Ga naar inhoud

Panda-Girl : 7 juni 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Ik ben een 24 jarige meid die zich heel graag meer vrouwelijk wil voelen. Ik ben een echte sporter en doe dit graag 5/6 dagen per week, ik doe veel High Intensity Interval Training, hardlopen, kickboksen, yoga en Qi gong. En nog andere dingen die ik dan toevallig tegenkom op youtube. ( ik train alleen thuis en buiten, sportscholen vind ik zó deprimerend).

Ik ben zeer tevreden over mijn uiterlijk en heb eerlijk gezegd weinig te klagen behalve dat de meeste mannen grotere borsten hebben dan mij! Ik heb mooie A-cup maar erg vrouwelijk voelt dit niet, vooral met leuke shirtjes, sexy jurkjes er ontbreekt dan gewoon iets en dan ga je aan de haal met push up bh's en kipfiletjes.. maar dat is het gewoon niet. Ik vind bh's zelfs zo vreselijk k*t zitten dat sinds ik niet meer fulltime werk, ik mijn bh nog maar parttime draag. Mja dat staat helemaal voor geen meter als je een shirt aan hebt. But so be it, het zit heerlijk en ik voel me vogelvrij.

Ik ben al een paar weken bezig me meer vrouwelijk te voelen en te uiten, door te gaan dansen, met meer vrouwen op te trekken, te zingen en eleganter te bewegen (ik ben vaak echt een lompe boerin). Maar natuurlijk koester ik ook al lang de wens om een borstvergroting te ondergaan. Kortgeleden hebben mijn zusje en schoonzusje dezelfde operatie gedaan met prachtig resultaat en ik kan dan natuurlijk niet meer achterblijven! De zomer komt eraan en ik wil nu eindelijk schitteren in de bikini die ik ECHT mooi vind!

Om er zeker van te zijn dat ik de juiste kliniek zou kiezen heb ik 3 afspraken gemaakt, 1 bij bergman clinics, 1 bij kliniek amstelveen en 1 bij velthuis kliniek. De eerste twee afspraken waren erg overweldigend en ik kreeg twee totaal verschillende adviezen. Ik voelde me een klein beetje verloren met alle informatie waarmee ik overspoeld werd. De laatste afspraak had ik bij Velthuis Kliniek en hier werd me gelukkig een hoop duidelijk. Ik had zelf een paar dingen verkeerd onthouden en van Dr. Laura Moojen-Zaal kreeg ik duidelijke info. Ze luisterde goed naar wat ik wou (mooie, volle borsten maar het moet er wel natuurlijk uitzien). Ik ging passen en samen kwamen we tot de beslissing om voor 295CC anatomisch, dual plane te gaan. 

Ik heb aan het einde van het gesprek een optie genomen op 7 juni en het lijkt erop dat dit DE dag gaat worden, de dag dat ik een echte panda vrouw wordt! 

Natuurlijk ben ik nu super benieuwd naar alles en iedereen die 295CC heeft, vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan EN ook veel sporten! En natuurlijk naar al jullie verhalen en ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi oanda girl, welkom op het forum! Heerlijk he zonder bh lopen, ik draag er ook nooit 1, vind het heeeerlijk! Maar dat zal straks dan wel moeten met je nieuwe boobies :lol:

misschien kun je in het fotoalbum kijken, er zijn bepaalde fotoalbums openbaar, en als je de zoekfunctie gebruikt kun je ook nog degene eruit filteren die ongeveer evenveel cc als jou hebben!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mama Lisa, Dankje!

Haha ja ik vind het echt zo fijn om zonder bh te lopen! Jaa echt he, maar niet voor altijd toch? :mellow: Een paar weken een sport bh dragen overleef ik denk ik wel :P

Goed idee dat zal ik zeker gaan doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Panda-Girl:

Hoi Mama Lisa, Dankje!

Haha ja ik vind het echt zo fijn om zonder bh te lopen! Jaa echt he, maar niet voor altijd toch? :mellow: Een paar weken een sport bh dragen overleef ik denk ik wel :P

Goed idee dat zal ik zeker gaan doen! 

Hoi Panda-Girl,

Vraag het goed na bij je pc of je na de operatie een bh moet dragen als eea hersteld is. Mijn pc gaf aan dat als je je borsten uiteindelijk niet op je knieen terug wilt vinden je toch echt een bh moet dragen. Levenslang. Behalve 's nachts natuurlijk.

Ik heb zelf tijdens mijn 1e bv een anatomische prothese gehad en heb daar enorm veel spijt van gehad. Heb ivm bottoming-out na slechts 4 jaar recent een wissel gehad.

