Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Shanniexoxo:

@BH86 & @Daantje1234 oohh leuk dat jullie ook bij dr. Van Zele gaan. Zodra ik de reden weet van het verband laat ik jullie wat weten :). En oh ja, als je twijfelt tussen 2 maten, kies altijd de grootste. Ik twijfelde ook tussen 280 en 300 cc. Ben blij dat ik voor 300 cc heb gekozen uiteindelijk. Ik ben erg smal, maar die 300 cc passen mooi bij mn lichaam. 

Tuurlijk moeten jullie zelf achter jullie keuze staan, maar het is wat de meeste dames zeggen. Pak de grootste maat, kun je zeker geen spijt krijgen. Want je went er heel snel aan! 

Nou dames alvast veel succes op jullie consult. Ik hoor binnekort graag hoe het gegaan is en welke maat het geworden is :)

 

xxxx

@Shanniexoxo haha ja het is zo spannend allemaal! Mijn consult heb ik paar weken geleden gehad en kwam super zelfverzekerd de deur uit, ja ik wil 300cc meer past er niet in! En toen begon ik steeds meer te twijfelen ik dacht weet echt niet hoe het eruit komt te zien omdat je niet per cc kon passen( en dat hier wel veel ziet dat andere dat zo hebben kunnen passen).. Heb nu wat mail contact met dr van Zele omdat ik helaas zelf door me werk niet op tweede consult kan komen. Vond jij het ook zo lastig omdat je het niet echt kon zien met passen? Maar het komt vast goed wss pak ik idd ook gewoon de grootste. Liever iets te groot als iets te klein zullen we maar denken:wub: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

@Daantje1234 jaa het is ook super spannend allemaal! Ik heb de siliconen gewoon even in mijn truitje gestopt:P omdat dr. Van Zele indd niet echt aan pas-sessies doet. Ik had eerst voor 280 gekozen maar de dag erna dr. Van Zele maar een berichtje gestuurd dat ik toch voor 300 cc wilde gaan. Beter wat groter dan te klein inderdaad. Dan weet je zeker dat je achteraf niet denkt: was ik toch maar voor dat maatje groter gegaan. Het verschil tussen 280 en 300 cc is niet veel trouwens hihi

Xxx:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Shanniexoxo:

@Daantje1234 jaa het is ook super spannend allemaal! Ik heb de siliconen gewoon even in mijn truitje gestopt:P omdat dr. Van Zele indd niet echt aan pas-sessies doet. Ik had eerst voor 280 gekozen maar de dag erna dr. Van Zele maar een berichtje gestuurd dat ik toch voor 300 cc wilde gaan. Beter wat groter dan te klein inderdaad. Dan weet je zeker dat je achteraf niet denkt: was ik toch maar voor dat maatje groter gegaan. Het verschil tussen 280 en 300 cc is niet veel trouwens hihi

Xxx:wub:

@Shanniexoxo ooh woow dat is wel slim van jou haha! Helemaal niet aan gedacht:lol: Nee volgens mij is het verschil idd niet groot.. Hij raadde mij aan tussen 260-280 en toen heb ik er 300 van gemaakt en dat paste ook zei hij maar echt niet meer. Heb alleen geen idee hoe groot het wordt maar zal vast wel niet super huge zijn als ik de meeste foto's bekijk:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234, mij raadde hij ook aan 260-280. En 300 cc was de max. Tot nu toe ben ik er super blij mee (met de grootte) ook al zit het verband er nog om. 26 juli gaat mijn verband eraf. Ik zal dan even bij dit topic een foto plaatsen. Zodat je kunt zien hoe het er bij mij uit is komen te zien. Als je dat zou willen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 @Shanniexoxo

Ik kan me helemaal terugvinden in jullie bevinding van de consult. Ben ook heel nieuwsgierig naar het resultaat. Je mag zeker een foto plaatsen. Ik vind ook dat het nu echt wel lastig wachten is, voor mijn part mag het morgen gebeuren!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey @nichten, ja die pijn komt me bekend voor! Alsof er een olifant op me gaan zitten is en er niet meer vanaf wil. Ook mn rug inderdaad, veel last van. Mijn vriend smeert mijn onderrug in met zo'n verwarmende gel. Helpt wel een beetje. Heb ook echt in mijn hele bovenlijf flinke spierpijn..maar we krijgen er uiteindelijk wel iets moois voor terug:D. Veel succes met je herstel! Pak ook optijd je pijnstillers. Dat helpt wat. Niet veel, maar toch n beetje. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb tot nu toe nog geen foto's kunnen maken. Kan amper wandelen, zo erg heb ik het. En alsof het nog niet erg genoeg is, door de ibuprofen hebk maagpijn gekregen :(. Hoop  de pijn snel minder is. 

Ikzelf ben bij de wellness kliniek gegaan in genk, door dr Verdonk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Shanniexoxo:

@Fuchsbau haha ja die jeuk is echt verschrikkelijk. Verheug me er nu al op als die 2 weken voorbij zijn :D. Tot nu toe ben ik er super tevreden mee! En jij? 

Ja, volgens mij begint de jeuk nu ook echt bij mij op te komen. Ach,  betekend twee dingen : ik word hier gek door en het heelt!

Hier gaat het gelukkig ietsepietsje beter. Ik ben ook wel benieuwd hoe het er over twee weken uitziet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234, heb het verband eens even stiekem naar benenden gerold:blush:. Was zo nieuwschierig. Heb een foto'tje kunnen maken van hoe het er nu uitziet na 5 dagen. Zijn wel nog erg gezwollen en moeten nog zakken. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 Nee kon het echt niet laten hihi:blush: Met mn herstel gaat het goed. Heb woensdag het laatste pilletje gehad van de antibioticakuur en sindsdien ook geen pijnstillers meer gepakt. Af en toe wat druk en steken maar het valt reuze mee! Ook slapen gaat steeds beter. Moest vanmorgen niezen...dat viel even tegen haha, dat voelde ik wel. Maar voor de rest gaat het prima met me xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.