Ga naar inhoud

Vrouwtjelief : 14 Juli 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎15‎-‎7‎-‎2016 om 14:17 zei Vrouwtjelief:

 Koeijers is echt een top vent! Voelde me fantastisch gisteren en nu eigenlijk nog! Amper pijn, is meer een soort spierpijn. En ik geloof dat @DeeDee84 zich ook zo voelde, die is ook geholpen door Koeijers! Lachend de kliniek uit toch meid?

X

@Vrouwtjelief Jaaaa Koeijers is idd echt een top vent!! Ik voelde me ook heel goed bij hem alleen twijfel ik over of ik ronde of anatomische prothesen wil... Hij heeft mij namelijk anatomische geadviseerd en weet niet of hij ook met ronde werkt. Van @DeeDee84 zien er ook geweldig mooi uit!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎7‎-‎2016 om 14:41 zei Vrouwtjelief:

Hij werkt wel met ronde  maar anatomische is wel echt zijn specialiteit!

X

@Vrouwtjelief Oeh goed om te weten dat hij ook met ronde werkt! Ik wil sowieso nog een keer op consult gaan want er zijn nog dingen die ik wil weten waar ik achteraf pas op kwam. 

Misschien heb je het al gezegd en heb ik het over het hoofd gezien maar... Waarom heb jij gekozen voor Koeijers en voor anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een lift gekregen en vond weinig resultaten van meiden die een lift hadden en er fanatastisch uitzagen. Tot ik de borsten van shwen zag. En anatomisch omdat ik niet die onnatuurlijke bolling wilde van een ronde. En anatomische kan ik altijd nog oppushen en naakt vind ik dat mooier ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎7‎-‎2016 om 14:17 zei Vrouwtjelief:

 Koeijers is echt een top vent! Voelde me fantastisch gisteren en nu eigenlijk nog! Amper pijn, is meer een soort spierpijn. En ik geloof dat @DeeDee84 zich ook zo voelde, die is ook geholpen door Koeijers! Lachend de kliniek uit toch meid?

X

Ja eigenlijk wel ja! Eigenlijk geen echte pijn gehad... Wel een zeurende stevige spierpijn zeg maar.....

fijn dat jij je ook zo goed voelt

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mininaa7:

@Vrouwtjelief Jaaaa Koeijers is idd echt een top vent!! Ik voelde me ook heel goed bij hem alleen twijfel ik over of ik ronde of anatomische prothesen wil... Hij heeft mij namelijk anatomische geadviseerd en weet niet of hij ook met ronde werkt. Van @DeeDee84 zien er ook geweldig mooi uit!! 

Ik heb heel lang getwijfeld of ik er wel goed aan heb gedaan om anatomische te nemen en of ik niet de 85% gevulde bij Nio had moeten nemen, maar Koeijers heeft een verschil in mijn borsten weggewerkt en ze zijn echt SUPER!

Ze moeten nog wel zachter gaan worden maar dat gaat iedere week wel iets vooruit....

Heb net allerlei leuks geshopt dus zal zo ff wat foto's uploaden, kun je ff kijken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎15‎-‎7‎-‎2016 om 12:14 zei Vrouwtjelief:

Tijd voor een verslagje!

Gisteren moest ik om 12 uur bij de kliniek zijn. Lieve @Valeria was de hele dag bij me.. Gezellig gekletst over vanalles en heeft me bij alles bijgestaan! Ik denk dat ik rond 13 uur naar boven werd geroepen.. Daar ging het opeens super hard, verpleging vertelde me dat ik alles uit moest en wat ik aan moest, dat ging me een beetje te hard. Voelde me opeens zo alleen... Sinds dien heb ik alleen maar gehuild, de verpleegster was daarna wel super lief en heeft me echt getroost.. Ik heb echt even m'n verstand op 0 moeten zetten.. Opeens zag ik Drs Koeijers, mijn held! Werd opeens super vrolijk en ook hij was super aardig, zoals altijd! Hij heeft me netjes afgetekend en rond kwart over 1 reed ik de ok in.. Lekker warm bedje in, toen ik me opeens herinnerde dat ik graag een foto wilde van de tekeningen op m'n borsten! Een aardige mevrouw heeft m'n telefoon gepakt en de foto voor me gemaakt. Er stond toen niets meer in de weg voor mij met eindelijk weer mooie borsten!! Er werd me nog het een en ander uitgelegd over de narcose en kort daarna was ik weg...

