Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

@Pinkylicious dankjewel! :wub: ben zelf ook al super tevreden en heb ze nog nieteens gezien haha. Wat een gewicht nu aan de voorkant. Ben ik niet gewend hihi. :D. Net mn antibiotica gepakt en vanavond nog een ipurofen. Hoop niet dat ik vanacht de hele nacht wakker lig, sliep altijd op mn buik maar dat wordt hem voorlopig niet :P hihi. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinkylicious ja was toch nog in slaap kunnen vallen. Maar nu weer klaar wakker en het is pas net 5 uur geweest:huh:. Pfoeh begin nu toch wel flinke pijn te krijgen! Xxx

@Daantje1234 Dankjewel! :D ja de operatie was echt goed gegaan gelukkig. En voelde me snel weer fit om naar huis te gaan. Nu heb ik toch wel flinke pijn. Straks de medicatie maar innemen. Het is nu geen pretje haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo, ik was het op de tweede dag voor het slapen gaan vergeten.

Werd toen om 01:30 wakker van de pijn.

Nu heb ik gistermiddag om 16:00 voor de laatste keer 2 paracetamol genomen en heb nu niet het gevoel dat ik weer moet.

De verpleegster van Boerhaave had mij gistermiddag gebeld om te vragen hoe het met mij ging. Dat vond ik echt netjes. Zij gaf ook aan dat ik het zelf zou merken of ik het nog nodig had of niet.

Vrijdagavond moet ik voor controle. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinkylicious, ohh oke wat fijn dat t al wat beter gaat met je dan. En dat je niet continue nog pijnstillers moet pakken. Vind ik inderdaad ook erg netjes dat je door een verpleegster gebeld werd. Goeie service hihi.

Ik ben benieuwd hoe je conrtole vrijdagavond gaat. Houd me op de hoogte hihi. Ik moet 26 juli terug op controle en dan gaat ook dat vervelende jeukende verband eraf:P

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo, denk dat de waterdichte pleisters er dan afgaan.

Ik weet alleen niet meer of ik oplosbare hechtingen heb of dat deze ook verwijderd gaan worden.

Ik wil dr. vd Weij zo graag zien. Hij heeft mij precies gegeven wat ik zo graag wilde.

Ow!? Jeukt dat verband? Super irritant. 

begrijp niet zo goed waarom de een verband krijgt en de ander een sportbh.

Weet jij wat het nut hiervan is?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinkylicious ja ik snap zeker dat je dr. vd Weij graag wilt zien! Ik ben ook blij als ik mijn pc weer zie. Voel me zo ongelofelijk dankbaar! 

Ik heb eigelijk ook echt geen idee waarom je bij de wellness kliniek 2 weken verband krijgt en dan pas de sportbh. Is me eigelijk niet verteld:o. Zal dat de 26ste eens navragen als ik op controlle ga. Ben ik eigelijk ook wel nieuwschierig na. En het jeukt ontzettend! Bah haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!! Ziet er inderdaad al goed uit :)

Ik ben superbenieuwd naar de reden van dat verband. Ik heb ook dr Van Zele, begin augustus, en twijfel nog tussen 280 en 300cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BH86:

Proficiat!! Ziet er inderdaad al goed uit :)

Ik ben superbenieuwd naar de reden van dat verband. Ik heb ook dr Van Zele, begin augustus, en twijfel nog tussen 280 en 300cc

@BH86 Ik ook 8 augustus bij dr van zele. Twijfel ook nog steeds erg met aantal cc's. Ook 280 of 300. Neig wel erg naar de 300 maar hoop dat het niet al te groot wordt haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BH86 & @Daantje1234 oohh leuk dat jullie ook bij dr. Van Zele gaan. Zodra ik de reden weet van het verband laat ik jullie wat weten :). En oh ja, als je twijfelt tussen 2 maten, kies altijd de grootste. Ik twijfelde ook tussen 280 en 300 cc. Ben blij dat ik voor 300 cc heb gekozen uiteindelijk. Ik ben erg smal, maar die 300 cc passen mooi bij mn lichaam. 

Tuurlijk moeten jullie zelf achter jullie keuze staan, maar het is wat de meeste dames zeggen. Pak de grootste maat, kun je zeker geen spijt krijgen. Want je went er heel snel aan! 

Nou dames alvast veel succes op jullie consult. Ik hoor binnekort graag hoe het gegaan is en welke maat het geworden is :)

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @BH86,

op de dag zelf weet ik niet of je dan nog kan passen. Ik denk dat je misschien het beste even kunt opbellen voor een 2e consult. Om nog eens te passen omdat je nog niet zeker bent over de maat. Bij mij werd ik op de dag zelf meteen na mijn kamertje gebracht, bloeddruk gemeten, dr. Van Zele kwam me aftekenen en even later mocht ik al mee naar de operatiekamer. Het lijkt me het beste om voor je grote dag nog een afspraak met dr. Van Zele te maken. Geeft je ook miss wat meer rust dan dat je op de dag zelf moet beslissen. Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.