Ga naar inhoud

Mahina : 14 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

@Mahina wat fijn dat het zo goed gaat! Fijn he die eerste keer douchen. Ik heb me nog nooit zo schoon gevoeld! Soms maak je verkeerde bewegingen en dat is ff schrikken, maar niks om je zorgen over te maken denk ik. 

Met mij gaat het echt goed! Ik kan zo goed als alles weer zelf, mn armen kunnen eindelijk weer een beetje bewegen. Ik merk ook dat mn borsten al iets zachter worden. Mn huid is gelukkig ook niet meer zo vet, heb je daar ook zon last van? :45: wel heb ik verschrikkelijk haaruitval :( 

Ben benieuwd naar je foto's! Ik zal er straks ook wat nieuwe opzetten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Tos:

@Mahina wat fijn dat het zo goed gaat! Fijn he die eerste keer douchen. Ik heb me nog nooit zo schoon gevoeld! Soms maak je verkeerde bewegingen en dat is ff schrikken, maar niks om je zorgen over te maken denk ik. 

Met mij gaat het echt goed! Ik kan zo goed als alles weer zelf, mn armen kunnen eindelijk weer een beetje bewegen. Ik merk ook dat mn borsten al iets zachter worden. Mn huid is gelukkig ook niet meer zo vet, heb je daar ook zon last van? :45: wel heb ik verschrikkelijk haaruitval :( 

Ben benieuwd naar je foto's! Ik zal er straks ook wat nieuwe opzetten 

Ja heerlijk was het even douchen maar wel een gedoe. Mooi dat het met jouw ook zo goed gaat! 

Mijn huid is juist HEEL erg droog super irritant!! maar ik heb geen haaruitval, das wel vervelend!

Ik heb net een album gemaakt, ik heb 1 foto erin want mn andere foto was te groot nu moet ik even uitvogelen hoe ik die kleiner ga maken... ben niet super handig. Ik heb jou @Tos , @Guusje78 en @LisanneBoobies toegevoegd aan mn album. Hoor wel als ik iemand anders moet toevoegen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mahina:

Ja heerlijk was het even douchen maar wel een gedoe. Mooi dat het met jouw ook zo goed gaat! 

Mijn huid is juist HEEL erg droog super irritant!! maar ik heb geen haaruitval, das wel vervelend!

Ik heb net een album gemaakt, ik heb 1 foto erin want mn andere foto was te groot nu moet ik even uitvogelen hoe ik die kleiner ga maken... ben niet super handig. Ik heb jou @Tos , @Guusje78 en @LisanneBoobies toegevoegd aan mn album. Hoor wel als ik iemand anders moet toevoegen.

xx

Hey @Mahina. Heb net je verhaal even gelezen en ben super nieuwsgierig naar het resultaat. Ik ben donderdag aan de beurt bij dr. Koeijers. Fijn dat het bij jou zo goed gegaan is. Zou je me willen toevoegen aan je album? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Tos Zo het is me gelukt op mn afbeelding te verkleinen dus hij staat erin hoor haha eindelijk!! Heb jij ook van die ploppen in je borsten, van dat lucht ofzo? voelt zo gek! Vanmiddag was ik op de bank even in slaap gevallen en naar beneden gezakt dus lag bijna plat toen kwam ik niet meer overeind. Uiteindelijk was ik dus rechtop en kreeg ik echt gemene branderige steken in vooral mn linker borst echt niet fijn!! maar gelukkig gaat nu alles weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mahina:

Je kunt als het goed is nu in m'n album! Ja die voorraad pcm is wel handig haha!

Ja, gelukt! Bedankt voor het toevoegen. 

Is echt mooi geworden. Precies de goede verhouding. En dan te bedenken dat het alleen nog maar mooier wordt naarmate je meer hersteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei kaatje92:

Ja, gelukt! Bedankt voor het toevoegen. 

Is echt mooi geworden. Precies de goede verhouding. En dan te bedenken dat het alleen nog maar mooier wordt naarmate je meer hersteld. 

Dankjewel!! ja ik ben er ook echt zo blij mee nu al:wub: ben benieuwd hoe ze gaan worden als ze mooi zijn gezakt en vocht weg is! Hoeveel cc krijg jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mahina:

Dankjewel!! ja ik ben er ook echt zo blij mee nu al:wub: ben benieuwd hoe ze gaan worden als ze mooi zijn gezakt en vocht weg is! Hoeveel cc krijg jij??

Hij heeft drie maten besteld, maar rond de 350cc. Hoeveel cc heb jij gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mahina:

 

@Tos Zo het is me gelukt op mn afbeelding te verkleinen dus hij staat erin hoor haha eindelijk!! Heb jij ook van die ploppen in je borsten, van dat lucht ofzo? voelt zo gek! Vanmiddag was ik op de bank even in slaap gevallen en naar beneden gezakt dus lag bijna plat toen kwam ik niet meer overeind. Uiteindelijk was ik dus rechtop en kreeg ik echt gemene branderige steken in vooral mn linker borst echt niet fijn!! maar gelukkig gaat nu alles weer goed.

