Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey! Leuk dat jij ook 20 juli door Nio bent geopereerd! Wel grappig dat jij om 16.30 alweer aan de beurt was in de Parkkliniek, terwijl hij om 14.00 nog de dame naast mij moest opereren in het OLVG! Heeft hij snel gedaan dan haha.

Fijn dat alles goed is verlopen en een heel mooi resultaat al ^_^ Wat schattig van je dochtertje dat ze het bij die BBQ zo subtiel heeft gebracht hahah :wub:

Ik heb zelf trouwens de Triumph Tri Action. Zit wel oké maar, het laat de borsten echt niet mooi ogen vind ik <_< Wil zelf ook graag nog een andere erbij halen.

Een goed herstel gewenst nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei xShar:

Hey! Leuk dat jij ook 20 juli door Nio bent geopereerd! Wel grappig dat jij om 16.30 alweer aan de beurt was in de Parkkliniek, terwijl hij om 14.00 nog de dame naast mij moest opereren in het OLVG! Heeft hij snel gedaan dan haha.

Fijn dat alles goed is verlopen en een heel mooi resultaat al ^_^ Wat schattig van je dochtertje dat ze het bij die BBQ zo subtiel heeft gebracht hahah :wub:

Ik heb zelf trouwens de Triumph Tri Action. Zit wel oké maar, het laat de borsten echt niet mooi ogen vind ik <_< Wil zelf ook graag nog een andere erbij halen.

Een goed herstel gewenst nog!

Dankjewel voor het compliment. Ik ben trouwens op 19/7 geopereerd. Dus dat had Nio niet zo snel kunnen doen :118:. Vraagje: waar heb jij die triaction gekocht? En hoe wist je welke maat je nodig had?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Susannah:

Dankjewel voor het compliment. Ik ben trouwens op 19/7 geopereerd. Dus dat had Nio niet zo snel kunnen doen :118:. Vraagje: waar heb jij die triaction gekocht? En hoe wist je welke maat je nodig had?

 

Ahhh oke, vandaar haha ;) 

Ik heb het besteld bij Wehkamp. Nio had de maat voor mij geschat en volgens mij klopt het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei xShar:

Ahhh oke, vandaar haha ;) 

Ik heb het besteld bij Wehkamp. Nio had de maat voor mij geschat en volgens mij klopt het wel!

Goede tip. Ik belde net de Parkkliniek. Ze gaan Nio een schatting van de maat vragen. Ook al was die receptioniste daar niet echt blij mee omdat dit niet gebruikelijk is om te vragen :15:. Ze adviseren om zelf in de winkel te gaan passen. Aangezien ik in een klein vakantiedorp met amper winkelaanbod zit, en ze dus online wil bestellen, heb ik haar toch omgepraat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid,

Wat een mooie boobs ben benieuwd hoe ze er straks uit gaan zien, het wordt alleen maar mooier!

Fijn dat alles goed is verlopen, hoe is het nu met je?

De emotionele rollercoaster hebben wij ook allemaal last van :45:

Wat bij mij erg hielp is veel slapen en veel koelen en proberen om kleine stukjes te blijven wandelen zodat je spieren ook weer wat meer gaan bewegen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lotte90:

Heee meid,

Wat een mooie boobs ben benieuwd hoe ze er straks uit gaan zien, het wordt alleen maar mooier!

Fijn dat alles goed is verlopen, hoe is het nu met je?

De emotionele rollercoaster hebben wij ook allemaal last van :45:

Wat bij mij erg hielp is veel slapen en veel koelen en proberen om kleine stukjes te blijven wandelen zodat je spieren ook weer wat meer gaan bewegen x

Bedankt voor het compliment! Het gaat goed. Wel weer te druk gedaan. De stad in voor een paar uur met een vriendin. Gevolg: 2-3 uur later harde en strakke borsten. Voelde niet relaxed. Thuis aangekomen een mega-dut gedaan van 1,5 uur. Nu gaat het wel weer (denk ik). :blush:. Hoe gaat het met jou inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's 8 dagen p.o. M'n borsten voelen nog hard en strak aan. Ik lig wel het liefst ipv rondlopen. Ik merk dat rust pakken echt nodig is. Ik heb nu een uitje gehad van 3 uur, maar krijg het benauwd van de druk op m'n borst. Ik ga zo weer lekker liggen met kussens in m'n rug en een boek. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Gabi:

Wat mooi @Susannah,mag je trots op zijn! van welke maat kom je vandaan? en wat voor vorm borsten had je?

Hoi Gabi

Dankjewel  

In dit topic 'operatieverslag' staan een 'voor' foto. Kijk maar een paar pagina's terug  ik had 75A. Nu heb ik als het goed is (heb bog steeds het compressievest 24/7 aan) 75D. Ik wacht met smart de post af waar ik m'n nieuwe Triumph sportbh verwacht  :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2016 om 18:32 zei Susannah:

Bedankt voor het compliment! Het gaat goed. Wel weer te druk gedaan. De stad in voor een paar uur met een vriendin. Gevolg: 2-3 uur later harde en strakke borsten. Voelde niet relaxed. Thuis aangekomen een mega-dut gedaan van 1,5 uur. Nu gaat het wel weer (denk ik). :blush:. Hoe gaat het met jou inmiddels?

