Ga naar inhoud

Pinkylicious : 8 juli 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Heee @Pinkylicious,

 

Was hartstikke benieuwd naar hoe het gegaan was, deed de site het niet meer. Balen zeg. Voor jou ook, want jij kon je verhaal niet eens kwijt....

Ik heb even de laatste paar berichtjes terug gelezen maar whoehoe wat een mooie en grote boobies :1bouncingboobs:

Is het je mee gevallen? Hoe gaat het nu met je?  Heb je nog profijt gehad van je late narcose,  om de eerste nacht door te komen? 

Ik wens je een goed herstel.

Die 700 cc ziet er echt huge uit hihi. Wat is jouw lengte, gewicht en voorsituatie? 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe, het is me echt 100% meegevallen. Echt balen dat de site er ff uitlag, maar gelukkig kunnen wij nu weer met elkaar kletsen. Hihi

ik viel vannacht pas om 03:30 in slaap. Doe heel rustig aan. Dank je.

ik ben 1.73 en weeg 73 kg.

in 2000 had ik cup AA toen 340cc er in.

nu 2 zwangerschappen later 340cc er uit en 700cc er in.

ze zijn best opgezwollen.

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinkylicious wat super dat het je meegevallen is. :35:

Ik was heel benieuwd hoe het gegaan was maar kon dat helaas niet vragen of zien. Volgens mij zijn alle bf-verslaafden heel blij dat het weer werkt. Kunnen we weer gezellig kwebbelen :3:

Op niet zo'n goede nacht dus ... kun je wel slapen op je rug? Ik ben een echte zijslaper dus eerste weken zullen bij mij wel drama zijn... haha.

En hoe gaat het met de pijn?

Nou het is een mooie maat hoor.... ja en gezwollen is logisch natuurlijk maar als dat weg is zijn ze nog steeds huge denk ik hoor ;)

Nou laat je maar lekker verwennen. Hoe vinden je kinderen het eigenlijk?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe, ik slaap redelijk op mijn rug. Ik ben een buikslaper, dus dit is echt wennen. Ik slaap meer zittend dan liggend, want omhoog komen vanuit ligstand is echt zwaar.

Merk wel dat het koelen van de borsten een verlichting brengt. Voelt echt heel fijn.

Was bang om te douchen, maar mijn mannetje heeft mij gewassen, afgedroogd, ingesmeerd en geholpen met aankleden. 

De oudste vindt het zo mooi! Hihi!

@melisp, dank je wel lieverd.

was gisteravond voor het slapen gaan, vergeten om paracetamol in te nemen. Dat was niet zo fijn toen ik later wakker werd. Het jeukte ook vreselijk, maar ik kon niet terug jeuken! Hihi!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, daar had ik ook last van inderdaad.

krijg jij ook zo een lekker pilletje? Dan word je wel rustig.

ik was ook echt aan het stuiteren en daarna heel ontspannen.

zo ontspannen dat ik niet eens meer weet wanneer ze zijn begonnen.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje, het is toch een operatie die je ondergaat voor het oog. 

De eerste keer had ik geen kinderen en toen was ik al bang. Mede doordat ik op YouTube naar filmpjes keek om zoveel mogelijk informatie te verzamelen. 

Ik hoefde niet eens te zeggen dat ik zenuwachtig was. Hihi!

ik heb de laatste nachten heel slecht geslapen. Constante twijfel over de maat en het eindresultaat.

en uiteindelijk was het zo gepiept.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2016 om 14:24 zei Pinkylicious:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Jeetje meis wat mooooi! Wauw wauw wauw!! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, had wat problemen met borstenforum? Inloggen lukte wel, maar kon nergens op reageren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pinkylicious:

SLAPEN OP JE RUG IS ECHT NIET GRAPPIG!<_<

Het is verschrikkelijk <_<

Ik wil lekker op m'n buik, op m'n zij, maar het is voor een goed doel.! 

 

Wat zijn ze mooi geworden! Heb je veel pijn of valt het mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.