Ga naar inhoud

Pinkylicious : 8 juli 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Flowaatje, ik dacht alleen maar aan mijn nieuwe tietjes.

Ik kon mij dit ook helemaal niet herinneren. 

Met 2 kinderen is het best zwaar.

Houd mij vast aan het goede doel.

Ik had ook een geluidje in mijn tiet, maar dat is nu weg.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

@Pinkylicious,

Succes met je controle. Ik heb net ff je hele topic gelezen.... hahaha, wat zal je man geschrokken zijn, zo een uurtje voor de operatie... maar hij zal er nu heel blij mee zijn denk ik. Ze zijn prachtig geworden. Heb je voor de spier of dual plane?  Nou... succes straks, meis. We horen wel hoe de controle verlopen is. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee, ik heb jouw topic ook al eens gelezen maar ik lees zoveel dat ik niet helemaal helder heb. Heb ik wat te doen vanavond. Hihi!

Ik was echt in de veronderstelling dat hij het wist. Hij zei wel bij elke voorbeeldfoto: TE GROOT, TE GROOT:lol:

Heb het er met Marietje over gehad en zij zei: Het is jouw lichaam! Gewoon doen!

Zo gezegd, zo gedaan!:D

Ik heb voor de spier. Heb wel om dual plane gevraagd, maar dan zou ik een grote kans hebben op een double bubble vanwege de hang. Voorheen kon ik 3 vingers onder mijn borst leggen. Nu geen.

Dank je. Jij hebt volgens mij aardig wat ervaring. Heb jij enig idee wat er straks gaat gebeuren?

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, de eerste controle ging erg goed. Hij vroeg of ik tevreden was. Ik vertelde hem dat ik het naakt super mooi vind, maar met kleren aan toch iets te klein. Waarop hij antwoorde dat hij volgende week nog wel een plekje heeft. Haha! Hij heeft de waterdichte pleisters verwijderd. Foto's staan in mijn album. Het ziet er erg goed uit. Daarna hebben we nog even gekeken naar mijn voorsituatie. Wat een verschil zeg! Over 3 maanden weer op controle. Ik heb crème meegekregen voor de littekens. In de wachtkamer nog een tevredenheid enquete ingevuld. Toen begon het toch ineens te jeuken. Ik dacht echt dat ik gek werd. Heeft 15 minuten geduurd en nu gaat het weer helemaal goed. XXX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Pinkylicious:

@Jaydee, ik heb jouw topic ook al eens gelezen maar ik lees zoveel dat ik niet helemaal helder heb. Heb ik wat te doen vanavond. Hihi!

Ik was echt in de veronderstelling dat hij het wist. Hij zei wel bij elke voorbeeldfoto: TE GROOT, TE GROOT:lol:

Heb het er met Marietje over gehad en zij zei: Het is jouw lichaam! Gewoon doen!

Zo gezegd, zo gedaan!:D

Ik heb voor de spier. Heb wel om dual plane gevraagd, maar dan zou ik een grote kans hebben op een double bubble vanwege de hang. Voorheen kon ik 3 vingers onder mijn borst leggen. Nu geen.

Dank je. Jij hebt volgens mij aardig wat ervaring. Heb jij enig idee wat er straks gaat gebeuren?

Veel liefs

@Pinkylicious,

Hahaha, mijn man vindt het ook al snel te groot (bij mij dan, want als er een dame met een flinke bos hout voor de deur langs loopt, dan kijkt hij zijn ogen uit). Ik denk dat onze mannen gewoon bang zijn dat er andere mannen naar ons kijken (wel lief, dat ze nog steeds een beetje jaloers zijn toch? :38:).

