Ga naar inhoud

Gabi : 12 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 9-11-2016 om 09:17 zei Gabi:

Ik zal je toevoegen, even checken hoe ik dat op de juiste manier doe.

Handig idd als ze meerdere protheses bij de hand hebben. Heb jij brede borsten? weet je dat toevallig? 

Ik moet ook nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt hahaha...de arts zei dat ik brede borsten heb met het volume onderin als ik zelf meet zijn ze 13 cm breed en de protheses ong.  11 cm dus moet goed komen denk ik .

Kan je foto's nu nog niet zien in ieder geval....groetjes huppetee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
48 minuten geleden zei Gabi:

@best_boobie en @Huppetee het is gelukt om jullie toe te voegen aan mijn album. 

moest ff lezen waar het ook alweer over ging hihi

Denk dat de 450 bij jou geen probleem zou moeten zijn :) 

Wat betreft cohesive I, dat gaat over de cohesiviteit, dus de vastheid van de gel. Cohesive 3 wordt bij anatomische prothesen gebruikt, omdat die vormvast kunnen zijn (om de anatomische vorm aan te geven) De coh 2 is iets vasster dan de coh 1, er wordt gezegd dat er minder kans zou zijn op rimpels, bij een dunne huid.. Ik heb zelf coh 1 en geen problemen.. Hangt dus echt af van de dikte van je huid/ en of spier

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

moest ff lezen waar het ook alweer over ging hihi

Denk dat de 450 bij jou geen probleem zou moeten zijn :) 

Wat betreft cohesive I, dat gaat over de cohesiviteit, dus de vastheid van de gel. Cohesive 3 wordt bij anatomische prothesen gebruikt, omdat die vormvast kunnen zijn (om de anatomische vorm aan te geven) De coh 2 is iets vasster dan de coh 1, er wordt gezegd dat er minder kans zou zijn op rimpels, bij een dunne huid.. Ik heb zelf coh 1 en geen problemen.. Hangt dus echt af van de dikte van je huid/ en of spier

xxx

Thanks voor je snelle reactie @best_boobie. Kan alleen de arts beoordelen wat de dikte van mijn huid is? Of kan ik zelf ook nog even checken? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Gabi:

Thanks voor je snelle reactie @best_boobie. Kan alleen de arts beoordelen wat de dikte van mijn huid is? Of kan ik zelf ook nog even checken? :)

Hm is eigenlijk aan de pc.. Je moet maar precies weten hoe je een plooi van je huid moet nemen (zoals bij een vetmeting bij de sportschool) maar dan moet je ook nog precies weten wáár dat moet..
Je zou het kunnen overleggen, gewoon vragen of coh 1 idd echt de goede keuze is voor jou. Of dat coh 2 de betere optie is.
Coh 2 kost meestal wel paar honder euro meer, dacht ik

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gabi dankjewel voor het toevoegen! Jou voorsituatie is vergelijkbaar met de mijne....het begint nu wel op te schieten hè! Heb je er zin in? Ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen voor je :-) ik zelf heb volgende week weer een consult, wordt gek van mezelf Hahahah @best_boobie mag ik jou ook even om hulp vragen jij bent de maten expert toch :-; ik twijfel nog tussen de maat en profiel de pc legt nu 350 cc 375cc en 400cc klaar en dan MP....kan ik niet beter HP hebben omdat anders je borst juist breder wordt, of begrijp ik het verkeerd? Ik heb nu onder de borst 75 en borstomvang 91 en de breedte 13 cm.....wat is wijsheid? Vast bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Huppetee Ja heb er zeker zin in! ben heel benieuwd. 

Oh ik herken dat zeker, dat gek worden. Je gaat volgende week dus nog even passen? Wat is de reden dat jij twijfelt? Ik herken de twijfel ook over de maat. Ze leggen 350 cc en 400 cc klaar.  @best_boobie heeft mij veel uitgelegd en dat maakt het voor mij allemaal een stuk duidelijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gabi:

@Huppetee Ja heb er zeker zin in! ben heel benieuwd. 