Sorry voor mijn late reactie! soms lees je er over heen.

aah ja je doet al gauw te veel he.. ik merk het ook aan mezelf dus tussen door veel pauzes inlassen voor jezelf even weer je rust pakken.

Slapen helpt enorm! met mij gaat het goed eigenlijk heb alleen in de nacht en ochtend wat last en de rest van de dag gaat het prima.. heb nu ook een nieuwe bh besteld via internet had er eerst een van de hema maar die snee nog al in mijn oksels.. heb er nu een van lipoelastic echt super fijn! staat ook een foto in mijn verslagje.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2016 om 18:32 zei Susannah:

Bedankt voor het compliment! Het gaat goed. Wel weer te druk gedaan. De stad in voor een paar uur met een vriendin. Gevolg: 2-3 uur later harde en strakke borsten. Voelde niet relaxed. Thuis aangekomen een mega-dut gedaan van 1,5 uur. Nu gaat het wel weer (denk ik). :blush:. Hoe gaat het met jou inmiddels?

Oh maar had je daar dan niet kunnen kijken voor een bh, als je toch in een stad was? Had je de receptioniste daar niet naar hoeven vragen haha. Wel grappig om dat te vragen, maar goed.

Een goed herstel verder!

BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei best_boobie:

Oh maar had je daar dan niet kunnen kijken voor een bh, als je toch in een stad was? Had je de receptioniste daar niet naar hoeven vragen haha. Wel grappig om dat te vragen, maar goed.

Een goed herstel verder!

BB 

Hoi

ik ben op vakantie in een superklein dorpje. Het winkelaanbod was niet geweldig. De enige winkel waar zevtriumph verkochten was failliet :-(. De Hema sportbh zat niet lekker. Vandaar. Nio belde me trouwens netjes terug. Met goed advies waar ik iets mee kan. Ik heb nu 75d besteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lotte90:

Sorry voor mijn late reactie! soms lees je er over heen.

aah ja je doet al gauw te veel he.. ik merk het ook aan mezelf dus tussen door veel pauzes inlassen voor jezelf even weer je rust pakken.

Slapen helpt enorm! met mij gaat het goed eigenlijk heb alleen in de nacht en ochtend wat last en de rest van de dag gaat het prima.. heb nu ook een nieuwe bh besteld via internet had er eerst een van de hema maar die snee nog al in mijn oksels.. heb er nu een van lipoelastic echt super fijn! staat ook een foto in mijn verslagje.

xxx

Dankje voor de tip. Ik ga zo wel even in jouw verslagje kijken :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Susannah:

Hoi

ik ben op vakantie in een superklein dorpje. Het winkelaanbod was niet geweldig. De enige winkel waar zevtriumph verkochten was failliet :-(. De Hema sportbh zat niet lekker. Vandaar. Nio belde me trouwens netjes terug. Met goed advies waar ik iets mee kan. Ik heb nu 75d besteld. 

oh nou, je gaf aan naar de stad te zijn geweest met een vriendin, vandaar mijn opmerking. Dat van dat dorpje had ik al gelezen, maar nu had je het over de stad :) 

Hopelijk past de 75d.. :35: 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

oh nou, je gaf aan naar de stad te zijn geweest met een vriendin, vandaar mijn opmerking. Dat van dat dorpje had ik al gelezen, maar nu had je het over de stad :) 

Hopelijk past de 75d.. :35: 

xx BB

Stad was inderdaad een overstatement :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ylze Joelle:

Hoeveel cc en welke prothese heb je trouwens laten plaatsen? Sorry als ik daar overheen heb gelezen. 

x

Bedankt voor het compliment. Ik ben zelf ook zeer tevreden. De implantaten zijn van Eurosilicone 450 cc 85% gevuld. Dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 11 dagen po

Gisteren was ik een dagje in Duitsland. Aangezien het merk Triumph Duits is, dacht ik eens even te gaan snuffelen in een Duitse winkel voor een triaction sport Bh. Die sport bh van de Hema zat mij niet lekker bij de oksels namelijk. Ik zocht en ik vond. Hij was nog in de aanbieding ook én hij zit heerlijk. Superzachte bandjes over m'n schouders en stevige ondersteunen. Bovendien kan ik hem blijven dragen als ik na 12 weken po weer ga kickboksen. Het model heet: Tri Action Control boost (gemaakt voor extreme sporten, zoals hardlopen). Ook een voordeeltje, de sluiting met een haakje en ritsje zit voor. De schouderbandjes zijn in dacht ik 4 standen te zetten. De bandjes lopen ook van schouders over het midden vande rug waardoor ze niet afzakken. Hieronder een foto. In Duitsland is Triumph voor zover ik gezien heb niet goedkoper dan op webshops die in of aan Nederland leveren overigens. Maar omdat hij was nu met korting €38,- ipv ergens in de €50. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.