Ga naar inhoud

Vrouwtjelief : 14 Juli 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
22 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Nee haha was t maar zo ver! Ik moet me om 12 uur melden. Maar moet nuchter zijn.. En ik ben gewoon blij dat t mijn dagje is vandaag! 

X

Jaaaaaa snap ik!!! Wel nuchter blijven he!! Anders gaat het feest niet door.... Nog een uurtje meis! Ben heel benieuwd!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 mei 2016 om 09:51 zei Vrouwtjelief:

Helloo.. 

Ik ben zo enorm in dubio over een maatje meer wel of niet..

Zijn er hier ook meiden die achteraf toch liever een maatje kleiner hadden gewild? Omdat de leuke kleren bijvoorbeeld niet passen, of omdat je borsten te snel (weer) gingen hangen? Anything?!!

Ik lees alleen maar meiden die liever een maatje groter hadden gewild. 

Misschien helpt dit mij in m'n keuze..

X

Hooi,

Jaaaa ik wil voor een maatje (zelfs 2 cupmaten) kleiner!!!

Vorig jaar maart een bv gehad om m'n lege D cup op te vullen. Zelf wilde ik een lift maar de arts had me dat afgeraden en heb toen op zijn advies gekozen voor een bv (opvulling). Een jaar verder en 3 cupmaten groter en m'n borsten hangen zo erg! Inmiddels bij een aantal artsen op consult geweest voor een lift + prothesen.

Ik weet 100% zeker dat ik KLEINER wil want dit vind ik maar niks. Mijn maat is G65!! Met een 65E zou ik superblij zijn. 

Het is heel persoonlijk en alleen jij kan beslissen welke grootte je neemt. Heel veel succes!! Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat je vandaag onder het mes bent gegaan!! Mijn laatste bericht stuurde ik vanaf m'n mobiel en had dat dus over het hoofd gezien..

Wat spannend!!! Ik was gisteren bij dokter Koeijers op consult en hij had me bijna hetzelfde geadviseerd als wat jij hebt gekregen alleen gaat het bij mij ook om een wissel

Hoe gaat het nu met je?? Ik ben zo benieuwd naar het 
resultaat!!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Bedankt lieve dames! Ik voel me nu zo blij!! En hongerig :47:

X

Oh meid.. ben zo benieuwd :) Hoop dat je je goed voelt verder. Kijk uit naar je verslag!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga denk ik morgen een verslagje doen! 

Maar hier even snel een foto!

lieve dames bedankt voor jullie steun! Vooral een speciale extra digitale knuffel aan @Valeria die me door deze dag heeft gesleept!! Wat een speciale vrouw is dat!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik voel me AMAZING! Alleen een beetje druk. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtjelief, gefeliciteerd!!! Dat ziet er al veelbelovend uit :) ik kijk uit naar je verslag. Een goed herstel gewenst en natuurlijk mega veel plezier met je boobies xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vrouwtjelief, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Dat ziet er al heel mooi uit. Nu lekker uitrusten, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor een verslagje!

Gisteren moest ik om 12 uur bij de kliniek zijn. Lieve @Valeria was de hele dag bij me.. Gezellig gekletst over vanalles en heeft me bij alles bijgestaan! Ik denk dat ik rond 13 uur naar boven werd geroepen.. Daar ging het opeens super hard, verpleging vertelde me dat ik alles uit moest en wat ik aan moest, dat ging me een beetje te hard. Voelde me opeens zo alleen... Sinds dien heb ik alleen maar gehuild, de verpleegster was daarna wel super lief en heeft me echt getroost.. Ik heb echt even m'n verstand op 0 moeten zetten.. Opeens zag ik Drs Koeijers, mijn held! Werd opeens super vrolijk en ook hij was super aardig, zoals altijd! Hij heeft me netjes afgetekend en rond kwart over 1 reed ik de ok in.. Lekker warm bedje in, toen ik me opeens herinnerde dat ik graag een foto wilde van de tekeningen op m'n borsten! Een aardige mevrouw heeft m'n telefoon gepakt en de foto voor me gemaakt. Er stond toen niets meer in de weg voor mij met eindelijk weer mooie borsten!! Er werd me nog het een en ander uitgelegd over de narcose en kort daarna was ik weg...

