Ga naar inhoud

Panda-Girl : 7 juni 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Meiden super bedankt en onwijs leuk en lief dat jullie reageren ! Alles is goed gegaan!! Ik zit nu lekker in de tuin te genieten van mijn prachtige meiden. Ik schrijf snel een verslag !!

Eindelijk ben ik een echte Panda vrouw !! Woehoeee 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Gefeliciteerd met je boobies, en al lekker in de tuin, geweldig,maar ga niet in de zon zitten, want daardoor kan zeker in het begin extra zwelling optreden , neem wel goed op tijd je pijnstilling in, want de eerste paar dagen kan heftig zijn.

Doe lekker rustig aan , en laat je maar vertroetelen.

Ik wens je een fijn herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, 

Gefeliciteerd met je boobies, en al lekker in de tuin, geweldig,maar ga niet in de zon zitten, want daardoor kan zeker in het begin extra zwelling optreden , neem wel goed op tijd je pijnstilling in, want de eerste paar dagen kan heftig zijn.

Doe lekker rustig aan , en laat je maar vertroetelen.

Ik wens je een fijn herstel.

xxx

Bedankt voor je advies ! Ik zat voor het eerst in mijn leven in de schaduw volgens mij haha. En pijnstillers neem ik zeker optijd in, ga mezelf niet laten lijden ik wil genieten van mijn boobs haha.

Vertroetelt word ik zeker, het is nog wat onwennig maar went waarschijnlijk snel :P 

xxx

16 uur geleden zei Lindsay12345:

Fijn dat je het achter de rug hebt meis! Viel het een beetje mee? Nu pootjes omhoog en relaxen, lekker genieten van je nieuwe boobs! 

Het viel me allemaal best mee ! Ik lig nu heerlijk in bed met een goed boek: De hormoonfactor, het geheim van een platte buik. Super interessant. Ik ga later vandaag douche en dan kan ik ze weer even zien ! Jeej. 

15 uur geleden zei Sweetboobs16:

Looking good!

Fijn herstel gewenst ^_^

Liefs

Danku danku !! Xxx

 

14 uur geleden zei Boekjoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies en een goed herstel gewenst! 

Bedankt !! Gaat goedkomen ! Xxx

14 uur geleden zei Ecao:

Wauw!! Dat ziet er echt heel mooi uit :) 

Genoten van de zon? En de regen :D 

Thankss !! :D Ben ook super blij haha. Nou ik zat lekker in de schaduw maar ik heb geen regen gezien hier ! 

Xxx

11 uur geleden zei Question:

Yaaaay! :43: Gefeliciteerd!! Geniet van ze. Hoop dat je herstel een beetje meevalt! 

xxxx

Whooopbooobs YEAHH :43: thankyouu! Doe ik zeker! Met de medicatie die ik heb gaat dat helemaal goedkomen!

xxxx

11 uur geleden zei BoysMom:

Het ziet er nu al goed uit zeg!!! Blijf wel nog zoveel mogelijk uit de zon en neem je medicijntjes op tijd! Geniet ervan... Veel succes met herstellen, nu begint pas het echte wachten hahahaha.

Liefs

Dankjewel!! Hahah fuck je hebt gelijk BoysMom :o

  • Nog 182 dagen
  • Nog 4.361 uren
  • Nog 261.623 minuten
  • Nog 15.697.328 seconden

 En dan zijn mijn meiden officieel Panda vrouwen! :lol:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed allemaal! :) Weinig pijn dus? Hoop dat ik na vrijdag ook zo fijn met een boekje van mijn nieuwe boobies kan genieten! :lol: Ahhh zoo spannend! Berichtjes als dit stellen me gerust! ;) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Bloem92:

Klinkt goed allemaal! :) Weinig pijn dus? Hoop dat ik na vrijdag ook zo fijn met een boekje van mijn nieuwe boobies kan genieten! :lol: Ahhh zoo spannend! Berichtjes als dit stellen me gerust! ;) hihi

Haha, ik had je verkeerd begrepen... ik dacht: 'welk boekje van haar boebies?'... 

Veel succes!

Ik ben, morgen 2 weken PO, ook 3 boeken verder :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panda vrouw.