Misschien zou je voor de zekerheid ook een consult in kunnen plannen bij dr. Nio in het OLVG te Amsterdam. Kosten bij het OLVG zijn all in €3100. Ik noem Nio de arts met de gouden handen. En velen met mij.

(Een vriendin van mij heeft een hele slechte ervaring met mevr. Mooijen. Ik wil je absoluut niet afschrikken hoor).

Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei what ELSE:

Hoi Panda-Girl,

Vraag het goed na bij je pc of je na de operatie een bh moet dragen als eea hersteld is. Mijn pc gaf aan dat als je je borsten uiteindelijk niet op je knieen terug wilt vinden je toch echt een bh moet dragen. Levenslang. Behalve 's nachts natuurlijk.

Ik heb zelf tijdens mijn 1e bv een anatomische prothese gehad en heb daar enorm veel spijt van gehad. Heb ivm bottoming-out na slechts 4 jaar recent een wissel gehad.

Misschien zou je voor de zekerheid ook een consult in kunnen plannen bij dr. Nio in het OLVG te Amsterdam. Kosten bij het OLVG zijn all in €3100. Ik noem Nio de arts met de gouden handen. En velen met mij.

(Een vriendin van mij heeft een hele slechte ervaring met mevr. Mooijen. Ik wil je absoluut niet afschrikken hoor).

Succes met je keuze

Hoi what ELSE,

Bedankt voor je reactie!

Dat zal ik zeker even navragen! Ik zal dr. Nio even google maar nu ben ik natuurlijk wel super benieuwd naar die slechte ervaring?!

Ik had zelf een onwijs goed gevoel bij dr. Moojen-Zaal, maar ik ben een newbie hierin en misschien was het wel gewoon de roze borsten wolk waar ik op vloog..

Waarom heb je spijt gekregen van de anatomische? Had je spijt omdat je bottoming-out kreeg of was het resultaat niet gewenst?

Mijn nieuwsgierigheid is gewekt en ik heb nog een week bedenk tijd dus die moet ik goed besteden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Panda-Girl:

Hoi what ELSE,

Bedankt voor je reactie!

Dat zal ik zeker even navragen! Ik zal dr. Nio even google maar nu ben ik natuurlijk wel super benieuwd naar die slechte ervaring?!

Ik had zelf een onwijs goed gevoel bij dr. Moojen-Zaal, maar ik ben een newbie hierin en misschien was het wel gewoon de roze borsten wolk waar ik op vloog..

Waarom heb je spijt gekregen van de anatomische? Had je spijt omdat je bottoming-out kreeg of was het resultaat niet gewenst?

Mijn nieuwsgierigheid is gewekt en ik heb nog een week bedenk tijd dus die moet ik goed besteden!

Een van mijn vriendinnen kreeg geen gehoor toen ze niet tevreden was. Ze heeft daar van alles voor moeten doen en is uiteindelijk voor herstel naar een andere chirurg gegaan. Heel gedoe en kostbaar.

De anatomische zagen er in het begin heel natuurlijk uit, maar na verloop van tijd werden het bijna hangborsten. Nog voor de bottoming-out. Maar ieder zijn keuze hoor. Zelf had ik er achteraf spijt van, maar er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die het wel mooi vinden en er blij mee zijn. Nio heeft ook 85% gevulde ronde implantaten. Die zitten zeg maar tussen rond en anatomisch in. Zelf heb ik 100% gevulde EHP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Panda-Girl:

Hoi Mama Lisa, Dankje!

Haha ja ik vind het echt zo fijn om zonder bh te lopen! Jaa echt he, maar niet voor altijd toch? :mellow: Een paar weken een sport bh dragen overleef ik denk ik wel :P

Goed idee dat zal ik zeker gaan doen! 

Haha nee hoor niet voor altijd, ik heb nu 275cc bij een lngte van 1.58 en 45 kg ongeveer. Is ongeveer een 75 c. Ze hangen mij best.

ik moet straks wss wel een bh aan, ga naar een 75E, maar als ze enigzins omhoog blijven staan trek ik weer mooi geen bh aan. Als je wil mag je wel in mn fotoalbum kijken, hoe die 275cc staat. Laat maar weten of je dat wil dan voeg ik je toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei what ELSE:

Een van mijn vriendinnen kreeg geen gehoor toen ze niet tevreden was. Ze heeft daar van alles voor moeten doen en is uiteindelijk voor herstel naar een andere chirurg gegaan. Heel gedoe en kostbaar.