Rond 3 uur werd ik wakker uit de narcose, echt wakker. Want t bleek dat ik daarvoor al 5x m'n nieuwe tieten had gezien, kan me daar echt niets van herinneren.. Wel weet ik nog dat ik kort Drs Koeijers heb gesproken en dat hij er 375cc in had gedaan, voor mij het maximale! Ikke blij!! Heb het daarna nog 3x gevraagd aan de andere verplegers. Foto gemaakt van de tieten zonder bh, kan ik me ook weinig van herinneren, bh aan, nog een foto.. Beschuitje ging er goed in samen met de thee. Plasje gedaan.. En ik wilde graag zo snel mogelijk weg. Ik moest nog op de taxi wachten, dus ben nog gezellig aan de babbel geweest met een van de verpleegsters, wat een lieve vrouw!! Serieus ze heeft me alleen maar zien huilen en ze was zo ontzettend lief. Ze bood zelfs aan om mij zelf naar huis te brengen!! Maar de taxi was er al, wij de taxi in hop naar huis. Ik heb me super gevoeld tot ongeveer 10 uur, ik had t in bed liggen wel gehad, dus wilde graag op de bank zitten, we waren er bijna toen ik voelde dat ik niet lekker werd.. Ik viel flauw en heb tot 2 uur snachts alleen maar overgegeven.. Bah wat voelde ik me beroerd! Niet eens misselijk alleen maar spugen elk uur. 

Maar ook dat heb ik overleefd haha. Nu voel ik me weer prima. De pijn is echt minimaal, waardoor ik denk ik te veel doe.. En ik hoor elke keer de bekende scheetjes/belletjes bij m'n borsten. 

Dat was m'n eerste dagje!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Akachanel:

van harte gefeliciteerd wat fijn dat je eindelijk je boobs hebt en goed hoor dat de pijn meevalt. Doe maar rustig aan! Welke bh heb je trouwens aan op de foto? Ziet er super comfortabel uit xxx

Dank je wel schat! Ik heb aan je gedacht hoor! Hoe is je vakantie! De bh is een lipoelastic heel fijn zit hij!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Dank je wel schat! Ik heb aan je gedacht hoor! Hoe is je vakantie! De bh is een lipoelastic heel fijn zit hij!

Xx

We zijn nu in Parijs lekker lui vandaag hahahah straks effe naar buiten en morgen vertrekken we naar zuid frankrijk. Ik dacht ook aan jou hoor :D Geniet jij maar van je boobs en doe ajb rustig aan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Akachanel:

We zijn nu in Parijs lekker lui vandaag hahahah straks effe naar buiten en morgen vertrekken we naar zuid frankrijk. Ik dacht ook aan jou hoor :D Geniet jij maar van je boobs en doe ajb rustig aan xxx

Aaah lekker Parijs! Doe je wel voorzichtig???! 

1 uur geleden zei BrownieG:

Hey hey, 

Pittige uren voor je geweest maar gelukkig gaat het weer. Zit nog het een en ander in je lijf dus rustig aan en fijn herstel. Je hebt je toeters en ze zien er goed uit op de foto ;) yeahhhh! 

Xx

 

 

Ja nog een fotootje van de toeters:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Aaah lekker Parijs! Doe je wel voorzichtig???! 

Ja nog een fotootje van de toeters:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zoo mooie volle decolleté!! Als ik me ook door dokter Koeijers laat opereren dan staat me bijna hetzelfde te wachten als wat jij hebt dus ik blijf je volgen hoor :))
Ik wens je een heel goed herstel!! Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.