Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Haha ja erg he! Wat een hell haha. En inderdaad, nog even en dan zit ik erin met mn boobies. Voeg wel even een foto'tje toe van mn huidige situatie hihi :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

@Flowaatje ik ga meestal in bad. Doe een laag water laten lopen in het bad. Net genoeg dat mn benen onder water zijn en mijn onderrug. Van boven was ik me met een washandje. Douchen kan ook, maar dan is net natuurlijk alleen mn onderlijf dat ik kan wassen. Voel me niet bepaald fris om me zo te wassen maarja het moet maar. Verlang zo naar mn eerste fatsoenlijke douche

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat een zalige updates. Mooie foto, ze zijn al minder gezwollen he. Zo vervelend die jeuk, maar is het warme weer geen marteling in zo'n verband? Het lijkt mij een mini-sauna rond de boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Shanniexoxo:

Haha ja erg he! Wat een hell haha. En inderdaad, nog even en dan zit ik erin met mn boobies. Voeg wel even een foto'tje toe van mn huidige situatie hihi :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

WAUWIE YAUWIE! Heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi haha wat goed al van je haren. Ik heb twee weken gewagewacht met op de zij te slapen en echt alleen omdat ik het akelig vond. Van zele.heeft tegen mij gezegd als het goed voelde mocht ik het doen maakte niet uit hoeveel.dagen po.

Volgens mij zitten we in een verkeerd topic te praten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 @Pinkylicious Hee dames! Ja met mij gaat het super. Af en toe in mn linkerborst nog wat steekjes maar that's it! Gelukkig. Heb inderdaad al met mijn pc gebeld voor het verband. Het is bedoeld om alles 2 weken goed op zn plek te houden maarja die van mij zit al wat losser door mijn gefriemel eraan haha. Ik heb me vandaag een bikini gekocht. Kon het niet laten. Hij paste me zo mooi! Voorheen zou ik nooit zo'n bikini aankunnen. Heb ook mn maat even laten opmeten. Zit nu op een 75 D :) happy me! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi miss kun je het beste naar een lingeriezaak gaan (Hunkemöller) ofso en je daar laten opmeten op welke maat je nu zit. Hun kunnen jou ook adviseren welke maat je in een sport bh het beste kunt pakken. Ik heb dat gister gedaan. Heb natuurlijk wel tegen ze gezegd dat ik een bv heb gehad, zodat ze weten dat ik een goeie maat moet hebben die ook goed ondersteund. Ik heb dus 75D maar in een sportbh zou ik 75C moeten pakken. Voor de juiste ondersteuning. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.