Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19-8-2016 om 11:55 zei Sweetboobs16:

Ik kwam vanmorgen vroeg op het werk. Het eerste wat ik even deed was kijken naar het lijstje die ik opgehangen had met mijn vrije dagen en wie er voor mij wil werken die dagen. Tot mijn verbazing waren bijna alle dagen al ingevuld! :D Op 2 dagen na maar volgens mijn collega's ging dat zeker weten wel goed komen! Nu valt er nog meer van mijn schouders! De 29e eerst mijn consult en dan bepalen hoe of wat. En daarna kan ik heerlijk af gaan tellen naar mijn Boobday!! :5:

Fijn dat alles nu geregeld is voor je (zonder je bazin hier mee in te betrekken)

Succes met consult bij dr.Nio heb je al foto's uitgeprint die je als voorbeeld kan tonen aan hem.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Susannah Die vragen had ik ook al bedacht ja maar net zoals qua plaatsing van de protheses of wat dan ook hoef ik niks te vragen want dat weet ik allemaal wat het inhoud.

Dus heel veel vragen heb ik niet :lol:

Ja heb een foto met mijn voorsituatie erop staan in bikini. Album staat privé.

xx

Goede vragen heb je dan bedacht ;)

Nio vertelt sowiezo uit zichzelf zijn standaard verhaaltje. Mag ik jouw album zien? Mijn foto's (ook voorsituatie) staan bij m'n topic. Maar dat wist je al dacht ik.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Ah dat is mooi op tijd op zich! 

Eventuele vragen nog:

- Kans op complicaties, hoe vaak maakt hij complicaties mee en welke?

- Vragen of hij kan laten zien hoe dicht ze bij elkaar komen etc. Dan gaat hij achter je staan en laat hij het een beetje zien (hij duwt ze op die plek hahah :P) en evt. of je straks een spleetje kunt maken.

- Voorbeeldfoto's haalbaar?

- Wanneer je bepaalde activiteiten weer zou kunnen doen die je belangrijk vind?

Verder weet je al wel veel denk ik ja! Anders kom je er tijdens het gesprek misschien nog wel op. Zo niet, dan kun je hem later zo opbellen ^_^

Succes alvast morgen!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op dit moment weer lekker thuis na het consult bij Nio! 

Om 5 uur had ik mijn afspraak en mezelf kennende zat ik daar om kwart over 4 al in de wachtkamer klaar.:lol: Ik was eigenlijk nog meer zenuwachtig als dat ik gedacht had. Mijn vriend zat zoals die is allemaal grapjes te maken voordat we naar binnen moesten maar kon merken daardoor dat die ook wel gespannen was.

Ik mocht een kwartier eerder al naar binnen. Het eerste wat mij gelijk op viel is dat Nio een ontzettende leuke man is! :) En zo'n lange man had ik mijzelf toch niet echt voorgesteld :45: 

Als eerste kreeg ik natuurlijk vragen over mijzelf en daarna begon hij al snel over de soorten implantaten. (Alsof ik daar nog niets vanaf wist luisterde ik heel erg aandachtelijk) Met veel humor vertelde hij hoe elke implantaat reageerd als je staat, ligt of voorover hangt.

Daarna wou hij zien wat ik nu had en wat hij daarmee kon. Hij gaf aan dat ik een mooie borstvorm van mijzelf al heb en dit mooi opgevuld kan worden. Daarna ging hij mij opmeten en kwam hij tot de conclusie dat mijn rechter borst iets lager hangt en iets kleiner is. Was mij eigenlijk nog nooit echt opgevallen :o

Het kon bij mij op de spier zei hij terwijl hij in mijn borsten kneep. Nou dan gaan we passen zei hij vervolgens. Toen kwam ik er even tussendoor dat ik nog een voorbeeld foto had meegenomen en die wou hij heel graag zien. Ik laten zien en hij keek vanaf de foto weer richting mij en zei: Ja hoor dat kan ik wel ongeveer gaan maken voor je. Nou blijer kon je mij al haast niet meer maken na die woorden! :D

Shirtje en bh uit en toen liet hij mij van achteren zien hoe mijn borsten komen te staan in een bh en bij bijvoorbeeld een bikini. Dat vond ik wel wat! :) 

Toen gingen we passen. Hup de eerste kipfilets in de bh. Shirtje van mijzelf eroverheen en ik kijken in de spiegel. Hmmm.. Het is net alsof ik mijn eigen dikke vette push up bh aan heb maar dan nog ietsje dikker zeg maar. Nio zag al dat ik niet gelijk een glimlach kon toveren en kwam alweer aangelopen met nog 2 kipfilets en die werden erbij gedaan. :P

Toen keerde ik mij weer richting de spiegel en dacht meer van ja dit is mooi alleen moet niet groter. Dus ik zei al tegen hem: Dit is echt op het randje hoor. Maar hij zag ook dat ik het erg mooi vond. :)

Toen vertelde hij dat de eerste 600cc was en wat ik op dat moment aan het passen was 700cc was. Ik weer blij omdat dat hetgene was waar ik al een tijdje tussen twijfelde.:D

Hij zei ook ik kan het bij jou op de spier doen maar dan krijg je na 2 jaar kans op dat ze gaan hangen dus het word dual plane.

