Ga naar inhoud

Mahina : 14 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste Reactie
22 uur geleden zei LisanneBoobies:

Hee @Mahina en @Tos, hoe gaat het met jullie en jullie nieuwe heuvels? :P

Nog steeds tevreden over dr Koeijers zijn werk voor/tijdens/na operatie?

Ik heb een goed gevoel over hem maar nog bij geen een andere arts op consult geweest... is dat wel slim om alsnog te doen of zeggen jullie "wat goed voelt, voelt goed, niet verder zoeken" 

Op het vocht wat mij irriteert en niet weggaat na ben ik zeker tevreden! Heb echt weinig pijn gehad en ik ben zeker zeer tevreden over dr Koeijers!!! Ik ben zelf ook alleen bij hem op consult geweest en voelde idd ook gewoon goed dus ben daarom niet ergens anders op consult gegaan! Ik zou idd zeggen als je gevoel goed is ga ervoor, het is echt een goede chirurg in mijn ogen!

ben benieuwd wanneer je mag!! 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Lolaboo:

Heey @Mahina,

Ik lees net je verslagje. Gefeliciteerd met je boobs!! Ik zit zelf nog te twijfelen om mijn borstvergroting te doen bij dr van der Weij of dr Koeijers. Mag ik ook je foto's zien?

Hey @Lolaboo ik voeg je toe aan m'n album! Zal morgen even kijken of ik nieuwe foto's kan maken en plaatsen, heb nog steeds veel vocht helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina hee meid! Hoe is het met je? Is het vocht al wat minder? Slaap je al wat beter? Ik slaap echt slecht ineens, omdat ik nu minder pijn heb begin ik allemaal te draaien maar kan mn goede houding niet echt vinden. 

Morgen controle toch? Ben benieuwd!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Tos:

@Mahina hee meid! Hoe is het met je? Is het vocht al wat minder? Slaap je al wat beter? Ik slaap echt slecht ineens, omdat ik nu minder pijn heb begin ik allemaal te draaien maar kan mn goede houding niet echt vinden. 

Morgen controle toch? Ben benieuwd!  

Nou ik heb geen pijn meer maar nog wel net zoveel vocht als dat ik aldoor al heb :( hoop echt dat het snel weg gaat trekken word er beetje geïrriteerd van haha. Als ik een beetje teveel gedaan heb worden m'n borsten ook echt keihard en krijg ik soms nog een steek maar dat is verder te doen gelukkig. Morgen heb ik idd controle en gaan de hechtingen er uit :D ben ook benieuwd!!

hoe is het verder bij jouw?? Wel fijn dat je weer lekker kunt liggen maar wel vervelend dat je dan nu weer slecht slaapt! Bij mij gaat het slapen telkens beter ben alleen aldoor in de ochtend zo stijf. Ik lig nog op m'n rug omdat er ook vocht aan de zijkanten zit dus daarop liggen is niet echt lekker... want volgens mij mag ik gewoon wel weer op m'n zij liggen als dat lukt toch? Ben nu 11 dagen po.

Jij ging alweer bijna werken toch? Lukt alles en beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina in die brief staat dat je 4 weken op je rug moet slapen.. pfff. Dat vocht is wel vervelend zeg! Bij mij is het wel weg nu. Hoopte dat het nog vocht was maar ben gewoon onwijs veel aangekomen denk ik :45: 

Ik heb gisteren weer gewerkt inderdaad! Was fijn er weer te zijn maar merkte dat ik gewoon echt nog weinig kan, ben de kracht in mn armen ook echt gewoon kwijt en ben snel moe. Ik ben winkelmanager en heb gelukkig genoeg papierwerk van de afgelopen weken liggen dus dat kan ik mooi doen. Werk deze week dus maar even halve dagen. Ik kan ook nog niet autorijden, schakelen is echt killing maar daar moet ik gewoon even doorheen zetten denk ik. 