Ziet er al mooi uit!! En ook helemaal niet blauw, wat fijn! :)  die plopjes heb ik ook ja, heel raar :45:  die brandende scherpe steken ken ik, schijnt met je spieren te maken hebben dacht ik ergens gelezen te hebben haha. Gelukkig zijn die heftige pijntjes steeds maar even he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. Nu dan eindelijk je operatieverslag gelezen. Hoe vond je Koeijers? Ik ga zo gelijk even in je album kijken. Ben benieuwd! Herstel lekker van je operatie en bovenal, geniet van je mooie boobies! Nogmaals gefeliciteerd mop. xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

Hee @Mahina, wat goed om te lezen. Kan me helemaal inbeelden wat je bedoeld. Hoe doen jullie dat allemaal... T douchen enzo. Ik zie mijn man echt niet m'n haar wassen enzo haha. Ik denk dat ik naast een schoonmaakster inhuren, ook maar even die eerste week twee keer langs de kapper ga om m'n haar lekker te laten wassen pffff hihi.

 Gisteren op consult geweest bij dr koeijers, wat een fijne man. Als ik het daar zou laten doen zou hij 350cc bestellen en een maat groter en kleiner. Zou een grote c of kleine d worden. Nu dus goed nadenken. Heb nog wel even, want mag pas over 3 maanden geholpen worden omdat ik pas 3 maanden gestopt ben met borstvoeding geven. 

Hoe gaat het nu met jullie @Tos en @Mahina

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei LisanneBoobies:

Hee @Mahina, wat goed om te lezen. Kan me helemaal inbeelden wat je bedoeld. Hoe doen jullie dat allemaal... T douchen enzo. Ik zie mijn man echt niet m'n haar wassen enzo haha. Ik denk dat ik naast een schoonmaakster inhuren, ook maar even die eerste week twee keer langs de kapper ga om m'n haar lekker te laten wassen pffff hihi.

 Gisteren op consult geweest bij dr koeijers, wat een fijne man. Als ik het daar zou laten doen zou hij 350cc bestellen en een maat groter en kleiner. Zou een grote c of kleine d worden. Nu dus goed nadenken. Heb nog wel even, want mag pas over 3 maanden geholpen worden omdat ik pas 3 maanden gestopt ben met borstvoeding geven. 

Hoe gaat het nu met jullie @Tos en @Mahina

 

Wat fijn dat je consult goed aanvoelde! Ik wilde ook op een goede c uitkomen dus we gaan het meemaken! 3 maanden is opzich te doen, ik had m'n consult ook in mei en kon pas in oktober vakantie krijgen haha. 

Nou m'n zus heeft eergister m'n haren gewassen. Vond het wel echt een heel gedoe. Ik hoop vandaag iig even zelf te kunnen douchen zonder m'n haren te wassen want ik werd vanochtend bezweet wakker echt vies voel ik me daardoor.... en heb een zere rug dus die douche op m'n rug zou ook wel even fijn zijn..

het gaat nu best okay eigenlijk, ondanks de nachten die ik echt veeeeeel te lang vind duren op m'n rug... ik hoop dat ik snel op m'n zij kan gaan slapen! Verder had ik gister af en toe wel wat pijntjes maar tis wel goed te doen. Ben dat afhankelijk zijn wel nu al zo zat haha maja moet maar eventjes er aan toegeven.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

@Mahina ja je zult wel even moeten, kijk daar ook zo tegenop. Wat zien ze er al netjes uit zeg. Hou je nog even taai. Het is het allemaal waard (schijnt:P) Ik kan niet wachten om zomer 2017 te pronken met mn nieuwe schatjes. Hee meiden.. hebben jullie van tevoren tegen mensen gezegd? Ik zie mezelf al aan tafel bij mn schoonouders... oh by the way... ik ga mn tieten laten vergroten ahahhahaa. Hoop echt dat iedereen het goed oppakt, weet dat ik "schijt" moet hebben aan iedereen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei LisanneBoobies:

@Mahina ja je zult wel even moeten, kijk daar ook zo tegenop. Wat zien ze er al netjes uit zeg. Hou je nog even taai. Het is het allemaal waard (schijnt:P) Ik kan niet wachten om zomer 2017 te pronken met mn nieuwe schatjes. Hee meiden.. hebben jullie van tevoren tegen mensen gezegd? Ik zie mezelf al aan tafel bij mn schoonouders... oh by the way... ik ga mn tieten laten vergroten ahahhahaa. Hoop echt dat iedereen het goed oppakt, weet dat ik "schijt" moet hebben aan iedereen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he:P

ja tis voor een goed doel inderdaad dat moeten we blijven denken!! Dankjewel!!