Nio legde gelijk uit dat hij misschien wel in mijn rechterborst die dus blijkbaar kleiner is 650 misschien doet en in de 'normale' dan de 700. Maar ik kan ook voor beiden 700 of 650 kiezen. Denk ook dat die dat bij de operatie pas kan bepalen. Het verschil in beiden borsten zie ik echt niet zo erg en had niet verwacht dat er misschien verschillende cc's in moeten. Ben bang dat het verschil dan te groot word. Maar goed hij zal het wel weten. 

Dus daar mocht ik nog over nadenken en doorgeven wanneer ik wil. Gelijk de operatiedatum besproken dat ik hem al had vast laten leggen en klopte dat had hij ook staan! :) 14 november. 

Hij gelijk vast gezet die dag en gezegd dat ik om 7:00 aanwezig moet zijn. Ben ik dan ook als een van de eerste aan de beurt? 

Verder moet ik alleen nog een keer langs de anesthesist en papierwerk doorlezen over de ingreep waar ik voor getekend heb. 

Hij vertelde mij ook een sport bh aan te schaffen, uiteraard de triaction :P

Maat 75E??!!

Dacht echt een F misschien :45: 

Daarna heb ik Nio bedankt en ben met een big smile de deur uit gelopen. Om 10 voor half 6 stonden we weer buiten.

Ik stierf van de honger na die spanning van het consult en zijn we nog lekker wat wezen eten!

Nu lekker op de bank even niks. Heb trouwens ook nog foto's van mijn pasessie die zet ik er zo even op. Lees graag jullie mening :) 

Het was een heel verhaal!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's gezien. En ik vind dat je die 700 ook goed kan hebben weet niet waar jouw voorkeur naar uitgaat maar je hebt natuurlijk ook al vaak gelezen dat we allemaal wat groter wilde achteraf :P

Maar spannend zeg nu word het allemaal zo echt he :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk geschreven haha! ^_^

Fijn dat je zo blij bent met wat je allemaal te horen hebt gekregen! Als je eerste ingeving 700cc was zou ik daar zeker voor gaan. Die vind ik persoonlijk het mooist :) Al kan je 600cc ook heel goed hebben hoor!

Over die ongelijkheid: voordat ik foto's van mezelf ging maken ivm de borstvergroting wist ik ook niet dat ze zo ongelijk waren haha. Was me nooit opgevallen, je kon alleen een beetje voelen. Sindsdien zag ik het wel duideliijk. Al zei Nio dat hij bij mij geen verschillend aantal cc zou gebruiken omdat er altijd een kans blijft dat het iets ongelijk wordt. Het blijft lastig inschatten en het is ook nog afhankelijk van het genezingsproces. Maar dit advies is ook weer afhankelijk van hóe de grootte verschilt. Zitten je tepels op een andere hoogte, is puur het weefsel meer of zit hij echt lager, is je bouw wat scheef etc. Dus dat kan bij jou anders zijn! Je voorsituatie wordt vergroot, dus als jij het nu niet storend vind, dan zul je het waarschijnlijk met even veel cc aan beide kanten ook niet storend vinden! 

Of je als eerste aan de beurt bent zou je even moeten vragen. Volgens mij laat hij iedereen om 7u komen om af te tekenen zodat hij dat tussendoor niet hoeft te doen. Zelf heeft hij wel een lijstje van de volgorde! 

Krijg je ongeveer dezelfde maat als ik met 75E! :rolleyes:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar Voelde me gelijk goed bij Nio en dat vind ik belangrijk! 

Ja ook al zeggen sommige nu in mijn omgeving die ik de foto heb laten zien dat het groot is. Bij de pasessie ervaarde ik dat anders. Maar ze zijn niet veel voorgevel gewend van mij :45: 

Ja ik weet het verder ook niet met die ongelijkheid. Ga mezelf de aankomende dagen nog eens goed bekijken. En goed nadenken over wat ik wil. 650/700. 50cc is ook niet veel verschil. 

Ja dacht dat wel al half. Zie het die dag zelf dan wel :) 

Ja vond dat echt bizar. Dacht minstens 75F.. Nio moest ook wel goed nadenken voor de maat en schreef eerst F en daarna E op.

Heb jij je sport bh nog een omvang maatje groter genomen in verband met vocht?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16,  wat een leuk verslag van je consult bij Nio. Ik heb net je hele topic doorgelezen. Fijn dat je het met je werk allemaal zo goed hebt kunnen regelen, meis. En ik heb net ook ff gekeken en die 700cc staat je prachtig :35:. Ik moet zelf volgende week donderdag naar Nio voor een SO. Ik vind het ook best spannend. Nou meis, ik ga je volgen. Ik wens je nog veel voorpret; zelf miste ik die spanning , toen ik eenmaal geopereerd was. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.