Ga naar inhoud

Mahina : 14 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gast Toetje1993

@Vrouwtjelief jaa dat is natuurlijk ook zo! BH's draag je toch overdag altijd :) En anatomisch ziet er miss weer mooier uit als je naakt bent.. maar ik sta nog open voor beide opties omdat het volgens mij ook heel erg per lichaam verschilt wat het beste resultaat geeft;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie

@Vrouwtjelief ja daarom had ik ook voor anatomisch gekozen omdat het er dan naakt natuurlijker uit ziet. Maar je hebt inderdaad wel gelijk want met een bh kan je inderdaad een decolleté creëren zo doen mensen met 'echte' borsten dat ook... 

Ik zal dat programma ook eens downloaden en kijken hoe ronde protheses staan.

@Toetje1993 ohh jij moet dus ook nog even wachten, dan ben jij ergens vlak na mij aan de beurt! Ja meestal ben je volgens mij wel snel aan de beurt, ik had gelijk een consult gepland vond het wel fijn haha dan staat het maar vast dacht ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30 mei 2016 om 13:29 zei Mahina:

. Ik zal voor de operatie een sportbeha moeten kopen, heeft iemand een idee welke cupmaat ik het beste aan kan schaffen? Ik zou graag de sportbeha van de hema; heavy support aan willen schaffen, ik zat te denken aan een 75 C?

Als ik je een tip mag geven: koop geen sportbh maar een postoperatieve bh (ik heb de carefix Anna) omdat de randen van de sportbh in het litteken kan kruipen en dat is niet fijn... De postoperatieve bh is wat langer aan de onderkant en trekt dus niet in het litteken en is ook heel fijn qua materiaal vind ik zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei DeeDee84:

Als ik je een tip mag geven: koop geen sportbh maar een postoperatieve bh (ik heb de carefix Anna) omdat de randen van de sportbh in het litteken kan kruipen en dat is niet fijn... De postoperatieve bh is wat langer aan de onderkant en trekt dus niet in het litteken en is ook heel fijn qua materiaal vind ik zelf...

Dankje voor de tip! Ik draag nu altijd met shirtjes maat s, maar zal ik dan een m moeten bestellen van de carefix Anna? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt niet zoveel... Ik had omvang 75cm en cup A en heb een L, volgens mij moet je de Anna namelijk 2 maten groter bestellen dan waar je normaliter op uitkomt in de maattabel. 

Dat is wat de kliniek me vertelde en hij zit best strak kan ik je vertellen ;) ff googelen op carefix Anna 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha snap ik, ik heb besloten de bh snachts nog te dragen totdat mijn vriendin Ze nodig heeft in december maar ze zijn wel fijn ( al heb ik er nu een haat/liefde verhouding mee nu ik die bh 24/7 aan heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, ja als het lekker zit is het niet verkeerd om ze langer te dragen lijkt mij! Ben erg benieuwd. K had even naar de maattabel gekeken en volgens die tabel moet ik een m hebben. Maar lees hier dat is klein valt en dat je beter een maat groter kunt bestellen. Ik kan denk ik misschien beter eind sept een m en een L bestellen zodat ik weet welke maat nodig is.. Lastig al die maten als je nog niet kunt passen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Mahina:

Okay, ja als het lekker zit is het niet verkeerd om ze langer te dragen lijkt mij! Ben erg benieuwd. K had even naar de maattabel gekeken en volgens die tabel moet ik een m hebben. Maar lees hier dat is klein valt en dat je beter een maat groter kunt bestellen. Ik kan denk ik misschien beter eind sept een m en een L bestellen zodat ik weet welke maat nodig is.. Lastig al die maten als je nog niet kunt passen haha

Ik kwam op een s uit dus ik zou zeker de L bestellen.... Anders bestel je ze rond de operatie (ik had ze binnen een of twee dagen thuis) en dan ruil je degene die niet goed past? 

Ik ben opgemeten bij de kliniek en daar hebben ze mijn maat bepaald dus misschien kunnen ze jou daar ook in adviseren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeeDee84 oh een L is idd wel

even wat anders dan een S! Ja ik denk dat ik het vlak ervoor doe, goed om te weten dat jij ze snel binnen had dan weet ik ong hoeveel tijd ik heb (zal wel een week voor operatie ong bestellen). Dan kan ik degene die niet pat terug sturen idd! Maar ik zal dan denk ik wel een L nodig hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam op een s uit en heb ook de L. Heb hem alvast even gepost (voor deoperatie dus) en ik pas hem goed kwa onderwijdte, en bij de cups past hij nu al precies over mijn borsten heen dus straks met mn nieuwe memmen zal hij wel goed strak zitten, maar het is een hele fijne rekbare stof, heel anders dan de sport bh die ik ook moest halen van Nio. Ik denk dat ik de carefix ana het meest ga dragen, maar dus inderdaad flink groter bestellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik zou eigenlijk wel willen weten waar ik op uit ga komen ongeveer na mijn operatie qua maat.. Ik twijfel aldoor of ik de grootste straks niet te groot ga vinden en het andere moment hoop ik weer dat ik het niet te klein ga vinden... @best_boobie zou jij mij kunnen helpen? Ik heb nu een 75a en hij besteld voor mij 3 maten namelijk: mentor cpg 333 de 290cc, 330cc en de 380cc. Ik zou graag een volle c cup willen namelijk. 

Hoop dat je mij kunt helpen, alvast bedankt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Voor het zicht wil je dus een cup C, dan moet je uitgaan van een bh maat 75D/E.

