Ga naar inhoud

Vrouwtjelief : 14 Juli 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei best_boobie:

Het is niet altijd duidelijker als het langer is :45: 
Maar het kan wel voordelen hebben :P 

Als je nog vragen hebt, zie ik wel een tag of pb voorbij komen :) 

xxx

Hahahaha in dit geval wel! Ik vond mijn Hulk verhaaltje al vaag hihi

komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 20 juni 2016 om 10:28 zei Vrouwtjelief:

Gelukkig heb je een goede instelling. Ik hoop net zo geduldig als jij te kunnen zijn...

Toch niet zo geduldig geweest... Vandaag op controle geweest en ze staan niet te hoog, maar er zit nog teveel vocht en mijn huid staat nog wat strak...

Koeijers was echt heel lief en geduldig en heeft me uitgebreid uitgelegd hoe het proces gaat... En mag van hem vanaf deze week weer alles gaan doen, lekker gaan sporten, bh's dragen, litteken crème smeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid ik heb je topic gevonden hihi!
Hoe lang moet je nog wachten? 2 weken?
Nog aan het twijfelen of valt het mee.. ik heb nog tijd zat om te twijfelen.
Heeft jouw dr. een schatting gemaakt naar welke cupmaat je ongeveer zou gaan met de 330? En welke cupmaat start je mee?

Alvast heeeeel veel succes en sterkte!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

over 2 weken is het zo ver :) ik kan me de spanning voorstellen.

heel veel succes alvast en laat maar weten hoe alles verlopen is en ik wil natuurlijk ook de resultaat zien en de genezingsproces. Ben ook heel benieuwd naar de littekens aangezien ik ook een donkere huidskleur heb :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Akachanel:

Hey meis,

over 2 weken is het zo ver :) ik kan me de spanning voorstellen.

heel veel succes alvast en laat maar weten hoe alles verlopen is en ik wil natuurlijk ook de resultaat zien en de genezingsproces. Ben ook heel benieuwd naar de littekens aangezien ik ook een donkere huidskleur heb :)

xxx

Dank je wel meid! Ik had gehoopt dat ik jouw resultaten eerst zou zien, maar jouw tijd komt wel!! Ik hou je zeker op de hoogte, en ga veel foto's maken. Onze voorsituaties lijken op elkaar, en ik ben ook erg benieuwd naar de littekens. Ik heb de siliconen pleisters gekocht daarvoor. 

Ik ben verrassend rustig, en vooral blij en kan niet wachten tot de 14e!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 juni 2016 om 00:02 zei Essie:

Hi meid ik heb je topic gevonden hihi!
Hoe lang moet je nog wachten? 2 weken?
Nog aan het twijfelen of valt het mee.. ik heb nog tijd zat om te twijfelen.
Heeft jouw dr. een schatting gemaakt naar welke cupmaat je ongeveer zou gaan met de 330? En welke cupmaat start je mee?

Alvast heeeeel veel succes en sterkte!

 

Sorry, ik had je berichtje niet gezien! 

Ik ben klaar met twijfelen haha, nog 2 weken precies vandaag en dan gaat t gebeuren!

Ik had de arts gevraagd om een D niet groter dan een E. Dat gaat t waarschijnlijk ook maximaal worden, vanwege de lift kan er niet meer in dan 375cc. Nu zie ik veel meiden die begonnen met een A en nu met hetzelfde aantal cc uitkomen op groter dan een D soms wel een F! Dus ik ben benieuwd hoe t bij mij uitpakt...ik heb nu een lege C.

Wanneer ben jij aan de beurt?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Borry92:

Wooee nog 2 weken! Gaat zo voorbij, ben benieuwd naar je foto's! Spannend :)

 

Ik ben ook super benieuwd. Ik ben zo blij dat ik straks weer een beetje vulling aan de bovenkant heb! Echte borsten!! En dat ik weer een mooie decolleté heb..:wub: en niet zo een oma spleetje.. 

Mijn komende dagen zijn helemaal vol gepland, dus de dagen vliegen hopelijk voorbij.. Ik word na de narcose zeker een paar uur niet wakker, zo moe zal ik zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Ik ben ook super benieuwd. Ik ben zo blij dat ik straks weer een beetje vulling aan de bovenkant heb! Echte borsten!! En dat ik weer een mooie decolleté heb..:wub: en niet zo een oma spleetje.. 

Mijn komende dagen zijn helemaal vol gepland, dus de dagen vliegen hopelijk voorbij.. Ik word na de narcose zeker een paar uur niet wakker, zo moe zal ik zijn..

Nog minder dan 2 weken!!!!! Wat heerlijk meis!!!! Ik ben echt heel benieuwd naar je. 

En goed dat je zoveel afleiding hebt. Dan vliegt de tijd voorbij inderdaad. Ben je hopelijk zo moe na de operatie dat het verplicht rusten vast geen probleem zal zijn. 

Liefs! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/4/2016 om 22:14 zei Vrouwtjelief:

whoaaa veel! Schrik ik van... Ik heb 70 omtrek.. 