Nog steeds kan ik niet goed beseffen dat het toch echt is gebeurd, dat ik nu eindelijk een volwaardige en volwassen vrouw ben. Het voelt nog zo onwerkelijk, zelfs toen ik op de operatie tafel lag  en me voelde als Jezus (idd door de gespreide armen en het witte licht boven je hoofd zoals ik hier ergens al had gelezen) drong het nog niet helemaal tot me door. 

Maandag allerlei Healthy snacks, groene en fruitige smoothies gemaakt zodat mijn lijf alle voedingsstoffen heeft om zichzelf zo goed mogelijk te herstellen.

Dag 1. Dinsdag 7 juni 2016
Om 6 uur ging mijn wekker en stond ik met de grootste glimlach op, DE grote dag is aangebroken!!! Ik wou er vroeg uit zodat ik mijn lichaam nog even kon voorbereiden met wat Qi gong en de laatste dingen nog rustig kon doen. 

Om 7 uur netjes mijn medicatie met wat water en snel nog een kopje thee ingenomen. Kwart voor 8 vertrokken mijn vriend en ik richting Hilversum waar we om 9 uur werden verwacht bij landgoed Zonnestraal (wat een heerlijk vrolijke naam). 

Hier werden we ontvangen door twee vrolijke receptionisten, een nam nog even de laatste dingen met me door, handtekening hier en daar. Toen de eerste controle waarbij ze vragen naar mijn naam en geboortedatum. Dit gebeurde nog een paar keer die dag en dat is een verplichte controle die ze moeten uitvoeren of ze wel de juiste patiënt voor de juiste operatie hebben. (Het zal je gebeuren kom je voor een borstvergroting en krijg je een verkleining!! Haha).

Aan de balie stond nog een vrouw die vorige week is geholpen, ze kijkt me stralend aan en zegt dat het 't dubbel en dwars waard is! Ik lach en ik zeg dat ik het meteen geloof.

Vervolgens werden we begeleidt naar de wachtruimte en kort daarna mocht ik alleen meekomen, snel mijn liefde nog een kus gegeven en gaan!! 


Ik werd meegenomen naar een klein kamertje waar een super lieve zuster op me stond te wachten met  mijn operatiejurk, prachtige operatie muts en slippers.  Weer moest ik enkele vragen beantwoorden plus de controle naam en geboortedatum.

De zenuwen deden aardig hun ding maar het waren gezonde zenuwen. Ik wist dat ik in goeie handen was en heb er het volste vertrouwen in dat alles perfect zal verlopen. Ik voelde me daarnaast super vrolijk en eigenlijk best relaxed. 

Kamertje uit en bed in. Mijn bed stond in een zaal met een stuk of 6/7 bedden waarvan ik de eerste was. De zuster babbelde lekker met me en ging een infuus inbrengen, daarna gaf ze me antibiotica en moest ik wachten op degene die de narcose gaat uitleggen en later toedienen. Super aardige man, legde me alles rustig uit en toen was het wachten alleen nog op Laura.

Wauw daar lig je dan, de laatste minuten zijn aangebroken. Het gaat  zo eindelijk gebeuren!! Ik focuste me om de tijd te doden op mijn ademhaling, even een paar keer heel goed in en helemaal uitademen om mijn lichaam nog even te voorzien van genoeg zuurstof. (Dit is super goed om je dag mee te beginnen, even 3x helemaal in en helemaal uit ademen via je buik).

Daar kwam Laura dan, om mijn boobs af te tekenen. De zenuwen lopen op en de glimlach wordt alleen maar groter. Nog heel eventjes wachten, nog heel eventjes geduld en dan mag je. 

Het voelt als een vakantie, een vakantie naar een nieuw leven. Wel een aparte vakantie met operatie maar alsnog voelt het vernieuwend allemaal.

Kwart voor 10 was het zover, ik mag meekomen !! Lopend ja lopend ging ik naar de OK, onwijs rare ervaring om daarheen te lopen maar ook echt vet om mee te maken. Het was erg koel in de OK maar gelukkig was de tafel waar ik op ging liggen lekker verwarmd. Nogmaals de laatste controle van naam, geboortedatum, welke operatie gaan we doen, hoeveel Cc. Bloeddruk werd gemeten en het slaapmiddel toegediend. Als Jezus voelde ik me op die tafel met de armen wijdt. Ik kreeg het slaapmiddel toegediend, een zuurstof maskertje op (die heb ik toch niet nodig heb net zo goed liggen ademen? :p) en binnen enkele seconden was ik weg.

