Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Desert-Rose:

nou meis hier mag je echt trots op zijn, ziet er werkelijk heel mooi uit, en dan te bedenken dat je nog maar een week po bent, als deze helemaal op zijn plekkie zitten,worden ze alleen nog maar mooier.

xx

Ja precies. Nog even wat zakken en ze zijn perfect. Ik ben blij dat ik toch iets groter dan m'n gevoel ben gegaan. Want ze zijn zeker niet te groot of te klein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad,helemaal trots,geniet er maar van meis.

Klopt je met altijd naar je eigen gevoel luisteren, en helemaal omdat 9 van de 10 keer de meeste meiden achteraf zeggen, dat ze ze net iets te klein vinden.

Maar Nio is ook een pc die dit altijd wel heel goed in kan schatten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi!

Gefeliciteerd met je nieuwe booobs!!

Fijn dat alles goed gegaan is, ik ben 12 juli geopereerd en de eerste week vondt ik het ergst ook qua pijn.

Nu moet ik eerlijk toe geven dat ik mijn eigen best wel goed voel!

Doe rustig aan veel slapen werkt ook goed voor je genezingsproces! geniet ervan x

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Zinin:

Wauw wat een mooi resultaat al..echt prachtig :wub: xx

Dankjewel :D Ik ben erg blij met m'n 2 cadeautjes die elke dag mooier worden en minder pijnlijk worden. Vandaag, dag 6, gaat het echt super! Minder pijnstilling. Ik ben zelf op visite! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lotte90:

Hoooi!

Gefeliciteerd met je nieuwe booobs!!

Fijn dat alles goed gegaan is, ik ben 12 juli geopereerd en de eerste week vondt ik het ergst ook qua pijn.

Nu moet ik eerlijk toe geven dat ik mijn eigen best wel goed voel!

Doe rustig aan veel slapen werkt ook goed voor je genezingsproces! geniet ervan x

Slapen is inderdaad de sleutel tot spoedig herstel! Straks om 22 uur weer een snoepje nemen (diazepam).  Dan slaap ik als een roosje. Waar en wat is er met jouw voorgevel gebeurt op 12 juli?

bedankt voor je reactie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Slapen is inderdaad de sleutel tot spoedig herstel! Straks om 22 uur weer een snoepje nemen (diazepam).  Dan slaap ik als een roosje. Waar en wat is er met jouw voorgevel gebeurt op 12 juli?

bedankt voor je reactie. 

Fijn meid. Als we de nachten maar door komen. Ik ben 12 juli geopereerd door frans van straten in kliniek heyendeal in groesbeek bij nijmegen.

Heb 345 anatomische erin zitten en dat zou moeten uitkomen op een volle c.

Heb een verslag geschreven mocht je nieuwschierig zijn heb ook een foto geplaatst. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6/7