Succes morgen op je controle! Ik hoor wel hoe het gegaan is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tos:

@Mahina in die brief staat dat je 4 weken op je rug moet slapen.. pfff. Dat vocht is wel vervelend zeg! Bij mij is het wel weg nu. Hoopte dat het nog vocht was maar ben gewoon onwijs veel aangekomen denk ik :45: 

Ik heb gisteren weer gewerkt inderdaad! Was fijn er weer te zijn maar merkte dat ik gewoon echt nog weinig kan, ben de kracht in mn armen ook echt gewoon kwijt en ben snel moe. Ik ben winkelmanager en heb gelukkig genoeg papierwerk van de afgelopen weken liggen dus dat kan ik mooi doen. Werk deze week dus maar even halve dagen. Ik kan ook nog niet autorijden, schakelen is echt killing maar daar moet ik gewoon even doorheen zetten denk ik. 

Succes morgen op je controle! Ik hoor wel hoe het gegaan is :) 

Pff 4 weken is zo laaaaang :83: naja k heb de brief niet goed doorgelezen dus haha (ben ik ook niet zo goed in). Naja k lig nu toch nog op m'n rug....

ohw jij bent aangekomen haha, ja bij mij is het wel echt vocht want druk er zo een hele diepe kuil in hahah

Dankjewel, zal morgen laten weten hoe het is gegaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend op controle geweest. Ik heb dus oplos hechtingen dus ze heeft alleen de knoopjes losgeknipt. Wonden zijn helemaal dicht en zien er netjes uit!! Heb ook totaal geen jeuk ofzo gehad dus was al bang dat het nog niet echt helende was hahah maar gelukkig wel! Dat vocht kan wel tot 6 weken duren zei ze :83: beetje jammer maarja. Ik hoop nog steeds dat het sne wegtrekt haha maargoed als dag het ergste is dan kom ik er wel overheen.... moet idd tot 4 weken po op m'n rug blijven liggen. 

Ik heb nieuwe foto's geplaatst in m'n album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Tos:

@Mahina ohh wat een mooie wondjes!! Ik kreeg nog nieuwe pleistertjes, mogen er morgen af. Ben benieuwd hoe het er nu uitziet. Balen van dat vocht zeg!<_<

Ohh, ik kreeg geen pleisters er meer op!? Ze deed alleen even een gaasje erop. Ik had ook gedacht dat er wel een plakkertje op ging maar was niet nodig zei zij, naja prima hoor hahah. Wel lekker dat ze er morgen af mogen bij jouw! Ja dat vocht is wel een beetje jammer idd maja moet het er maar even mee doen :21:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LisanneBoobies:

Hier ook een nieuwsgierig aagje... hoe gaat het met @Tos en @Mahina? Hoeveel po zijn jullie nu?

Met mij gaat het goed! Borsten zijn wel heel erg droog... en heb af en toe nog wel last van steekjes of dat m'n borsten echt hard zijn. Nog anderhalve week op m'n rug slapen dan mag ik eindelijk op m'n zij! Maar ik slaap gelukkig ondertussen een stuk beter. Heb foto's in m'n album geplaatst weer gister! 

hoe is het bij jouw? Heb je al een consult gehad ondertussen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast LisanneBoobies

@Mahina Ik ben bij dr Koeijers geweest en die voelt goed dus daar ga ik het ook door laten doen. Nog even over de laatste dingetjes nadenken en dan akkoord geven en een datum plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei LisanneBoobies:

@Mahina Ik ben bij dr Koeijers geweest en die voelt goed dus daar ga ik het ook door laten doen. Nog even over de laatste dingetjes nadenken en dan akkoord geven en een datum plannen.