Rond 3 uur werd ik wakker uit de narcose, echt wakker. Want t bleek dat ik daarvoor al 5x m'n nieuwe tieten had gezien, kan me daar echt niets van herinneren.. Wel weet ik nog dat ik kort Drs Koeijers heb gesproken en dat hij er 375cc in had gedaan, voor mij het maximale! Ikke blij!! Heb het daarna nog 3x gevraagd aan de andere verplegers. Foto gemaakt van de tieten zonder bh, kan ik me ook weinig van herinneren, bh aan, nog een foto.. Beschuitje ging er goed in samen met de thee. Plasje gedaan.. En ik wilde graag zo snel mogelijk weg. Ik moest nog op de taxi wachten, dus ben nog gezellig aan de babbel geweest met een van de verpleegsters, wat een lieve vrouw!! Serieus ze heeft me alleen maar zien huilen en ze was zo ontzettend lief. Ze bood zelfs aan om mij zelf naar huis te brengen!! Maar de taxi was er al, wij de taxi in hop naar huis. Ik heb me super gevoeld tot ongeveer 10 uur, ik had t in bed liggen wel gehad, dus wilde graag op de bank zitten, we waren er bijna toen ik voelde dat ik niet lekker werd.. Ik viel flauw en heb tot 2 uur snachts alleen maar overgegeven.. Bah wat voelde ik me beroerd! Niet eens misselijk alleen maar spugen elk uur. 

Maar ook dat heb ik overleefd haha. Nu voel ik me weer prima. De pijn is echt minimaal, waardoor ik denk ik te veel doe.. En ik hoor elke keer de bekende scheetjes/belletjes bij m'n borsten. 

Dat was m'n eerste dagje!

X

Haha, wat erg... Ik snapte al niet waarom ik je topic niet kon terug vinden. Je hebt een lift gedaan, ik dacht enkelt bv.

Superlief dat @Valeria jou zo bijgestaan heeft op zo'n bijzondere dag.

Leuk dat je een foto van de afrekening hebt kunnen laten maken, ik was het helemaal vergeten door de zenuwen, hahaha. Had het achteraf graag gewild, maar ach. :4:

Zo, dat had ik trouwens ook steeds, haha. Iedere keer je boobs willen zien, maar het vergeten(?) omdat je zo stoned als een garnaal bent door de narcose, lol. Gelukkig kunnen we er nu nog vaak genoeg naar kijken en worden ze nu ook steeds mooier.

Het is wel echt balen dat je je toen zo voelde. Ik las dat je nu niet zoveel pijn hebt. Dat is wel heel fijn. Hoe voel je verder? Kan je er al een beetje aan wennen? Ik vind ze nog zo alien, zo anders, zo raar, zo nog niet mij, haha.

Ik vind het wel grappig(?) meerdere meiden hebben het over scheetjes/belletjes/ploppen/kraken zoals bij droge sneeuw, maar ik heb al dat alles dus echt niet. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Fuchsbau:

Haha, wat erg... Ik snapte al niet waarom ik je topic niet kon terug vinden. Je hebt een lift gedaan, ik dacht enkelt bv.

Superlief dat @Valeria jou zo bijgestaan heeft op zo'n bijzondere dag.

