Ga naar inhoud

Tos : 6 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

@Mahina thanks! voor jou schiet het ook al op!! :63: al zenuwachtig?

@Kvrx spannend!! Ik heb je toegevoegd, veel succes dinsdag!!

@Guusje78 Ik ga vanaf 24 oktober weer werken! Ik weet niet wat voor werk jij doet maar ik heb lichamelijk vrij zwaar werk. Daarom ga ik ook niet meteen hele dagen werken. Ik heb je verslag net gelezen, je krijgt een beetje hetzelfde maatje als ik geloof ik! Spannend hoor!:)  Ik heb je toegevoegd aan mijn album, tuurlijk mag je mij volgen! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie
23 uur geleden zei Tos:

Vandaag 2 dagen PO! :43:

Het gaat al een stuk beter, pijn is goed te doen nu. Het begint nu wel een beetje blauw te worden en tussen mn borsten staat het zo strak!! Beetje eng:o Vanochtend wel lekker gedoucht en de grote pleisters eraf gehaald.  Ik heb een prive album aangemaakt (denk ik..:154:) dus als iemand graag wil kijken hoor ik het wel!

@Mahina @Mackytje ik heb jullie al toegevoegd! :76:

@Mackytje wat fijn dat het zo goed gaat!! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat!

Wauw het ziet er super uit meis!

Gek hè dat het zo strak staat! 

Fijn dat het zo goed gaat!

Hier gaat het echt lekker. Kan alles weer. Af en toe voel ik een pijntje maar dat is het ook!

Ben je tevreden ermee? 

Dat blauwe zal wel weg trekken. Wanneer heb je je controle? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mackytje dankjewel! :) ja ik ben zeker tevreden, nu al! Ik heb 20-10 controle. De pijn is al een stuk minder, alleen nog flink steken in mn ribben steeds! En dat straks staan, brr heb t idee dat alles elk moment kan uitscheuren. Hoelang duurde dat bij jou voor dat weer een beetje normaal was? En zijn ze al wat soepeler bij jou? 

@Lolaboo thanks!! Ja alles is goed gekomen gelukkig! Ik zal je toevoegen aan mn album! Woensdag heb je consult bij dr Koeijers toch? Laat even weten hoe het gegaan is, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tos:

@Mackytje dankjewel! :) ja ik ben zeker tevreden, nu al! Ik heb 20-10 controle. De pijn is al een stuk minder, alleen nog flink steken in mn ribben steeds! En dat straks staan, brr heb t idee dat alles elk moment kan uitscheuren. Hoelang duurde dat bij jou voor dat weer een beetje normaal was? En zijn ze al wat soepeler bij jou? 

@Lolaboo thanks!! Ja alles is goed gekomen gelukkig! Ik zal je toevoegen aan mn album! Woensdag heb je consult bij dr Koeijers toch? Laat even weten hoe het gegaan is, ben benieuwd!

Fijn om te horen meis. En ben benieuwd na je controle! 

Oehhh pijnlijk die ribben. Daar heb ik totaal geen last van gehad. 

Na 2.5 week waren alle pijntjes eigenlijk wel verdwenen. Kan zelfs al mijn borsten naar elkaar toe halen. Na 2.5 week begonnen ze ook in 1x een stuk zachter te worden.  Bepaalde plekken voelen nog heel strak aan maar merendeels is al best soepel. Hoe zit je bh? Vind je hem fijn? En hoe gaat het slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mackytje oh dat is al best snel!  Mn bh zit wel lekker maar begint nu wel wat strak te zitten, heb een ontzettend opgezwollen buik haha. Slapen valt me ook echt mee! Ik slaap iedere dag tot een uur of 06:00/06:30 maar word snachts niet wakker gelukkig. 

