Ga naar inhoud

Vrouwtjelief : 14 Juli 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goed dat je mij eraan herinnerd met het stalkersgedrag, haha. Net nog maar even een keertje gebeld voor wanneer ik moest. Vind dat inplannen wel lang duren hoor! Was jij nou ook via Diana of rechtstreeks naar Koeijers? (Werkt Koeijers uberhaubt wel samen met Diana?:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Fuchsbau:

Goed dat je mij eraan herinnerd met het stalkersgedrag, haha. Net nog maar even een keertje gebeld voor wanneer ik moest. Vind dat inplannen wel lang duren hoor! Was jij nou ook via Diana of rechtstreeks naar Koeijers? (Werkt Koeijers uberhaubt wel samen met Diana?:P)

Via Diana maar heb m'n afspraak ook zelf bij de kliniek in de agenda gezet. Heb jij je tijd nu wel al? Jij bent de 11e toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xShar:

Spannend ^_^

 

1 uur geleden zei DeeDee84:

Oeh spannennnnnd!!

 

15 minuten geleden zei prisje81:

Het gaat nu echt snel he meis!!! Echt blij voor je xx

 Lief!! Ik ben ook super gelukkig! Jouw dagen vliegen ook voorbij wacht maar af!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

 

 

 Lief!! Ik ben ook super gelukkig! Jouw dagen vliegen ook voorbij wacht maar af!

X

Snap dat je super gelukkig bent. Dat zou ik ook zijn. De dagen vliegen voorbij inderdaad.  Maar voor jou helemaal nu! Al helemaal voorbereid? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 Nee haha ik voel me zo onvoorbereid. Ik weet ook nog niet wat ik aan wil die dag, ik wilde een jurk aan maar t word niet echt goed weer dus maar even wat anders bedenken. 

Ik heb nog een dag vrij kunnen nemen de dag ervoor, dus nog een dag om de laatste dingen voor te bereiden, huisje poetsen, kapper en inpakken.. Ook nog een paar oefeningen gekregen voor de borstspieren, om die op te rekken. 

Ik wil zo graag wakker worden met nieuwe borsten!

Ben jij al begonnen met voorbereidingen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vrouwtjelief:

@prisje81 Nee haha ik voel me zo onvoorbereid. Ik weet ook nog niet wat ik aan wil die dag, ik wilde een jurk aan maar t word niet echt goed weer dus maar even wat anders bedenken. 

Ik heb nog een dag vrij kunnen nemen de dag ervoor, dus nog een dag om de laatste dingen voor te bereiden, huisje poetsen, kapper en inpakken.. Ook nog een paar oefeningen gekregen voor de borstspieren, om die op te rekken. 

Ik wil zo graag wakker worden met nieuwe borsten!

Ben jij al begonnen met voorbereidingen?

X

Ik zou lekker wat comfortabele kleding aantrekken meis. Met genoeg ruimte ook voor je nieuwe boobies... lekker een vest. Na een narcose kan je het best koud krijgen namelijk. 

En wat lekker dat je nog een dag vrij hebt kunnen regelen ervoor. Dan kan je idd nog van alles voorbereiden. Ik ben die week alleen, dus wel lekker. Geen zorg voor kinderen of wat dan ook. Wat voor oefeningen zijn dat dan?

En nee ik ben nog met niks begonnen hoor. Het is bij mij natuurlijk wel raar. Ik heb al een operatiedatum maar het consult is pas woensdag... het loopt daardoor een beetje gek. Ik denk dat ik pas na woensdag de zenuwen krijg. Alles is nu via de mail bevestigd. Ik wil toch eerst graag iemand gezien  en gesproken hebben :124:.

Misschien is het wel mogelijk om het nog eerder te plannen. Ik zit momenteel in de ziektewet en voordat het re-integratie programma van de grond komt zijn wel al even verder... Maar ik moet ook even kijken wat goed voor mij is... zeg maar ;)

Nog leuke dingen in de planning?

liefs Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad iets aandoen wat je van voren open en dicht kunt doen...  Sowieso de eerste dagen is dat wel lekker .... 

En ik had een plastic zak op de stoelzitting gedaan zodat je makkelijk de auto in en uit kan... Was een tip van iemand hier op het forum, was echt heel handig! Een flesje drinken is ook wel fijn voor in de auto ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 juli 2016 om 21:06 zei prisje81:

Ik zou lekker wat comfortabele kleding aantrekken meis. Met genoeg ruimte ook voor je nieuwe boobies... lekker een vest. Na een narcose kan je het best koud krijgen namelijk. 

En wat lekker dat je nog een dag vrij hebt kunnen regelen ervoor. Dan kan je idd nog van alles voorbereiden. Ik ben die week alleen, dus wel lekker. Geen zorg voor kinderen of wat dan ook. Wat voor oefeningen zijn dat dan?

En nee ik ben nog met niks begonnen hoor. Het is bij mij natuurlijk wel raar. Ik heb al een operatiedatum maar het consult is pas woensdag... het loopt daardoor een beetje gek. Ik denk dat ik pas na woensdag de zenuwen krijg. Alles is nu via de mail bevestigd. Ik wil toch eerst graag iemand gezien  en gesproken hebben :124:.

Misschien is het wel mogelijk om het nog eerder te plannen. Ik zit momenteel in de ziektewet en voordat het re-integratie programma van de grond komt zijn wel al even verder... Maar ik moet ook even kijken wat goed voor mij is... zeg maar ;)

Nog leuke dingen in de planning?

liefs Pris

Ik kan geen geschikte kleding vinden in m'n kast... Ik heb volgens mij maar 1 vestje in de kast liggen..

