Ga naar inhoud

Shanniexoxo : 11 juli 2016 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

morgen is het eindelijk zover. Ik krijg tieten! Zit nu op een kleine a cup. Morgen zal er 300 cc achter de spier worden geplaatst. ( monobloc softone ) hoog profiel. Heb zolang uitgekeken naar de dag dat het eindelijk zover zou zijn. Maar nu beginnen de zenuwen toch wel hoor. Voel me heel emotioneel en reageer anders op dingen. Hebben jullie hier ook last van gehad? Alleen al als ik aan morgen denk springen me de tranen al in de ogen. Snap niet hoe het kan. Wil dit al zolang. Ik moest dit even van me af praten. Gelukkig heeft mn vriend veel begrip voor mijn emotionele gedrag haha. Wordt morgen om 07:50 verwacht in de kliniek. Zo spannend!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis, 

 

dat zal de gezonde spanning wel zijn. Ik mag vrijdag en krijg ook al de zenuwen. Maar even volhouden meid, super gaaf dat het al bijna zo ver is. Snel gaan slapen en ik hoor graag hoe het gaat morgen! 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames...ik heb ze hoor! :wub:

lig nu op mijn kamertje even bij te komen. Voel me opzich wel goed dus bij deze zal ik even mijn verslagje doen. 

Ik kwam om kwart voor 8 aan bij de wellness kliniek. Mocht in de wachtkamer plaatsnemen en omdat ik de eerste was zou ik al snel worden opgehaald. Dat klopte. Na een kwartier in de wachtkamer werd ik opgehaald door een lieve verpleegster. 

Ze bracht me naar mijn kamertje, waar ik even lekker mocht gaan liggen op mijn bed. Mn vriend had al plaatsgenomen in de relaxstoel en had zn laptop al opgestart. Meteen daarna kwam dezelfde verpleegster mijn bloeddruk meten. Die was prima. Ook werden foto's gemaakt van mijn voorsituatie.

20 min later kwam dr. Van Zele mij aftekenen. Ik mocht nog even gaan liggen en toen werd ik opgehaald. Nu ging het beginnen allemaal. Super spannend! Toen ik de operatiezaal inliep was het er erg koud. Ik mocht plaatsnemen op het bedje en mijn infuus werd geplaatst. Een lieve verpleger vertelde mij dat ik lekker zou gaan slapen. Dit was ook het geval. Nog geen minuut en ik was weg. 

Ik werd wakker op de uitslaapkamer. Niks meegekregen van de hele operatie. Het was alsof ik maar een minuutje geslapen had. Heel raar. Ik tilde de dekens op en ja hoor, ik had ze. Er zit wel verband om, maar ik zie het. Toch wel wat pijn en een drukkend gevoel op mijn borstkast. Maar voor de rest voel ik me prima! Nu al super blij:wub: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Pinkylicious! Dankjewel:wub:. Heb ze helaas nog niet kunnen zien. Ik werd wakker en ze waren al ingepakt helaas. Moet nu 2 weken wachten voordat het verband eraf mag. Dus kan pas over 2 weken kijken:(

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.