borstspier plaatst dat je dan meer een rand ziet. Iemand ervaring? 

Maandag 8 augustus heb ik mijn eerste consult, bij dr Nio. Hij werkt met het merk eurocolincone geloof ik he? Weet iemand wat te vertellen over deze protheses? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Gabi:

Morning lady's, 

Ik heb een aantal vragen. Wat zijn de voor en nadelen van voor of achter het spier plaatsen? M'n borsten hangen en zijn leeg aan de bovenkant. Errug sexy B)) Ik wil graag een foto in mijn privé album plaatsen maar moet nog even ontdekken hoe dat moet :D

Ik lees ook dat er tips worden gegeven bij hang borsten om voor de spier te plaatsen. Ik wil geen rand aan de bovenkant van mijn borsten en heb het idee als je voor de borstspier plaatst dat je dan meer een rand ziet. Iemand ervaring? 

Maandag 8 augustus heb ik mijn eerste consult, bij dr Nio. Hij werkt met het merk eurocolincone geloof ik he? Weet iemand wat te vertellen over deze protheses? 

 

Hoi Gabi, ik zal je even toevoegen aan mijn album. Ik heb een lift gehad, ben ook op consult geweest bij Straten en die adviseerde mij ook een lift.

over plaatsing voor de spier, volgens mij ligt het aan je huid hoe slap die is, of hoeveel rek erin zit. Als die best veel mee rekt zou ik die niet voor de spier plaatsen omdat je dan meer kans heb op hangborsten. 

Ben benieuwd naar jouw foto's. Misschien valt jouw hang reuze mee.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even denken hoor voor zover ik weet,

De voordelen van voor de spier: Minder pijnlijk herstel, ze zitten sneller op hun plek. Je ziet eerder het eindresultaat.

Nadelen: Als je afvalt zie je sneller randen, rimpelplooien. Hoewel dit ook weer wegtrekt als je weer aankomt  Ook de kans op hang is groter maar dit is ook erg afhankelijk van de conditie van je huid en borstweefsel.

De voordelen van dual plane zijn: Minder kans op hang, ook randen/rimpelplooing aan de bovenkant gezien is aanzienlijk minder bij eventuele gewichtsverandering.

Nadelen: Pijnlijker en langer herstel ivm de spier die opgerekt moet worden. Kans vooral bij de slappere borst die flink gevult moet worden op double bobble (volgens Nio moet deze na 3 maanden wegtrekken). Ook kans op vervorming vd borst bij het veel trainen van de borstspieren, al trekt dit weer weg wanneer je stopt met trainen.

Ik hoop dat ik het zo een beetje bij het rechte eind heb. Mocht ik wat vergeten zijn word mijn lijstje graag aangevuld :) 

Zo heeft inderdaad iedere pc zo zijn voorkeur. Ik heb ze nu voor de spier (700cc uhp) en niet tevreden. Nio plaatst bij +500cc altijd dual plane ivm gewicht en kans op hang. Zit het toch allemaal wat steviger en blijft het beter op zijn plek.

Nio is erg kundig wat betreft het opvullen en mooi maken van de slappere borst zonder lift. Denk ook dat je met een heel blij gevoel je consult bij hem zult verlaten :) 

Succes meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja Nio werkt met verschillende protheses: eurosilicone, mentor, motiva, monobloc.. Voor info hierover kun je het best even googlen. Op hun sites staan ook maattabellen e.d. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie antwoorden. Ik vind het best lastig 'kiezen'. Ivm de voor en nadelen. Stel ik hoef geen lift, dan vraag ik mij echt af hoe snel ze dan weer gaan hangen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Gabi, dr. Nio heeft me verteld dat bij dual plane plaatsing de protheses goed op hij plek gehouden worden. Dus als je een beetje hang hebt komt dat goed en gaat ze echt niet zo weer hangen. Jouw borsten lijken wel een beetje op mijn voor situatie, als je naar dokter Nio gaat zul je echt geen lift nodig hebben ;) tenzij je ze heel klein wilt houden. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Melonas:

Hi Gabi, dr. Nio heeft me verteld dat bij dual plane plaatsing de protheses goed op hij plek gehouden worden. Dus als je een beetje hang hebt komt dat goed en gaat ze echt niet zo weer hangen. Jouw borsten lijken wel een beetje op mijn voor situatie, als je naar dokter Nio gaat zul je echt geen lift nodig hebben ;) tenzij je ze heel klein wilt houden. 