Leuk dat je een foto van de afrekening hebt kunnen laten maken, ik was het helemaal vergeten door de zenuwen, hahaha. Had het achteraf graag gewild, maar ach. :4:

Zo, dat had ik trouwens ook steeds, haha. Iedere keer je boobs willen zien, maar het vergeten(?) omdat je zo stoned als een garnaal bent door de narcose, lol. Gelukkig kunnen we er nu nog vaak genoeg naar kijken en worden ze nu ook steeds mooier.

Het is wel echt balen dat je je toen zo voelde. Ik las dat je nu niet zoveel pijn hebt. Dat is wel heel fijn. Hoe voel je verder? Kan je er al een beetje aan wennen? Ik vind ze nog zo alien, zo anders, zo raar, zo nog niet mij, haha.

Ik vind het wel grappig(?) meerdere meiden hebben het over scheetjes/belletjes/ploppen/kraken zoals bij droge sneeuw, maar ik heb al dat alles dus echt niet. :P

Hai meid! Ja klopt ik had hard een lift nodig! Haha.. Maar je hebt me gevonden! Hoe is het nu met jou? 

Toen ik daar op t bedje lag dacht ik opeens chippies ik wilde nog een foto van de tekening... En zei t hardop, niet gedacht dat ze die nog voor me wilde maken, dus super lief van ze!

Gek he.. De verpleegster zei dat ik ze al had gezien.. Nou tot op de dag van vandaag kan ik me er niets van herinneren hahaha. Ik hoop ook nog steeds dat ik geen achterlijke dingen heb gezegd.. (Want dat weet ik natuurlijk ook niet meer:P) dat middeltje mogen ze me nu trouwens ook wel geven.. Zo een behoefte aan slaap. Gewoon een hele nacht! Hoe zijn jouw nachten? 

Dat geluid wat uit m'n borsten kwam is nu eigenlijk wel weg, vond t eerst wel grappig maar er zat ook een gevoel bij die me later begon te irriteren, dus heb ik m'n arm maar zo veel mogelijk naar beneden gelaten..t geluidje kwam alleen als ik hem omhoog tilde. 

Ik voel me eigenlijk nog steeds wel goed, meer last van m'n rug door t slapen dan last van de boobs. Hoe zit t bij jou? Jouw hechtingen ook al lekker aan t jeuken?:wacko:

Ze gaan vanzelf bij je horen, als ze zakken, vocht eruit is en je vanalles weer zelf kan doen! Ben je tevreden over hoe ze eruit zien so far?? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Hai meid! Ja klopt ik had hard een lift nodig! Haha.. Maar je hebt me gevonden! Hoe is het nu met jou? 

Toen ik daar op t bedje lag dacht ik opeens chippies ik wilde nog een foto van de tekening... En zei t hardop, niet gedacht dat ze die nog voor me wilde maken, dus super lief van ze!

Gek he.. De verpleegster zei dat ik ze al had gezien.. Nou tot op de dag van vandaag kan ik me er niets van herinneren hahaha. Ik hoop ook nog steeds dat ik geen achterlijke dingen heb gezegd.. (Want dat weet ik natuurlijk ook niet meer:P) dat middeltje mogen ze me nu trouwens ook wel geven.. Zo een behoefte aan slaap. Gewoon een hele nacht! Hoe zijn jouw nachten? 

Dat geluid wat uit m'n borsten kwam is nu eigenlijk wel weg, vond t eerst wel grappig maar er zat ook een gevoel bij die me later begon te irriteren, dus heb ik m'n arm maar zo veel mogelijk naar beneden gelaten..t geluidje kwam alleen als ik hem omhoog tilde. 

Ik voel me eigenlijk nog steeds wel goed, meer last van m'n rug door t slapen dan last van de boobs. Hoe zit t bij jou? Jouw hechtingen ook al lekker aan t jeuken?:wacko:

Ze gaan vanzelf bij je horen, als ze zakken, vocht eruit is en je vanalles weer zelf kan doen! Ben je tevreden over hoe ze eruit zien so far?? 