De anatomische zagen er in het begin heel natuurlijk uit, maar na verloop van tijd werden het bijna hangborsten. Nog voor de bottoming-out. Maar ieder zijn keuze hoor. Zelf had ik er achteraf spijt van, maar er zullen ongetwijfeld vrouwen zijn die het wel mooi vinden en er blij mee zijn. Nio heeft ook 85% gevulde ronde implantaten. Die zitten zeg maar tussen rond en anatomisch in. Zelf heb ik 100% gevulde EHP.

Oh wow dat is best vervelend, ik vind het zelf ook inderdaad nu al lastig om goed contact te krijgen met simpele vragen. Ik ga dit zeker even meenemen in mijn overweging.

Hm dat is zeker niet de bedoeling helemaal niet na korte tijd. Ik zit ook een beetje rond te kijken naar mooie boobies en ik zie der echt super mooie tussen zitten met naar mijn idee veel CC's! Dit zet me ook weer even aan het denken, want het laatste wat je wil als je geopereerd bent is dat je denkt: shit, ze hadden wel groter gemogen.:145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

Haha nee hoor niet voor altijd, ik heb nu 275cc bij een lngte van 1.58 en 45 kg ongeveer. Is ongeveer een 75 c. Ze hangen mij best.

ik moet straks wss wel een bh aan, ga naar een 75E, maar als ze enigzins omhoog blijven staan trek ik weer mooi geen bh aan. Als je wil mag je wel in mn fotoalbum kijken, hoe die 275cc staat. Laat maar weten of je dat wil dan voeg ik je toe. 

Gelukkig maar ben zo blij dat ik mezelf verlost heb van die vreselijke dingen haha.

Ja ik wil graag je foto album zien! Ik ben zelf 1.66 met 60kg en er is mij gezegd dat 295CC ongeveer zou uitkomen op een cup C/D (hangt van de winkel af). Hoe bedoel je straks naar een 75E? Ben je recent geopereerd en groeien ze nog of word je binnenkort weer geopereerd voor een grotere cup ? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Panda-GirlIn september ga ik voor 2e bv, dan krijg ik 600 cc. Ik vind ze te klein. Ik voeg je nu toe aan mijn fotoalbum, als je dan zo over paar minuutjes op mijn naam klikt

<-----

dan zie je ergens bovenaan een knop met albums, daar moet je op klikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mamalisa:

@Panda-GirlIn september ga ik voor 2e bv, dan krijg ik 600 cc. Ik vind ze te klein. Ik voeg je nu toe aan mijn fotoalbum, als je dan zo over paar minuutjes op mijn naam klikt

<-----

dan zie je ergens bovenaan een knop met albums, daar moet je op klikken

Dankje! ik ga ze zo bekijken. 

Okee ja ik zit daar nu dus ook een beetje mee want de fotos die ik zie waarvan ik denk ja wauw dat wil ik ook! Zijn allemaal met 300CC of meer.. Dus dat zet me toch wel even aan het denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Panda-Girl:

Dankje! ik ga ze zo bekijken. 

Okee ja ik zit daar nu dus ook een beetje mee want de fotos die ik zie waarvan ik denk ja wauw dat wil ik ook! Zijn allemaal met 300CC of meer.. Dus dat zet me toch wel even aan het denken.

Had je geen foto's meegenomen naar je pc van wat je wilde? Misschien kun je nog eens terug om te passen? Vond je het wel mooi staan met passen? Die 295cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mamalisa:
9 minuten geleden zei Mamalisa:

Had je geen foto's meegenomen naar je pc van wat je wilde? Misschien kun je nog eens terug om te passen? Vond je het wel mooi staan met passen? Die 295cc

Nee eigenlijk niet, ik denk dat ik dat wel ga doen even wat fotos zoeken en uitprinten. Ik had er twee gepast waarvan volgens mij een 330CC was en die vond ik echt te groot staan en die andere was volgens mij iets van 225CC ofzo en die vond ik weer te klein dus toen zeiden ze dan is een 295CC perfect want die zit er mooi tussenin en daar was ik het helemaal mee eens. Maar dat passen geeft natuurlijk een totaal ander idee dan als je echt blote borsten voor je ziet. Ik heb je foto's bekeken en ik vind je borsten echt mooi! Wat was voor jou de doorslag dat je ze te klein vond? Want naar mijn mening zien ze der echt goed uit en ik denk eigenlijk dat ik zelf ook zoiets zou krijgen, misschien iets groter. Maar ik wil wel graag zo'n mooie underboob weetje wel wat je vaak op plaatjes ziet en het mag van mij wel wat voller en groot zijn, maar niet te gek. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ze meteen al veel te klein hoor, was ook niet blij met aantal cc, maar volgens mijn pc destijd kon er echt niet meer in dus ja maar bij neergelegd. Heb al die tijd wel geweten dat ik een 2e bv wilde doen, maar ja, meteen het jaar daarna omdat ze te klein waren, dat vond ik ook weer beetje te gek, bovendien ging ik samenwonen, raakte ik zwanger, gingen we verhuizen enz enz je kent het wel.

