Ga naar inhoud

Mahina : 14 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Net even de kliniek gebeld omdat ik gewisseld ben van huisarts, gelijk even gevraagd of er al een programma is en waar ik nu sta. Ik sta nu als eerste op het programma maar kan natuurlijk altijd wijzigen maar toch even fijn om te weten!! :43: t komt eindelijk een beetje dichterbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 13 dagen :D!!!!

ik heb de operatie vorige week betaalt. (Kreeg iemand toevallig een bevestiging dat de betaling ontvangen is? Ik heb namelijk geen bevestiging van de kliniek gekregen) 

alleen nog de sportbeha bestellen en dan ben ik er klaar voor :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mahina:

Nog 13 dagen :D!!!!

ik heb de operatie vorige week betaalt. (Kreeg iemand toevallig een bevestiging dat de betaling ontvangen is? Ik heb namelijk geen bevestiging van de kliniek gekregen) 

alleen nog de sportbeha bestellen en dan ben ik er klaar voor :63:

Wat gaat het snel he!! Ik nog 6 dagen!! :D 

Ik heb 3/4 dagen na betaling een bevestiging via post ontvangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Tos, Jaa gelukkig gaat ze tijd nu sneller!! Super spannend jij hoeft nog maar 6 dagen!!!! Ik ben al benieuwd naar jouw verslagje! 

Ik zal de kliniek anders wel even bellen of de betaling binnen is, ga gelijk zo twijfelen als ik niks hoor...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mahina:

Hey @Tos, Jaa gelukkig gaat ze tijd nu sneller!! Super spannend jij hoeft nog maar 6 dagen!!!! Ik ben al benieuwd naar jouw verslagje! 

Ik zal de kliniek anders wel even bellen of de betaling binnen is, ga gelijk zo twijfelen als ik niks hoor...

 

Ja ineens gaat het zo snel!! De zenuwen beginnen nu wel weer een beetje te komen. Bij jou?  Maandag ga ik bellen voor mn tijd! ^_^

Ik zou inderdaad ff bellen! Is toch een hoop geld!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mahina:

Nog 13 dagen :D!!!!

ik heb de operatie vorige week betaalt. (Kreeg iemand toevallig een bevestiging dat de betaling ontvangen is? Ik heb namelijk geen bevestiging van de kliniek gekregen) 

alleen nog de sportbeha bestellen en dan ben ik er klaar voor :63:

Hier ook een bevestiging gehad!

Welke sportbh  ga je kopen? Ik heb hier nog een anna maat m nieuw in verpakking liggen. Als dat de juiste is mag je hem wel van mij overnemen!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Mackytje:

Hier ook een bevestiging gehad!

Welke sportbh  ga je kopen? Ik heb hier nog een anna maat m nieuw in verpakking liggen. Als dat de juiste is mag je hem wel van mij overnemen!  

Hoi @Mackytje bedankt voor je reactie, ik zal maandag even naar de kliniek bellen (bedacht me opeens dat het nu zaterdag is en niet kan bellen haha). Ik wil de Anna maar m gaan kopen! Welke kleur heb je? 

@TosJaa nu komt het eindelijk dichtbij!! Ik ben niet perse zenuwachtig maar kan niet meer wachten en ben zo benieuwd!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina ja zal ik zeker doen meis. Even voor de zekerheid bellen. Ik heb 2 in maat M kleur zwart. 1 nieuw in verpakking en 1 heb ik 1 dag gebruikt. 

Laat maar weten. Zal nu even elke dag kijken op het forum of je hebt gereageerd.  Want als je 1 of 2 over wilt nemen kan ik ze gelijk opsturen. Dus laat maar weten wat je wilt =) 

@Tos spannend meis!!!

Ja hier gaat het goed. Ondertussen draag ik geen sport bh's meer in overleg met de kliniek en arts. Ik ben de gelukkige die allergisch is voor de stof van de sport bh's <_<

Vreselijk kut natuurlijk maar heb niet het idee dat het mis gaat of kan gaan.  