X

Hier gaat het eigenlijk best goed. Vandaag nu voor het eerst 2,5 uur op alleen paracetamols. Ik heb nog een laatste Celebrex overgelaten voor mocht ik vreselijke pijn krijgen.

De nachten gaan nu steeds beter. Ik ben dacht ik maar 1x wakker geworden vannacht, weet ik eigenlijk niet zeker, haha. Maar als, dan is het de eerste keer. :D

Ah zo, ik het eigenlijk mijn armen zo goed als alleen maar beneden gehouden.

Mijn nek tot onderrug zijn best pijnlijk, ook mijn rechterheup en schouders/armen zitten vast. Maar ik moet zeggen dat ik dat ergens ook wel een beetje gewend ben. Altijd last gehad van behoorlijk veel spierpijn door de hypermobiliteit.

Al kan ik nog steeds niet wachten tot ik beter lig hoor, merk er toch meer last van te hebben.

Qua jeuk valt het eigenlijk hartstikke mee. Littekens zien er ook goed uit voor zover ik kan zien. Best tevreden over.

En daar heb je zeker gelijk in, ik denk dat als je dadelijk mag winkelen het ineens ook heel hard gaat en ze snel bij je gaan horen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fuchsbau Ik heb alleen maar paracetamol genomen en ook daar ben ik al mee gestopt. Ik hou helemaal niet van medicatie, dus the sooner the better voor mij. 

Gelukkig slaap je wel steeds beter, dat vind ik echt t ergste haha. Maar ook dat komt goed! 

Geniet je een beetje van t weer?

mooi dat je tevreden bent over de littekens als ze niet mooi zijn is dat natuurlijk zo een stoorzender!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vrouwtjelief:

@Fuchsbau Ik heb alleen maar paracetamol genomen en ook daar ben ik al mee gestopt. Ik hou helemaal niet van medicatie, dus the sooner the better voor mij. 

Gelukkig slaap je wel steeds beter, dat vind ik echt t ergste haha. Maar ook dat komt goed! 

Geniet je een beetje van t weer?

mooi dat je tevreden bent over de littekens als ze niet mooi zijn is dat natuurlijk zo een stoorzender!

X

Ik ben er ook niet weg van, maar wilde toch wel zo min mogelijk pijn, had het ook echt nodig. Gaat eigenlijk ook best goed zo, sinds 8:30 en nog steeds op paracetamols. :)

Het weer is lekker, maar blijf het liefst binnen. Als ik buiten loop krijg ik vreselijke jeuk namelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 juli 2016 om 05:36 zei Fuchsbau:

Ha meis, hoe voel je je nu? Las dat je last had van een brandende borst, heb je daar erg veel last van?

Ik voel me prima! Ja m'n hechting on m'n borst jeukt zo.. Nog een paar daagjes en dan gaan die eruit! Wil zo graag weten wat eronder zit!! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lotte90:

Wauw jou boobs zijn echt zo mooi geworden.

En dat je zelf nog dacht aan een foto maken waarop je oude boobs waren afgetekend vindt ik zo leuk had ik ook graag gewild.

Hoe gaat je herstel nu? 

Geniet er lekker van!! 

Dank je wel!! Ik las in je topic dat je niet zonder bh aandurft! I love it!! Haha dan kan ik er heerlijk naar kijken en inspecteren en m'n lichaam bekijken zonder die hangtietjes die er zaten! Elke keer weer een glunder momentje:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Ik voel me prima! Ja m'n hechting on m'n borst jeukt zo.. Nog een paar daagjes en dan gaan die eruit! Wil zo graag weten wat eronder zit!! 

X

Ja ik wil ook steeds krassen....moet me zo inhouden haha. 