Xx

Ik heb even gekeken in je album en idd we hadden tieten zusje kunnen zijn B) Jij hebt dus ook geen lift gehad zo te zien? Welke bh maat draag jij nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gabi:

Ik heb even gekeken in je album en idd we hadden tieten zusje kunnen zijn B) Jij hebt dus ook geen lift gehad zo te zien? Welke bh maat draag jij nu?

Ik heb geen lift gehad! Alleen vergroting met protheses van 650cc. Had van tevoren cup 75C en wat mijn maat nu is weet ik nog niet haha, is pas 3e dag na de operatie. Van de week kan ik een nieuwe sport bh gaan kopen. Ik denk dat het cup F/G zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melonas:

Ik heb geen lift gehad! Alleen vergroting met protheses van 650cc. Had van tevoren cup 75C en wat mijn maat nu is weet ik nog niet haha, is pas 3e dag na de operatie. Van de week kan ik een nieuwe sport bh gaan kopen. Ik denk dat het cup F/G zal zijn. 

 Super zeg. Hoe voel je je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gaby!
Ik ben ook nieuw op het forum, en ik zit ook te twijfelen over een borstlift. Heb jij al een definitieve keuze gemaakt? Ik vind dat mijn borsten erg op die van jou lijken! Alleen nog ietsjes kleiner (kleine B cup). Zelf durf ik een vergroting niet, en ik ben me dus aan het orienteren op een tepelhofverkleining en een Benelli lift. Dat schijnt minder ingrijpend te zijn dan een gewone borst lift. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Liefs, S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31 juli 2016 om 18:31 zei Melonas:

Ik moet zeggen dat het met de medicijnen goed uit te houden is. Het doet wel zeer, soort van extreme spierpijn zo'n kramp achtig gevoel. Word wel slaperig van de Diazepam die ik krijg maar dan doe ik gewoon een dutje :) 

Gelukkig! Welke medicatie krijg je allemaal? En heb je iemand die je mee helpt in huis? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei soezi:

Hoi Gaby!
Ik ben ook nieuw op het forum, en ik zit ook te twijfelen over een borstlift. Heb jij al een definitieve keuze gemaakt? Ik vind dat mijn borsten erg op die van jou lijken! Alleen nog ietsjes kleiner (kleine B cup). Zelf durf ik een vergroting niet, en ik ben me dus aan het orienteren op een tepelhofverkleining en een Benelli lift. Dat schijnt minder ingrijpend te zijn dan een gewone borst lift. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Liefs, S.

Hai meis,

het liefste wil ik geen lift en ik las goede verhalen over Dr Nio. Hij schijnt veel

protheses te plaatsten zonder lift. Ik wacht de artsen af wat hun adviezen zijn. Ik zit wel met de vraag, stel dat ik geen lift neem hoe groot is dan de kans dat ze weer kunnen gaan hangen. Ik heb vernomen dat als je wat grotere cc's neemt dat, dat, dat goed gaat komen. Ik wacht het maandag even af, als ik er ben geweest zal

ik een verslag plaatsen. Als je het forum door scrolt kan je veel over hem vinden. Mijn eerste consult is maandag 8 augustus bij Dr Nio en ik heb nog een aantal consulten staan bij andere artsen. 

Over Benneli lift is volgens mij hier ook te vinden, daar heb ik zelf niet naar gekeken. 

Succes meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Gabi:

Gelukkig! Welke medicatie krijg je allemaal? En heb je iemand die je mee helpt in huis? 

Ik heb nu een schema voor naproxen (pijnstiller), diazepam(spierverslapper) en omeprazol(maagbeschermer voor de naproxen). Daarnaast nog paracetamol want die versterkt de andere pijnstiller voor extra effect. Maar ik zie ook dat er dames zijn die andere medicijnen hebben gekregene dis het ligt er maar net aan! Ik ga binnenkort afbouwen met het nemen van de medicijnen. Eens kijken hoe dat gaat. 