En je vraag over of ik een idee heb wat er verder gaat gebeuren...... ik moet in oktober terug naar mijn eigen pc, die mijn borstplooi in wil snoeren en vast wil zetten op mijn ribbenvlies. Ik heb daar laatst mailcontact over gehad met Nio en deze raadt dit juist ten zeerste af omdat dan mijn tepels naar beneden gaan wijzen. Hij zegt dat mijn veel te strakke borstspier/-klier het probleem is en dat hij deze in zou snijden en dan grotere protheses zou plaatsen. Maar ik wil vóór oktober eerst naar Nio voor een second opinion en met zijn advies ga ik dan naar mijn eigen pc. En aan de hand van wat zij hiermee wil doen, ga ik kiezen door wie ik geopereerd wil worden (bij mijn  eigen pc valt de hersteloperatie onder nazorg en bij Nio niet... dus dat scheelt nogal wat in geld). Dus voor mij duurt het allemaal nog ff, voordat alles gefixt is. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meis wat lees ik nu.. wil je groter :o dit is zo verslavend he meis. Ben blij te lezen dat alles goed gaat.. is je man trouwens al een beetje bekomen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, ik hoef nog niet perse groter. Al zou ik het wel leuk vinden.

Ik ben blij met het nu is, maar ben gierig voor meer.

Ik ben de afgelopen dagen wel angstig, dat mijn borsten ook weer snel gaan hangen.

Ik houd er wel rekening mee dat ik nog niet klaar ben.

Mijn vriend is helemaal happy. Zo blij dat ik voor 700 ben gegaan. Tussen ons (hihi) hij vindt het SUPER GEILLLLLLL! :45: 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinkylicious 'ff tussens ons' :45: Maar zo zijn alle mannen joh de mijne roept nu al oohh dat word een freaqshow jij straks met je 1050cc :45: En als het zo ver is, is meneertje echt wel weer tevreden hoor!!

Maar vanwaar je angst meid? Ineens op komen zetten? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, ze zijn echt erg! Eerst piepen en daarna klagen ze niet meer!

Ja, nu mag ik bepaalde kleding niet dragen op straat, omdat ik dan teveel aandacht krijg :45: 

Onze voorsituatie was ongeveer gelijk. Het enige verschil was dat jij echt borsten had van jezelf. Dr. vd Weij heeft mij wel verteld dat ik met deze keuze eerder kans had op hang. Jij bent nu 3 maanden verder en weer terug bij af. Zou mij dus ook kunnen gebeuren. 

Veel liefs:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je je toch niks van aangetrokken toch zeker? Lekker strakke shirts dragen hoor ze mogen gezien worden!

Nou de protheses bleken niet gezakt te zijn, wel te hoog geplaatst. Was echt mijn borstweefsel wat die hang maakte, dat bengelde er wat onder. Toen alles nog lekker strak in het velletje stond door vocht en net po stonden ze fier omhoog maar toen mijn weefsel zachter werd kreeg ik ineens weer hang. Het is ook erg afhankelijk van de conditie van je huid. Mijn huid was volgens Nio niet geschikt voor voor de spier. 

Dus grote kans dat het bij jou losloopt hoor, omdat jouw protheses strak in je velletje zitten en niet veel eigen weefsel hebt, en als de pocket goed gemaakt is blijft die wel een tijd op zijn plek zitten hoor! Je zal wel goede ondersteunende bh's moeten dragen, dat wel :) 

Maar laat je door mijn situatie niet bang maken want die is totaal anders :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, IKKE nie :45::45::45: Hij wordt er helemaal gek van!

Blijf gewoon mijn sportbh's dragen.

Wat een fout heeft jouw pc dan gemaakt. Dat jij het van te voren niet wist ala, maar van een professional mag je meer verwachten.

Ik beloof niet meer bang te zijn. Moet wel zeggen dat ik er voor jouw verhaal al over na had gedacht. Vind het te klein in lijken in kleding!

ben net RUPSJE NOOIT GENOEG! :45: 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45::45: erg he! Mijn man vind het stiekem wel leuk hoor, ziet het als compliment..

Ja fout, fout.. mijn soort borsten lagen nader inzien toch niet zo in zijn expertise is wel gebleken. Maar goed dan nog mag je wel verwachten dat hij mijn boobs kan maken naar mijn verwachtingen. Maar goed we kijken nu dus alleen nog vooruit.. nu gaan er 2 kiloknallers in :45: en dp..ben nu al bang voor de pijn.. Nio zei al dat ga je wel voelen aiks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja de spier moet wat meer gaan rekken dan wanneer er 500cc ofzo in gaat haha en dat in 1x nja ben een taaie komt vast goed.. ennuh ja Nio zei al wel ga je best voelen hoor houd daar maar rekening mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.