Tos

Tos : 6 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar oud en roep al sinds mijn 15e dat ik ooit een borstvergroting ga nemen!

Ik heb een vaste baan en heb nu eindelijk het lef gevonden hier serieus plannen voor te maken.

Ik ben 1,65m en weeg 56kg. Op dit moment heb ik een klein A'cupje en wil graag mijn lichaam wat meer in verhouding hebben en alle kleren kunnen dragen die ik leuk vind zonder me ergens voor te schamen/mijn A-cup voorgeveltje gewoon te klein voor is!

Ik ben al even aan het rondzoeken op internet en wil graag binnenkort een consult maar ik zie even door de bomen het bos niet meer!

Ik woon in omgeving Breda en hoor graag jullie tips over pc's in deze omgeving. Een chirurg aan de andere kant van het land houd me natuurlijk ook niet tegen maar ik heb al een aantal goede verhalen gelezen over chirurgen in de buurt.

Dit is allemaal heel nieuw voor me en alle tips voor mijn zoektocht naar de perfecte chirurg zijn welkom!!

Alvast bedankt!

Liefs.

Hoi allemaal!

Ik ben 23 jaar en al een langere tijd bezig met het plannen van een BV en nu eindelijk wil ik echt actie ondernemen! Ik heb mijn directe omgeving inmiddels ingelicht en gelukkig krijg ik heel veel steun. Helaas ken ik niemand in mijn omgeving die al een BV is ondergaan en hoor ik graag wat advies van meiden met ervaring :) 

Ik lees een hoop goede dingen over Dr. Schiettecatte en ook jullie verhalen spreken me aan. Ik wil graag een consult bij hem inplannen. Via welke weg is het verstandig om dat te doen? Via hem zelf, via kliniek veldhoven of via Diana Gabriels? Is het verstandig om daarnaast ook nog bij een andere kliniek een consult te plannen?

Wat zijn de kosten van zo'n consult ongeveer? En de wachttijd bij Dr. Schiettecatte?

Ik hoor graag jullie ervaringen en tips!

xx

diana gabriels heeft veel slechte ervaringen (maar ook zeker goede). In de zoekbalk kan je haar naar intypen en dan zie je wat reacties. Ook op klacht.nl staan veel dingen over haar. Ik wilde eerst ook bij haar maar heb alles gelijk weggeklikt toen ik slechte ervarigen zag, en niet zomaar 1tje. Maar iedereen denkt daar anders over :)

Ik ben ook door schiettecatte geopereerd via aesthetic beauty clinis veldhoven en geopereerd in kliniek amstelveen. Beide klinieken echt super!! Goede nazorg en zijn erg lief. In amstelveen is er heel de tijd een verpleegster bij je. Ik was om half 10 wakker en mocht om kwart over 10 gaan omdat ik me goed voelde. 

Ik ben met 300cc van aa naar een d cup gegaan, maar ze ogen als een c. Neppe boobies hebben maatje extra nodig in bh maat. Ik ben trouwens 1,60 en 46 kilo. Schiettecatte plaatst niet heel veel en kijkt echt wat de max is voor je zonder dat je randen of rimpels krijgt (al kan dat alsnog als je pech hebt) ik had liever 350 gehad maar dit was echt de max zei hij. Je went erg snel, veel meiden hebben spijt van de maat en vinden ze te klein, net als ik haha, dus probeer alijd voor het grootste te kiezen. Ik ben wel heel tevreden hoor :D 

in de kliniek van mij betaal je niks voor het consult. De bv kost 2800 euro voor ronde protheses coh 2. Ik belde en kon de week erop op consult. Ik kon vanwege mijn werk pas 4 maanden later geopereerd worden, dus de wachttijd van de operatie weet ik niet.

Ik lees inderdaad wat minder goede dingen over Diana. Ik ga in ieder geval op consult in Veldhoven! 

