Ga naar inhoud

Susannah : 20 juli 2016 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Dreamboobies25:

Echt een prachtige stel boobies :wub:

Ik ga eind November op vakantie en ik kan niet wachten om bikini's te shoppen!! Ik heb al uitgekozen welke bikini ik ga kopen maar moet nog een paar weekjes wachten.

Ben je voor de rest tevreden over je resultaat? En welke maat bikini top heb jij, als ik mag vragen? 

Groetjes,

Dreamboobies x

Ik ben heeel tevreden. Ze worden steeds mooier. Van bikini top van o'neil heb ik 40c. Er staat een zeer duidelijk maattabel op de o'neil site met omtrek in cm. Dat klopt goed met in het 'echt'. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Susannah:

Deze week 7weken po en eindelijk m'n droom bikini gescoord op de website van O'Neil. Mix and match tops en broekjes voor 60% korting! Gratis retrourneren!! Ideaal om een goed passende top en broekje te scoren dus. Ik heb er 2 gekocht natuurlijk :D. Dit is de eerste. Ik wilde altijd al zo'n 'triangle' top. Maar dat kon nooit. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat zijn ze nog mooier in bikini wowwwwww! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Susannah:

Deze week 7weken po en eindelijk m'n droom bikini gescoord op de website van O'Neil. Mix and match tops en broekjes voor 60% korting! Gratis retrourneren!! Ideaal om een goed passende top en broekje te scoren dus. Ik heb er 2 gekocht natuurlijk :D. Dit is de eerste. Ik wilde altijd al zo'n 'triangle' top. Maar dat kon nooit. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super mooi! Staat erg goed! Lekker genieten ervan :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil deze 2 bestellen, zonder vulling eindelijk :D
Daar kan je ook apart bikini onderbroek en bikini top maten bestellen, want ik heb beneden een S en borsten worden een M denk ik.
Maar ik wacht tot dat ik 6 weken PO ben

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, September 03, 2016 om 19:54 zei Mar1978!:

Echt heel erg mooi!!! Heb net heerlijk je verhalen gelezen... Krijg nu nog meer zin in 30 sept!!

Ik heb net heel je operatie verslag gelezen en vind het echt fijn om door te lezen.  Leuk zo met veel details 

Jou borsten zien er echt al super mooi uit. Mag je heel fier op zijn:D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta voor 9 januari op de planning, ik kon helaas vanwege mijn werk niet eerder.
Ben zelf nog erg zoekende van wat ik nu wil, Dr nio laat het erg aan je zelf over.
Dr nio gaf aan dat 400cc 85% de max zou zijn. Anders zou ik scheve tepels krijgen.
Hoe dan ook moet het een dual plane worden, zit geen andere mogelijkheid in.

Dus erg aan het kijken naar de resultaten van anderen met verschillende cc's en geholpen door dr Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond allemaal, 

vandaag ben ik 9 weken po. Tijd voor een cadeautje aan m'n borsten ;). Een Sapph Fabulous in het rood en wit. Ik had op het forum gelezen dat deze heerlijk zit én ik vind hem ook nog eens heel mooi in z'n eenvoud. In een 't shirt of strak truitje zien m'n borsten er erg mooi uit. Voilà. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Susannah:

Goedenavond allemaal, 

vandaag ben ik 9 weken po. Tijd voor een cadeautje aan m'n borsten ;). Een Sapph Fabulous in het rood en wit. Ik had op het forum gelezen dat deze heerlijk zit én ik vind hem ook nog eens heel mooi in z'n eenvoud. In een 't shirt of strak truitje zien m'n borsten er erg mooi uit. Voilà. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi zeg!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Susannah:

Goedenavond allemaal, 

vandaag ben ik 9 weken po. Tijd voor een cadeautje aan m'n borsten ;). Een Sapph Fabulous in het rood en wit. Ik had op het forum gelezen dat deze heerlijk zit én ik vind hem ook nog eens heel mooi in z'n eenvoud. In een 't shirt of strak truitje zien m'n borsten er erg mooi uit. Voilà. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Erg mooi! Staat je goed :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Kersje85:

Graag gedaan meid.  Ze zien er ook heel natuurlijk uit in die bh hè.  Mag je trots op zijn.

Xxx

Dankjewel. Ik ben er zeker trots op. De maat staat perfect bij m'n lichaam. Niemand valt het echt op omdat dit zo in proportie is. De bh zit echt erg comfortabel. Bij justunderwear.nl hebben goede service en als je er 2 koopt krijg je korting. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Susannah:

Dankjewel. Ik ben er zeker trots op. De maat staat perfect bij m'n lichaam. Niemand valt het echt op omdat dit zo in proportie is. De bh zit echt erg comfortabel. Bij justunderwear.nl hebben goede service en als je er 2 koopt krijg je korting. :35:

Super,ja ze passen heel mooi bij je lichaam op foto te zien. Nu kan je genieten van je meiden en van leuke lingerie :wub: moet ook lekker zitten hè.  Ik ben al aan het aftellen naar februari.  Dat is nog wel even maar de tijd vliegt hè. :D al lijkt het nog zoooo lang :45:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.