Ga naar inhoud

Pinkylicious : 8 juli 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Pinkylicious en ben 35 jaar.

Ik lees nu al een aantal dagen verschillende verslagen op dit forum.

In 2000 heb ik een bv gehad. Ik ging toen van AA naar DD75 (McGhan 340CC).

Na mijn tweede bevalling zijn mijn borsten echt heel lelijk geworden.

Ze hangen en de prothese aan de linkerkant is helemaal uitgezakt.

Op 11 maart ben ik bij Boerhaave geweest voor mijn eerste consult.

Ik heb 3 opties:

1. Prothesewissel naar 550 CC (Geen extra littekens, maar mijn linkertepel is zo lelijk geworden)

2. Benelli lift en dan naar 440 CC (ik heb op YouTube gekeken en vind het echt eng)

3. Borstlift en dan de 340 CC houden (nog enger en littekens pfffff)

Op 18 juli staat de operatie gepland.

Ik wil het mooiste en beste resultaat. Na het lezen van verschillende verhalen en het bekijken van heel veel foto's, denk ik (mw. Twijfel) dat ik voor de Benelli lift ga. Ik wil wel 500 CC.

Zondag heb een tweede consult. Ik wil dan bespreken in hoeverre dit haalbaar is. Ik heb er slapeloze nachten van en als ik dan slaap, droom ik dat hij (Dr. vd Weij) niet weet wat ik wil en word ik wakker met een facelift. :-(

Ik wil bij deze een ieder alvast bedanken, omdat ik mij door jullie een stuk minder alleen voel.

veel liefs Pinkylicious

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Boekjoe,

Ik heb gister een foto gemaakt van hoe het er nu uitziet en als het dan toch moet dan maar meteen goed.

kan ik hier ook privé foto's plaatsen? (Hihi!) dan kun je het zien.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Het is zeker goed dat je nog een consult hebt bij Dr. van der Weij, want je hebt kans als alles goed "opgevuld" gaat worden, de vorm van je tepel veranderd.

Het ligt er natuurlijk aan in hoeverre je tepel is uitgerekt zeg maar,want als dat heel erg veel is, dan is over het algemeen een tepelcorrectie wel heel erg mooi, en de littekens vallen achteraf bij de meeste heel erg mee, dus daar zou ik me niet al te druk over maken, en vind je later de littekens toch nog heel erg storend, dan kun je altijd nog besluiten om te laten tatoeëren, er is hier op het forum ook een dame die dat heeft laten doen.

En anders kun je altijd nog eens besluiten om bij een andere pc op consult te gaan, een pc die eigenlijk bijna nooit een lift uitvoert,is Dr. Nio in het OLVG-west in A'dam.

Haha ja die dromen die weten wat, een facelift in plaats van een bv, het zal je toch gebeuren :P

Ben benieuwd wat er uit je gesprek gaat komen met je pc.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Dessert-Rose,

Door alle info die ik vind, ben ik de tepelcorrectie helemaal vergeten. Hihi!

Ik vind mn rechterborst echt mooi en zonde om daarin te laten snijden, omdat ik de linker niet mooi vind. 

Ik ben ook nog op consult geweest bij Dr. Koeijers. Ik ben voor mijn eerste bv nl geholpen bij Mediconsult. Hij vond de lift noodzakelijk. Ik had daar toen nog niet aan gedacht. Het was vd Wij die mij 3 opties gaf. 

Ik zal dr. Nio eens opzoeken. Dank je voor de tip.

Fijne avond/nacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar je ziet en leest inderdaad zoveel dat je soms niet meer weet waar je moet beginnen,maar we denken hier wel met je mee.

Er zijn idd een aantal artsen die vaak een lift nodig vinden,en soms is het wel zo dat het met een mooier beeld kan geven, maar als het echt niet hoeft, dat scheelt dan ook weer een behoorlijk deel herstel.

Als je op Nio zoekt in de zoekbalk,even SLAZ of OLVG -west ingeven, want de zoekbalk pakt 3 letters niet.

Oh en hier kun je alles lezen hoe je foto's prive kan zetten

nog heel veel zoek en leesplezier,dank je , jij ook voor strakjes welterusten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pinkylicious:

Wauw Dessert-Rose,

Door alle info die ik vind, ben ik de tepelcorrectie helemaal vergeten. Hihi!

Ik vind mn rechterborst echt mooi en zonde om daarin te laten snijden, omdat ik de linker niet mooi vind. 

Ik ben ook nog op consult geweest bij Dr. Koeijers. Ik ben voor mijn eerste bv nl geholpen bij Mediconsult. Hij vond de lift noodzakelijk. Ik had daar toen nog niet aan gedacht. Het was vd Wij die mij 3 opties gaf. 

Ik zal dr. Nio eens opzoeken. Dank je voor de tip.

Fijne avond/nacht

:viannen_01: 

Hier  kan je ook alles lezen over Dr.Nio succes met je zoektocht.

Groetjes Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

He meis,

Ik heb je topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dan verder al je updates en na de operatie je verslag neer zetten,en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Zie trouwens dat je datum is veranderd van 18 naar 7 juli,fijn hoor net weer even iets eerder.

Lekker aftellen nu.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond @Desert-Rose,

Dank je voor het aanpassen van mijn topic titel.