Wakker werd ik rond 11uur op de zaal en ik voelde me enigszins duf en wazig maar naar omstandigheden best goed. Even later mocht ik kijken naar mijn meiden..  Wauw.. Ik moest huilen van blijdschap. Wat een prachtige dames, nu al!! Ik had me ingesteld er nog niet teveel van te verwachten zo snel na de operatie maar WAUW wat vind ik ze nu al mooi en ze worden nog mooier !! Onvoorstelbaar.

Ik kreeg wat thee aangeboden en had zelf 2 rijstewafels meegenomen omdat ik geen beschuit of koekjes wilde eten. Deze at ik lekker op en dat was wel fijn, ook meteen een hoop water want voor de operatie voelde ik me al uitgedroogd en daarna helemaal. 

Ik moest nog even bijkomen en naarmate de tijd verstreek begon ik steeds meer druk en 'pijn' te Voelen in mijn borsten. Dit gaf ik aan en ik kreeg meteen oxycodon om de pijn te dempen, wat gelukkig ook snel werkte. Het was een gezellige boel op de zaal met leuke zusters en mede patiënten. Iedereen happy maar duf haha.

Kwart voor 1 liep ik samen met mijn liefde de kliniek uit! Een beetje stijfjes maar lopen gaat prima. De rit naar huis verliep ook goed. 

Nu zit ik heerlijk in de schaduw in de tuin van een Smoothie te genieten. Ik zorg ervoor dat ik mijn medicatie op tijd inneem om teveel pijn te voorkomen. Netjes elk uur mijn oefeningen doen en even wandelen. 

Ondanks dat ik geopereerd ben voel ik me goed, naar omstandigheden dan he. Het is wel even wennen dat ik mijn eigen tas niet mag/kan dragen, zware deuren niet mag/kan openen of mijn eigen stoel naar achter mag/kan trekken maar dat zal vast snel wennen haha. 

Ik ben super blij, gelukkig en dankbaar dat ik nu echt een Panda vrouw ben!!!!!!!

Nacht 1.
Ik slaap gelukkig in een onwijs heerlijk bed die verstelbaar is met afstandsbediening dus ik kon lekker rechtop slapen. Geheel op mijn rug werd de pijn heftiger en dat was niet fijn. Na enige twijfel heb ik toch een paar hijsjes van de pure joint van mijn vriend genomen (we roken geen tabak alleen wiet) en Wow ik heb als een roos geslapen! 

Dag 2. 8 juni 2016
Om half 7 werd ik wakker en ervaarde ik weer wat meer pijn waarop ik  mijn medicatie weer ging innemen. Ik besef echt hoe belangrijk het is die netjes optijd te slikken om onnodig leed te voorkomen en dit doe ik dan ook!!

Smiddags samen met mijn liefde even een sneak preview bekeken van mijn boobs en ook hij vind ze ook nu al mooi! 

Ik ervaar niet veel pijn zolang ik niet teveel doe. Ik gooide bijvoorbeeld even te hard de koelkast open en wou de deur tegenhouden van t klappen tegen de muur.. Slecht idee, voelde alles behalve fijn!! 

Ook de buurvrouw kwam even langs toen ze hoorde dat ik een BV ben ondergaan om me op mijn hart te drukken dat ik de komende 3 weken niks, maar dan ook helemaal niks doe!! Want dan geneest het t mooist waren haar woorden. Ik neem ze ten harte en lig nu ook weer lekker in bed een boek te lezen. 

Tot nu toe heb ik echt een top ervaring en ben ik super blij met het resultaat dat ik tot nu toe heb gezien. Mijn lichaam is eindelijk in balans en ik kan niet wachten tot die verdomde sport bh uit mag!!
Ik heb een witte gekregen die natuurlijk nu alweer vies is..

-_-' 

Duss als iemand nog een goeie site weet met betaalbare sport bh's, let me know!! Heb wel een goeie site voorbij zien komen maar de naam niet onthouden. 

Tot zover mijn ervaring met mijn gepimpte meiden!!
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.