Ga naar inhoud

Panda-Girl : 7 juni 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Kleine update!

Vorige week ben ik weer op consult geweest omdat ik twijfelde over het aantal cc en het soort prothese om het gewenste resultaat te behalen. Omdat mijn arts op vakantie is tot vandaag was het gesprek met een andere arts maar wel met dezelfde assistente.

We hebben voor nu afgesproken dat ik 330cc rond dual plane krijg (jeej:43:), dit moet alleen nog bevestigd worden door de arst en daarover word ik vandaag of morgen gebeld! Groter heb ik ook gepast maar dat werd echt geen gezicht, ik ben nou eenmaal klein en smal. Als ik groter zou willen dan zou ik dit bij mijn wissel kunnen doen.

Ik had een foto meegenomen met wat ik onwijs mooi vind en ze zei meteen dat we dan moeten overstappen naar ronde protheses. De randen waar ze het eerder over hadden en wat zogenaamd niet mooi zou zijn, is juist eigenlijk wat ik WEL mooi vind. Blijkbaar heb ik weinig ervaring met natuurlijke borsten haha. 

Super spannend natuurlijk allemaal !! Ik ben de dagen, minuten en seconden aan het aftellen:152:

  • Nog 29 dagen
  • Nog 685 uren
  • Nog 41.049 minuten
  • Nog 2.462.890 seconden
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Mamalisa:

 Haha jij bent ze wel echt heel letterlijk aan t aftellen :lol:

Hahah ja natuurlijk kijk er zo naar uit :P

Het zijn nu nog maar:

  •  28 dagen
  • Nog 651 uren
  • Nog 39.050 minuten
  • Nog 2.342.979 seconden

:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

Ik heb je titel even aangepast en je gelijk verhuisd naar de goede categorie, hier kun je na je operatie ook je verslag schrijven,en hoef je geen nieuw topic te openen, zo heb je dadelijk alles netjes bij elkaar staan, en hoef je maar 1 topic bij te houden,wel zo makkelijk voor jou, maar ook voor ons :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

he meis,

Ik heb je titel even aangepast en je gelijk verhuisd naar de goede categorie, hier kun je na je operatie ook je verslag schrijven,en hoef je geen nieuw topic te openen, zo heb je dadelijk alles netjes bij elkaar staan, en hoef je maar 1 topic bij te houden,wel zo makkelijk voor jou, maar ook voor ons :)

xx

Hey Desert-Rose,

Top, Bedankt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Panda-Girl:

Hahah ja natuurlijk kijk er zo naar uit :P

Het zijn nu nog maar:

  •  28 dagen
  • Nog 651 uren
  • Nog 39.050 minuten
  • Nog 2.342.979 seconden

:154:

Ik nog 97 dagen:blink: de uren minuten en seconden weet ik niet, maar 97 klinkt in ieder geval als heeeeeel veel:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Mamalisa:

Ik nog 97 dagen:blink: de uren minuten en seconden weet ik niet, maar 97 klinkt in ieder geval als heeeeeel veel:mellow:

Ahh jaa dat klinkt inderdaad super lang maar geloof me het is zo voorbij! Alleen de laatste week voor de grote dag zal denk ik het langst duren. Ik ga in augustus naar een super gaaf festival in Portugal dat 1x in de 2 jaar is en daar zijn we al zeker 1,5 jaar voor aan het aftellen haha:lol: dan klinkt 97 dagen opeens niet zo lang meer!

Je kunt trouwens op Google online aftelkalender intypen en dan krijg je precies hoelang het nog duurt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning Sunshines!:tatice_04:

Ik heb een vraagje, ik heb hier voor mij mijn behandelingsovereenkomst en daar staat bij soort prothese: Mentor COH ll volume links 350 gr Volume rechts 350 gr.

Nou is mijn vraag waar staat COH ll voor? en ik neem aan dat gr dan voor hetzelfde staat als cc?

Alvast super bedankt voor het reageren!:53:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Cohesive II staat voor de vastheid/stevigheid van de gel, deze protheses zijn dus iets steviger dan de Cohesive I,en geven ook over het algemeen iets minder rimpelvorming, maar voelen nog steeds heel soepel aan.

Zo hebben bijv de anatomische protheses altijd een Coh III, omdat deze de vorm moeten behouden.

Gr is inderdaad cc.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je gekozen hebt! Nu kan je dat alweer loslaten en in rust uitkijken naar je borsten :) 

Dit forum is echt een goede hulp. Zonder zou de borstvergroting toch nog meer een sprong in het diepe zijn.

Veel plezier met het aftellen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Ecao:

Fijn dat je gekozen hebt! Nu kan je dat alweer loslaten en in rust uitkijken naar je borsten :) 

Dit forum is echt een goede hulp. Zonder zou de borstvergroting toch nog meer een sprong in het diepe zijn.

Veel plezier met het aftellen :38:

Inderdaad! Is toch weer een last van mijn schouders die zo op mijn borst geplaatst mag worden haha:43:

Daar ben ik het helemaal mee eens, dit forum heeft me echt goed geholpen met ontdekken wat ik mooi vind. Ik vond het in eerste instantie maar een raar idee, zo'n borstenforum ik dacht wat deel je daar dan??, maar eigenlijk zou elke vrouw die ook maar enige twijfels heeft over wat ze wil hier even rond moeten kijken.

