Ga naar inhoud

Pinkylicious : 8 juli 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Saturday, July 09, 2016 om 09:43 zei Pinkylicious:

 

SPECIAL SHOUT OUT @Marietje: DANKZIJ JOU HEB IK PRECIES WAT IK WIL!

 

 

Ben blij je hiermee geholpen te hebben hihi.. hopelijk is je vriend bijgedraaid en geniet hij er nu ook met volle teugen van!! :D Ze staan je prachtig je kan het zeker weten hebben :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin, nou hij kon er niet om lachen!

Probeerde nog wel uit te leggen dat ik hem de maattabel had laten zien.

We hadden 600cc afgesproken, maar met 700cc scheelde dit 0,5cm in de breedte en 0,1cm in projectie. Dus zoveel groter is het niet.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een tijdje lacht ie waarschijnlijk wel en is toch blij dat je voor groter bent gegaan. Misschien is hij bang dat je teveel aandacht krijgt van andere mannen hihi :38:

Succes morgen met je controle

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, wanneer wondjes genezen gaan ze jeuken.

Ik kan wel lichtjes over de waterdichte pleisters wrijven, maar niet terug jeuken. Hihi!

Ik laat morgen weten wat er is gezegd of gebeurd.

Nu vind ik dit weer heel spannend.

Ben benieuwd in hoeverre de wonden al zijn genezen.

Truste xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pinkylicious:

@Mamalisa, jij hebt dit gevoel toch ook?

xxx

Jep, hetzelfde als jij. Naakt is het best mooi maar met kleding aan zie je niet heel veel eigenlijk. Sommigen vragen zelfs of ik de operatie al gehad heb, nou daar betaal je geen 3000 euro voor :s maar ja, ze zitten er en we doen het er maar mee. Ik weet niet of er ooit nog meer in kan bij mij omdat 600 nu echt de max was, maar voorlopig ook echt geen centjes voor dus ik wees er maar gewoon blij mee. Maar vind het wel een beetje balen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.