Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Cinderella:

Ik ben ook een 19 jarige en wel moeder! mijn operatie staat vast op de 26ste maar ben echt super mega bang voor de complicaties helemaal na het lezen van dit artikel: http://www.collective-evolution.com/2015/10/21/breast-implants-the-ticking-time-bomb-in-millions-of-womens-bodies/

Zo'n twijfelfase had ik ook heel erg. Maar toch doorgezet. Ik hen er nog geen spijt van gehad :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

4 weken po. De linkerborst moet nog iets zakken volgens dokter Nio. Dit gebeurt ook langzaam. Ik heb 450 cc dual plane geplaatst gekregen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een sport bh een decolleté :lol:

dat was lang geleden. Dat ik dit had. Ik denk een jaar of 15 geleden. Toen lukte dat nog met een push up bh en wat vet, want ik was toen wat molliger. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Anni:

Wauw!! Ziet er goed uit. 

Ik heb die bh ook maat mag je die gelijk al gebruiken? Bij mij zitten er ook van die vullingen in..neem aan dat die eruit mogen...?

Hoi. Dankjewel. Ik mocht sport bh's gaan dragen na 1 week po. Overdag dan. 'S nachts m'n compressievest. Ik heb inderdaad de vullingen verwijderd. Die zijn eindelijk niet meer nodig. Ik ben nu 5 weken po en heb deze nieuw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Susannah:

Met een sport bh een decolleté :lol:

dat was lang geleden. Dat ik dit had. Ik denk een jaar of 15 geleden. Toen lukte dat nog met een push up bh en wat vet, want ik was toen wat molliger. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi! Netjes hoor meid xx lien

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Echt beeldig! Wow! :wub:

Dankjewel. En dat zonder de vullingen. Ik heb ook andere sport bh's maar daar zie je geen decolleté. Deze van Hunkemöller dus wel. Hij is ook laag uitgesneden. Dat helpt ook wel. Hij valt wel een cupmaat kleiner. Ik heb van andere sportbh's maat 75d en van deze 75e

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Hoi. Dankjewel. Ik mocht sport bh's gaan dragen na 1 week po. Overdag dan. 'S nachts m'n compressievest. Ik heb inderdaad de vullingen verwijderd. Die zijn eindelijk niet meer nodig. Ik ben nu 5 weken po en heb deze nieuw. 

Ik draag al vanaf dag 1 een sportbh maar wel met appartement cups. Vandaar dat ik me afvroeg of deze ook mag. Krijg m'n gewone niet zelf aan en uit ivm sluiting. Deze heb ik expres gehaald vanwege de voorsluiting. 

(Ik ben nog maar 3dagen po.)

Dank je wel voor de info. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Anni:

Ik draag al vanaf dag 1 een sportbh maar wel met appartement cups. Vandaar dat ik me afvroeg of deze ook mag. Krijg m'n gewone niet zelf aan en uit ivm sluiting. Deze heb ik expres gehaald vanwege de voorsluiting. 

(Ik ben nog maar 3dagen po.)

Dank je wel voor de info. 

Graag gedaan. Misschien kun je een foto mailen naar jouw pc. Vragen of deze ok is.  Zal ik je wat foto's mailen in een pb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.