Best een beetje eng zo inschatten wat je krijgt, betaal je zoveel geld weet je nog niet wat je krijgt haha! Naja alles is beter dan hoe t nu is denk ik maar :D

Haha, nu je het zegt ja. Normaal zouden we (mensen) dat nooit doen, maar als het om boobs gaat vertrouwen we daar toch iets makkelijker in, ofzo? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Fuchsbau:

Haha, nu je het zegt ja. Normaal zouden we (mensen) dat nooit doen, maar als het om boobs gaat vertrouwen we daar toch iets makkelijker in, ofzo? :P 

Ja echt! Ja met dit is het gewoon afwachten en maar kijken of je iets vind. En anders gooi je er wat meer geld tegenaan voor een maatje groter hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtjelief, nog 10 dagen!!! Wat spannend voor je meid. Het komt ook echt steeds meer dichterbij. Ik mag nog 31 nachtjes slapen :123:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah JA!!!!! Jij mag echt aftellen nu! Ben zo benieuwd naar het resultaat bij je meid. Ik heb in de tussentijd mezelf nog maar eens verwend met een mooi sieraad... omdat ik het verdien vind ik :154:..... een zoethoudertje voor nu.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei prisje81:

hahahah JA!!!!! Jij mag echt aftellen nu! Ben zo benieuwd naar het resultaat bij je meid. Ik heb in de tussentijd mezelf nog maar eens verwend met een mooi sieraad... omdat ik het verdien vind ik :154:..... een zoethoudertje voor nu.... 

Gelijk heb je! Je mag jezelf ALTIJD verwennen. Ik vind ook altijd een rede/smoes :4:

uiteindelijk is een maand ook zo om.. Waar hou jij je nu mee bezig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lovelife:

Hoe is het met jou? 

Beetje vol te houden?

Pfff mijn zenuwen beginnen toch wel te komen nu...

Ik zou eigenlijk stoppen met roken maar nu rook ik juist ongemerkt meer... oeps 

Hoelaat ben jij aan de beurt?

Xx

Het gaat hartstikke goed, ik ben zo blij! Over niet al te lange tijd heb ik gewoon weer tieten! Ben niet zenuwachtig gek genoeg, maar gewoon heel kalm. Zal een dag vantevoren wel komen.

stoppen met roken meid! Is echt zo veel beter voor je herstel, zie het als een onderdeel daarvan.. Ik zou zeggen ga lekker snoepen, ipv dat, na de bv is je figuur sowieso een tijdje niets aan, van wat ik begrijp met al dat vocht...:145: liever een beetje dikker dan lelijke littekens oid.

heb jij de tijd al doorgekregen dan? Ik heb nog niets gehoord.. Ik zal zo wel beginnen met m'n stalk telefoontjes hihi

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh fijn meid! ! Jij kan dus ook al niet wachten hihi

Ja ik weet het! Pfff moeilijk stoppen... :s gelukkig genezen mijn wonden altijd wel heel goed. Maar ik ga het doen dat stoppen hoor! 

Ja ik weet het al....meteen als eerste!! Woehoeee. .  Wel fijn aangezien ik nuchter moet zijn. Moet me om 7.15 melden. Operatietijd ? Geen idee... laat het maar op me afkomen. ...

Misschien mag je al bellen voor je tijd inderdaad.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Gelijk heb je! Je mag jezelf ALTIJD verwennen. Ik vind ook altijd een rede/smoes :4:

uiteindelijk is een maand ook zo om.. Waar hou jij je nu mee bezig? 

Zo is het!!! Gewoon lekker onszelf verwennen ;) 

Heb je inmiddels je stalk rondje al gehad en is de tijd bekend? :154:
Ben benieuwd meis.

Tja waar hou ik me mee bezig... het jaar afsluiten van mijn opleiding Verpleegkundige. Volgend schooljaar mijn examenjaar... dus dat houdt me wel even zoet. Daarnaast wat persoonlijke strubbelingen waardoor ik weinig tijd heb om echt stil te staan bij dit allemaal.. Misschien voor nu ook wel beter, al merk ik dat ik weer wat vaker op het forum zit. Het is ook ontspannend ;) 

Vandaag nog plannen?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei lovelife:

Ahh fijn meid! ! Jij kan dus ook al niet wachten hihi

Ja ik weet het! Pfff moeilijk stoppen... :s gelukkig genezen mijn wonden altijd wel heel goed. Maar ik ga het doen dat stoppen hoor! 

Ja ik weet het al....meteen als eerste!! Woehoeee. .  Wel fijn aangezien ik nuchter moet zijn. Moet me om 7.15 melden. Operatietijd ? Geen idee... laat het maar op me afkomen. ...

Misschien mag je al bellen voor je tijd inderdaad.... 

kom op meis, gewoon stoppen! Je doet het voor een goed doel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei prisje81:

Zo is het!!! Gewoon lekker onszelf verwennen ;) 

Heb je inmiddels je stalk rondje al gehad en is de tijd bekend? :154:
Ben benieuwd meis.

Tja waar hou ik me mee bezig... het jaar afsluiten van mijn opleiding Verpleegkundige. Volgend schooljaar mijn examenjaar... dus dat houdt me wel even zoet. Daarnaast wat persoonlijke strubbelingen waardoor ik weinig tijd heb om echt stil te staan bij dit allemaal.. Misschien voor nu ook wel beter, al merk ik dat ik weer wat vaker op het forum zit. Het is ook ontspannend ;) 

Vandaag nog plannen?

liefs

Was ik op t werk al begonnen met m'n reactie, maar zo druk bezig geweest t is er helemaal niet meer van gekomen om eerder te reageren! 

Ja heb m'n stalkers gedrag weer even mogen voeden! Haha maar helaas nog geen schema voor donderdag, ze zei dat die volgende week dinsdag word ingepland, maar dat t er misschien vrijdag wel al bekend is...dusssss ik bel vrijdag gewoon nog een keertje hihi :44:

Zo jij bent druk! Wat een spannende tijd voor je meid! En dan heb je ons voor de nodige ontspanning... Ook wel fijn om je met andere dingen bezig te houden, houd je scherp. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.