Ga naar inhoud

Vrouwtjelief : 14 Juli 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei DeeDee84:

Wat fijn om te horen meis! Ik ben heel benieuwd naar je foto's!!! Je mag in principe alles geloof ik, behalve repeterende bewegingen zoals bij stofzuigen maar geloof me, dat doet ook pijn dus dat laat je wel... Goed luisteren naar je lichaam en rustig bewegen, maar juist wel bewegen! Durf je het niet of voelt het gek doe je het gewoon niet ;) 

Bedankt voor je reactie. Alle bewegingen voelen ook al goed. Als het goed is kon jij al in m'n album kijken.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Vrouwtjelief wat zijn ze mooi geworden!!!!! Ik ben een tijdje niet oo het forum geweest ivm vakantie maar ik heb heel wat gemist zie ik. Zou ik in je album mogen? Ik ben zo benieuwd! Wat fijn dat je niet veel pijn hebt gehad, hoop dat ik net zo tevreden ben en zo weinig pijn heb als jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mahina:

Hoi @Vrouwtjelief wat zijn ze mooi geworden!!!!! Ik ben een tijdje niet oo het forum geweest ivm vakantie maar ik heb heel wat gemist zie ik. Zou ik in je album mogen? Ik ben zo benieuwd! Wat fijn dat je niet veel pijn hebt gehad, hoop dat ik net zo tevreden ben en zo weinig pijn heb als jij!

Ja natuurlijk! Ik zal je gelijk even toevoegen. 

Lekker dat je er even uit bent geweest toch! Wanneer ben jij aan de beurt?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Ja natuurlijk! Ik zal je gelijk even toevoegen. 

Lekker dat je er even uit bent geweest toch! Wanneer ben jij aan de beurt?

x

Jaa heerlijk, gaat de tijd ook sneller. Ik ben pas 14 oktober aan de beurt dus moet helaas nog ff wachten... Ik hoop dat de tijd snel gaat haha. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mahina:

Jaa heerlijk, gaat de tijd ook sneller. Ik ben pas 14 oktober aan de beurt dus moet helaas nog ff wachten... Ik hoop dat de tijd snel gaat haha. Bedankt!

Achteraf gezien ging het super snel! Voor je het weet is t ook jouw dag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 juli 2016 om 15:31 zei prisje81:

Hou gaat het meissie?? Xx

Gaat goed. 

Gisteravond even een baal momentje, m'n zoontje heeft een ingreepje gehad en ben alleen met de kids thuis nu, hij durfte niet te lopen dus moest hem tillen (3jaar).

baalde er zo van! Kreeg ook daarna een felle steek in m'n borst. Aan de buitenkant zie je er niets van maar je weet natuurlijk niet wat er binnenin gebeurd.

Verder ofcourse niets te klagen. Kan niet wachten tot ik mag beginnen met smeren! 

Jij nog... 3 nachtjes slapen! Alles voorbereid?????

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Gaat goed. 

Gisteravond even een baal momentje, m'n zoontje heeft een ingreepje gehad en ben alleen met de kids thuis nu, hij durfte niet te lopen dus moest hem tillen (3jaar).

baalde er zo van! Kreeg ook daarna een felle steek in m'n borst. Aan de buitenkant zie je er niets van maar je weet natuurlijk niet wat er binnenin gebeurd.

Verder ofcourse niets te klagen. Kan niet wachten tot ik mag beginnen met smeren! 

Jij nog... 3 nachtjes slapen! Alles voorbereid?????

X

oh meid dat is niet leuk... zowel de ingreep natuurlijk als het feit dat je hem moest tillen en dus voelde dat het eigenlijk niet kon nog.... ik hoop voor je dat het bij die steek gebleven is. 

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet mee bezig... erg hé.... Maar ik word een beetje geleefd deze dagen.. overigens op een prettige manier hahaha

wat had jij allemaal geregeld? Wat had je mee naar de kliniek? Misschien helpt mij dan wat meer op weg hahaha .

Nog maar 3 nachtjes... heel onwerkelijk. 

Doe je rustig aan meissie. Hoop dat je de dagen een beetje fijn doorkomt met de kinderen. 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei prisje81:

oh meid dat is niet leuk... zowel de ingreep natuurlijk als het feit dat je hem moest tillen en dus voelde dat het eigenlijk niet kon nog.... ik hoop voor je dat het bij die steek gebleven is. 

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet mee bezig... erg hé.... Maar ik word een beetje geleefd deze dagen.. overigens op een prettige manier hahaha

wat had jij allemaal geregeld? Wat had je mee naar de kliniek? Misschien helpt mij dan wat meer op weg hahaha .