Oh ik herken dat zeker, dat gek worden. Je gaat volgende week dus nog even passen? Wat is de reden dat jij twijfelt? Ik herken de twijfel ook over de maat. Ze leggen 350 cc en 400 cc klaar.  @best_boobie heeft mij veel uitgelegd en dat maakt het voor mij allemaal een stuk duidelijker. 

Ik ben bang dat het volume nog teveel onderin komt en dat ze te breed worden...wil juist omdat het nu zo laag hangt vooral bovenin een mooie bolling....

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Huppetee:

Ik ben bang dat het volume nog teveel onderin komt en dat ze te breed worden...wil juist omdat het nu zo laag hangt vooral bovenin een mooie bolling....

Best_boobie heeft mij dat helemaal uitgelegd. Ik kan het je wel even door sturen als je wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Huppetee:

@Gabi dankjewel voor het toevoegen! Jou voorsituatie is vergelijkbaar met de mijne....het begint nu wel op te schieten hè! Heb je er zin in? Ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen voor je :-) ik zelf heb volgende week weer een consult, wordt gek van mezelf Hahahah @best_boobie mag ik jou ook even om hulp vragen jij bent de maten expert toch :-; ik twijfel nog tussen de maat en profiel de pc legt nu 350 cc 375cc en 400cc klaar en dan MP....kan ik niet beter HP hebben omdat anders je borst juist breder wordt, of begrijp ik het verkeerd? Ik heb nu onder de borst 75 en borstomvang 91 en de breedte 13 cm.....wat is wijsheid? Vast bedankt x

wil je me even pb sturen? Ik vind dat makkelijker in dit soort gevallen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Huppetee:

Het begint nu op te schieten! Heb je al wat dingetjes voorbereid of laat je het gewoon op je afkomen? Xxx

Ja echt spannend! Ik denk er veel aan. Toch nog even een vraag naar de pc gestuurd over de breedte van de protheses. Vandaag komen de twee sport bh's binnen. 

Ik heb de praktische zaken voorbereid. Eten gekookt en ingevroren, huis van het weekend extra schoonmaken, m'n vitamines etc. Vanmiddag airbnb geboekt voor zondag. 

En maandag om 09.00 mag ik aanwezig zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden! Operatie is geslaagd en ze zijn heel mooi! Heel even bloot gezien. Ik voel me sinds een half uur minder duf en net wat gegeten in de kliniek. De pijn is goed te doen. Na de file rijden we richting huis. 

Mijn verslag volgt één deze dagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gabi:

Thanks meiden! Operatie is geslaagd en ze zijn heel mooi! Heel even bloot gezien. Ik voel me sinds een half uur minder duf en net wat gegeten in de kliniek. De pijn is goed te doen. Na de file rijden we richting huis. 

Mijn verslag volgt één deze dagen. 

Fijn dat het goed is gegaan! Heb veel aan je gedacht vandaag hahahah. Laat je maar lekker verwennen thuis en hopelijk blijft de pijn goed te doen. Ben benieuwd naar je verslag:-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden! Ik ben weer geland dus hierbij mijn verslag:

Gisteren iets voor de klok van 09.00 mezelf aangemeld bij de balie en kreeg een kamer aangewezen. Al snel kwam de zuster het een en ander uit leggen en hebben we gezellig gekletst. Een dame een kamer naast mij werd op dat moment naar de o.k gereden en ik mocht om 09.45 2x 500 gr paracetamol innemen en celebrex 200gram. Een mooi blauw pakkie aan en in bed ondertussen een beetje flodder gekeken. Met de zenuwen ging het best goed. En toen, om 10.35 kwam het nieuws dat ik naar de o.k mocht. Oke, die komt binnen! slik, zenuwen! we gaan! 

Daar ging ik in m'n bedje en m'n vriend liep nog een stukje mee. Een dikke kus en naar elkaar gezwaaid! tot straks met m'n nieuwe puppy's... Ik kwam binnen rijden en er lag een andere dame die tegen de zusters vertelde dat het voelde als of er een vrachtwagen over haar heen was gereden. uhhh, oke ik moet nog :o haha.