Verder helpt mijn vriend me, zeker de eerste dagen met omhoog komen zitten en douchen/afdrogen en medicijnen of eten en drinken voor me halen. Had het echt niet in mijn eentje gekund! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Melonas:

Ik heb nu een schema voor naproxen (pijnstiller), diazepam(spierverslapper) en omeprazol(maagbeschermer voor de naproxen). Daarnaast nog paracetamol want die versterkt de andere pijnstiller voor extra effect. Maar ik zie ook dat er dames zijn die andere medicijnen hebben gekregene dis het ligt er maar net aan! Ik ga binnenkort afbouwen met het nemen van de medicijnen. Eens kijken hoe dat gaat. 

Verder helpt mijn vriend me, zeker de eerste dagen met omhoog komen zitten en douchen/afdrogen en medicijnen of eten en drinken voor me halen. Had het echt niet in mijn eentje gekund! 

Dat is een waslijst medicatie. Fijn als je kan afbouwen idd.

ja, ik lees het meer idd, dat die hulp echt nodig is. Wij hebben ook nog een kleine. Ik leer haar nu de trap zelf aflopen, scheelt voor straks :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest voor een verwijzing voor dr. Nio in het OLVG. De afspraak heb ik al staan voor a.s maandag. (Ik had tegen de telefoniste van het OLVG verteld dat ik de verwijzing al had ;))

De huisarts vertelde mij dat ze bij de zorgverzekeraars bezig zijn voor vergoedingen van plastische chirurgie voor volgend jaar. Ze nam daarbij het voorbeeld van ooglidcorrectie. Zelf was ik een beetje sceptisch en ik kreeg ik het idee dat ze mij de verwijzing niet zo graag wilde geven. En dat klopt, ik kon het beste eerst even mijn zorgverzekeraar bellen, was haar advies.  Ik vroeg aan mijn huisarts, kan ik de verwijzing dan alvast krijgen, maar dat kon ze niet geven want dat kost haar geld :unsure: maar als ik hem als nog wil na het bellen met verzekeraar dan kon ik als nog een verwijzing krijgen. Zo doende heb ik net mijn verzekeraar gebeld, ik heb het een en ander gevraagd en antwoord op gekregen. Nu vertelde de meneer aan de telefoon, dat foto's maken, consult etc allemaal van mijn eigen risico af gaat. Mijn eigen risico zit op 850 euro. Ik volg het zelf niet zo goed, omdat ik de plastische chirurgie zelf betaal. De dames die bij dr Nio zijn geholpen in het OLVG wat hebben jullie betaald aan eigen risico? Welke kosten waren dat? Alleen het consult of idd ook de foto's etc. Ik dacht namelijk zelf dat ik het gehele zelf betaal, operatie etc etc. en niet vanuit mijn basis zorgverzekering wordt af geschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er geen ervaring mee maar vind dit erg raar en nog niet eerder gehoord.. je zou dan EN je bv betalen plus je verzekeraar nog eens moeten spekken? Voor wat? Alle medische zorgkosten betaal je immers zelf al. Heb je goed uitgelegd dat het puur om een verwijzing gaat en geen eventuele vergoeding, dat daar helemaal geen sprake van is? Vreemde gang van zaken. Hopelijk kan iemand je helpen die ervaring heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Marietje:

Heb er geen ervaring mee maar vind dit erg raar en nog niet eerder gehoord.. je zou dan EN je bv betalen plus je verzekeraar nog eens moeten spekken? Voor wat? Alle medische zorgkosten betaal je immers zelf al. Heb je goed uitgelegd dat het puur om een verwijzing gaat en geen eventuele vergoeding, dat daar helemaal geen sprake van is? Vreemde gang van zaken. Hopelijk kan iemand je helpen die ervaring heeft..

Ja, gek he? Heb ik idd uitgelegd.

Ik heb even een update.

Ik heb het OLVG zelf even gebeld en ze vertelde mij dat alleen het consult betaald hoeft te worden. En als dat via de zorgverzekeraar gaat dat het dan goedkoper is. Dus het blijft alleen op de kosten van het consult. 

Ben benieuwd wat de andere meiden voor het consult hebben betaald.

Ik vond het verhaal van mijn huisarts ook vrij bijzonder. Klinkt te mooi om waar te zijn dat de zorgverzekeraar een borstvergroting zal gaan vergoeden als het om cosmetische redenen gaat. Al met al, ik ga maandag gewoon naar mijn afspraak en heb net de huisarts gemaild met de vraag voor een verwijzing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.