tijdje terug besloot ik weer eens op het borstenforum te kijken, en ja als je dan al die verhalen leest en foto's ziet. Dus voor ik het wist had ik een consult ingepland en de datum vast gelegd :) nu nog even geduld hebben tot sept. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mamalisa:

Ik vond ze meteen al veel te klein hoor, was ook niet blij met aantal cc, maar volgens mijn pc destijd kon er echt niet meer in dus ja maar bij neergelegd. Heb al die tijd wel geweten dat ik een 2e bv wilde doen, maar ja, meteen het jaar daarna omdat ze te klein waren, dat vond ik ook weer beetje te gek, bovendien ging ik samenwonen, raakte ik zwanger, gingen we verhuizen enz enz je kent het wel.

tijdje terug besloot ik weer eens op het borstenforum te kijken, en ja als je dan al die verhalen leest en foto's ziet. Dus voor ik het wist had ik een consult ingepland en de datum vast gelegd :) nu nog even geduld hebben tot sept. 

Hmm ik zit ook even met mijn vriend te overleggen en ik ben bang dat ik dan hetzelfde probleem als jou ga krijgen. Ik vind borsten echt super mooi en hou, zoals ik al zei, echt wel van mooie, volle borsten. Maar toen ik die 330CC aanhad vond ik het echt te groot staan. Ik denk dat ik gewoon nog een consult ga inplannen en dan foto's ga meenemen van wat ik mooi vind en dan zal daar waarschijnlijk wel uitkomen dat er meer CC nodig is om het gewenste effect te krijgen.

Misschien moest ik gewoon aan het gezicht wennen.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Panda-Girl:

Hmm ik zit ook even met mijn vriend te overleggen en ik ben bang dat ik dan hetzelfde probleem als jou ga krijgen. Ik vind borsten echt super mooi en hou, zoals ik al zei, echt wel van mooie, volle borsten. Maar toen ik die 330CC aanhad vond ik het echt te groot staan. Ik denk dat ik gewoon nog een consult ga inplannen en dan foto's ga meenemen van wat ik mooi vind en dan zal daar waarschijnlijk wel uitkomen dat er meer CC nodig is om het gewenste effect te krijgen.

Misschien moest ik gewoon aan het gezicht wennen.:blush:

Dat denk ik wel hoor meid, dat je gewoon ff moet wennen, is ook schrikken om jezelf opeens met grote borsten voor de spiegel te zien staan, ben je helemaal niet gewend. 

Als je een oude pant hebt knip dan een stuk uit het been, knoop aan 1 kant dicht, gooi er 330cc rijst in en knoop de andere kant nu ook dicht. Kun je thuis op je gemakkie nog eens kijken hoe het staat met verschillende truitjes aan, en probeer ze dan eens 10 min in te houden en kijk hoe het staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Mamalisa:

Dat denk ik wel hoor meid, dat je gewoon ff moet wennen, is ook schrikken om jezelf opeens met grote borsten voor de spiegel te zien staan, ben je helemaal niet gewend. 

Als je een oude pant hebt knip dan een stuk uit het been, knoop aan 1 kant dicht, gooi er 330cc rijst in en knoop de andere kant nu ook dicht. Kun je thuis op je gemakkie nog eens kijken hoe het staat met verschillende truitjes aan, en probeer ze dan eens 10 min in te houden en kijk hoe het staat.

 

Dat ga ik zeker proberen!

Echt heel erg bedankt voor je reacties Lisa! Ik krijg helemaal vlinders in mijn buik van al die borsten bekijken, ik kan echt niet wachten tot ze erin zitten hahah maar nu eerst research naar the perfect boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend is het allemaal hè? En lastig te bepalen! Vind het ook bijzonder om te lezen dat jij je anders gaat gedragen om je vrouwelijker te voelen. Heeft het geholpen? Anders is mijn advies namelijk, blijf gewoon lekker jezelf! Ook met lomp gedrag kan je nog vrouwelijk zijn ;) 

Misschien helpt dit je een beetje: De reden dat ik voor rond heb gekozen is dat ik van sporten hou waardoor je toch de borstspier gebruikt. En met anatomisch heb je nou eenmaal de kans dat ze gaan draaien en dat is zonde. Ik wilde dat risico minimaliseren. En bovendien vind ik het effect van anatomisch na een paar jaar gewoon niet meer mooi! 