Nog maar 3 nachtjes... heel onwerkelijk. 

Doe je rustig aan meissie. Hoop dat je de dagen een beetje fijn doorkomt met de kinderen. 

Liefs xx

Dank je wel meis..

even denken wat had ik echt nodig:

- sportbh (ik had er meerdere mee)

- warm vestje

wat had ik mee:

- paracetamol

- extra ondergoed

- telefoonoplader

- makkelijke kleding (maar die kun je natuurlijk ook vooraf aandoen)

- flesje cola

 

Als het goed is ben je met een paar uurtjes alweer buiten.

Fijn dat die dagen dan zo omvliegen! Ik ben ontzettend blij voor je!

en inmiddels is m'n mama er weer om te helpen met m'n kindje.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Dank je wel meis..

even denken wat had ik echt nodig:

- sportbh (ik had er meerdere mee)

- warm vestje

wat had ik mee:

- paracetamol

- extra ondergoed

- telefoonoplader

- makkelijke kleding (maar die kun je natuurlijk ook vooraf aandoen)

- flesje cola

 

Als het goed is ben je met een paar uurtjes alweer buiten.

Fijn dat die dagen dan zo omvliegen! Ik ben ontzettend blij voor je!

en inmiddels is m'n mama er weer om te helpen met m'n kindje.

X

Wat fijn dat je moeder er weer is om te helpen! Zal vast enorm schelen!

Dank je wel voor je lijstje. Ik heb 1 sportbh maar ik heb contact gehad met de kliniek en ik kan daar in de kliniek ook een BH kopen... dus dat wordt sowieso geen probleem. 

Ik dacht nog iets van Dextro? Kussen in de auto? 

Krijg nu lichte spanningen.... 2 ochtendjes werken en is het zover... POEH

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei prisje81:

Wat fijn dat je moeder er weer is om te helpen! Zal vast enorm schelen!

Dank je wel voor je lijstje. Ik heb 1 sportbh maar ik heb contact gehad met de kliniek en ik kan daar in de kliniek ook een BH kopen... dus dat wordt sowieso geen probleem. 

Ik dacht nog iets van Dextro? Kussen in de auto? 

Krijg nu lichte spanningen.... 2 ochtendjes werken en is het zover... POEH

xxx

Oh ja klopt t kussentje had ik ook.. Maar pas thuis nodig gehad..

en de bh van de kliniek kost 90€ dacht eerst ook ik kan hem ook daar kopen, maar voor dat geld kan ik straks ook een über mooi setje kopen.

straks knipper je met je ogen en lig je op de operatietafel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Oh ja klopt t kussentje had ik ook.. Maar pas thuis nodig gehad..

en de bh van de kliniek kost 90€ dacht eerst ook ik kan hem ook daar kopen, maar voor dat geld kan ik straks ook een über mooi setje kopen.

straks knipper je met je ogen en lig je op de operatietafel.

X

wow, 90 euro?? Dan ga ik daar toch nog even achteraan.. dat is echt too much. Je hebt gelijk meis! Je geld kan je beter aan een mooi setje besteden ja..... 

Ik hou je op de hoogte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG @best_boobie @Marietje

Dames wat mag ik doen aan ontzettend jeukende littekens? 

T stukje wat mooi dicht is jeukt als een tierelier! Doe er even een fotootje van bij. 

X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Wat zien je littekens er prachtig uit zeg woww! Tja..die jeuk..knettergek wordt je er van maar idd helaas, geen ene moer aan te doen :45: Durfde zelf ook helemaal niets erop te smeren om dit te verlichten en trouwens, meeste jeuk zit toch achter je littekens :wacko: 

Sorry darling! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marietje:

Hihi helemaal NIETS :P Goed teken, als littekens gaan jeuken zijn ze goed aan het herstellen. Vervelend en irritant maar even doorbijten :53:

Aarghh ze stonden echt even in brand! Needed help! Maar t is nu al weggetrokken. Ik dacht anders koel ik t even met een ijsklontje, maar misschien maak ik t week daarmee? Toch maar gelaten dus.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei BrownieG:

Hai,

Wat zien je littekens er prachtig uit zeg woww! Tja..die jeuk..knettergek wordt je er van maar idd helaas, geen ene moer aan te doen :45: Durfde zelf ook helemaal niets erop te smeren om dit te verlichten en trouwens, meeste jeuk zit toch achter je littekens :wacko: 

Sorry darling! Xx

Mooi he! Echt al m'n eigen kleur! Hoop dat alle lijntjes zo mooi helen!:wub:

Het stond zo giga in brand!! Gelukkig nu al even niet meer. T gekke is dat de lijntjes die naar beneden toe lopen helemaal niet branden, jeuken of iets anders.. 