Even de maten vergelijken qua projectie:
290 cc is 10,5 cm breed met 5,3 cm projectie
330 cc is 11,0 cm breed met 5,6 cm projectie
380 cc is 11,5 cm breed met 5,8 cm projectie

Je moet in dit geval uitgaan van ongeveer 1 cm per cupmaat... Dus je gaat met de 380 cc een halve cupmaat groter uitkomen in bh, dan met de 290 cc. Dat zal je waarschijnlijk al iets anders laten kijken naar het aantal cc...

Voor een cupmaat in bh 75D/E, denk ik dat je gelukkiger zult zijn met de 380 cc..
De 330 kan ook wel, maar je hebt toch echt meer dan 5,5 cm projectie nodig (denk ik) om die C te krijgen voor het zicht :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Voor het zicht wil je dus een cup C, dan moet je uitgaan van een bh maat 75D/E.

Even de maten vergelijken qua projectie:
290 cc is 10,5 cm breed met 5,3 cm projectie
330 cc is 11,0 cm breed met 5,6 cm projectie
380 cc is 11,5 cm breed met 5,8 cm projectie

Je moet in dit geval uitgaan van ongeveer 1 cm per cupmaat... Dus je gaat met de 380 cc een halve cupmaat groter uitkomen in bh, dan met de 290 cc. Dat zal je waarschijnlijk al iets anders laten kijken naar het aantal cc...

Voor een cupmaat in bh 75D/E, denk ik dat je gelukkiger zult zijn met de 380 cc..
De 330 kan ook wel, maar je hebt toch echt meer dan 5,5 cm projectie nodig (denk ik) om die C te krijgen voor het zicht :)

xxx

@Mahina ik heb 375 en 390 cc anatomisch, je kunt bij mijn foto's kijken hoe dat er uitziet (ik had cup a voor de operatie) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 juni 2016 om 02:43 zei Mahina:

@DeeDee84 oh een L is idd wel

even wat anders dan een S! Ja ik denk dat ik het vlak ervoor doe, goed om te weten dat jij ze snel binnen had dan weet ik ong hoeveel tijd ik heb (zal wel een week voor operatie ong bestellen). Dan kan ik degene die niet pat terug sturen idd! Maar ik zal dan denk ik wel een L nodig hebben!

De kliniek had me opgemeten en dat advies gegeven, ik moet zeggen dat ik wel wat raar opkeek maar na de operatie sneed de bh af en toe wel iets... Al kan het ook niet fijn zijn om 24 uur per dag een bh aan te hebben ;)

moet zeggen dat ik na een paar dagen een beugel bh gedragen te hebben met verlangen weer de carefix bh aan heb getrokken en deze nu regelmatig draag! Zeker met dit warme weer is het echt zalig! Zonder bh is toch wat naakt... Tepels die zichtbaar zijn, borsten die toch wat steun willen... Maar liever geen beugel of teveel stof voor mij... Ik hou ze voorlopig nog maar even ;) 

denk dat je met een L echt wel goed zit ;) er komt namelijk ook nog wat extra vulling in he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Met dezelfde projectie als hierboven?

De 390cc (type 323 medium hight, high projection) heeft een breedte van 12 cm en 6 cm projectie

de 375cc (type 322 medium hight, moderate plus projection) heeft een breedte van 12,5 cm en 5,3 cm projectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei DeeDee84:

De 390cc (type 323 medium hight, high projection) heeft een breedte van 12 cm en 6 cm projectie

de 375cc (type 322 medium hight, moderate plus projection) heeft een breedte van 12,5 cm en 5,3 cm projectie

Oke, is goed dat je het hier even erbij vermeld. Zijn dus breder als bij Mahina. Qua projectie zitten ze redelijk in de buurt :) 

:35: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb medium hight omdat ik kleiner ben denk ik... Zag dat type 333 tall hight is bij mentor... Scheelt een halve centimeter, wat bij mijn protheses ook zo is maar niemand die het ziet overigens ;) 

heb ook even een 'zij' foto geüpload voor de beeldvorming

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeeDee84 en @best_boobie super bedankt voor de informatie, doe twijfel is zo vervelend :blink:. Ik zou alleen ook echt niet willen dat ik ze erna te klein vind. Ik vind jouw borsten wel echt heel mooi @DeeDee84 en die zien er evengoed ook natuurlijk uit (het is vooral dat ik bang ben dat het er nep uit gaat zien als ze groter zijn). Maar een halve cupmaat verschil is ook niet veel. Als ik voor het oog een volle c cup zou willen zou de 380 wel het beste zijn als ik het zo bekijk. Het maakt het iig wel duidelijker voor mij waar ik ongeveer op uit ga komen! De verschillen lijken zo groot.

ik ben zelf ook niet heel groot, ik ben 1,66 zal het er dan niet gek uitzien als de protheses langer zijn? Of zal hij daarvoor gekozen hebben omdat ik aan de bovenkant van mijn borsten zegmaar echt 'plat' ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina ik ben 1,68 maar denk dat de protheses wat ronder zijn bij medium hight of misschien ben ik iets breder... Dunno, anders bel je Koeijers op en vraag je het hem ;) 

persoonlijk was een of twee maten kleiner voor mij ook goed geweest als ik eerlijk ben. Ben absoluut blij, omdat mijn lichaam weer de juiste verhoudingen heeft, maar vind de projectie wel flink als ik eerlijk ben.. Waarschijnlijk een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar een C of een E is dan ook wel een flink verschil ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.