Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

@Bobbi dat klopt, ze veranderen nog. Maar je kunt je nu alvast laten adviseren wat je op dit moment zou moeten hebben. De vrouwen die meteen de dag na de bv al een sport bh aanmoeten doen dat ook zo. Gewoon even in de gaten houden of de bh je in de loop van de dagen/weken nog genoeg steun geeft. Ik weet niet of je op nacontrole gaat bij de wellness kliniek? Ik wel dus ik koop me morgen een sport bh en als ik dinsdag op controle moet laat ik mn pc kijken of ik de goeie bh maat draag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja morgen ga ik een sport bh kopen. Ik houd dit niet meer vol met die warmte hihi. Dan heb ik het 10 dagen erom gehad. Lang genoeg vind ik :P 

pfoeh moet je 2 uur rijden?? Ja dan zou ik ook naar mijn eigen huisarts gaan. Voor dat kwartiertje dat je daar binnen bent is het niet de moeite waard denk ik. Ik hoef maar een half uurtje te rijden dus dat laat zich nog doen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bobbi ja gelukkig steeds beter. Ik ben bij van zele geweest omdat het maar een half uur bij mij vandaan is. De knoopjes van de hechtingen heb ik bij mijn huisarts eruit laten halen. Ik heb de sportbeha in mt 80D. Ik heb ook  og een enorme dikke buik whaha net zwanger x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo idd hup lekker de vrije natuur in. Hahahaa ik zit Maandag op 10 dagen.. Dan kijk ik t even aan. Vrijdag al afspraak staan bij de dokter. 

Kijk er ook zo naar uit!!! 

@anouk78 dat is idd dan te overzien.. blij dat jij die ook heb. Hahahaha t was de bedoeling dat m'n tieten m'n buik zou compenseren maar dat is nog zeker niet t geval. Ik drink brandnetel thee dat drijft schijnbaar vocht af. Hahahaha doe maar wat. Ondertussen eet ik wel heel veel slechte dingen. Moet wat hé. Zien daarna weer wel. 

 

Geniet van deze warme lekkere dag! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎7‎-‎2016 om 18:49 zei Shanniexoxo:

Haha ja erg he! Wat een hell haha. En inderdaad, nog even en dan zit ik erin met mn boobies. Voeg wel even een foto'tje toe van mn huidige situatie hihi :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooie boobies hoor!

Hoe voel je je nu? Nog even een we hebben er twee weekjes opzitten.

Is het een beetje uit te houden nu met de bh? Je had inmiddels gewisseld toch?

Ik geloof dat echt bijna iedereen last heeft van het vanalles vergeten, haha. Of nouja, ik in ieder geval wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij ( ik en m'n vriend) hebben ook ff gekeken hoor. Woehoeeee in t echt toch groter voor mijn gevoel als met het verband. Nog paar dagen! Ze zijn nu weer mooi ingepakt. 

7 dagen PO 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fuchsbau dankjewel! Ik voel me top! En hoe is het nu met jou? Maandag is t inderdaad al 2 weken...tijd gaat toch snel :) de bh is zoveeeel fijner dan dat verband. Vooral met die hitte nu hahah. Xx

@Bobbi wauw ziet er al mooi uit!! En ze worden alleen nog maar mooier! Nog even volhouden met het verband. Vervelend met dit warme weer he ... Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi leuk dat je er zo blij mee bent heb een momentje van twijfel of eigenlijk al enige dagen of ik ze toch niet te klein vind:77: en iedereen maar zeggen geduld de spier moet nog oprekken en laten we dat net nu niet hebben :D en jij nog veel.last? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.