Ik kan ook niet wachten om een bikini aan te hebben hihi!!!

Ja op t begin dacht ik dat mensen het misschien gek ofzo zouden vinden dus ik had het rustig aan vertelt aan mensen die wel dicht bij mij staan. Ik heb het op mijn werk verteld aan mn teamcoordinator maar zij heeft zelf ook haar borsten laten vergroten dus weet wat het is dus dat scheelt.. en daarna paar collegas verteld waar ik goed mee omging maar iedereen was eigenlijk onwijs positief zelfs mensen waarvan ik dacht die zullen het wel niks vinden. Dus zodoende dacht ik naja beter gewoon open zijn dus al mijn collegas weten het. Is voor mij ook wel fijn aangezien ik na 3,5 weken weer ga werken en veel dingen niet mag doen. Mn ouders vond ik lastiger haha maar dat ging eigenlijk ook prima! als mensen positief reageren ga je het minder erg vinden om het te vertellen (vond ik ten minste).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisanneBoobies hier gaat alles goed hoor! Eigenlijk zo goed als pijnvrij. Donderdag controle, ben benieuwd! Ik kan eigenlijk alles zelf wel weer. Hoe vond je je consult verder? Had je er wel een fijn gevoel bij? 

Ik heb het eigenlijk tegen iedereen in mijn omgeving gezegd. Ook mijn schoonouders haha. Mijn schoonmoeder heeft een bvk gehad dus dat praat al wat makkelijker. En op mn werk weten de mensen die het moeten weten het. Want ik ga ze hard nodig hebben straks. Ik was ook heel bang voor de reacties maar uiteindelijk reageerd iedereen heel enthousiast! Had ik niet verwacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei prisje81:

Hey meis. Nu dan eindelijk je operatieverslag gelezen. Hoe vond je Koeijers? Ik ga zo gelijk even in je album kijken. Ben benieuwd! Herstel lekker van je operatie en bovenal, geniet van je mooie boobies! Nogmaals gefeliciteerd mop. xxxx

Dankjewel meis, zie je bericht nu pas! Vind het een hele vriendelijke man, doet z'n werk goed!! Vond de verpleging ook heel fijn!! Ik ge iet zeker ondanks soms wat pijntjes maar we weten asr we het voor doen he hihi! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

Hee @Mahina en @Tos, hoe gaat het met jullie en jullie nieuwe heuvels? :P

Nog steeds tevreden over dr Koeijers zijn werk voor/tijdens/na operatie?

Ik heb een goed gevoel over hem maar nog bij geen een andere arts op consult geweest... is dat wel slim om alsnog te doen of zeggen jullie "wat goed voelt, voelt goed, niet verder zoeken" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LisanneBoobies:

Hee @Mahina en @Tos, hoe gaat het met jullie en jullie nieuwe heuvels? :P

Nog steeds tevreden over dr Koeijers zijn werk voor/tijdens/na operatie?

Ik heb een goed gevoel over hem maar nog bij geen een andere arts op consult geweest... is dat wel slim om alsnog te doen of zeggen jullie "wat goed voelt, voelt goed, niet verder zoeken" 

Het gaat ontzettend goed met mijn nieuwe heuvels! :) heb vandaag nieuwe foto's toegevoegd als je ze wil zien!

Ik ben nog steeds tevreden hoor! Heb gisteren controle gehad en weer waren ze ontzettend lief voor me en ontzettend tevreden over mn wonden. 

Ik ben alleen bij Koeijers op consult geweest want ik had meteen een goed gevoel daarbij maar ergens anders nog een consult plannen kan nooit kwaad natuurlijk! Het is nogal een beslissing dus je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt! :) waar zou je nog meer op consult willen gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

@Tos. Wat zijn ze mooooi!!!!! Jeetje meid wat mag jij trots zijn. Zou niet weten waar en t voelt niet nodig om verder te kijken op zich... als ik dan jouw resultaat zie dan denk ik... waar kan ik tekenen Hahahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei LisanneBoobies:

@Tos. Wat zijn ze mooooi!!!!! Jeetje meid wat mag jij trots zijn. Zou niet weten waar en t voelt niet nodig om verder te kijken op zich... als ik dan jouw resultaat zie dan denk ik... waar kan ik tekenen Hahahah 

Wat lief! Dankjewel! :wub:  Ik ben er ook zo blij mee, ik kan niet wachten tot ze helemaal hersteld zijn en ik bh's mag gaan shoppen!!

En als je gevoel goed zit bij Koeijers dan zou ik het gewoon doen!! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.