Ja, ik ben er zo mee bezig. Ik wil het liefst nu al gaan. Vandaar dat ik de datum heb veranderd.

Zondag nog even langs om de maat en type te bespreken. Ik blijf maar dromen dat hij vergeet wat ik wil. Hihi!

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinkylicious,

ik heb bijna hetzelfde verhaal als jij. Ook 340cc bij Mediconsult, en na bevallingen nu ook lelijke borsten en bij beide kanten verzakte prothese. Bij mij is 500cc ook aangeraden door vd Weij, hij begon ook over lift maar dat heb ik afgrkapt omdat ik dat veel te eng vind. Ik lees et je mee omdat ik zoveel herken en Ook twijfels heb.  Ik ga zelf ook misschien nog ergens anders een consult doen, om te horen of die arts ook een lift zou  Aanbevelen. Aan de ene kant heb ik geen haast, dus wil ik mij rustig orienteren, maar aan andere kant wil ik ook zo graag alles achter de rug hebben.

Sterkte hoor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jabba ik vraag me al jaren af hoe de prothesen die ik nu heb eruit zien. Vooral van de linker vraag ik mij af of hij nog heel is. Over 3 weken krijg ik mijn antwoord. 

Ik heb voor vd Weij gekozen, omdat ik een vertrouwd gevoel krijg bij hem en zijn vrouw. Daarnaast is het dichtbij en zijn ze 7 dagen per week open mocht het nodig zijn.

morgen nog even op gesprek. Ik wil toch graag 700cc van Natrelle Inspira.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag begonnen met Arnica, vitamine C1000 en vitamine E.

Begreep dat ik de gel in de capsule ook op mijn littekens kon smeren. Ben dus maar meteen begonnen met mijn striaeën in te smeren. Hihi!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pinkylicious:

Vandaag begonnen met Arnica, vitamine C1000 en vitamine E.

Begreep dat ik de gel in de capsule ook op mijn littekens kon smeren. Ben dus maar meteen begonnen met mijn striaeën in te smeren. Hihi!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Waar is dat allemaal voor?

Gewoon nieuwsgierig haha. Ik word 14 juli geopereerd....misschien moet ik ook vast wat voorzorgsmaatregelen gaan nemen haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lovelife , 

Ik heb een brief meegekregen waarin staat dat ik 2 weken van te voren al moet beginnen met het innemen van deze vitaminen.

Arnica heeft een gunstige werking op zwellingen en bloeduitstortingen.

Vitamine E goed voor de wondgenezing.

Vitamine C is altijd goed.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

700cc, dus toch meer dan aanvankelijk gedacht! Vandaag je gesprek gehad hierover? 

Ik ben ook heel benieuwd naar mijn protheses, ze voelen zoveel leger dan voor de zwangerschappen, ik heb daardoor ook angst voor lekkage hoor. VdWeij geeft mij ook goed gevoel, erg professionrel en kundig. Heb overigens 12 juli een consult bij Mediconsult, ben benieuwd wat zij adviseren. Ikzelf hoef niet perse hele 'pronte' borsten, immers rest van lichaam zakt ook wat in en vind het oke als borsten een gelijke ontwikkeling doormaken (binnen bepaalde grenzen:-)!) Maar wil vooral dat ik die ribbels en plooien en randen niet meer heb! Waren jouw oude protheses 100% gevuld? Dr vdWeij vermoed dat die van mij 85% waren, maar is mij toen nooit verteld en ik wist toen ook niet dat dat ook kon.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jabba, ben idd vandaag langs geweest. Hij heeft alles nog even nagemeten en 700cc kan ik nog net hebben. Ben dus helemaal in de wolken. Hihi

Ik ben zelf ook nog terug geweest naar Mediconsult en daar was de enige optie een wissel met een lift voor ruim €6000,-. Ik wil absoluut niet meer littekens dan nodig.

Ik heb hem nooit gevraagd naar de vulling van deze prothesen. Zal alleen zo super blij zijn als ze er eindelijk uit zijn.

We hebben tegenwoordig zoveel informatie tot onze beschikking. Ben daar echt heel blij mee. En tegelijkertijd kunnen we ook nog contact hebben met lotgenoten.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je 700cc kan hebben! Nu lekker dromen van je nieuwe boobies! Heerlijk vooruitzicht toch?!! Wow, en 6000 vind ik echt veel geld, vooral als het dus ook op deze manier kan, zonder extra littekens. En inderdaad fijn dat we verhalen en ervaringen, kennis kunnen delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 26-6-2016 om 17:40 zei Pinkylicious:

Nog 12 dagen WACHTEN!!

Nu nog maar 3 dagen;) heel veel succes met je wissel.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen rust meer in mijn lijf!

zou willen dat het zaterdag was.

ik probeer mijn gevoelens te negeren.

ben bang en onzeker. 

Pfffffffffffff!

nu mag ik nog op mijn buik slapen en lukt het niet.

morgen hoor ik hoe laat ik aanwezig moet zijn vrijdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meis,

Vervelend hè dat wachten en die spanning. Vooral die laatste paar dagen :)

 

Maar morgen is het al zover.... probeer vandaag nog lekker te ontspannen.

Heel veel succes morgen.  Laat je even weten hoe het gegaan is?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.