Ga naar inhoud

Mahina : 14 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Tos:

Nog 2 nachtjes slapen!! :43: en en en? Hoelaat mag je? 

Het @Tos Ik zie je bericht nu pas, kreeg altijd een melding als ik een nieuw bericht had in m'n topic maar nu niet meer...

M'n laatste eerst dit erop, vandaag nog ff huis schoonmaken haha en nog 1 nachtje slapen! Ik moet er om half 9 zijn! Dus niet als eerste maar wel lekker vroeg gelukkig!! ( wou een emoticon doen maar die doet t ook even niet haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Tos:

@Mahina zo krijg je sowieso een melding, als ik je citeer haha B) Fijn dat je zo vroeg mag!! Laatste dagje! :63: 

Ja nu kreeg ik idd een melding! :D Jaa ben blij dat ik vroeg mag hoef ik niet zo lang nuchter te blijven hihi en dan is het maar klaar. Jaa ik heb er zo zin in!!!!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

@Mahina Wat spannend hee! Heeeeel veel succes morgen! Ik lees je verslag maandag pas als we terug zijn, maar zal heel hard voor je duimen.. dat het maar allemaal mee mag vallen en je droom borsten mogen zijn!

@Mahina en @Tos Mijn kindjes zijn bijna 1 en 2,5. Ach moet papa er maar eens aan geloven. Heeft hij direct veel meer respect voor me hahahaha. Die is al kapot na een dagje "oppassen" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LisanneBoobies:

@Mahina Wat spannend hee! Heeeeel veel succes morgen! Ik lees je verslag maandag pas als we terug zijn, maar zal heel hard voor je duimen.. dat het maar allemaal mee mag vallen en je droom borsten mogen zijn!

@Mahina en @Tos Mijn kindjes zijn bijna 1 en 2,5. Ach moet papa er maar eens aan geloven. Heeft hij direct veel meer respect voor me hahahaha. Die is al kapot na een dagje "oppassen" 

Jaa nog 1 nachtje slapen!!! Jij veel plezier met je weekendje weg en succes oo je consult!!! Ben benieuwd wat je van Koeijers vind!

haha zo is het! Weet hij ook hoe zwaar het is! Kan jij even rustig aan doen en herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Tos:

@Mahina Hahaha oh ik snap zooo hoe je je voelt nu!! :63: krijg er zelf gewoon de hyperzenuwen weer van!  Ik vond t ook gewoon echt een leuke ervaring. Niks engs of naars aan! :43:

Hihi dat is positief om te horen!! K ga nu nog ff lekker douchen en nig even kopje thee want mag nu nog en dan vertrekken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay nou hier m'n verslag;

Ik was optijd aangekomen in de kliniek rond kwart over 8 en moest en half 9 zijn. Kreeg een bandje om en mocht even wachten. Had het koud daar en m'n moeder en zus waten zenuwachtig en ik helemaal niet!! 

Kwart voor 9 werd ik gehaald en kreeg ik m'n sexy operatie jasje en rare schoentjes...... m'n infuus werd ingebracht (goed geprikt hihi) en ik kreeg antibiotica via m'n infuus. Arts kwam nog even tekenen ook nog.

na m'n antibiotica mocht ik de ok in, was nog steeds rustig geen zenuwen alleen koud. Ik moest met mijn armen wijdt gaan liggen ivm infuus en bloeddrukband. Lekker warme deken op mij gelukkig! Toen kreeg ik de narcose (ik zei auw want dat vond ik wel ff gevoelig!) en toen zeiden ze dat ik maar lekker aan een mooie vakantie moest denken. 

Naar mijn weten werd ik op de zaal wakker en ik voelde gelijk aan mijn hoofd en ik dacht ohh dat lelijke netje is gelukkig af!! En toen zei ik tegen de vpk dat ik zooooo lekker had geslapen. Hij zei dat ik op ok ook al wakker was maar ik weet van niks.... Ik vroeg of ik rare dingen had gezegd. Hij zei van niet maar toen hij zei dat de operatie klaar was en ik wakker was schijn ik gezegd te hebben; ECHT NIET!!! Hahaha.. En ik wou dus aldoor weten hoelaat het was. Hij zei dat ik niet zo goed ben in controle uit handen te geven (klopt heb ik idd ook echt moeite mee). Ik weet dat ik het IJSKOUD had daar ik lag zo te trillen in mijn bed! Ik kreeg een kopje thee en beschuitje en omdat ik het nog steeds koud had nog een kopje thee haha.

