Ga naar inhoud

Tos : 6 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

@Tos Ik zie dat je morgen wordt geopereerd. Veel succes en sterkte toegewenst alvast.

Ik heb volgende week een consult bij dr Koeijers. Ik wil ook graag anatomische protheses. Alleen zie ik nergens hoeveel dat kost en ben het vergeten te vragen aan de telefoon. Weet jij dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei Lolaboo:

@Tos Ik zie dat je morgen wordt geopereerd. Veel succes en sterkte toegewenst alvast.

Ik heb volgende week een consult bij dr Koeijers. Ik wil ook graag anatomische protheses. Alleen zie ik nergens hoeveel dat kost en ben het vergeten te vragen aan de telefoon. Weet jij dit?

He Meis dankjewel!!

Wat spannend! Veel succes bij je consult! :)

Ik heb €3260 betaald! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thankss @Tos!! Ja, ik ben benieuwd. Heb al eerder een consult gehad bij dr van der Weij van de Boerhaave kliniek. Daar heb ik ook al een dutum meteen ingepland, maar het zit me toch niet helemaal lekker om maar bij een persoon op consult te gaan, vandaar! Volgende week woensdag kan ik dan eindelijk een beslissing nemen tussen de twee chirurgen...

En voor jou ook erg spannend zeg! Je zal vast gezonde zenuwen hebben...!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Toslekker je laatste nachtje oo je buik voorlopig, hoop dat je niet wakker blijft van de adrenaline hihi! Je hebt iig een goede maaltijd en morgen kan je gelukkig gewoon weer na de operatie ontbijten, voordeel van vroeg geholpen worden! Ik zal om 6:00 nog niet wakker zijn haha dus heeeeeeeeeeel veel succes/plezier maar dat komt vast helemaal goed!!! En ik hoor morgen wel hoe het gegaan is:63:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lolaboo oh heel verstandig! Ben benieuwd wie je kiest! De gezonde zenuwen beginnen nu wel te komen ja! 

@Mahina  ahh dankjewel!! Ik ben heel moe dus hoop dat ik zo slaap. Hopelijk weer vroeg thuis ja! Ben zo benieuwd wat me allemaal te wachten staat!! Ik laat iets horen wanneer het kan!! :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina @Mackytje thanks voor jullie berichtjes! :wub: het zat allemaal ontzettend tegen vanochtend:139: ik ben net een uurtje thuis, alles gaat goed. Zal vanavond een uitgebreid verslagje schrijven! :)  hier alvast een sneak peakje! Zoooo blij!!!!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tos:

@Mahina @Mackytje thanks voor jullie berichtjes! :wub: het zat allemaal ontzettend tegen vanochtend:139: ik ben net een uurtje thuis, alles gaat goed. Zal vanavond een uitgebreid verslagje schrijven! :)  hier alvast een sneak peakje! Zoooo blij!!!!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Waaaaauw! Ziet er goed uit! Ben benieuwd hoeveel cc het is!!

Maat oohjee dat klinkt niet best over vanochtend! Doe rustig aan meis en we zien je verslagje vanzelf xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes ik heb tieten!!! 
Wat een dag gisteren.. Ik moest mij om 07:45 melden dus we zijn voor de zekerheid om 06:00 vertrokken. (Vanaf mij is het een uurtje rijden ongeveer) 
Zoals de meeste waarschijnlijk wel hebben meegekregen gebeurde er een ongeluk op de A2 en ontstond er 85?!km file! Uren vertraging dus. ALLES stond vast! Ipv 07:45, was ik pas om 10:30 in de kliniek. Gelukkig werd ik heel begripvol ontvangen. Ik was nr 1 van de dag, inmiddels was nr 2 al klaar en lag nr 3 in de OK.
Ik mocht al snel mee naar boven en was door de stress in de auto heel relaxt! Ik mocht me meteen omkleden, wat een lieve mensen daar!! Al snel werd mijn infuus gelegd en kwam dr Koeijers af tekenen. Ik mocht om 11:00 de OK in. Dit vond ik wel even eng, ik was nog niet echt bang geweest voor de operatie maar als je dan die OK in stapt en op die tafel ligt word het zo echt. Er liepen 5 man om me heen te rennen en er gebeurde van alles. Ik dacht alleen maar: laat me slapen, haal me hier weg! De laatste vragen werden gesteld en toen kreeg ik dat kapje, heerlijk! Een paar keer ademen en ik was weg!
Schijnbaar heb ik best lang liggen slapen, rond 13:00 werd ik wakker maar bleef heel moe. Het eerste wat ik deed was onder mijn dekentje kijken, en daar waren ze dan. Ik moest alleen maar huilen! 

