Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Friday, July 15, 2016 om 15:11 zei Shanniexoxo:

@Daantje1234, heb het verband eens even stiekem naar benenden gerold:blush:. Was zo nieuwschierig. Heb een foto'tje kunnen maken van hoe het er nu uitziet na 5 dagen. Zijn wel nog erg gezwollen en moeten nog zakken. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Zien er super uit! :D  zou t ook niet kunnen laten even te kijken hoor!

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaahhhh die jeuk is echt erg hé.  Vandaag die bovenste plakrand los gemaakt. Als m'n verband maar goed zat dan maak t niet uit. Snap die tape ook nog niet helemaal. 

Afgelopen vrijdag bij dr van Zele m'n bv van 500 cc laten doen. Zoooooo benieuwd maar je weet echt niks nu hé. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Bobbi:

Aaaaahhhh die jeuk is echt erg hé.  Vandaag die bovenste plakrand los gemaakt. Als m'n verband maar goed zat dan maak t niet uit. Snap die tape ook nog niet helemaal. 

Afgelopen vrijdag bij dr van Zele m'n bv van 500 cc laten doen. Zoooooo benieuwd maar je weet echt niks nu hé. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hee meid! Ziet er al goed uit van boven he hihi. Hoe gaat je herstel tot nu toe? Ik heb me die bovenste plakrand ook los gemaakt een aantal dagen terug. De dag erna kon ik de verleiding niet weerstaan om het verband eens helemaal over mn boobs naar onder te rollen. Dus bewonder ze elke dag een paar keer. En dan trek ik het verband er weer omheen haha. Heb nu wel aan mn linker borst last van mn hechting. Steken erin enzo, dus morgen eens even bellen of dat normaal is. 

@Flowaatje zal ik doen. Als ik de reden weet van het verband laat ik het je weten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shanniexoxo

Ik begrijp t helemaal. Ik heb alleen een man hier zitten die er bovenop zit dat ik niks mag. Hahahaha mag er amper naar kijken. ;-) Goede bedoelingen. Maar toch gek dat bij andere klinieken gelijk een sport bh word geadviseerd. Op zich gaat t best. Wel t idee dat ik krom loop. Haha dus hup steeds borsten vooruit. Ook een beetje op m'n zij kunnen slapen. Had t iig erger verwacht ivm met dag 1.

Die jeuk alleen hé. En beetje moeten met nog omhoog komen enzo. 

En bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobbi haha dat verhaal van je man herken ik wel. Van mijn vriend moest ik ook alles laten zitten hoe het zat. Maarja haha. Ik vind t ook apart dat we 2 weken verband moeten in plaats van meteen een sport bh. Ik had het ook veel en veel erger verwacht maar alles is me 100% meegevallen gelukkig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje voor zover ik weet niks speciaals laten doen. 300cc achter de spier. Ronde protheses high profile. Dus echt geen flauw idee. Rol het verband vaak naar onder om te kijken naar mn boobs. Maar nu merk ik wel dat het niet meer zo strak zit haha. Dus morgen toch maar eens even contact opnemen om te vragen of ik niet gewoon een sport bh kan gaan dragen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahhaa heel raar. Nou ik ben ook benieuwd. Mijn zus heeft ook na een week ivm t weer een sport bh gaan dragen. En een vriendin kreeg pleister allergie en daarbij mocht t ook af. Allebei bij de wellness kliniek.

Je kan tot 19 uur bellen @Shanniexoxo 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.