Want het is inderdaad een sprong in het diepe en dit forum geeft je wel een lamp om goed rond te kijken.:tatice_04:

Dankje, het zijn nog maar 18 dagen!! De tijd gaat zo snel en de zenuwen nemen met de dag toe :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ecao:

Dat gevoel ken ik. Nog 6 (!?!) dagen... help! :D 

ÀHHH spanneeend!!! Waar ga je het laten doen en wat krijg je ?? Super leuk dat je zo snel al aan de beurt bent! jeej !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 15 dagen. 

Het begint nu echt dichtbij te komen en ondanks dat ik zeker ben van mijn zaak (350cc hp rond dual plane). Vliegen er nog wel twijfels door mijn hoofd; 'Wordt het straks niet te groot?' Wat nou als ze niet zo mooi worden als ik wil?' 'Wat nou als ik ze te klein ga vinden?'Ik denk dat we het allemaal wel meemaken.

Dus om er zeker van te zijn dat ik straks elke dag super blij ben met mijn gepimpte meiden ga ik zeker de eerste 6 maanden een foto van mijn voor situatie dichtbij me houden zodat ik op elk moment even kan kijken, vergelijken, en dolblij ga zijn. :wub:

Ik heb trouwens ook al twee foto's in de wc hangen van hoe ik wil dat ze eruit gaan zien zodat ik alvast een heel goed beeld heb van hoe het gaat worden. Ik hou ervan om dingen goed te visualiseren zodat ik de focus kan leggen op wat ik wil, hier word ik alleen bij van maar zo weet het universum ook precies wat ik hebben wil. :P

Ik vind het ook super leuk om iedereen zijn voortgang te volgen, verhalen te lezen en te zien wat voor lieve en leuke vrouwen hier zijn. Ik zal nog wel vaker wat plaatsen om de zenuwen een beetje van me af te schrijven, voelt fijn.

ohmygosh morgen nog maar 2 weken.:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Panda-Girl:

Ik heb trouwens ook al twee foto's in de wc hangen van hoe ik wil dat ze eruit gaan zien

Haha, geweldig!!

Nog 2 dagen!!! Ik ben gisteren gaan 'passen' en ik heb 255 (motiva ergonomics hp) gekozen. Ik heb alle pasprotheses mogen passen en bekijken. Dr. Verdonck (Belgian Breast clinic) neemt zoveel tijd. Een heel lieve man. Ik vond  de 235 al 'ok' en de 275 waren te groot. Dat was net of er iemand anders in de spiegel terugkeek :) en toen zei hij dat ik de grootste ook eens moest passen, gewoon om te weten wat het zou geven. En dat was echt te groot voor mij. Ik wil wel mezelf blijven :) Dus, 255 gaat het worden. Die knoop doorhakken geeft echt wel een gevoel van rust. Nu op naar vrijdag... 10.00 uur :) Woehoe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Ecao:

Haha, geweldig!!

Nog 2 dagen!!! Ik ben gisteren gaan 'passen' en ik heb 255 (motiva ergonomics hp) gekozen. Ik heb alle pasprotheses mogen passen en bekijken. Dr. Verdonck (Belgian Breast clinic) neemt zoveel tijd. Een heel lieve man. Ik vond  de 235 al 'ok' en de 275 waren te groot. Dat was net of er iemand anders in de spiegel terugkeek :) en toen zei hij dat ik de grootste ook eens moest passen, gewoon om te weten wat het zou geven. En dat was echt te groot voor mij. Ik wil wel mezelf blijven :) Dus, 255 gaat het worden. Die knoop doorhakken geeft echt wel een gevoel van rust. Nu op naar vrijdag... 10.00 uur :) Woehoe!!

Wowww het komt nu zo dichtbij, super spannend!

Lastig he dat passen, ik heb ook van alles aangehad maar ik lees wel veel bij meiden dat de pasprotheses groter lijken dat wat je uiteindelijk krijgt. Fijn is dat als er lekker de tijd genomen wordt voor je. En gelijk heb je, jij moet er mee lopen dus het is wel super belangrijk dat je kiest wat jij mooi vind. Dat vind ik ook als je eenmaal besloten hebt van ja dat gaat em worden valt er gelijk een hoop onrust weg.

Ik ben onwijs benieuwd hoe je het gaat ervaren allemaal!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oei wat spannend!!!! Heel veel succes morgen. Ben benieuwd en kijk ook nu weer uit naar het operatie verslag. 

Nog even en je mag genieten van je nieuwe boobies :1boobs:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Desert-Rose:

En dan eindelijk is het aftellen haast voorbij, zenuwen nog een beetje onder controle?

Meis, heel veel succes morgen

xxx

Het is zo snel gegaan!! De zenuwen zijn nu nog redelijk onder controle maar ben benieuwd hoe dat morgenochtend zal zijn, ik denk dat ik om 4 uur al klaar wakker ben en klaar om te gaan hahah.

Heel erg bedankt, gaat helemaal goedkomen !!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.