Ga je de eerste week voor jezelf zorgen?! Ik zal de oefeningen hier later posten.. Ik ben er nog niet aan begonnen haha, denk toch niet dat ik eraan begin ook! 

As woensdag je consult! Spannend he.. En daarna echt aftellen, zou natuurlijk wel leuk zijn als t eerder kan!! 

Verder.. Hmm nee geen leuke plannen. Word vandaag opeens ongesteld. Ik word t bijna nooit, zal je net zien dat t juist komt wanneer t niet uitkomt!! Grrr. Moest even aan je denken @Mamalisa

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf iets met knoopjes aangetrokken. Had ook nog wat extra kleding van mij zusje geleend waar knoopjes, een rits of dat erg wijd zit en wat over de heupen kan aangetrokken worden.

Ik pas ondanks 3 cupverschillen in mijn oude pyjama. En in het blouseje van mijn zusje met knoopjes die wat wijder was.

Misschien kan je nog iets lenen vriendinnen/familie? Desnoods wat groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Fuchsbau:

Ik had zelf iets met knoopjes aangetrokken. Had ook nog wat extra kleding van mij zusje geleend waar knoopjes, een rits of dat erg wijd zit en wat over de heupen kan aangetrokken worden.

Ik pas ondanks 3 cupverschillen in mijn oude pyjama. En in het blouseje van mijn zusje met knoopjes die wat wijder was.

Misschien kan je nog iets lenen vriendinnen/familie? Desnoods wat groter.

Ja m'n zusje zei ook al dat ik vestjes van haar kon lenen. En gelukkig is er nu overal sale, vind ik ook helemaal niet erg hihi.

Hoe is t nu met jou??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Ik kan geen geschikte kleding vinden in m'n kast... Ik heb volgens mij maar 1 vestje in de kast liggen..

Ga je de eerste week voor jezelf zorgen?! Ik zal de oefeningen hier later posten.. Ik ben er nog niet aan begonnen haha, denk toch niet dat ik eraan begin ook! 

As woensdag je consult! Spannend he.. En daarna echt aftellen, zou natuurlijk wel leuk zijn als t eerder kan!! 

Verder.. Hmm nee geen leuke plannen. Word vandaag opeens ongesteld. Ik word t bijna nooit, zal je net zien dat t juist komt wanneer t niet uitkomt!! Grrr. Moest even aan je denken @Mamalisa

X

Hey meis. Nog maar 2 dagen!!! Wat een feest voor jou :) 

Inderdaad is er gelukkig sail.. en anders naar een Primark. Zie die in de buurt? Dan heb je voor 5 euro al grappige vestjes. Anders gewoon lekker de wibra of Zeeman instappen. Ik zou er zeker niet veel geld aan uitgeven.

Morgen mijn consult. Echt heel erg benieuwd ja. Ben benieuwd wat er mogelijk is en waar ik op uitkom. Ik heb heel veel foto's verzameld van alles wat ik mooi vind ;) 

En bah ongesteld... ik denk zelf dat ik de pil door ga slikken als ik rond die tijd ongesteld moet gaan worden. Dat kan ik zo uitrekenen eigenlijk. Ik ga inderdaad voor mezelf zorgen. Geen man in huis.. maar heb genoeg mensen om mij heen hoor die langskomen en af en toe helpen. Zeker de eerste paar dagen. 

ben je zenuwachtig meis????? Ik denk aan je hoor!!! Wil alles weten straks hahaha

dikke knuffel xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Ja m'n zusje zei ook al dat ik vestjes van haar kon lenen. En gelukkig is er nu overal sale, vind ik ook helemaal niet erg hihi.

Hoe is t nu met jou??

X

Dat is ook zo. Al koop ik liever als ik mijn maat weet, haha.

Nu wel aardig, wel best wat pijn. Ik heb net mijn topic geupdate voor een langer verslag, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Akachanel:

Yeah nog maar 2 dagen :D ik ben dan wel op vakantie ik zal je volgen als ik wifi heb. Heel veel succes xxx

Geniet van je welverdiende vakantie!! Ik hoop zo snel mogelijk foto's en een verslagje te plaatsen!

1 uur geleden zei Borry92:

Morgen de grote dag!! Spannend!! 

Jaaaaa! Vandaag laatste dingetjes doen, en m'n tas inpakken! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhmm nog niet veel..  

Extra kleding en onderbroek. Deodorant. Paracetamol. Ik weet ineens niet meer wat ik er in moet doen.... hahaha..

Zolang ik mijn telefoon maar heb! Hihihi

Ohja...telefoon oortjes voor muziek te luisteren. 

Wat zit er bij jouw in? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei lovelife:

Uhmm nog niet veel..  

Extra kleding en onderbroek. Deodorant. Paracetamol. Ik weet ineens niet meer wat ik er in moet doen.... hahaha..

Zolang ik mijn telefoon maar heb! Hihihi

Ohja...telefoon oortjes voor muziek te luisteren. 

Wat zit er bij jouw in? Xx

Ik zie je berichtje nu pas! Ik heb nog niets in m'n koffertje! Maar er gaat in... T nekkussentje, flesje cola, extra ondergoed, 2 bh's, oordopjes, paracetamol,m... En die deo van jou is een hele goede! Dat zou ik zo vergeten! Thanks!

Slaap lekker!

En alvast veel succes morgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.