Ik mocht naar de wc, wou gelijk opstaan maar mocht natuurlijk niet. Even op randje van het bed alles draaide wel maar t ging redelijk. Hij vroeg hoe het ging en ik zei: ja goed! Haha ik dacht zal wel zo horen dus ik naar de wc moest mezelf ff opvangen toen ik m'n onderbroek omlaag deed haha. Maar dat ging okay, de zeep hing alleen wel een beetje hoog vond ik! Terug bij m'n bed werd ik heel misselijk. Ik kreeg een beetje een vagale reactie door m'n bloeddruk die daalde (heb ik 1x eerder ook gehad) voelde me ook heel duizelig en warm. Na een tijdje ging ik weer zitten deed m'n broek aan en hempje en toen vroeg hij mij weer gaat het? Dus ik jahoor! En ik m'n zus bellen kom d'r zo aan hoor! Maar werd ik weer draaierig en misselijk. Kreeg een zofran en moest weer een tijdje liggen. Na een uur weer te hebben gelegen (2 uur na ok....) mocht ik eindelijk gaan en was ik alleen nog beetje slapjes maar voelde me wel weer beter! Gelukkig is het verdoofd nog nu dus doet nog niet echt pijn. Het drukt nu alleen een beetje en m'n armen zijn een beetje stijf.

heel verhaal haha maar het belangrijkste; ik vind ze wel al echt super mooi nu!!!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina wat fijn om te lezen dat je nu al tervreden ben! :) hoeveel cc heb je gehad? 

Wel naar dat het zo lang duurde tot je naar huis kon! Gelukkig niks ergs.

God wat was het koud daar he!! Ik weet nog dat ik wakker werd en het zo koud had. Mn armen lagen boven de dekens en kreeg ze er maar niet onder :45: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Tos:

@Mahina wat fijn om te lezen dat je nu al tervreden ben! :) hoeveel cc heb je gehad? 

Wel naar dat het zo lang duurde tot je naar huis kon! Gelukkig niks ergs.

God wat was het koud daar he!! Ik weet nog dat ik wakker werd en het zo koud had. Mn armen lagen boven de dekens en kreeg ze er maar niet onder :45: 

 

Ik heb net als jij de cpg 333 (tall hight, high profile) 330cc gehad. 

Ja hij legde mijn hand op een gegeven moment op mijn borst ik ik zei zo ohhh lekker warm:33: haha ik dacht dat er een warme verband ofzoiets lag maar toen kwam ik erachter dat het mijn eigen (blote) borst was hahaha! Vet gek maar was wel lekker warm! 

@Guusje78 dankjewel! Ja super fijn dat het nu achter de rug is! Zal morgen even kijken op mijn laptop voor een album, laat het weten als ik hem gemaakt heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tos:

Ooh wat leuk dezelfde! B) Ben benieuwd hoe het eruit ziet!

Hoe is de eerste nacht gegaan? En hoe is het met de pijn? 

 

Jaa ik zal vanmiddag mijn laptop er even bij pakken voor een album!

de nacht ging goed, wel paar keer wakker geweest maar wel weer in slaap gevallen. Wel irritant dat ik niet lekker op m'n zij of buik kan liggen hahah. K lag helemaal ingebouwd met kussens en dat ging wel alleen op m'n rug slapen is niet echt m'n favoriet. 