Ohh wat goed! Nou ik ben iig erg tevreden over hem!! Spannend hoor, ben benieuwd wanneer jij mag!:DHoeveel cc adviseerde hij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisanneBoobies @Mahina he meiden! Vandaag ben ik 4 weken po! :63: wat gaat het eigenlijk snel. Mijn pijn is ver weg, alleen als ik sochtends wakker word heb ik nog een drukkend gevoel en de huid van mn borsten/tepels zijn heel gevoelig, een beetje alsof het verbrand is. Ik kan ook nog niet echt kracht zetten met mijn armen, autorijden en bijvoorbeeld vlees snijden, bij dat soort dingetjes voelt het nog heel raar. Je voelt gewoon iets tussen je spieren zitten ofzo haha. Maar ze zijn inmiddels wel een stuk zachter al!  @Mahina wat fijn dat het zo goed gaat! Ze zijn al mooi veranderd!! :) Mijn huid begint nu weer een beetje normaal te doen, ik was ook heel erg aan het vervellen, jij ook? :wacko: ik heb vanacht al weer geprobeerd op mn zij te liggen maar dat ligt toch niet zo lekker als hoopte :45:  ik zal vanmiddag nog een nieuw fototje erop zetten!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LisanneBoobies leuk spannend ben erg benieuwd!!!

@Tos ja m'n huid is echt aan het vervellen inderdaad!! Wat jij omschrijft heb ik ook, dat m'n huid zo onwijs gevoelig is, behalve onderop m'n borst daar heb ik nog geen gevoel. Autorijden heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik denk ik komend weekend proberen. Ik moet volgende week woensdag weer beginnen met werken en ben best een beetje zenuwachtig ben bang dat ze geen rekening gaan houden met mij de bezetting is namelijk aldoor echt heel krap.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina oeps, ik heb je melding even over het hoofd gezien denk ik :blush:

Ik ben benieuwd hoe jij het autorijden ervaart haha, ik vind het nog steeds best vervelend. Woensdag weer aan het werk, spannend! Weten ze op je werk dat je dit gedaan hebt? Ik was ook heel erg zenuwachtig en de eerste dagen dacht alleen maar, shit, ik kan echt heel weinig.. ik hoop dat het meevalt voor je en dat ze rekening ermee houden. Probeer te niks te forceren! 

Gisteren mn eerste bh's gekocht! (Zie profielfototje) ooooh wat word ik daar gelukkig van!! :wub: nu nog 2 weken laten liggen, lastig haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tos:

@Mahina oeps, ik heb je melding even over het hoofd gezien denk ik :blush:

Ik ben benieuwd hoe jij het autorijden ervaart haha, ik vind het nog steeds best vervelend. Woensdag weer aan het werk, spannend! Weten ze op je werk dat je dit gedaan hebt? Ik was ook heel erg zenuwachtig en de eerste dagen dacht alleen maar, shit, ik kan echt heel weinig.. ik hoop dat het meevalt voor je en dat ze rekening ermee houden. Probeer te niks te forceren! 

Gisteren mn eerste bh's gekocht! (Zie profielfototje) ooooh wat word ik daar gelukkig van!! :wub: nu nog 2 weken laten liggen, lastig haha! 

Geeft niet heb ik ook wel eens haha! Wat leuk he bh's shoppen!!! Ik heb ook al wat gekocht (1 zonder cupmaat is een triangel bh) super leuk hihi. Staat je onwijs mooi die bh zeg!!! :D 

autorijden vind ik best lastig want de  bochten stuur ik onderhands maar dat is best irritant en schakelen vooral in z'n 1 is best onprettig..... heb jij dat ook??

Jaa ze weten het gelukkig wel allemaal op m'n werk dus hoop echt dat ze rekening houden met mij want ik kan geen patiënten draaien of helpen met opstaan oid... wassen kan ik bij helpen maar zwachtelen (doen wij heel veel) kan ik niet steunkousen etc dus word nog een opgave denk ik haha. Wisten jouw collega's het ook?

voel je je verder goed? Helemaal heen last ofzo meer? Welke cupmaat heb je gekocht?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina haha jaa het is zo leuk bh´s te kopen, nu al!! Dit is 75D, ik merk nu al dat het erg lastig is 70 te vinden. Ik denk dat 70D-70E beter zal zitten maar ik ga nu nog niet te veel geld uitgeven aan bh´s, ze kunnen nog zo veranderen.

