Ga naar inhoud

Panda-Girl : 7 juni 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat een super leuk verslag! Je bent echt super positief en happy. Heb veel zenuwen omdat het bij mij over 12(!) dagen gaat gebeuren maar als ik dit zo lees komt het vast helemaal goed. En wat zie je er goed uit :-) goed herstel verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk geschreven! Hoe gaat het vandaag met de pijn? Laat je lekker verwennen thuis ^_^^_^^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 juni 2016 om 12:42 zei Ecao:

Haha, ik had je verkeerd begrepen... ik dacht: 'welk boekje van haar boebies?'... 

Veel succes!

Ik ben, morgen 2 weken PO, ook 3 boeken verder :) 

Hahah, de gebruiksaanwijzing :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Bloem92:

Hahah, de gebruiksaanwijzing :lol:

Hahahah, instructies voor het gebruik van je nieuwe boobs en vanaf wanneer je welke boob handelingen weer mag uitvoeren:118:

Dames @Angel84 @Mamalisa @Lindsay12345 @Question @Ecao Onwijs bedankt voor jullie super leuke reacties!:33:

Donderdagavond voelde ik me raar van de medicijnen, ik kon het niet anders omschrijven als raar. Ben toen ook vroeg naar bed gegaan, zonder oxycodon, maar toen ik snachts wakker werd met pijn heb ik hem toch genomen en vanochtend voelde ik me gelukkig weer een stuk normaler. 

Ik besloot dan ook dat het tijd was om even een stukje te gaan wandelen. Met mijn liefde als ondersteuning gingen we een stukje lopen door een park vlak naast ons huis. Dit ging aardig goed al voelde ik wel een druk ontstaan op mijn borst, ik liep zo traag als een slak en zo ging het wel. We hebben een mooi bankje uitgezocht en daar even gezeten met prachtig uitzicht op een fontein die mij met zijn gespetter bijna in trance bracht. De zon schijnt fel en de temperatuur is zeer aangenaam.

Ik wil graag nog een stuk verder lopen om mijn lichaam toch enige beweging te geven, dit gaat wederom langzaam maar goed. Thuis aangekomen ben ik wel dorstig en hongerig, ik word er bijna hangry van. Voor mezelf maak ik met behulp van mijn vriend een roerbak ei met courgette, rode paprika en champignon. Ik kruid het lekker (en vooral ook gezond) met Kurkuma en Kaneel. Om mezelf toch een beetje te verwennen doe ik er een lekker boerenbruin broodje bij en een plakje geitenkaas. Zo deze maaltijd doet me goed en onder het genot van een smoothie besluit ik dit bericht te schrijven.

Morgen is de dansvoorstelling van mijn kleine nichtje, ze is pas 7 en doet met haar dansgroep al een hele voorstelling in een schouwburg! Zo leuk, en tante moet hier natuurlijk wel bij zijn. Ik spaar mijn medicatie dan ook even op voor morgen en ben benieuwd hoe dit zal verlopen. Ik maak me er niet al te druk om omdat het vooral zitten en kijken zal zijn. Ik vraag mijn zusters ook wel om als bodyguards voor mijn boobs te dienen om te voorkomen dat ik tegen iemand aanloop en mezelf zeer doe haha.

Nog steeds realiseer ik nog niet helemaal dat het allemaal echt gebeurd is, omdat ze nog zo verstopt zitten in die lelijke sport bh. Gelukkig heeft mijn zusje nog een postoperatieve bh in dezelfde maat die ik even mag lenen tot ik zelf een goeie heb gevonden. Ik vermoed trouwens dat ze ook nog wel van maat zullen veranderen vandaar dat ik ook nog even wil wachten met aanschaffen.

Wel heb ik al een paar prachtige jurkjes besteld waarin mijn meiden heel mooi tot hun recht komen, en een paar killer heels om de look af te maken!:123:

Nu alleen nog herstellen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.