Toen ik echt wakker was kreeg ik thee en een beschuitje met jam. Daarna moest ik heel nodig plassen. Dat ging heel goed!
Dr koeijers kwam nog even langs om te vragen hoe het ging en of ik blij was.  Ik werd door de assistent  geholpen met mijn bh aan te doen en verder heb ik mij zelf kunnen aankleden. Om half 3 zat ik weer in de auto naar huis! Ik merkte al meteen dat ademen en praten heel veel moeite kost.
Thuis ging alles prima, was zo trots!! Heb heerlijk kunnen eten 's avonds. Rond een uur of 8 brak de hel los. De pijn werd verschrikkelijk, hele vervelende steken tijden het ademen! Rond 23:00 ging ik naar bed en ik heb doorgeslapen tot 05:30, dat viel mee! Nu gaat het wel goed, de pijn is goed aanwezig maar het is te doen. Het is zo moeilijk te omschrijven hoe dit voelt, zon drukkend, trekkend gevoel. 
Maar het zit erop, nu lekker bijkomen en hopelijk snel herstellen! Ik heb trouwens 330cc gekregen, anatomisch, high profile! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tos Jij was dus een van de pechvogels die in de file terecht is gekomen, wat balen zeg. :83: Fijn dat ze bij de kliniek begrip voor jou situatie hadden je kon er immers niets aan doen. Gefeliciteerd met je nieuwe meiden, het ziet er op het eerste gezicht al super uit! 

Hopelijk dat de pijn snel wat dragelijker voor je wordt, zoveel mogelijk rusten en lekker veel proberen te slapen. 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeetje wat een dag gisteren voor jou! Wat een stress zul je gehad hebben in de auto! En wat fijn dat ze zo'n begrip hadden voor de situatie.

Het ziet er echt super mooi uit. Nu al! Ik heb ook 330 high profile. Wat had jij hiervoor?

Goed je medicatie in nemen en hopelijk word de pijn wat minder. Goed rusten 

Dikke knuff xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Tos

de enorme pech was dus de file. Echt kut kan me voorstellen dat je niet blij was in de auto maarja helaas doe je er weinig aan als er zo een grote file staat..... Gelukkig kreeg je begrip en kon je na aankomst snel geopereerd worden! Vervelend dat je die pijn zo erg kreeg, hoop dat je pijn snel afzakt. Ze zien er iig mooi uit al zo in je bh! Geniet er maar lekker van nu dat je ze eindelijk hebt!! 

Liefs xx  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie lieve berichtjes!

Was inderdaad flink stressen in de auto, ik was zo bang dat ik het kon vergeten! 

Vandaag ging het al een stuk beter, ik vind het alleen zo vervelend zo afhankelijk te zijn! De kleinste dingen kan ik zelf niet, had ik ff niet verwacht haha! 

Ik heb mn bh nog niet uit durven doen, wil ze zo graag goed bekijken!! Vanavond of morgen toch een poging wagen;)

@Mackytje ik had 70a, ik zal binnenkort een album aanmaken met ook voor foto's :) hoe is het nu met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook echt een beetje een control freak en eigenwijs dus word nog lastig om dingen niet zelf te kunnen.... Ik ben niet heel goed in hulp vragen haha maja het is voor een goed doel! 

Gelukkig gaat het al weer wat beter met de pijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Tos:

Thanks voor jullie lieve berichtjes!

Was inderdaad flink stressen in de auto, ik was zo bang dat ik het kon vergeten! 

Vandaag ging het al een stuk beter, ik vind het alleen zo vervelend zo afhankelijk te zijn! De kleinste dingen kan ik zelf niet, had ik ff niet verwacht haha! 

Ik heb mn bh nog niet uit durven doen, wil ze zo graag goed bekijken!! Vanavond of morgen toch een poging wagen;)

@Mackytje ik had 70a, ik zal binnenkort een album aanmaken met ook voor foto's :) hoe is het nu met jou? 

Fijn dat het vandaag al een stuk beter ging. Morgen mogen de witte pleisters eraf en mag je lekker douchen als je wilt. Ben benieuwd naar je voor fotos ook ik had ook een 70 a.

Hihi ik ben lekker eigenwijs. Ik heb 2 weken oppas gehad. En na dag 2 deed ik eigenlijk al best veel en nu doe ik eigenlijk alles weer haha.

Met mij gaat het echt heel goed nu.  Eigenlijk bijna geen pijn meer. Soms draai ik zelfs in mijn slaap op mijn buik.

Draag geen bh's meer en het voelt allemaal een stuk soepeler aan. 

Hopelijk gaat het elke dag een stuk beter met je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 dagen PO! :43:

Het gaat al een stuk beter, pijn is goed te doen nu. Het begint nu wel een beetje blauw te worden en tussen mn borsten staat het zo strak!! Beetje eng:o Vanochtend wel lekker gedoucht en de grote pleisters eraf gehaald.  Ik heb een prive album aangemaakt (denk ik..:154:) dus als iemand graag wil kijken hoor ik het wel!

@Mahina @Mackytje ik heb jullie al toegevoegd! :76:

@Mackytje wat fijn dat het zo goed gaat!! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Welkomborsten:

Hoi! Ik ben ook benieuwd naar je resultaat. Wil je me toevoegen? Ik ben nu 16 dagen po. De eerste dagen moet je even doorheen komen, maar het wordt snel beter. Succes met je herstel! 

Liefs M

Dankjewel! Gelukkig gaat t steeds al een beetje betee. Ik heb je toegevoegd! Heb ook even bij jou gekeken, mooi!! :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je al iets beter voelt! Wanneer moet je weer gaan werken?  Ik ga eerste 2 tot 3 wkn vrij nemen en kijk daarna wel ff. Volgens de chirurg zou ik na 2 wkn het meeste wel weer gewoon kunnen doen. Hoop het.. Mag ik je toevoegen? Zou je graag gaan volgen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.