Schakelen naar zn 1 en 2 vind ik inderdaad ook vervelend. Ik probeerde gewoon de stukjes die je normaal in 3 rijd lekker in zn 2 te blijven :152: 

Ik hoop dat het lukt op je werk, zijn inderdaad nog zware dingen om te doen nu. Bij mij weten de collega`s waarvan ik het nodig vond het. Ik werk met heel veel 16-17 jarige en hun hoeven niet te weten dat hun baas een borstvergroting heeft gehad vind ik haha. Tenzij iemand vraagt wat er aan de hand is ofzo, dan ben ik eerlijk.

Verder gaat het goed! Ik mag weer op mn zij maar dit is niet zo comfortabel als ik gehoopt had.. maar dat komt wel weer haha. De pijn die ik nu nog heb is alleen mijn huid, dat gevoelige.. maar vanbinnen niet zeg maar.  Hoe is het met jouw pijn, nog veel last?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Tos:

@Mahina haha jaa het is zo leuk bh´s te kopen, nu al!! Dit is 75D, ik merk nu al dat het erg lastig is 70 te vinden. Ik denk dat 70D-70E beter zal zitten maar ik ga nu nog niet te veel geld uitgeven aan bh´s, ze kunnen nog zo veranderen.

Schakelen naar zn 1 en 2 vind ik inderdaad ook vervelend. Ik probeerde gewoon de stukjes die je normaal in 3 rijd lekker in zn 2 te blijven :152: 

Ik hoop dat het lukt op je werk, zijn inderdaad nog zware dingen om te doen nu. Bij mij weten de collega`s waarvan ik het nodig vond het. Ik werk met heel veel 16-17 jarige en hun hoeven niet te weten dat hun baas een borstvergroting heeft gehad vind ik haha. Tenzij iemand vraagt wat er aan de hand is ofzo, dan ben ik eerlijk.

Verder gaat het goed! Ik mag weer op mn zij maar dit is niet zo comfortabel als ik gehoopt had.. maar dat komt wel weer haha. De pijn die ik nu nog heb is alleen mijn huid, dat gevoelige.. maar vanbinnen niet zeg maar.  Hoe is het met jouw pijn, nog veel last?

 

Jaa ik had een bh gepast maar 70E en die zag perfect! De beugel van de D paste niet. Maar idd het kan nog veranderen!

hahaha ja k probeer ook zo min mogelijk te hoeven schakelen :154:lekker rustig aan. Want de bochten onderlangs sturen is ook nog wel een gedoe vind ik hahah.

ik zal wel laten weten hoe het gaat op m'n werk. Snap dat je het idd dan niet zo even vertelt, en al helemaal niet als het niet nodig is. Ik heb het al m'n collega's vertelt maar dat is vooral ook omdat ik hun hulp straks hard nodig zal hebben... 

Ik heb vooral ook pijn aan de huid van m'n borsten. Ik voel af en toe een steekje bij het wondje van m'n linker borst. En ik merk dat als ik veel gedaan heb m'n borsten heel hard/strak worden zegmaar. Verder heb ik eigenlijk weinig pijn. Wel m'n rug die nu weer meer pijn doet dat vind ik vooral heel irritant. Lekker dat bij jouw verder alle klachten weg zijn. Ja denk dat op m'n zij slapen ook nog niet lekker is idd daar hou k me maar aan vast haha. Jammer dat je niet ff lekker kunt liggen nog he maja kan vast binnenkort gewoon weer en dan zijn we alle pijn en ongemakken vergeten hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.