Jij had al een normaal bh aangeschaft toch? En welke maat was dat? Heerlijk, kan echt niet wachten tot ik bh's kan shoppen! Merk je ook veel verandering qua grootte vergeleken net na je operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

Oh dat klinkt goed @Tos. Wat fijn dat je (relatief) al zo goed slaapt! Ik mag maandag op consult bij dr Koeijers. Ben zo benieuwd of ik me net zo goed bij hem voel als ik hier vaak terug lees. Mag ik ook spieken bij je foto's? Zoo benieuwd! Heb je nog tips voor ervoor/de operatie/erna? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LisanneBoobies:

Oh dat klinkt goed @Tos. Wat fijn dat je (relatief) al zo goed slaapt! Ik mag maandag op consult bij dr Koeijers. Ben zo benieuwd of ik me net zo goed bij hem voel als ik hier vaak terug lees. Mag ik ook spieken bij je foto's? Zoo benieuwd! Heb je nog tips voor ervoor/de operatie/erna? 

oh wat leuk!! Spannend! Ik vond het een heel leuk en fijn gesprek, het is echt een fijne arts. Heb je verder nog consulten gepland of al gehad? Laat even weten hoe het gegaan is, ben benieuwd! :) Ik zal je toevoegen aan mijn album!

Wat tips betreft, ik heb gewoon hier heel veel rond gelezen om me goed voor te bereiden. Je komt een hoop handige lijstjes tegen! Zorg wel echt dat je makkelijke kleding hebt voor naar de operatie, ik moet er niet aan denken een shirt over mn hoofd te moeten trekken nu :wacko: Ik heb gewoon wat goedkope hempjes gekocht maat 40 (normaal heb ik mt 34), lekker groot, kan ik langs onderen aan doen. Nou zal dat voor iedereen anders zijn maar ik kan me nog niet zo goed bewegen:12:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Mahina:

Hey @Tos hoe is het nu? Fijn dat je gewoon lekker kunt slapen!! Heb je nog pijn?

He Meis! Het gaat goed, de pijn valt reuze mee! Heb vanochtend zelf kunnen douchen, heel fijn. Het is alleen zo vervelend dat ik zo weinig kan.. een glas uit de kast pakken, deuren openen, koelkast openen.. dat soort dingen

Hoe is het met jou? Nog 4 nachtjes slapen!!:63: morgen bellen voor je tijd denk ik he? Spannenddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Tos:

He Meis! Het gaat goed, de pijn valt reuze mee! Heb vanochtend zelf kunnen douchen, heel fijn. Het is alleen zo vervelend dat ik zo weinig kan.. een glas uit de kast pakken, deuren openen, koelkast openen.. dat soort dingen

Hoe is het met jou? Nog 4 nachtjes slapen!!:63: morgen bellen voor je tijd denk ik he? Spannenddd

Ohh ja dat is wel een beetje jammer idd dat je zo weinig zelf kunt maja het moet maar even.... Wel lekker dat je zelf hebt kunnen douchen! En dat de pijn goed te doen is!

jaa nu nog 3 nachtjes!!! Kan ik vandaag al bellen?? Ik dacht morgen maar hoe eerder hoe beter!? Haha. Gaat verder wel goed, nog 2 dagen werken en dan donderdag ff huis op orde dan ben ik er helemaal klaar voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina en het allerergste is misschien nog wel dat ik mn haar niet zelf vast kan doen<_<. Ik zou gewoon bellen vandaag haha! Ik heb op maandag gebeld, werd op donderdag geopereerd. Je kan t maar weten :63:  werkze nog even 2 dagen, geniet vooral van alles wat je nog kan nu hahha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

@Tos Oh wat fijn zeg. Hoop echt dat het bij mij ook gaat meevallen. Ik zie echt op tegen het herstel. Ben een echte "mama mama" (werk thuis, papa veel weg, zijn toch wel echt mama kindjes haha) dus dat wordt nog wat pfff... maaja. Het nog een tijd uitstellen totdat ze ouder zijn is echt geen optie, moet ik mezelf niet aandoen. Wil volgend jaar ook met mooie boobs in mn trouwjurk

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Tos:

@Mahina en het allerergste is misschien nog wel dat ik mn haar niet zelf vast kan doen<_<. Ik zou gewoon bellen vandaag haha! Ik heb op maandag gebeld, werd op donderdag geopereerd. Je kan t maar weten :63:  werkze nog even 2 dagen, geniet vooral van alles wat je nog kan nu hahha!