Wat een  wereld van verschil tussen de afgelopen 2 dagen zeg. Echt van de 1 op andere dag gaat het echt lekker. Ik heb maar 2 x 2 PCM genomen en om 10 uur diazepam. De dag ervoor nam ik nog alle voorgeschreven medicijnen van m'n eerderbeschreven schema. Ik heb wel tot 13 uur vrij rustig aan gedaan. Af en toe in m'n bed, maar wel zelf wat eten en drinken klaar gemaakt. Ook heb ik me weer wat meer met m'n kinderen beziggehouden qua opvoeding en gezellig doen. Daarvoor kon ik dat er niet bij hebben. We zijn 's middags zelfs van 14-20 uur bij mensen gaan bbq-en. Heerlijk om even de deur uit te zijn vond ik. Om 20 uur ging m'n borst wel weer erg strak aanvoelen, dus in de auto terug en dus 2 PCM genomen. Voordat we weggingen naar de visite moest ik wel even goed nadenken wat ik aan ging doen. Wat is het geschikte kledingstuk om te dragen met warmte dat m'n sexy, huidkleurige compressievest verbergt? Vooral die brede, klittenband schouderstukken zijn lastig te verbergen. Ik vond uiteindeljk een leuk jurkje dat voldeed. Ik voelde me wel mooi nu daar ook een borstpartij te zien was, hetzij heel subtiel. M'n dochtertjes had ik nogmaals geinstrueerd om niet tegen iedereen te zeggen dat ik geopereerd ben. Dat dit een privé-stukje van ons gezin is. Maar mn kleine enthousiaste flapuit kon het op een zeker, overigens wel goed en passend moment niet laten om een complimentje over mama te maken en te zeggen: "..en mama heeft mooie borsten!"  Iedereen lachen en niemand zocht er verder wat achter. Fluistert ze me zachtje in: "goed he mama? Ik heb verder niets gezegd!" Zo schattig en knap dat ze discreet kon zijn in haar enthousiasme. Ze is pas 7 :blush: Later, thuis aangekomen nog een grappig/beetje lomp moment. Ik ging douchen. Ik wilde me door de enigszins smalle ingang van de douchecabine wurmen. Normaalgesproken, met cup A was dat geen probleem. Alleen ik was even vergeten dat er nu wel een flinke uitstulping op die plaats aanwezig is. Bleef ik heel lomp haken achter m'n borsten achter de deur van de cabine :4:. Auw en grappig tegelijk. In m'n onderbewustzijn moeten m'n borsten nog even integreren aan m'n lichaam. Dit waren een paar van mijn avonduren van gisteren. Een leuke dag overwegend. Dus de pijnlijke tijden beginnen nu naar de achtergrond te gaan en de leuke dingen meer naar de voorgrond te treden. 

Ik zal straks nog een foto uploaden van de 'stand' van zaken/borsten van gisterenavond. Elke keer als ik een spiegel zie, doe ik m'n vestje even open. Zo blij ben ik al met het resultaat!
 

Liefs Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Dag 6/7 na de operatie 450 cc dual plane door Dr. Nio

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Echt prachtig, meid. Wees er maar trots op! ^_^ mooie maat, heel netjes. Als ze zich vormen wordt dat lingerie en bikini's scoren :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat ziet het er al mooi uit :D! Je zou een tweeling kunnen wezen aangezien ik ook altijd van die onhandige dingen heb zoals ergens achter blijven hangen.:51: veel sterkte met het herstel! Wel veel verschil len tussen klinieken dat jij bijvoorbeeld een vest krijgt en ik heb gewoon mn bh en een borstband. Ik denk dat je wel heel blij bent!  je krijgt veel moois terug voor je kinderen maar het laat soms best wel wat schade achter dat was bij mij ook het geval na 2 kinderen ik had geen voorgevel meer.  Wat lief van je dochtertje om zoiets te zeggen dan smelt je wel:57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Marieke87:

Hey wat ziet het er al mooi uit :D! Je zou een tweeling kunnen wezen aangezien ik ook altijd van die onhandige dingen heb zoals ergens achter blijven hangen.:51: veel sterkte met het herstel! Wel veel verschil len tussen klinieken dat jij bijvoorbeeld een vest krijgt en ik heb gewoon mn bh en een borstband. Ik denk dat je wel heel blij bent!  je krijgt veel moois terug voor je kinderen maar het laat soms best wel wat schade achter dat was bij mij ook het geval na 2 kinderen ik had geen voorgevel meer.  Wat lief van je dochtertje om zoiets te zeggen dan smelt je wel:57:

