Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou in november moet wel lukken denk ik hoor! Ik had 1 juni mijn consult en heb iets van 17 juni met Nio een datum gepland (20 juli), een maand later dus. En zelf denk ik dat de zomervakantie de drukste periode is? 

En wat betreft een optie doen op de datum zou ik bellen met de afdeling plastische chururgie en dan iets zeggen als dat je een vraag aan Nio hebt met betrekking tot de operatiedatum of zo. Dan schrijven ze een briefje voor hem en belt hij je terug. Als het om de daadwerkelijke operatie datum gaat wil Nio het altijd graag zelf ook van je horen ivm. Zijn eigen agenda of zo. Zoiets zei hij toen tegen mij. Ik heb toen inderdaad via de telefoon een datum met hem geprikt. Wat betreft consulten plannen of extra passen verwijst hij altijd naar de receptionistes. Dat is mijn ervaring in ieder geval haha ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei xShar:

Nou in november moet wel lukken denk ik hoor! Ik had 1 juni mijn consult en heb iets van 17 juni met Nio een datum gepland (20 juli), een maand later dus. En zelf denk ik dat de zomervakantie de drukste periode is? 

En wat betreft een optie doen op de datum zou ik bellen met de afdeling plastische chururgie en dan iets zeggen als dat je een vraag aan Nio hebt met betrekking tot de operatiedatum of zo. Dan schrijven ze een briefje voor hem en belt hij je terug. Als het om de daadwerkelijke operatie datum gaat wil Nio het altijd graag zelf ook van je horen ivm. Zijn eigen agenda of zo. Zoiets zei hij toen tegen mij. Ik heb toen inderdaad via de telefoon een datum met hem geprikt. Wat betreft consulten plannen of extra passen verwijst hij altijd naar de receptionistes. Dat is mijn ervaring in ieder geval haha ^_^

Dit gaat over het OLVG trouwens ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xShar Thanks voor je reactie meis!

Ja het is de bedoeling om in het OLVG geopereerd te gaan worden.

Maar het leek mij eerst ook dat ik in augustus ruim op tijd was voor een operatiedatum in november.

Maar toen zag ik langskomen dat die tot september al vol zat en ja toen ging ik weer stressen! :P

Ben nu volop alles aan het regelen voor november dus een andere keus is er dan ook echt niet!

Dankje voor je uitleg. Ik wacht nog even als ik iets meer weet van werk dan nu en anders bel ik gewoon even zoals jij het uitgelegd hebt. En oja ook Nio zijn reactie maar even afwachten van mijn mail vanmiddag.

Ga je trouwens nieuwe foto plaatsen? ^_^ Vandaag 4 weken po!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde je niet aan het stressen maken, hij vertelde me dat 28 juni al ;) en inderdaad zal de zomer de drukste periode zijn omdat mensen dan langere tijd vakantie op kunnen nemen denk ik? Toch wel apart.. recht in de zomer je bv doen.. en dan nergens van kunnen genieten :huh: Ben blij dat het nu bij mij in september is, ben ik vd zomer boobie klaar :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Alsje! Haha snap dat je dan in de stress schiet! Ik was ook bang dat juli al vol zou zijn. 

Ah mooi!! Laat maar weten welke datum je neemt :rolleyes: spannend!

Ik plaats straks een nieuwe foto. Moet even wachten tot mn vriend thuis is haha. Die maakt de foto, zodat ze allemaal een beetje hetzelfde zijn ;) Ik tag je wel als ie erop staat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@xShar @debbiethisisme @Desert-Rose @MarTietje

Haha typ net mijn laatste berichtje en ja hoor mailtje terug van Nio!

Krijg geen reactie terug dat ik moet bellen naar een bepaald nummer maar gelijk 2 datums waaruit ik mag kiezen! :D

Oh geweldig meid, zie je dat het snel kan gaan, nu heb je naast je consult iets om naar uit te kijken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Desert-Rose Ja heb gelijk terug gemaild dat ik 14 november wil!

Wacht nu zijn verdere reactie af of het dan ook in het OLVG is.

Ik ga die datum gewoon vast tussen haakjes in je titel zetten :P   hoeven we dadelijk als alles helemaal zeker is, alleen je titel iets aan te passen, en kun je gewoon dit topic blijven gebruiken voor zowel nu als na bv.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei MarTietje:

Wilde je niet aan het stressen maken, hij vertelde me dat 28 juni al ;) en inderdaad zal de zomer de drukste periode zijn omdat mensen dan langere tijd vakantie op kunnen nemen denk ik? Toch wel apart.. recht in de zomer je bv doen.. en dan nergens van kunnen genieten :huh: Ben blij dat het nu bij mij in september is, ben ik vd zomer boobie klaar :D 

 

Je kunt inderdaad niet van je vakantie genieten, maar ik had dan in ieder geval wel alle tijd om goed te herstellen (6 weken) én ik ben precies een jaar erna 1 jaar PO midden in de zomer (jij ook dan ongeveer!) :rolleyes: Eigenlijk komt een operatie nooit goed uit haha, je moet er altijd rekening mee houden. Maar september is al mooi snel! Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei xShar:

Je kunt inderdaad niet van je vakantie genieten, maar ik had dan in ieder geval wel alle tijd om goed te herstellen (6 weken) én ik ben precies een jaar erna 1 jaar PO midden in de zomer (jij ook dan ongeveer!) :rolleyes: Eigenlijk komt een operatie nooit goed uit haha, je moet er altijd rekening mee houden. Maar september is al mooi snel! Spannend!

Nee is ook zo!! Ik heb dit jaar ook geen 'vakantie' gehad.. en een 'najaarsvakantie' zit er ook niet in :P Je moet er wat voor over hebben.. Echt spannend vind ik het gek genoeg niet, heb er meer zin in. Misschien ook omdat ik al een beetje weet wat me te wachten staat al is het nu dp :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.