Die van jouw waren met 6 weken ook al mooi wit toch?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boh, prachtige littekens!!
Sluit me verder aan bij Brownie en Marietje. Hebben er echt kijk op, die dames ;) 

En koelen met een ijsklontje, nope.. niet doen. Wel evt met een koelzak in een handdoek gedraaid, maar nooit ijs op blote huid!!!!

En nooit te lang koelen... 10 minuutjes, hooguit 20, en dan hooguit 3 a 4 keer per dag.. Maar beter is van niet :P

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

Boh, prachtige littekens!!
Sluit me verder aan bij Brownie en Marietje. Hebben er echt kijk op, die dames ;) 

En koelen met een ijsklontje, nope.. niet doen. Wel evt met een koelzak in een handdoek gedraaid, maar nooit ijs op blote huid!!!!

En nooit te lang koelen... 10 minuutjes, hooguit 20, en dan hooguit 3 a 4 keer per dag.. Maar beter is van niet :P

xxx BB

Jaaa ik heb alle pro's maar getagt! Hihi

gelukkig trekt de jeuk ook weer weg, t begint nu weer, maar houd gelukkig niet constant aan. Bedankt voor je advies, mocht ik t ooit willen koelen dan weet ik nu in iedergeval hoe! Had er anders echt een ijsklontje tegen aan gehouden:unsure:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Mooi he! Echt al m'n eigen kleur! Hoop dat alle lijntjes zo mooi helen!:wub:

Het stond zo giga in brand!! Gelukkig nu al even niet meer. T gekke is dat de lijntjes die naar beneden toe lopen helemaal niet branden, jeuken of iets anders.. 

Die van jouw waren met 6 weken ook al mooi wit toch?

X

 Nou meer rozig hoor. Pas bij 4 maanden echt een wit streepje zichtbaar en ik had niet zulke super littekens in het begin! Dus ik gok echt dat het bij jouw al heel snel niet meer zichtbaar gaat zijn!! Je kan in mn album dus .. See for yoursef!! Xx

 

2 uur geleden zei best_boobie:


Sluit me verder aan bij Brownie en Marietje. Hebben er echt kijk op, die dames ;) 

Zolang ik maar niet getagd wordt voor de glazen bol of catalogus, dan ben ik zoek :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo na een lange tijd weer even een update. Ik voel me heel goed, maar ik baal een beetje en steeds meer over de vorm van m'n borsten. De ene is rond de ander lijkt meer ovaal.. misschien bij de ovale kant is mijn eigen weefsel meer naar ondere gezakt?? Dat is ook de kant waarvan de prothese nog moet zakken.. In m'n (sport/operatieve) bh vind ik ze wel heel mooi.

@best_boobie jij hier kijk op? Zal de foto uploaden in m'n album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Zo na een lange tijd weer even een update. Ik voel me heel goed, maar ik baal een beetje en steeds meer over de vorm van m'n borsten. De ene is rond de ander lijkt meer ovaal.. misschien bij de ovale kant is mijn eigen weefsel meer naar ondere gezakt?? Dat is ook de kant waarvan de prothese nog moet zakken.. In m'n (sport/operatieve) bh vind ik ze wel heel mooi.

@best_boobie jij hier kijk op? Zal de foto uploaden in m'n album. 

Heb ff gekeken en zover ik het kan zien, zit in die 'ovale' borst, je prothese nog te hoog. Die moet nog zakken.
Had jij een borstband mee gekregen? Anders zou ik toch even contact opnemen met Koeijers, om te vragen of hij denkt dat het vanzelf nog gaat zakken, die prothese, of dat er wat hulp van een band nodig is.

Voor de rest vind ik je borsten er erg mooi uitzien!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Heb ff gekeken en zover ik het kan zien, zit in die 'ovale' borst, je prothese nog te hoog. Die moet nog zakken.
Had jij een borstband mee gekregen? Anders zou ik toch even contact opnemen met Koeijers, om te vragen of hij denkt dat het vanzelf nog gaat zakken, die prothese, of dat er wat hulp van een band nodig is.

Voor de rest vind ik je borsten er erg mooi uitzien!

xx BB

Bedankt voor het kijken. Ik heb woensdag controle bij Koeijers, zal het gelijk even vragen.. heb de band niet gekregen. 

Ben voor even weer gerustgesteld..^_^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.