Ik mag alweer heerlijk op mijn zij liggen en het gaat eigenlijk onwijs goed. Hihi heb wel stiekem een bh gekocht maar die draag ik niet. (Ja alleen morgen op mijn zus dr bruiloft) zal even een foto toevoegen: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Mackytje:

@Mahina ja zal ik zeker doen meis. Even voor de zekerheid bellen. Ik heb 2 in maat M kleur zwart. 1 nieuw in verpakking en 1 heb ik 1 dag gebruikt. 

Laat maar weten. Zal nu even elke dag kijken op het forum of je hebt gereageerd.  Want als je 1 of 2 over wilt nemen kan ik ze gelijk opsturen. Dus laat maar weten wat je wilt =) 

@Tos spannend meis!!!

Ja hier gaat het goed. Ondertussen draag ik geen sport bh's meer in overleg met de kliniek en arts. Ik ben de gelukkige die allergisch is voor de stof van de sport bh's <_<

Vreselijk kut natuurlijk maar heb niet het idee dat het mis gaat of kan gaan.  

Ik mag alweer heerlijk op mijn zij liggen en het gaat eigenlijk onwijs goed. Hihi heb wel stiekem een bh gekocht maar die draag ik niet. (Ja alleen morgen op mijn zus dr bruiloft) zal even een foto toevoegen: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi Mackytje, ja ik wil er sowieso wel 1 overnemen! Dan bestel ik ook een maat L voor het geval dat de m niet past.. Ik heb nog nooit een pb gestuurd maar ga nu even kijken of het lukt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mahina:

Trouwens @Mackytje, heel mooi al bij jouw en mooi natuurlijk ook! Wat draag jij nu ipv de sport bh, een band ofzo? fijn dat je weer op je zij kunt slapen, ik slaap ook het liefst op mijn zij!

Heel veel plezier morgen op de bruiloft van je zus!!

Liefs

Oooh haha zit nu in een pb te vragen of je er 1 of 2 wilt hihi.

Nee dit is echt gewoon een beugel bh op de foto. Maat ik draag hem bijna niet hoor. Ben toch veel thuis dus dan doe ik helemaal niks aan. Of nouja geen bh ofzo. Wel een shirtje.

Thnx! Vannacht erg ziek geworden. Veel spugen en barstende koppijn. Zit nu maar even in bad en hopelijk voel ik mij zo beter. Heb ik weer! Zal dan gelijk even kijken naar de prijs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Mackytje:

Oooh haha zit nu in een pb te vragen of je er 1 of 2 wilt hihi.

Nee dit is echt gewoon een beugel bh op de foto. Maat ik draag hem bijna niet hoor. Ben toch veel thuis dus dan doe ik helemaal niks aan. Of nouja geen bh ofzo. Wel een shirtje.

Thnx! Vannacht erg ziek geworden. Veel spugen en barstende koppijn. Zit nu maar even in bad en hopelijk voel ik mij zo beter. Heb ik weer! Zal dan gelijk even kijken naar de prijs xx

Hahha ohh dacht al nudist :P nee hoor geintje!

Waf k*t dat je zo beroerd bent geworden vannacht! Zul je altijd zinn juist als het niet uitkomt... Hoop dat je wat opknapt na je bad en dat je kint genieten op de bruiloft!

Nogmaals bedankt!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mahina:

Hahha ohh dacht al nudist :P nee hoor geintje!

Waf k*t dat je zo beroerd bent geworden vannacht! Zul je altijd zinn juist als het niet uitkomt... Hoop dat je wat opknapt na je bad en dat je kint genieten op de bruiloft!

Nogmaals bedankt!!!

xx

Hahaha nou met mijn nieuwe boobies vind ik het straks helemaal niet erg om zonder bikini topje te lopen hoor :01::3:

Ja echt vreselijk dit. Flink de griep te pakken. Mijn zus zei al.. ziek is ziek.. Maargoed wil er toch eventjes naar toe. 

Jij ook bedankt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 oktober 2016 om 10:57 zei LisanneBoobies:

Nog maar een paar dagen Mahina!!! Beginnen de zenuwen al te komen?

Heey @LisanneBoobies, ja nog maar 1 dag werken!!! Ik was aldoor niet zenuwachtig maar vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik opeens wow vrijdag heb ik gewoon borsten :o! Hahaha maar heb er nog steeds onwijs veel zin in!!

Joiw consult is ook al bijna!! Hoe gaat het met jouw??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.