Ga naar inhoud

Pinkylicious : 8 juli 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

@Flowaatje, bedankt voor de tip. Ga het zo even aanzetten.

@lovelife, ik gooi vanavond of DHW in de dvd-speler of ik kijk OITNB op Netflix.

@Boekjoe, word morgen pas om 14:00 verwacht. Is denk ik we lekker voor de eerste nacht. Misschien werkt hun verdoving dan nog.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Flowaatje:

Weet je welk liedje heel goed helpt om vrolijk te worden @Pinkyliciousen @Boekjoe ?! 1,2,3 van lil kleine . Vraag me niet waarom maar bij dat nr ga ik helemaal los hahhha mn dochter van 15 kijkt me eens aan met een opgetrokken wenkbrauw als ik door de kamer sta te dansen en zingen.  Ik zei laat me die dinsdag voor de bv maar horen hahhha

Heel veel succes en plezier morgen.

Xx

:lol: geweldig nummer. Toepasselijk! Denk dat dat ik wel 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 pillen ga gebruiken!:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Pinkylicious:

:lol: geweldig nummer. Toepasselijk! Denk dat dat ik wel 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 pillen ga gebruiken!:lol:

:45:

Als je maar wel nuchter aankomt morgen dan. .....

14:00 is inderdaad niet zo vroeg maar misschien heb jij wel gelijk wat betreft de eerste nacht dan makkelijker doorkomen. 

Ach als je het niet ziet zitten, kijk je even naar je nieuwe boobies en dan weet je weer waar je het voor doet.

Is de trap schoon geworden? ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, nee niet helemaal. Ga straks nog even lekker gek doen met kids. Nu het nog kan. Dansen, zingen, enz.

Ik ben super blij dat ik MIJN EI hier kwijt kan! Hihi

mag vanaf 00:00 niks meer eten en drinken, dus dat zal morgen wel een hele lange dag worden.

Nog even wachten en dan is het zover. De weken zijn wel voorbij gevlogen.

heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel liefs Pinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pinkylicious:

@Marietje, nee niet helemaal. Ga straks nog even lekker gek doen met kids. Nu het nog kan. Dansen, zingen, enz.

Ik ben super blij dat ik MIJN EI hier kwijt kan! Hihi

mag vanaf 00:00 niks meer eten en drinken, dus dat zal morgen wel een hele lange dag worden.

Nog even wachten en dan is het zover. De weken zijn wel voorbij gevlogen.

heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel liefs Pinky

Ah gelukkig nou lekker gek doen dan!! En vanaf morgen kun je ook je BOOBS hier kwijt :D ze worden vast geweldig!! En dat niet mogen eten en drinken..het is voor een goed doel ;) al is het best pittig zolang niks eten en drinken..succes!!Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, mijn kleine meisje zat naast mij toen ik meezong. Zij zingt nu steeds: 'Ik heb 3 pillen in mijn huis. Ik heb 2 bitches in mijn huis!':blush: haha!

@melisp, dank je wel. Ben jij dat op jouw profielfoto? Zo ja, wat is jouw haar mooi.

Dag TIETJE! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Marietje, gok er op dat ik morgen om 15:00 aan de beurt ben en dat ze rond 16:30 met mij klaar zijn. Dan zal het wel rond 18:00 zijn dat ik weer wat kan eten. Ik blijf nu expres wakker zodat ik tot 23:5959 kan eten en drinken. Hihi! Hoop echt dat mijn nieuwe tieten een beetje op die van jou gaan lijken. Alleen een ander kleurtje. Hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lieve dames,

Gister was MIJN dag!

Ik was om 13:15 aanwezig. Moest nog een tweetal papieren invullen en ondertekenen. Vervolgens werden mijn man en ik meegenomen naar de afdeling. Daar kreeg ik een charmant smurfenpakje aan. Vervolgens kwam de anesthesist. Ik kreeg een pilletje voor de zenuwen.

Had gedroomd dat de prothesen in mijn wangen waren geplaatst en ik wilde mijn oude prothesen mee naar huis. Dat was best veel om te onthouden, dus vroeg de verpleegster of zij mij wilde helpen.