Als je nu al twijfelt of het wel de juiste maat is dan is de kans groot dat je inderdaad groter wil. Het went zo snel! 

Ben benieuwd of de PC met je mee gaat aangezien zij vaak (te) kleine maten zet (in mijn ogen dan). 

Succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Bruisend:

Spannend is het allemaal hè? En lastig te bepalen! Vind het ook bijzonder om te lezen dat jij je anders gaat gedragen om je vrouwelijker te voelen. Heeft het geholpen? Anders is mijn advies namelijk, blijf gewoon lekker jezelf! Ook met lomp gedrag kan je nog vrouwelijk zijn ;) 

Misschien helpt dit je een beetje: De reden dat ik voor rond heb gekozen is dat ik van sporten hou waardoor je toch de borstspier gebruikt. En met anatomisch heb je nou eenmaal de kans dat ze gaan draaien en dat is zonde. Ik wilde dat risico minimaliseren. En bovendien vind ik het effect van anatomisch na een paar jaar gewoon niet meer mooi! 

Als je nu al twijfelt of het wel de juiste maat is dan is de kans groot dat je inderdaad groter wil. Het went zo snel! 

Ben benieuwd of de PC met je mee gaat aangezien zij vaak (te) kleine maten zet (in mijn ogen dan). 

Succes!! 

Ja wauw echt heel spannend! En lastig ook zeker, ik ben echt heel blij dat ik me heb aangemeld bij dit forum!

Nou ik kan je vertellen dat het zeker wel helpt! Mezelf blijven vind ik ook heel belangrijk vooral omdat het een tijd heeft geduurd voor ik wist wie dat was. Ik ben altijd bezig met mezelf te verbeteren, nieuwe dingen te leren en vooral spirituele groei. Ik heb in mijn hoofd een beeld van hoe ik wil zijn, hoe ik wil overkomen op mensen, hoe ik eruit wil zien en wat ik wil bereiken. Langzaam maar zeker word dat droombeeld steeds meer werkelijkheid! En deze boobies gaan mijn lijf echt afmaken vind ik. Tenminste als ze naar wens zijn natuurlijk!

Ik vind het interessant te lezen waarom je hebt gekozen voor rond. Ik zelf zat er ook al aan te denken of anatomisch wel de juiste keuze gaat zijn. Het risico van draaien wil ik het liefst ook echt minimaliseren omdat ik best een actief persoon ben en eerlijk gezegd vind ik het resultaat van rond wel mooier. Ik ben nu ook erg benieuwd hoe die anatomische er dan uit gaan zien na een paar jaar. Zo even google.

Ik ben ook benieuwd wat mijn PC ervan gaat vinden en Bruisend heel erg bedankt voor je reactie! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mamalisa:

Ik vond ze meteen al veel te klein hoor, was ook niet blij met aantal cc, maar volgens mijn pc destijd kon er echt niet meer in dus ja maar bij neergelegd. Heb al die tijd wel geweten dat ik een 2e bv wilde doen, maar ja, meteen het jaar daarna omdat ze te klein waren, dat vond ik ook weer beetje te gek, bovendien ging ik samenwonen, raakte ik zwanger, gingen we verhuizen enz enz je kent het wel.

tijdje terug besloot ik weer eens op het borstenforum te kijken, en ja als je dan al die verhalen leest en foto's ziet. Dus voor ik het wist had ik een consult ingepland en de datum vast gelegd :) nu nog even geduld hebben tot sept. 

Mag ik je fotos misschien ook zien??

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Lindsay12345:

@Panda-Girl ik moest trouwens erg lachen om je titel!! 295 cc lijkt me een erg mooie maat!

Haha dankje! Ik zal mijn foto's zichtbaar maken voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mamalisa:

 

@Panda-Girl ben je dat nou zelf op je profielfoto?

Hahaha nou was dat maar zo dan had ik die borstvergroting niet meer nodig! Nee dat is eigenlijk wat ik zelf heel erg mooi vind en zelf ook wel zou willen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Panda-Girl:

Hahaha nou was dat maar zo dan had ik die borstvergroting niet meer nodig! Nee dat is eigenlijk wat ik zelf heel erg mooi vind en zelf ook wel zou willen!

Oh nou ik dacht al, je hebt al best wel wat van jezelf haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.