Haha. Ben jij ook een beetje lomp soms? :4:  inderdaad verschil tussen klinieken. Ik had ook een consult en operatie bij Diana Gabriels laten inplannen  naast Nio. Zodat ik kon kiezen uit de dokter waar ik het beste gevoel bij had. Toen heb ik de verschillen inderdaad ervaren. Bij Gabriels moet je zelf een post operatieve bh aanschaffen en bij Nio (Olvg en Parkkliniek Rotterdam) krijg je een compressievest. Ik vind dat vest wel prettig trouwens. Ik heb hem nu een week aan. Ik heb wel de behoefte om wat schoons aan te trekken :145:, maar ik moet hem tm dinsdag dag en nacht aan. Ik ga straks een sport bh bij de Hema scoren, kan dat vest eindelijk de was in :D. Daarna moet ik hem alleen nog 's nachts aan. Inderdaad lief van m'n kind he? Hartverwarmend :123:. Kinderen en borstvoeding hebben z'n tol geëist, maar nu zijn ze mooier dan ooit. Zo heb ik het ook aan ze gebracht: "mama's borstjes hebben hard gewerkt en worden nu weer mooi gemaakt door de dokter." :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Susannah:

Haha. Ben jij ook een beetje lomp soms? :4:  inderdaad verschil tussen klinieken. Ik had ook een consult en operatie bij Diana Gabriels laten inplannen  naast Nio. Zodat ik kon kiezen uit de dokter waar ik het beste gevoel bij had. Toen heb ik de verschillen inderdaad ervaren. Bij Gabriels moet je zelf een post operatieve bh aanschaffen en bij Nio (Olvg en Parkkliniek Rotterdam) krijg je een compressievest. Ik vind dat vest wel prettig trouwens. Ik heb hem nu een week aan. Ik heb wel de behoefte om wat schoons aan te trekken :145:, maar ik moet hem tm dinsdag dag en nacht aan. Ik ga straks een sport bh bij de Hema scoren, kan dat vest eindelijk de was in :D. Daarna moet ik hem alleen nog 's nachts aan. Inderdaad lief van m'n kind he? Hartverwarmend :123:. Kinderen en borstvoeding hebben z'n tol geëist, maar nu zijn ze mooier dan ooit. Zo heb ik het ook aan ze gebracht: "mama's borstjes hebben hard gewerkt en worden nu weer mooi gemaakt door de dokter." :1boobs:

Ja dat vond ik ook wel moeilijk om de juiste sportbh maat te kopen maar t was gelukkig goed qua maat die ze aangeraden hadden. Ik heb zelf de triumph tri action prima sport bh zit heerlijk:35:

, maar ik heb er nu ook 1 van de hema die zit super slecht!  Dus die zou ik niet echt aanraden, qua omvang viel die van de hema kleiner uit en de cups zaten op sommige te strak waardoor ik vouwen in mn borsten kreeg en op sommige plekken flubberde het weer. Ik zou in ieder geval het bonnetje bewaren om te ruilen mocht ie niet goed bevallen! Maar hopelijk zit ie bij jou beter.

Ja ik ben heel lomp vaak haha vooral in t openbaar gaat t helemaal mis :D maar je raakt er aan gewend;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Marieke87:

Ja dat vond ik ook wel moeilijk om de juiste sportbh maat te kopen maar t was gelukkig goed qua maat die ze aangeraden hadden. Ik heb zelf de triumph tri action prima sport bh zit heerlijk:35:

, maar ik heb er nu ook 1 van de hema die zit super slecht!  Dus die zou ik niet echt aanraden, qua omvang viel die van de hema kleiner uit en de cups zaten op sommige te strak waardoor ik vouwen in mn borsten kreeg en op sommige plekken flubberde het weer. Ik zou in ieder geval het bonnetje bewaren om te ruilen mocht ie niet goed bevallen! Maar hopelijk zit ie bij jou beter.