Om 14:00 mocht ik mee naar de operatiezaal. Dr. v.d. Weij kwam en maakte lijnen op mijn borst. Daarna ben ik wat er nog gebeurde kwijt. Ik weet alleen nog dat de anesthesist mij vertelde dat ik aan leuke, lekkere dingen moest denken ofzo.

Toen ik wakker werd had ik mijn TIETUHHHH!

Om 18:30 mocht ik naar huis. Heerlijk gegeten en gedronken. Kon vannacht niet in slaap vallen. Had al zo lekker geslapen. Bleef maar naar mijn borsten kijken. Heb mijn tri-action (van Boerhaave) geruild voor mijn Lipoelastic. Zit een stuk comfortabeler en snijdt niet op mijn litteken.

ik heb kort maar goed op mijn rug geslapen. Zolang ik stil lig of zit heb ik nergens last van. Bij het lopen voel ik wel dat er iets gedaan.

SPECIAL SHOUT OUT @Marietje: DANKZIJ JOU HEB IK PRECIES WAT IK WIL!

heel veel liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Flowaatje:

Gefeliciteerd @Pinkylicious:43:wat zal jij blij zijn :)

Welke maat heb jij nu precies? 

Is lipoelastic een bh? Waar heb je die gekocht en hoe kon je de maat inschatten?

Dat pilletje vooraf hielp dat en wat deed het precies met je?

Had jij de narcose met spierverslappers en een zuurstof buisje in je keel?

Wanneer had je die gekke droom? ;)

Geniet ervan lieverd xxxx

Ps ik kon 2 dagen niet op de site. Hadden jullie dat ook meiden?

 

 

 

 

 

@Flowaatje,

Ik ben MEGA BLIJ. Van de kliniek had ik een 80F aangekregen.

op www.eshop.lipoelastic.nl had ik zelf 2 bh's besteld in maat L.

aan de hand van het aantal centimeters onder de borst en op de borst kun je de maat bepalen. Ik vind deze bh er zo sjiek uitzien. Hij komt wel uit Warschau ofzo, maar snelle levering.

van dat pilletje werd ik rustig en zelfs moe. Het nam de spanning weg, anders was ik echt in huilen uitgebarsten. 

ik had een naald in mijn arm en voor de rest weet ik niks meer.

die droom had ik donderdag op vrijdag. Hihi

ik kon ook niet op de site. Voelde wel heel raar, want dit toch een stukje van mijn leven geworden. Een plaats waar ik kan praten over mijn borsten zonder dat ik daar commentaar op krijg.

heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, op advies van alles wat ik hier heb gelezen. Doe ik helemaal niets in huis. Ik wil graag schoonmaken, maar moet mezelf echt dwingen om te blijven zitten.

Ik heb nu alleen last van jeuk en ik merk dat er vocht in zit. Heb gelezen dat fruit, komkommer, bleekselderij en brandnetelthee hierbij helpen.

ik geniet nu van de rust. Kijken hoelan ik dat volhoud.

ik mag douchen, maar ik durf niet! Hihi

had verwacht mijn haar niet te kunnen kammen, maar dat lukt aardig via de zijkant.

@Zinin, ik ook. Heb mij wel voorgenomen om deze keer sportbh's te blijven dragen. Heb nu ook echt geen push-ups meer nodig. Hahaha! 

Veel liefs xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid! Ze zien er echt super uit in die bh al!!

En idd.. site lag eruit... is al een tijdje geleden dat dat voor het laatst gebeurd is, maar helaas een update die niet naar behoren werkte, volgens mij.
Gelukkig heeft admin het weer gefixt en kunnen we weer forummen ;)

Echt erg als bf eruit ligt :45:
Je ziet dan ook een hoop mensen online en steeds maar refreshen he haha. Ergens ook wel grappig :P 

Een goed herstel, en blijf zo braaf als je nu bent ;) 

Wat was er nou precies met je oude prothesen aan de hand? Is daar nog iets over gezegd?

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, mijn oude prothesen heb ik mee.

lijkt erop dat ze maar 80% gevuld zijn. Ze zijn niet gelukkig niet stuk.

kan me een leven zonder BF niet voorstellen. Hihi

ik blijf rustig, voel ook dat mijn lichaam dit nodig heeft.

veel liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.