Ik ben 1,65 en 55kg met een klein A-cupje. Ik heb geen idee wat er mogelijk is maar wil graag naar een C/D! Ik ben wel erg gevoelig voor striae. Ik heb nooit zwaarder gewogen dan 60kg maar toch striae op mijn bovenbenen. Kan dit ook nog invloed hebben op de grootte? 

Oeh geen idee. Maar kan je het beste overleggen met je consult. Gewoon goed aangeven wat jij graag wil. Want jr mag pas masseren vanaf 6weken dus je kan niet eerder beginnen met een of andere creme voor striae. Ben benieuwd wat ze jou aanraden en wat jij mooi vind! Oja en een tip, laat iemand een foto maken van het passen. Dan kan je thuis nog kijken. Ik had daar toen spijt van :) wanneer moet je? 

Oja thanks voor de tip! Heel slim :) ik ben ook heel erg benieuwd! Wel heel spannend allemaal hoor. Ik ga maandag een afspraak maken. Ff wachten nog dus!

Woeehoe ik heb een datum!! :43:

Vanmiddag consult gehad bij dr. Koeijers in Veldhoven. Wat een superfijn gesprek. Hele aardige mensen, voelde me meteen op mijn gemak :)  Mijn zoektocht is voorbij, dr Koeijers word de man! Het passen was zo raar, zo fijn! Zo hoort het gewoon te zijn. Ik kan niet wachten!!

Ik krijg 330cc anatomisch, dual plane. 6 oktober is de dag, ik mag eindelijk gaan af tellen! @best_boobie of iemand anders, zou je mijn titel willen aanpassen? :)  ik word geopereerd in Amstelveen.

Alle dames hier, ontzettend bedankt voor het delen van al jullie verhalen en foto's. Ik heb hier superveel geleerd en ging goed voorbereid op consult.

Nu nog mijn zenuwen en over-enthousiasme in bedwang houden! :45: 

Liefs!

@Tos

He meis, 

Ik zag in een ander topic dat je een datum hebt, dus heb gelijk even je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie,hier kun je dus verder updaten, vragen stellen en natuurlijk na je operatie je verslag plaatsen.

Nu af gaan tellen meis

xx

Hoi @Tos

Gefeliciteerd  met jouw datum! Ik heb ong zelfde lengte en gewicht als jouw en ook kleine a cup. Ik word 14 oktober geopereerd door dr  Koeijers, ik zal jouw volgen!  

Liefs

Oh wat leuk!! Jij ook gefeliciteerd met je datum! :)  en hoeveel cc krijg jij? 

Ik ga je ook  volgen!

Xx

Hij besteld voor mij 3 maten; 290, 330 en 380 cc anatomisch high profile van mentor. Hij kijkt tijdens de operatie wat er past. Ben echt benieuwd!! Heb jij ook een 3-d gekregen?

@Mahina spannend is het he, vooral omdat je geen idee hebt wat je kunt verwachten/ hoe ze eruit komen te zien!!  Nee ik heb geen 3D gehad. Jij wel? Misschien ook wel beter, anders zou ik er teveel vanuit gaan dat het er zo uit komt zien :45: 

Jaa echt spannend, inderdaad ik ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!! Ben er ook al heel lang mee bezig, nu komt het eindelijk in de buurt over 2 maanden. Met het kopen van shirtjes denk ik aldoor; hoe zal dat straks staan en pas ik het dan nog wel? Bh's en bikini's koop ik al niet meer haha nutteloos :P. Ja ik weet wel dat het een indicatie is die 3-d dus probeer mij er niet teveel op de focussen, tis wel gek om te zien haha! Laat de tijd maar voorbij vliegen nu :D kan niet meer wachten haha

Hahaha dat herken ik wel ja!! Ik probeer gewoon niets nieuws meer te kopen nu. Heerlijk om nu naar mn zomergarderobe te kijken en te denken: volgende zomer mét boobs!! 

De tijd gaat nu heel sloom maar voor je het weet zijn die 2 maandjes voorbij. Kan ook echt niet meer wachten! :D leuk dat we zo kort na elkaar mogen, kunnen we samen aftellen!