Ik moet nog tot donderdag wachten. En jij? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Dank je wel!! Ik las in je topic dat je niet zonder bh aandurft! I love it!! Haha dan kan ik er heerlijk naar kijken en inspecteren en m'n lichaam bekijken zonder die hangtietjes die er zaten! Elke keer weer een glunder momentje:wub:

 

Hahahaha klopt ik ben daar een schijterd in.. wil ook graag zonder maar voel mijn eigen dan zo naar voelen dat ik toch mijn oude veilige haventje op zoek.. heerlijk lijkt mij dat mijn tijd komt nog wel hahaa je hebt groot gelijk lekker genieten meis x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.. Ook maar weer eens een update van mijn kant..

Het gaat goed. 

Dat was t...

:152:

 

grapje. Het gaat goed, ik heb vanaf de eerste nacht na de operatie eigenlijk alleen maar pijn aan m'n rug gehad door het slapen denk ik.. Ben normaal een enorme buik/zij slaapster, maar nu mag ik dat niet. Gisteren maar eens gegoogled wat ik eraan kon doen en kwam toen op hot packs.. Nou meiden wat een verademing!! Geen rugpijn meer!! Dus ik heb heerlijk geslapen en dus nergens last meer van. Vandaag is ook de eerste dag dat ik alleen thuis ben met de kids, mijn moeder is gisteren weer terug naar huis gegaan.

Net gekookt, ging prima. Ik kan alles, en doe daardoor denk ik iets te veel. @Livje en @DeeDee84, mijn mede Koeijers meiden, qua herstel mogen we best veel.. Maar wat is echt te veel??? Ik til niet zwaar en ga nu ook niet dweilen of zuigen.. Iets anders wat echt not done is??

Oh ja, en dan de meiden zelf..:55: ik weet niet beter! Ze horen helemaal bij mij!! Baal een beetje dat m'n oude striea zichtbaar is maar smeer ze dagelijks in.. Donderdag controle, wat zit er toch onder de pleisters???? M'n zusje gaat met me mee, mocht ik t toch niet mooi vinden en in huilen uitbarsten heb ik in iedergeval iemand mee... Voor de meiden die foto's willen zien laat t even weten dan voeg ik je toe aan m'n album...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Zo.. Ook maar weer eens een update van mijn kant..

Het gaat goed. 

Dat was t...

:152:

 

grapje. Het gaat goed, ik heb vanaf de eerste nacht na de operatie eigenlijk alleen maar pijn aan m'n rug gehad door het slapen denk ik.. Ben normaal een enorme buik/zij slaapster, maar nu mag ik dat niet. Gisteren maar eens gegoogled wat ik eraan kon doen en kwam toen op hot packs.. Nou meiden wat een verademing!! Geen rugpijn meer!! Dus ik heb heerlijk geslapen en dus nergens last meer van. Vandaag is ook de eerste dag dat ik alleen thuis ben met de kids, mijn moeder is gisteren weer terug naar huis gegaan.

Net gekookt, ging prima. Ik kan alles, en doe daardoor denk ik iets te veel. @Livje en @DeeDee84, mijn mede Koeijers meiden, qua herstel mogen we best veel.. Maar wat is echt te veel??? Ik til niet zwaar en ga nu ook niet dweilen of zuigen.. Iets anders wat echt not done is??

Oh ja, en dan de meiden zelf..:55: ik weet niet beter! Ze horen helemaal bij mij!! Baal een beetje dat m'n oude striea zichtbaar is maar smeer ze dagelijks in.. Donderdag controle, wat zit er toch onder de pleisters???? M'n zusje gaat met me mee, mocht ik t toch niet mooi vinden en in huilen uitbarsten heb ik in iedergeval iemand mee... Voor de meiden die foto's willen zien laat t even weten dan voeg ik je toe aan m'n album...

X

Wat fijn om te horen meis! Ik ben heel benieuwd naar je foto's!!! Je mag in principe alles geloof ik, behalve repeterende bewegingen zoals bij stofzuigen maar geloof me, dat doet ook pijn dus dat laat je wel... Goed luisteren naar je lichaam en rustig bewegen, maar juist wel bewegen! Durf je het niet of voelt het gek doe je het gewoon niet ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.