De pijn is nog wel goed te doen, voelt wel heel dik nu. Heb net even gekeken er zit nog geen blauwe plek en m'n gevoel is nog niet helemaal terug, had jij ook dat de verdoving zo lang werkte?? De zijkanten voelen beurs maar zie ik ook niks maar zijn wel beetje dik van het vocht. Opzich kan ik mezelf vrij aardig redden alleen opstaan vind ik wel wat lastig maar lukt wel. Alleen met hulp is wel makkelijker haha. M'n borsten voelen wel ook heel warm aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina ja dat gevoel ken ik! Normaal als je wakker word draai je je even om en slaap je lekker verder. Dat gaat nu niet, ik lig ook ingebouwd met kussens en handdoeken in mn zij :45:  

Ik merkte wel heel duidelijk dezelfde avond nog dat de verdoving uitwerkte. Maar hetzelfde als jou, de zijkant voelt heel beurs en vooral aan de onderkant (nog steeds) gevoelloos.

De blauwe plekker kwamen bij mij bij dag 2, dus wie weet!

Ze zeggen deze dag de ergste is qua pijn dus hierna word het alleen maar beter! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tos:

@Mahina ja dat gevoel ken ik! Normaal als je wakker word draai je je even om en slaap je lekker verder. Dat gaat nu niet, ik lig ook ingebouwd met kussens en handdoeken in mn zij :45:  

Ik merkte wel heel duidelijk dezelfde avond nog dat de verdoving uitwerkte. Maar hetzelfde als jou, de zijkant voelt heel beurs en vooral aan de onderkant (nog steeds) gevoelloos.

De blauwe plekker kwamen bij mij bij dag 2, dus wie weet!

Ze zeggen deze dag de ergste is qua pijn dus hierna word het alleen maar beter! :) 

Jaa heerlijk he zo ingebouwd dan denk je oja ik kan niet draaien hahahah

zal het niet erg zijn dat ik op de bovenkant nog niks voel als ik erop druk? Ik deed net even met m'n nagels kijken of ik dat wel voelde en dat voel ik wel op m'n huid. Er begint trouwens wel wat meer gevoel te komen nu als ik druk maat helemaal geen pijn... En m'n tepels voel ik niks ook niet als ik met m'n nagels eroverheen ga.. Het middenstuk is trouwens ook heel gevoelig haha en zit ook veel vocht denk ik:P zitten lekker van die rimpels/kuiltjes in. Verder heb ik eigenlijk dus nog steeds nagenoeg geen pijn vooral beetje druk en soms een steekje maar het valt me echt heel erg mee tot nu toe... Maja ik denk aldoor straks gaat er nog pijn komen dus niet te vroeg juichten hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken hoor, er is nogal wat gebeurd! Bij mij beginnen mn tepels nu heel gevoelig te worden. Als ik mn shirtje erover heen doe voelt het al vervelend <_< en dat middenstukje zit bij mij ook veel vocht, als ik daar druk voel ik hele enge belletjes ofzo :45: 

Hopen dat de pijn zo mee blijft vallen!! Misschien omdat je veel erger verwacht had? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Tos:

@Mahina ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te maken hoor, er is nogal wat gebeurd! Bij mij beginnen mn tepels nu heel gevoelig te worden. Als ik mn shirtje erover heen doe voelt het al vervelend <_< en dat middenstukje zit bij mij ook veel vocht, als ik daar druk voel ik hele enge belletjes ofzo :45: 

Hopen dat de pijn zo mee blijft vallen!! Misschien omdat je veel erger verwacht had? 

Ja ik had de pijn veel erger verwacht!! Vannacht per ongeluk geleund op m'n linker arm kreeg hele pijnlijke steek in m'n borst daardoor!! Maar nu gaat t wel weer.

ik heb net even gedoucht is wel heel erg raar en het gevoel in m'n borsten vind ik ook nog gek. Maar wel even lekker. Pleisters eraf gehaald, vond ik wel spannend! Maar ging gelukkig goed. Nu weer lekker ingepakt op de bank haha. 

Hoe is het nu met jouw @Tos?

ik zal trouwens nog een album aanmaken maar het lukte me gister niet om mn snoertje van mn telefoon te pakken en wou geen hulp ervoor vragen hahaha, dus vandaag even poging doen! Ik laat het horen als het is gedaan!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.