Ohh ja das zeker vervelend! Haha je moet het met los haar doen!! Nou vandaag zit m'n werkdag erop dus nu nog maar 1! Ik heb de kliniek gebeld maar ze wilde nu niet voor mij kijken en zei dat ik echt tot morgen moet wachten..... Word vervolgd dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisanneBoobies ja dat snap ik wel. En je hebt groot gelijk, lekker aan jezelf denken ook!  En als je trouwplannen hebt volgend jaar zou ik het inderdaad nu doen! :wub:En je bent echt niet de enige die het met kindjes doet! Hoe oud zijn ze? Heb je wel iemand die kan helpen de eerste dagen? 

@Mahina ah helaas, was te proberen haha! Morgen weet je het! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei LisanneBoobies:

@Tos Oh wat fijn zeg. Hoop echt dat het bij mij ook gaat meevallen. Ik zie echt op tegen het herstel. Ben een echte "mama mama" (werk thuis, papa veel weg, zijn toch wel echt mama kindjes haha) dus dat wordt nog wat pfff... maaja. Het nog een tijd uitstellen totdat ze ouder zijn is echt geen optie, moet ik mezelf niet aandoen. Wil volgend jaar ook met mooie boobs in mn trouwjurk

Je hebt gelijk, als je het al een lange tijd wilt dan moet je het gewoon nu doen, je hebt de kans. En je man kom even vrij nemen dacht ik toch? Dus dan moet het vast wel goed komen. Misschien word je wel heel creatief in hoe je dingen makkelijker kunt doen! En idd mooie boobs in je trouwjurk is toch wel erg fijn, die foto's zul je ook altijd weer terug zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 dagen po! Ik merk nu dat ze al iets meer vorm krijgen en het word langzaam wat minder blauw. Ik hou wel nog veel vocht vast (alhoewel ik nu een beetje begin te twijfelen of ik niet gewoon aangekomen ben na een paar dagen niks doen :45: ) ik heb ook alvast een nieuw sportbh gekocht voor als ik weer ga werken, hebben ze iets meer vorm in: 75D!!! Yeah!:43:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tos:

Vandaag 6 dagen po! Ik merk nu dat ze al iets meer vorm krijgen en het word langzaam wat minder blauw. Ik hou wel nog veel vocht vast (alhoewel ik nu een beetje begin te twijfelen of ik niet gewoon aangekomen ben na een paar dagen niks doen :45: ) ik heb ook alvast een nieuw sportbh gekocht voor als ik weer ga werken, hebben ze iets meer vorm in: 75D!!! Yeah!:43:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw mooi hoor!!! Lijkt ook wel al wat gezakt!!? Fijn dat het allemaal wat bijtrekt, kun je nog lekker genieten even! Wanneer moet je weer werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week zit erop, wat een verschil al! Ik heb een nieuwe foto toegevoegd aan mn album ^_^ Vanochtend even met mijn zus mee geweest boodschappen doen. Eindelijk wat meer gezien dan de achtertuin!  Lopen gaat nog steeds wel wat moeilijk..

@Mahina Ja ze beginnen nu echt te veranderen! Zijn wel nog steeds heel hard en zit totaal geen beweging in :12:

Ik ga 24 oktober weer proberen te werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Tos:

De eerste week zit erop, wat een verschil al! Ik heb een nieuwe foto toegevoegd aan mn album ^_^ Vanochtend even met mijn zus mee geweest boodschappen doen. Eindelijk wat meer gezien dan de achtertuin!  Lopen gaat nog steeds wel wat moeilijk..

@Mahina Ja ze beginnen nu echt te veranderen! Zijn wel nog steeds heel hard en zit totaal geen beweging in :12:

Ik ga 24 oktober weer proberen te werken!

Ja ik heb even gekeken naar je album, je kunt idd goed zien dat ze wat meer hun vorm krijgen, zijn zeker al verandert!! Haha jammer alleen dat ze nog hard zijn maja geduld is zo lastig he :83:.. Moeten we helaas wel veel hebben. Okay je hebt nog 11 dagen vrij dus, dat is wel fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.