Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei MarTietje:

Nee is ook zo!! Ik heb dit jaar ook geen 'vakantie' gehad.. en een 'najaarsvakantie' zit er ook niet in :P Je moet er wat voor over hebben.. Echt spannend vind ik het gek genoeg niet, heb er meer zin in. Misschien ook omdat ik al een beetje weet wat me te wachten staat al is het nu dp :) 

Inderdaad! Ah dat is alleen maar fijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaa wat goed! Nu nog even van je werk regelen maar zal niet echt een probleem zijn denk ik. Spannend hoor, en wat goed dat het al zo goed als geregeld is nog voor je consult! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Xxmelliexx Dat heb je weleens! 

Baal er wel van hoor. Ben nog nooit zo zwaar geweest. Niet dat ik te zwaar ben voor mijn lengte.. Woog alleen al 3 jaar 64kg en daarvoor altijd 58kg dus dit is wel even wat anders. Mijn kleding zit ook niet meer zo geweldig als voorheen :145:

 

Denk wel beter met je borstvergroting. Nio vroeg aan mij of ik niet wat aan kon komen ivm randen. Daarom heeft hij ook motiva gepakt die zijn het zachtste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam vanmorgen vroeg op het werk. Het eerste wat ik even deed was kijken naar het lijstje die ik opgehangen had met mijn vrije dagen en wie er voor mij wil werken die dagen. Tot mijn verbazing waren bijna alle dagen al ingevuld! :D Op 2 dagen na maar volgens mijn collega's ging dat zeker weten wel goed komen! Nu valt er nog meer van mijn schouders! De 29e eerst mijn consult en dan bepalen hoe of wat. En daarna kan ik heerlijk af gaan tellen naar mijn Boobday!! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.