De twee zusters kwamen al snel naar me toe en stelde nog wat vragen. Ik kreeg het infuus ingebracht en dat ging prima. Daar ben ik niet bepaald fan van namelijk. Frans Straten kwam vlak er na om een mooie tekening te maken op mijn borsten. We hadden het nog even over de maten. Met de passessie vond ik 400cc gelijk mooi, maarja dan die twijfels he... Dus heb 350 cc en 400cc klaar laten leggen. Na overleg met Frans hebben we afgesproken dat hij tijdens de operatie zou kijken wat het mooiste zou zijn, maar we gaan voor de 400cc. Wat is hij toch een fijne rustige man! 

En toen... hop naar het o.k. Frans liet nog even de maten zien, vroeg mijn naam etc en hij vroeg aan mij wat we gingen doen. 

Alles werd fijn uitgelegd en toen ging ik in mijn dromen naar Ibiza.

De operatie heeft ongeveer twee uur geduurd en toen ik wakker werd had ik lekkere praatjes. Hele verhalen en riep de hele tijd, mevrouw, mervrouw... Ik ben vaker onder narcose geweest en het schijnt dat ik daarna nogal grappig ben. :blush: Ik kreeg mijn puppies even te zien en pinkte een traantje weg. Blijkbaar riep ik een keer of 5, ze zijn zoooo mooi! 

Mijn vriend zat in de gang op mij te wachten en daarna was ik nog een tijdje high hahaha. Hij vroeg aan mij hoe het was gegaan en het enige wat ik zei, ze zijn zooo mooi. Mijn vriend moest er steeds om lachen. Daarna wat weg gedommeld op de kamer en elke keer als ik in slaap viel schrok ik wakker. De zuster van de ochtend kwam nog even gedag zeggen en de arts kwam rond 1600. Hij vertelde dat de lift echt nodig was. Ik had veel slap huid, blij met mijn keuze dus. Rond 1715 was ik er weer voor mijn gevoel. We mochten tot 2300 blijven en ik en mijn vriend hadden de keuze gemaakt om na de spits te gaan rijden. om 1730 lekker avond gegeten en rond 1830 zijn we richting huis gegaan. De terug rit duurde ongeveer 1,5 uur en ging prima. Dekentje, water, kussen en gaan! Afgelopen nacht heb ik in totaal 3 uur geslapen en ik vind de pijn te doen. Meer een ongemakkelijk, beurs achtig gevoel al werd de de pijn in de nacht wel meer. Vanmorgen wilde ik mijn borsten zo graag zien dat ik mijn vriend de bh af heb laten doen. Ik werd heel duizelig, licht in mijn hoofd en misselijk. Dat was een beetje te heavy! snel gaan zitten en bijgekomen. Gek he?! wat een impact dat kan hebben. Op dit moment voelt het of ik 60 kilo aan mijn lichaam heb hangen, als of mijn borsten in elkaar zijn geslagen en weet ik hoe het voelt om 90 te zijn... haha. Ik word goed verzorgd en ik luister goed naar mijn lichaam. Vanmiddag op de bank geslapen en dat doet me wel even goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Gabi:

Op dit moment voelt het of ik 60 kilo aan mijn lichaam heb hangen, als of mijn borsten in elkaar zijn geslagen en weet ik hoe het voelt om 90 te zijn...

:45: ..geweldig om te lezen ..gelukkig gaat dat met de tijd afnemen hihi Nogmaals Gefeliciteerd met je puppies..hou ze lekker warm en geniet van ze

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag meid en wat fijn dat je echt de tijd kreeg om bij te komen en rustig aan naar huis te gaan wanneer het jullie uit kwam :35:
Top geregeld daar!
Had je geen bos bloemen gekregen? Hoor dat meiden dat vaak daar krijgen...

Nu rustig aan herstellen, en wat zijn ze al mooi.. echt ongelooflijk zeg!!! Heel goed werk wat Straten gedaan heeft!

Goed herstel gewenst!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.