Ja ik ben heel lomp vaak haha vooral in t openbaar gaat t helemaal mis :D maar je raakt er aan gewend;)

Ok. Dan is die Triumph misschien beter. Koop je die online? Of in een winkel. Ik vind het ook lastig welke maat ik moet hebben. M'n omvang is 75 dat weet ik. Maar de cups durf in niet te zeggen. Ik heb net die van de Hema in huis gehaald en inderdaad. Ze snijden bij m'n oksels. Ik ga dan op zoek naar Triumph! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle complimenten! Ik had net een heel lang verslag getypt, maar het was ineens weg. Heel irritant! Hier nog een keer:

Dag zeven naar de operatie. Volgens mij bestaat er naast het fenomeen 'kraamtranen', ook 'borstentranen' :139:. Omdat het al een dag eerder zo goed met me ging ben ik toch over mijn grenzen gegaan. Met als gevolg in de avond een geïrriteerde, emotionele gemoedstoestand. Terwijl dit eigenlijk helemaal niet nodig was geweest. Want mijn man wil nog steeds voor me zorgen, en ook de kinderen onder zijn hoede nemen. Het gevolg is dat ik nu toch weer meer last heb van m'n borstspieren. Een van mijn activiteiten gisteren was om naar de HEMA te gaan om een sport bh te scoren. Ik had twee maten meegenomen uit de winkel, namelijk 75e en 75f. Thuis aangekomen paste die 75e het beste. Alleen het nadeel van deze bh was, dat hij te strak onder mijn oksels zat. Dat vind ik echt super irritant, dus ik breng ze maar weer terug. Mijn volgende missie is een ander merk te proberen, namelijk Triumph triaction. Ik vind het alleen lastig om te bepalen welke maat ik nodig heb. Want misschien had 75d ook wel gepast, maar die was niet voorradig meer. Dus ik denk dat ik voor die Triumph maar naar de winkel ga om te passen in plaats van ze via internet te bestellen. Ik wilde trouwens eerst alleen naar de HEMA gaan, maar mijn man zei dat hij er graag bij wilde zijn als ik bh's ga kopen. Heel schattig dat hij er deelgenoot van wil zijn, ook al is het een 'saaie' sportbh. :DToen we langs al die mooie lingerie liepen moest ik ineens wel huilen, vreugdetranen waren het. Ik realiseerde me, dat ik al die mooie bh's en andere kledingstukken waarvan ik voorheen vond dat ze met m'n kleine borstjes niet mooi stonden,  nu ook mooi zou passen. Samen beleefde we dat mooie moment. M'n droom was altijd om zo'n mooie o'neil bikini te kunnen dragen met die driehoekige borststukjes en touwtjes gestrikt om nek en rug. Dat kan nu ook eindelijk. :123:

vandaag is het precies een week geleden dat ik geopereerd ben. Dus ik mag na vandaag overdag een sport bh gaan dragen, en alleen 's nachts het compressie vest. M'n afspraak met dr. Nio is pas over 2 weken omdat ik elders in Nederland op vakantie ben. Ik zit er stiekem aan te denken om de pleistertjes op een gegeven moment zelf te gaan verwijderen. Maar ik laat ze nog wel even zitten, omdat ik er nu weinig last van heb. Ik ben alleen wel heel benieuwd hoe de littekens er nu uit zien. Ik heb van de littekens trouwens weinig last gehad. Af en toe wat jeuk of een steekje. That's it.  Het strakke gevoel op mijn borst en de borstspier vond ik het meest pijnlijk van deze ingreep. 

Ik gebruik nog maar 2 x 2 PCM en savonds een diazepam voor het heerlijk en ontspannen (in) slapen. Ik heb er geloof ik nog 7. Ik vind ze nu nog erg fijn omdat ik na deze ingrijpende fysieke en ook emotionele gebeurtenis nog druk in m'n hoofd ben. Hoe moe ik dan 's avonds ook ben, inslapen gaat dan lastig. Vandaar dat ik ze waarschijnlijk wel op ga maken. Veel erover schrijven (hier op het forum) en praten helpt wel goed voor de verwerking trouwens. 

 

Ik hoop dat jullie wat aan mijn update en informatie hebben. Mocht je nog tips hebben over iets, bijvoorbeeld waar ik het best die Triumph kan kopen, dan graag! Andere opmerkingen vind ik ook fijn  

 

Liefs Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.